|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
|
OFF-TOPIC - Filtry K#N pod Individual Throttle Bodies
krystianITR - Pon Maj 09, 2005 14:12 Temat postu: Filtry K#N pod Individual Throttle Bodies Filtry K#N pod Individual Throttle Bodies
Jakie sa koszta tych filtrow w zestawie sa 4 sztuki, a wyglada to tak:
MicO - Pon Maj 09, 2005 14:56
no własnie a jakie są koszta?
procar - Sob Maj 21, 2005 11:41
Nie powiem Wam jakie są koszta, bo nie mam skąd wziąść takiej informacji....
MACIOR - Sob Maj 21, 2005 15:56
Katalog K&N.
procar - Czw Cze 02, 2005 20:38
Zapraszam Macior do mnie moze ty znajdziesz bo ja tam tego nie widze...
MACIOR - Czw Cze 02, 2005 22:38
Przykładowo RU-2952, a tu reszta http://www.knfilters.com/...ualstroval.aspx ciężko otworzyć katalog na universal air filters. Krystian jak będziesz miał ITB to pomierz otwory i rozmieszczenie to załatwie coś lepszego od K&N do dragu bo na ulice to ogłuchniesz.
krystianITR - Pią Cze 03, 2005 07:33
MACIOR napisał/a: | Przykładowo RU-2952, a tu reszta http://www.knfilters.com/...ualstroval.aspx ciężko otworzyć katalog na universal air filters. Krystian jak będziesz miał ITB to pomierz otwory i rozmieszczenie to załatwie coś lepszego od K&N do dragu bo na ulice to ogłuchniesz. |
52mm ale to nastepny sezon,moze okaze sie lepszy inny patent Doładowanie dynamiczne
MACIOR - Pią Cze 03, 2005 18:59
Z doładowaniem dynamicznym jest zabawy od za****, ostatnio czytałem jak chłopaki stroili to w RSX hamownia doczepiana do koła, sonda w dupsko i wypasiony AEM z dynamicznymi mapami dostosowanymi do prędkości i wbitego przełożenia, do 60km nic, a na górze 22km i 29nm więcej, a i zapomnij o filtrze powietrza przy doładowaniu dynamicznym aby przeszkadza. Na twoim miejscu zrobił bym porządne ITB zabudował szczelnie za przepustnicami i wywalił dziure w masce na świerzy wiatr.
krystianITR - Pią Cze 03, 2005 19:24
MACIOR napisał/a: | Z doładowaniem dynamicznym jest zabawy od za****, ostatnio czytałem jak chłopaki stroili to w RSX hamownia doczepiana do koła, sonda w dupsko i wypasiony AEM z dynamicznymi mapami dostosowanymi do prędkości i wbitego przełożenia, do 60km nic, a na górze 22km i 29nm więcej, a i zapomnij o filtrze powietrza przy doładowaniu dynamicznym aby przeszkadza. Na twoim miejscu zrobił bym porządne ITB zabudował szczelnie za przepustnicami i wywalił dziure w masce na świerzy wiatr. |
O patencie itb ze najlepsze itd...to wiadome tylko auto jeszcze po bułki słuzy
Jakby dało dynamiczne doladowanie 22km w co nie wierze bo to w usa
W dynamicznym doladowaniu mozna dodac duzy filrt taki jak ma TT np
MACIOR - Pią Cze 03, 2005 19:27
krystianITR napisał/a: | MACIOR napisał/a: | Z doładowaniem dynamicznym jest zabawy od za****, ostatnio czytałem jak chłopaki stroili to w RSX hamownia doczepiana do koła, sonda w dupsko i wypasiony AEM z dynamicznymi mapami dostosowanymi do prędkości i wbitego przełożenia, do 60km nic, a na górze 22km i 29nm więcej, a i zapomnij o filtrze powietrza przy doładowaniu dynamicznym aby przeszkadza. Na twoim miejscu zrobił bym porządne ITB zabudował szczelnie za przepustnicami i wywalił dziure w masce na świerzy wiatr. |
O patencie itb ze najlepsze itd...to wiadome tylko auto jeszcze po bułki słuzy
Jakby dało dynamiczne doladowanie 22km w co nie wierze bo to w usa
W dynamicznym doladowaniu mozna dodac duzy filrt taki jak ma TT np |
No akurat we włoszech
krystianITR - Pią Cze 03, 2005 20:28
Zobaczymy ile w Polandzie da
|
|