Lubelskie Forum Motoryzacyjne

Lubelskie Firmy Motoryzacyjne - Skrzynie Biegow, szpery, przelozenia

siwy - Pią Lip 15, 2005 10:23
Temat postu: Skrzynie Biegow, szpery, przelozenia
czyli
montaz modyfikacje i naprawa


kto gdzie jak kiedy
adresy ulice telefony zakres dzialania.

dzieki i pozdro :spoko:

MACIOR - Pią Lip 15, 2005 11:51

W tym kraju nikt poza Mielcarkiem. Chyba że chcesz tanio na krótko to jest paru magików. Ja tam osobiście udał bym się do wujka Quaife.
siwy - Pią Lip 15, 2005 14:27

masz racje, wysle skrzynie do wujka quaife do anglii zeby mi zamontowal szpere :haha:

czytaj czytaj czytaj.
chodzi mi o naprawe i o zmiane przelozen 2 rozne rzeczy
trzecia to kto bylby wstanie zamontowac szpere - pewnie ktos kto robi, regeneruje, naprawia skrzynie nie?

daniel - Pią Lip 15, 2005 21:21

Spytaj w techmaxie :D
MACIOR - Pią Lip 15, 2005 23:49

Może wejdź na WWW quaife i zobacz najpierw co robią, a nie pieprzysz coś o szperze, a montaż szpery poleciłybm tylko osobie która już kilka takich wynalazków założyła i jeżdża bezproblemowo jakiś czas.
siwy - Sob Lip 16, 2005 09:10

daniel napisał/a:
Spytaj w techmaxie :D

Chlopaki nie chca reperowac mojej skrzyni (wymiana syncro i lozysk)
nie maja innych ewentualnych przelozen.


MACIOR napisał/a:
a montaż szpery poleciłybm tylko osobie która już kilka takich wynalazków założyła i jeżdża bezproblemowo jakiś czas


BOZE :x PYTAM KTO ? :x
sam doskonale wiem co mam zrobic, grzecznie pytam o ADRES / TELEFON / NAZWISKO, kogos kogo mozna polecic do:

1) napraw skrzyn biegow
2) montaz szper
3) zabawa przelozeniami

cos jeszcze nie rozumiesz? aha ma byc w POLSCE i w LUBELSZCZYZNIE

MACIOR napisał/a:
Może wejdź na WWW quaife i zobacz najpierw co robią, a nie pieprzysz coś o szperze


jakbys przeczytal ten temat, to bys zrozumial ze;
DO KUZWY NEDZY chodzi mi o MONTAZ ! skrzynie mam wyslac do UK zeby mi szpere zamontowali? SRAM na takie rozwiazanie, ktore wyszlo by mnie 245784365983465 USD
sam tez sobie moge zamontowac, tylko wole to oddac specjaliscie.


kapiszi :rotfl:

daniel - Sob Lip 16, 2005 11:17

MOże pogadać z mechanikami w Timpolu?? Krystianowi zmieniali przełożenia i łożyska
siwy - Sob Lip 16, 2005 11:18

tak, zmieniali na takiej zasadzie ze Krystian przywiozl gotowy bieg i zarzyczyl sobie zeby go wlozyc... to wlozyli...
doskonale mowili ze nie maja pojecia o tym.

krystianITR - Sob Lip 16, 2005 21:47

kfak napisał/a:
tak, zmieniali na takiej zasadzie ze Krystian przywiozl gotowy bieg i zarzyczyl sobie zeby go wlozyc... to wlozyli...
doskonale mowili ze nie maja pojecia o tym.

ATS
SRS
I wsadzic w ASO i po temacie
Szczególy powiem ci za miesiac bo rozbieram skrzynie 8)

siwy - Sob Lip 16, 2005 22:20

wiem ze skrzynie D series sa bardzo kompatybilne i roznia sie tylko przelozeniami....


























































































  Civic
&
CRX

DX

Civic
&
CRX

Si

JDM
Teg
ZXI
JDM
DOHC

Si
(ZC)

Civic

Si/EX

Civic

DX

Civic

CX/VX

EG ZC
From
D16A8
in AU
Integra LS
(does not bolt to 88-91 D series
blocks)
  88-91 88-91 90-93 ??-?? 92-95 92-95 92-95   88-89
1st 3.250 3.250 3.250 3.250 3.250 3.250 3.250 3.250 3.181
2nd 1.894 1.894 1.894 1.944 1.900 1.761 1.894 1.900 1.944
3rd 1.259 1.259 1.346 1.250 1.250 1.172 1.066 1.250 1.347
4th .937 .937 1.033 .909 .909 .937 .853 .909 1.033
5th .771 .771 .771 .878 .702
.750(ca?)
.702 .771 .750 .823
Final 3.88 4.25 4.437 3.88 4.25 4.058 3.25 4.25 4.216
 

Here are the flywheel/clutch disk/spline count of common Honda engines
and transmissions.




















































































style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>Transmission Model
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>Engine
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>Years
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>Fly Wheel &
Clutch disk 
Size in
MM
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>Fly Wheel &
Clutch disk 
Size in
inches
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37># of
splines
on
Tranny
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>Tranny 
Shaft 
Size
in
inches
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>

Integra (all) 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>

ZC 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>

86 - 89 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>

200 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>

7-7/8 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37>21
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>

7/8 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>

Integra (all) 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>

B18A/B/C, B17A 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>

90 - current 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>

220 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>

8-5/8 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37>24
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>

Civic/CRX (all) 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>

All 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>

84 - 87 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>

190 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>

7-1/2 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37>19
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>

13/16 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>

Civic/CRX (all) 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>

All 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>

88 only 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>

190 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>

7-1/2 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37>21
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>

7/8 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>

Civic/CRX (all) 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>

All 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>

89 only 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>

200 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>

7-7/8 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37>20
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>

7/8 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>

CRX (all) 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>

All 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>

90 - 91 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>

212 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>

8-3/8 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37>20
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>

7/8 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>

Civic (all) 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>

All 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>

90-95 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>

212 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>

8-3/8 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37>20
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>

7/8 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>

del Sol S, Si 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>

D15B7, D16Z6 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>

92 - current 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>

212 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>

8-3/8 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37>20
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>

7/8 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>

del Sol VTEC 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>

B16A 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>

94 - current 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>

220 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>

8-5/8 

style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37>24
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>





:)


szczerze powiedziawszy te skroty ktore mi podales zbyt wiele mi nie mowia, bo nie wiem co autor mial na mysli.

dobra, niby montaz szpery to prosta rzecz, ale wiesz, lepiej zrobic to u kogos kto juz to robil i wie w ogole co trzyma w rekach.

PS. Ty masz umowe z ASO, ja nie, wiec za maly remoncik skrzyni pobeceluje ze HOHO

daniel - Nie Lip 17, 2005 09:09

ATS i SRS to firmy produkujące przełożenia.
MACIOR - Nie Lip 17, 2005 10:22

Mówiłem na początku dać sobie spokój z tym 1.4 i wsadzić gej-teca przy którym każda droga jest już przetarta, a zestaw bolt on turbo na T3 do 300whp kosztuje niecałe 2000.
krystianITR - Nie Lip 17, 2005 12:20

szpera jest droga ,wolałbym wsadzic na twoim miejscu przelozenia razem z final drive od Integra LS
(does not bolt to 88-91 D series blocks)

daniel - Wto Lip 19, 2005 18:13

http://www.autocrossing.com/cgi-bin/gearcalc.cgi :spoko:

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group