Lubelskie Forum Motoryzacyjne

Park Techniczno - Serwisowy - A4 B5 1.8 ADR- naprawa czy wymiana?

Piotrunio@ - Sob Mar 27, 2010 21:07
Temat postu: A4 B5 1.8 ADR- naprawa czy wymiana?
Witam, dzisiaj miałem awarie i scieło mi klina na wale a co za tym idzie pogieło zaworki itd. :mad: Mój silnik ma 230tys.km. mam go 5 lat ale nie wiem czy poprzedni własciciel nie cofnoł troche licznika.
Czasami sie zdaża że musze dolac troche oleju i własnie nie wiem czy robić głowice czy kupic cały silnik z mniejszym przebiegem - kasa ta sama....
Boje sie że naprawie głowice a za 30tys poleca panewki albo pierscienie... ;(

noPROBlEm - Sob Mar 27, 2010 21:09

Wyjąć, ocenić, podjąć decyzję :)
Jaqub - Sob Mar 27, 2010 21:26

dopoki nie bedzie wszystkiego na wierzchu nic sie nie dowiesz... jak zrobisz swoj silnik bedziesz wiedzial co i jak a jak kupisz to nigdy nie masz pewnosci...
Piotrunio@ - Sob Mar 27, 2010 21:37

Nigdy nie miałem z nim problemów aż do teraz.....no zobaczymy w poniedziałek go rozbiore i napisze co tam ciekawego zobaczyłem.....jak pierscienie i panewki w porządku to go bede robił...
daru - Sob Mar 27, 2010 23:25

+ jest to że zrobisz,i tylko jeździć..a tak jak poprzednicy napisali-kupisz inny i nie wiadomo..a tak wiesz co masz..powodzenia!
slg - Nie Mar 28, 2010 11:20

jeśli wyciagasz motor , to lepiej wsadz 1.8T w jego miejsce , obecna wiązka będzie pasować
Piotrunio@ - Nie Mar 28, 2010 14:57

hmm 1.8T kuszące ale co z kompem, lpg no i jeszcze turbine trzeba kupić....
noPROBlEm - Nie Mar 28, 2010 20:28

Pewnie jak kupisz to już z ślimakiem :P LPG to na nowo podłączyć pod silnik będzie trzeba czy to nowy z T czy bez T bedzie
Piotrunio@ - Nie Mar 28, 2010 22:05

A jak jest z kompem nie ma problemów żeby to zadziałało?

No i mniej wiecej jaki jest koszt turbiny.....czy mi kasy starczy???

daru - Pon Mar 29, 2010 07:59

Piotrunio@, szukaj takiego z turbem.. hm uzywka 700-900zł ,po regeneracji ok.1,500zł, a nówka nówka prawie 3tys:D :spoko:
Piotrunio@ - Wto Mar 30, 2010 07:37

ok...tez bym chciał z turbinką ale czy reszta podzespołów bedzie działała prawidłowo jak np: przepływka, sonda itp itd.

Chodzi mi oto aby ktoś mi napisał co trzeba jeszcze zrobić, kupić oprócz silnika i turbiny żeby to wszystko zadziałało jak trzeba.... :(

daru - Wto Mar 30, 2010 07:52

Piotrunio@, może ten temacik Ci pomoże trochę
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=28491 :spoko:

także,żeby to było opłacalne, najlepiej kupic rozbitka z całym osprzętem.. :)

Piotrunio@ - Sob Kwi 03, 2010 14:03

Dzieki za pomoc i podpowiedzi...wymieniłem już silnik, no niestety nie na turbo tylko na 1.8 wolnossący ale już APT z 99r....i już smigam jeszcze tylko kilka poprawek i bedzie gitara...
Brzozka - Sob Kwi 03, 2010 14:18

daru napisał/a:
Piotrunio@, może ten temacik Ci pomoże trochę
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=28491 :spoko:


że niby co ten temat ma pomóc?

daru - Sob Kwi 03, 2010 23:12

Brzozka, a niby to że jest tam ogółowo napisane co trzeba miec itp. wiec jakie koszty i trudnosci będą przy swapie...
Brzozka - Nie Kwi 04, 2010 09:27

daru napisał/a:
ogółowo
bardzo okrojony ogół w tamtym temacie :P
daru - Nie Kwi 04, 2010 10:07

Brzozka napisał/a:
bardzo okrojony

ale daje poglad na temat ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group