Lubelskie Forum Motoryzacyjne

Park Techniczno - Serwisowy - Czy na sali jest jaki¶ znachor ..?

Verchi - Czw Mar 17, 2011 20:56
Temat postu: Czy na sali jest jaki¶ znachor ..?
Witam.

Pany jest taki problem.

Mam seja po SWAPie na 1.2 16V z punto I. I tu kwestia: tyrkoli. Pewnie niewielu się z Was z tym spotkało. O co chodzi: każda 16V wsadzona do seja / cc tyrkoli w pewnej granicy obrotów - wciskam gaz do spodu zaczyna jechać i jak dojdzie do 1800rpm następuje zamuła na jak±¶ sekundę - dwie (jakbym popu¶cił gaz) i nagle dostaje powera i wgniata w fotel i jedzie dalej. Na centomanii s± co wiedz± jak to rozwi±zac (za 500 zł :D ) i nikt nie chce się tym z reszt± użytkowników podzielić. Podmieniałem TPS, MAP sensora i masę innych czujników i wogóle i nic. Dalej tyrkoli koło 1800 ateraz ostatnio dodatkowo potrafi wkurzyć koło 3900rpm. Ponoć trzeba pokminić co¶ z mapami.

W budzie punto nie trykoli w sc tyrkoli...

B5 - Pi± Mar 18, 2011 07:53

a jaki sidzil orginalnie motor w seju przed swapem? z czego jest wydech? i czy komputer wsadziles od motoru 16V?
Verchi - Pi± Mar 18, 2011 13:37

Wcze¶niej była 900. Z osprzętu z silnika 900 została chłodnica z wentylatorem, bak. Wi±zka silnikowa była przerabiana z 900 SPi na 1,2 16V MPi. Jest wsadzony silnik 1.2 skrzynia sportingowa z rodziny FIRE, półosie sporting, alternator rozrusznik wsio od 16V z punto. Komp jest z silnika punto od 1.2 16V ze zdjętym immo :spoko: kolektory s± wszystkie od 16V z punta. Wydech od kol leci pełen przelot fi ok 45mm (na końcu polish mugen :mrgreen: ). Filtr powietrza ori się nie mie¶ci do seja i każdy zakłada stożek. Tak mam i ja zrobione. Być może tu kwestia dolotu. Nie wiem.. Ale tyrkoli każda 16V z cc/sc :mad: i jak pisałem da się to prawdopodobnie programowo naprawić jako¶. Zmiana map itp ale dokładnie nie wiem bo wiedza kosztuje :/ a ponoc jest to jaka¶ pierdółka. Bo w seju tyrkoli a w punto nie... i cholera wi ocb. :wow: :wow: :wow: :wow:
Paweel - Pi± Mar 18, 2011 14:41

a ci¶nienie paliwa gdzie jest regulowane w jednym i drugim ?



może masz dwa regulatory ci¶nienia albo nie masz żadnego :|

slg - Pi± Mar 18, 2011 16:39

jakby nie miał żadnego to by było za nim czarno jak za mocnym klekotem :)
wujek - Pi± Mar 18, 2011 17:54

Verchi napisał/a:
bak


A pompa paliwa jest w baku? Może ma za małe ci¶nienie?

Paweel - Pi± Mar 18, 2011 22:33

slg napisał/a:
jakby nie miał żadnego to by było za nim czarno jak za mocnym klekotem :)


wcale nie jest to norm± ...


ja kiedy¶ zrobiłem podobny manewr w Astrze 2 ( tam przy zmianie silników X16XE na Z16XE ( bodajże w 2001r. ) wła¶nie przenie¶li regulator ci¶nienia z listwy na pompe ... )

a ja zarzuciłem silnik Z który nie miał regulatora na listwie wtryskiwaczy ... a i w zbiorniku go nie było bo buda była od silnika X


nie kopciła nadmiernie ale dławiła się itp. numery ( ale dokładnie nie pamiętam bo to było z 6 lat temu )

Verchi - Pi± Mar 18, 2011 22:33

Regulator jaki¶ tam gdzies jest ;P pompa jest w baku w koszu. W 900 byla 1 bar ale za słaba i mam 3barow±... wsio sprawne.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group