|   | 
								Lubelskie Forum Motoryzacyjne
  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Park Techniczno - Serwisowy - zawor dv 
						
												 johny - Nie Lip 17, 2011 13:37 Temat postu: zawor dv od pewnego czasu dziwnie zaczol sie zachowywac tzn w okolicach 3 tys obr/min boov po rozebraniu go okazalo sie jeden oring w srodku sie przerwal. Zamontowaliem seryjny zawor dv tylko nie wiem czy dobrze, zrobilem rundke po miescie VAG nie pokazal zadnego bledu 
 
 
 http://imageshack.us/phot...3/20110717.jpg/
 
 
czy dobrze to podlaczylem silnik 1.8t  agu
												 marek38 - Nie Lip 17, 2011 17:47
  fotkę to się robi najsamprzód     a nie na koniec    
												 euromax - Nie Lip 17, 2011 23:05
  podłączyłeś to odwrotnie... przewód z doładowaniem powinien wchodzić z boku dv... 
 
 
[ Dodano: Pon Lip 18, 2011 00:09 ]
 
tu coś tam jest... http://www.racingforum.pl...showtopic=69056
												 slg - Pon Lip 18, 2011 10:53
  dokładnie tak , podłączyłeś odwrotnie . najlepsze dv są z silnika BAM 710N koncowka numeru , znoszą dzielnie 1.5 bara doładowania.
												 johny - Pon Lip 18, 2011 16:06
  http://www.youtube.com/wa...feature=related ja mam podlaczone jak na filmiku i slychac delikatne sykanie, nie rowna sie napewno z bov-em. 
 
druga sprawa to mi zadnych bledow nie wywala, czy przy zle zamontowanym by pokazywal jakies bledy??
												 xrafallbn - Pon Lip 18, 2011 17:33
  lol pewnie że źle podłączony, na tym filmiku też jest poje***e, nic dziwnego że syczy  powietrze naciska na tłoczek i ucieka w dolot, AGU nie pokaże błędu bo nie ma map sensora 
 
 
[ Dodano: Pon Lip 18, 2011 18:42 ]
 
przerzuca mi się w garażu sprawny DV jak by ktoś chciał oddam za powiedzmy 0.7   
												 johny - Wto Lip 19, 2011 16:49
  zalozylem tak jak mowicie nie zauwazylem roznicy w niczym, takie samo przyspieszenie, takie samo delikatne sykanie. Moj DV ma koncowke 710 C, ale szczeze mowiac bov troszke szybciej reaguje i wkreca na obroty, musze sie pokrecic i poszukac oringu. 
 
 
znalazlem jeszcze klika filmikow gdze wlasnie w taki sposob sa montowane dv, dlaczego tak je montuja????
												 xrafallbn - Wto Lip 19, 2011 18:44
  nic nie powinno syczeć najprawdopodobniej masz rozwalony dv a na bov będzie przelewało paliwem przy upuszczeniu gazu i strzelało z wydechu co potem najprawdopodobniej poskutkuje rozwaleniem katalizatora jeśli go jeszcze masz i części gorącej turbo
 
 
polecam aluminiowy zawór dv z forge http://eurohouse.webcinda...ds/FMCL007P.jpg latam na takim i jest     lub tańszą wersje porperfecta
												 johny - Sro Lip 20, 2011 15:34
  na bov jezdzilem 3 lata i nic mi razu nie strzeliło, ani sie nie przelalo, zero jakich kolwiek problemow, ktos za duzo bajek o tym pisze na internecie, albo kazda awarie przypisuje ze to wina bova
 
 
jak sie komus przelewa paliwo to niech sobie zmieni mape paliwowa albo swiece xD
 
 
katalizator jest w pozadku 4 miesiace temu wymienialem plecionke to bylo ok (gosciu mi przywalił centalnie w tlumik), zawor dv sprawdzilem trzyma dobrze i upuszcza w odpowiednim momencie, a i kazdy zawor dv wydaje delikatne dzwieki przy puszczaniu gazu
 
 
 
 
 
 
Uploaded with ImageShack.us
 
 
patrzac na ten schemat pracy dv teoretycznie nie ma znaczenia jak sie go podlaczy skutek jest ten sam
												 
					 | 
				 
			 
		 |