|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
|
Lubelskie Firmy Motoryzacyjne - Skrzynie Biegow, szpery, przelozenia
siwy - Pią Lip 15, 2005 10:23 Temat postu: Skrzynie Biegow, szpery, przelozenia czyli
montaz modyfikacje i naprawa
kto gdzie jak kiedy
adresy ulice telefony zakres dzialania.
dzieki i pozdro
MACIOR - Pią Lip 15, 2005 11:51
W tym kraju nikt poza Mielcarkiem. Chyba że chcesz tanio na krótko to jest paru magików. Ja tam osobiście udał bym się do wujka Quaife.
siwy - Pią Lip 15, 2005 14:27
masz racje, wysle skrzynie do wujka quaife do anglii zeby mi zamontowal szpere
czytaj czytaj czytaj.
chodzi mi o naprawe i o zmiane przelozen 2 rozne rzeczy
trzecia to kto bylby wstanie zamontowac szpere - pewnie ktos kto robi, regeneruje, naprawia skrzynie nie?
daniel - Pią Lip 15, 2005 21:21
Spytaj w techmaxie
MACIOR - Pią Lip 15, 2005 23:49
Może wejdź na WWW quaife i zobacz najpierw co robią, a nie pieprzysz coś o szperze, a montaż szpery poleciłybm tylko osobie która już kilka takich wynalazków założyła i jeżdża bezproblemowo jakiś czas.
siwy - Sob Lip 16, 2005 09:10
daniel napisał/a: | Spytaj w techmaxie |
Chlopaki nie chca reperowac mojej skrzyni (wymiana syncro i lozysk)
nie maja innych ewentualnych przelozen.
MACIOR napisał/a: | a montaż szpery poleciłybm tylko osobie która już kilka takich wynalazków założyła i jeżdża bezproblemowo jakiś czas |
BOZE PYTAM KTO ?
sam doskonale wiem co mam zrobic, grzecznie pytam o ADRES / TELEFON / NAZWISKO, kogos kogo mozna polecic do:
1) napraw skrzyn biegow
2) montaz szper
3) zabawa przelozeniami
cos jeszcze nie rozumiesz? aha ma byc w POLSCE i w LUBELSZCZYZNIE
MACIOR napisał/a: | Może wejdź na WWW quaife i zobacz najpierw co robią, a nie pieprzysz coś o szperze |
jakbys przeczytal ten temat, to bys zrozumial ze;
DO KUZWY NEDZY chodzi mi o MONTAZ ! skrzynie mam wyslac do UK zeby mi szpere zamontowali? SRAM na takie rozwiazanie, ktore wyszlo by mnie 245784365983465 USD
sam tez sobie moge zamontowac, tylko wole to oddac specjaliscie.
kapiszi
daniel - Sob Lip 16, 2005 11:17
MOże pogadać z mechanikami w Timpolu?? Krystianowi zmieniali przełożenia i łożyska
siwy - Sob Lip 16, 2005 11:18
tak, zmieniali na takiej zasadzie ze Krystian przywiozl gotowy bieg i zarzyczyl sobie zeby go wlozyc... to wlozyli...
doskonale mowili ze nie maja pojecia o tym.
krystianITR - Sob Lip 16, 2005 21:47
kfak napisał/a: | tak, zmieniali na takiej zasadzie ze Krystian przywiozl gotowy bieg i zarzyczyl sobie zeby go wlozyc... to wlozyli...
doskonale mowili ze nie maja pojecia o tym. |
ATS
SRS
I wsadzic w ASO i po temacie
Szczególy powiem ci za miesiac bo rozbieram skrzynie
siwy - Sob Lip 16, 2005 22:20
wiem ze skrzynie D series sa bardzo kompatybilne i roznia sie tylko przelozeniami....
