|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
 |
Park Techniczno - Serwisowy - Rozgryzanie możliwości niedzialania wskaznika poziomu paliwa
cymbur01 - Sob Mar 27, 2010 20:59 Temat postu: Rozgryzanie możliwości niedzialania wskaznika poziomu paliwa Lejdis and Dżeltenmen kto mi powie od czego zaczac czy isc w kierunku baku czy isc w kierunku licznika, otoz mam pelny bak paliwa a wskazowka jest strasznym leniem i niechce sie ani grama podniesc podswietlenie dziala co robic?
czekam na sugestie moze ktos mial podobny przypadek auto to audi 80 92r 2,3 quattro
aaa i zeby niebylo to serio mam jakas zacme chyba i niewiem od czego zaczac to nie zart!!
MIODEK - Sob Mar 27, 2010 21:18
Wygląda to na uwalony wskaźnik.... spróbuj przeczyścić, dokręcić... Wskaźnik temp w porządku ?
cymbur01 - Sob Mar 27, 2010 21:38
tak temperatura obrotomierz i predkosciomierz tip top. jak jest to podlaczone do wskaznika za pomoca czego kostki wtyczki lutu?
Lukas23 - Nie Mar 28, 2010 07:44
W sumie wyjęcie zegarów to nic trudnego ale ja bym zaczął od sprawdzenia stanu pływaka w baku. Na pewno masz tzw. wejście serwisowe przez które wyciąga się pompę paliwa wraz ze smokiem i pływakiem właśnie. Sprawdź czy nie jest on zablokowany jakimś przewodem od zasilania pompy lub wężykiem powrotu paliwa. Druga możliwość jest taka, że sam pływak może być uszkodzony tzn. nabiera się do niego benzyna i nie unosi się na powierzchni tym samym nie pokazuje poziomu.
Nie biorę pod uwagę faktu, że ktoś kiedyś dłubał w baku i tego pływaka tam wcale nie ma...
Jak z pływakiem będzie wszystko OK to jakby co mam całe zegary z B3/B4 (tylko w MPH)
ryssioo - Nie Mar 28, 2010 17:57
tak jak piszą koledzy zacznij od pływaka. sprawdź czy się nie zawiesza i czy jest styk na takiej małej płytce. później należałoby sprawdzić zegary. najlepiej jest podpiąć inne. ewentualnie przewód może być przerwany. ale na samym początku bezpieczniki do kontroli
cymbur01 - Wto Mar 30, 2010 20:39
dzieki bardzo za rady jak tylko znajde troche czasu zerkne przez dziurke w bagazniku co tam sie dzieje i postaram sie opisac o co chodzilo. Pozdrawiam!
EwelinaCzarna - Sro Mar 31, 2010 09:35
U mnie jest cymbur podobnie, tyle, że wskazówka od paliwa leży tydzień a w drugim sie podniesie na parę dni.. I nie mam czasu do tego zajrzeć
Tak jak już pisali wyżej, najpierw pływak, później spróbuj odpiąć zegary. Ale to mogą być również popękane ścieżki na płytce.. Wtedy będzie więcej zabawy i najlepiej zrobić to u zaufanego elektryka
Poza tym ścieżki potencjometru pływaka w zbiorniku, mogła kostka zaśniedzieć przy dekielku zbiornika.. No i sam wskaźnik .. Jak to nie będzie coś z tego to już bardziej się nie znam
jerry84 - Pią Kwi 02, 2010 17:28
cymbur01, Twój wskaźnik przynajmniej jasno postawił sprawę, powiedział "tu będę siedział" i już, mój z kolei strzela fochy i robi sobie ze mnie jaja. U mnie problem jest taki, że jeśli mam pełen bak paliwa to jest wszystko OK, ale jeśli poziom paliwa zejdzie do ok. połowy baku, to wskaźnik potrafi w ciągu kilku sekund zejść o ćwiartkę skali. Za pierwszym razem, kiedy mi się to zrobiło to nawet wysiadłem z samochodu i sprawdzałem, czy przypadkiem paliwo mi nie ucieka, teraz już się do tego przyzwyczaiłem. Może teraz jak cieplej na dworze to się za to wezmę.
|
|