|
Civic & CRX
DX |
Civic & CRX
Si |
JDM Teg ZXI |
JDM DOHC
Si (ZC) |
Civic
Si/EX |
Civic
DX |
Civic
CX/VX |
EG ZC From D16A8 in AU |
Integra LS (does not bolt to 88-91 D series
blocks) |
|
88-91 |
88-91 |
90-93 |
??-?? |
92-95 |
92-95 |
92-95 |
|
88-89 |
1st |
3.250 |
3.250 |
3.250 |
3.250 |
3.250 |
3.250 |
3.250 |
3.250 |
3.181 |
2nd |
1.894 |
1.894 |
1.894 |
1.944 |
1.900 |
1.761 |
1.894 |
1.900 |
1.944 |
3rd |
1.259 |
1.259 |
1.346 |
1.250 |
1.250 |
1.172 |
1.066 |
1.250 |
1.347 |
4th |
.937 |
.937 |
1.033 |
.909 |
.909 |
.937 |
.853 |
.909 |
1.033 |
5th |
.771 |
.771 |
.771 |
.878 |
.702 .750(ca?) |
.702 |
.771 |
.750 |
.823 |
Final |
3.88 |
4.25 |
4.437 |
3.88 |
4.25 |
4.058 |
3.25 |
4.25 |
4.216 |
Here are the flywheel/clutch disk/spline count of common Honda engines
and transmissions.
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>Transmission Model
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>Engine
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>Years
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>Fly Wheel & Clutch disk Size in
MM
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>Fly Wheel & Clutch disk Size in
inches
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37># of splines on Tranny
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>Tranny Shaft Size in
inches
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>
Integra (all)
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>
ZC
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>
86 - 89
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>
200
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>
7-7/8
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37>21
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>
7/8
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>
Integra (all)
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>
B18A/B/C, B17A
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>
90 - current
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>
220
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>
8-5/8
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37>24
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>
1
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>
Civic/CRX (all)
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>
All
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>
84 - 87
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>
190
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>
7-1/2
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37>19
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>
13/16
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>
Civic/CRX (all)
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>
All
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>
88 only
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>
190
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>
7-1/2
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37>21
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>
7/8
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>
Civic/CRX (all)
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>
All
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>
89 only
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>
200
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>
7-7/8
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37>20
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>
7/8
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>
CRX (all)
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>
All
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>
90 - 91
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>
212
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>
8-3/8
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37>20
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>
7/8
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>
Civic (all)
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>
All
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>
90-95
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>
212
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>
8-3/8
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37>20
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>
7/8
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>
del Sol S, Si
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>
D15B7, D16Z6
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>
92 - current
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>
212
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>
8-3/8
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37>20
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>
7/8
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>
del Sol VTEC
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>
B16A
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>
94 - current
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>
220
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>
8-5/8
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37>24
|
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>
1
szczerze powiedziawszy te skroty ktore mi podales zbyt wiele mi nie mowia, bo nie wiem co autor mial na mysli.
dobra, niby montaz szpery to prosta rzecz, ale wiesz, lepiej zrobic to u kogos kto juz to robil i wie w ogole co trzyma w rekach.
PS. Ty masz umowe z ASO, ja nie, wiec za maly remoncik skrzyni pobeceluje ze HOHO
daniel - Nie Lip 17, 2005 09:09
ATS i SRS to firmy produkujące przełożenia.
MACIOR - Nie Lip 17, 2005 10:22
Mówiłem na początku dać sobie spokój z tym 1.4 i wsadzić gej-teca przy którym każda droga jest już przetarta, a zestaw bolt on turbo na T3 do 300whp kosztuje niecałe 2000.
krystianITR - Nie Lip 17, 2005 12:20
szpera jest droga ,wolałbym wsadzic na twoim miejscu przelozenia razem z final drive od Integra LS
(does not bolt to 88-91 D series blocks)
daniel - Wto Lip 19, 2005 18:13
http://www.autocrossing.com/cgi-bin/gearcalc.cgi
|
|