Lubelskie Forum Motoryzacyjne

Park Techniczno - Serwisowy - Zapadka ręczny...?

Dedra - Sob Kwi 07, 2007 20:20
Temat postu: Zapadka ręczny...?
Jaki patent na wstrzymanie tej zapadki na lewarku..?
Śrubka co i jak? Jak macie to zrobione u siebie.. jakoś profesjonalnie bo tak na śrubkę wystarczy?

abarthi - Sob Kwi 07, 2007 21:29

Spokojnie, wyluzuj się. Najpierw zorientuj się, czy masz dźwignię z ręcznego z plastiku, czy metalu. Potem dobierz odpowiednie wiertło o niedużej średnicy. I teraz, jesli masz plastik, to możesz umieścić tam wkręta, jeśli metal, nita. Oczywiście wiercisz przy wciśnietej zapadce :) i to wszystko. Przewiercasz do spodu. Patent prosty, skuteczny i jeśli nie masz kasy na hydraulika, zupełnie wystarczający [w końcu umówmy się, że ręcznego używa się dość żadko]. Pozdrówka
misiek6 - Sob Kwi 07, 2007 21:46

Mi sie wlasnie zblokowal jakos ten zabek na szutrze w niedziele, mialem pisac podobny temat bo nei chce wyjmowac calkiem zapadki :)
Dedra - Sob Kwi 07, 2007 22:28

abarthi napisał/a:
Spokojnie, wyluzuj się. Najpierw zorientuj się, czy masz dźwignię z ręcznego z plastiku, czy metalu. Potem dobierz odpowiednie wiertło o niedużej średnicy. I teraz, jesli masz plastik, to możesz umieścić tam wkręta, jeśli metal, nita. Oczywiście wiercisz przy wciśnietej zapadce :) i to wszystko. Przewiercasz do spodu. Patent prosty, skuteczny i jeśli nie masz kasy na hydraulika, zupełnie wystarczający [w końcu umówmy się, że ręcznego używa się dość żadko]. Pozdrówka


Ja całe życie jestem spokojny...
Tam to znaczy gdzie?

Sidney - Sob Kwi 07, 2007 22:29

hydraulik to nie taka droga rzecz i ja osobiscie poelcam :) , a jesli chodzi o wykananie tego o co pytales to zgadzam sie w 100% z koelga abarthi,
Dedra - Sob Kwi 07, 2007 22:46

Sidney napisał/a:
hydraulik to nie taka droga rzecz i ja osobiscie poelcam :) , a jesli chodzi o wykananie tego o co pytales to zgadzam sie w 100% z koelga abarthi,


Jakaś fotka? W którym miejscu mam wiercić?

Sidney - Sob Kwi 07, 2007 23:44

Wciskasz guzik i od spodu albo od gory albo od boku juz jak chcesz wiercisz tak zeby zrobic przetyczke ktora nie pozwoli przycizkowi wracac na swoje miejsce :D :D
Dedra - Sob Kwi 07, 2007 23:53

Sidney napisał/a:
Wciskasz guzik i od spodu albo od gory albo od boku juz jak chcesz wiercisz tak zeby zrobic przetyczke ktora nie pozwoli przycizkowi wracac na swoje miejsce :D :D


łoki, dzięki! ;-)
Masz tak u siebie?

Sidney - Nie Kwi 08, 2007 08:39

Nie, ja u siebie mam hydraulika bo to najlepsze rozwiazanie :D :D
HaGie6 - Nie Kwi 08, 2007 10:01

najszybszy patent to na tasme :D
DeeS6 - Nie Kwi 08, 2007 15:45

HaGie napisał/a:
najszybszy patent to na tasme :D


i sprawdzony :)

polll6 - Nie Kwi 08, 2007 15:59

potwierdzam patent z tasma :D
abarthi - Nie Kwi 08, 2007 17:37

na taśme??? nic nie rozumiem... Sidney - ile trzeba wydac na hydraulika w twojej opcji?

[ Dodano: 2007-04-08, 17:43 ]
Dedra, cenię Twój spokój. Zobacz poniżej - wiercenia możesz wykonać w dwóch przykładowych miejscach, jak na obrazku ponizej:

polll6 - Nie Kwi 08, 2007 20:25

wciskamy przycisk od recznego i naklejamy tasme tak aby przycisk byl wcisniety.... potemmozemy jeszcze dookola reczny obkleic tasma i dziala :)
HaGie6 - Nie Kwi 08, 2007 21:22

polll napisał/a:
wciskamy przycisk od recznego i naklejamy tasme tak aby przycisk byl wcisniety.... potemmozemy jeszcze dookola reczny obkleic tasma i dziala :)



dokladnie !

najlepszy sposob moim zdaniem :D

po upalaniu zdejmujesz tasiemke i juz :D :P

Sidney - Nie Kwi 08, 2007 23:23

abarthi napisał/a:
Sidney - ile trzeba wydac na hydraulika w twojej opcji?


Mnie do malucha zrobienie (pompa + obudowa + dzwignia + malowanie) kosztowalo jakies 50 zl plus 4 godziny roboty. Potrzebne narzędzia to wiertarka frezarka spawarka suwmiarka kilka wiertel i troche cierpliwosci :D :D Oczywiscie do aut z nowoczesniejszym systemem hamulcowym torche inaczej by to pewnie wygladalo

Tak to wyglada u mnie


Dedra - Pon Kwi 09, 2007 16:59

Dzięki za fotke!!! :spoko:

PS.
Jaką taśmę?

DeeS6 - Pon Kwi 09, 2007 17:12

Najlepiej szara na gada :D
HaGie6 - Wto Kwi 10, 2007 07:43

Sidney, a gdzie masz pozniej ta pompe podpieta ? pod ten trojnik juz na koncu ? czy jak ?
Sidney - Wto Kwi 10, 2007 14:34

Tak. Przewod z tylnej skecji w pompie zasadniczego hamulca idzie do wlotu do pompki recznego a wylot z recznego idzie do trojnika.
HaGie6 - Wto Kwi 10, 2007 16:19

oki :spoko:
Sidney - Wto Kwi 10, 2007 18:02

Jakbys robil to polecam taka pompke jak ja mam (jakas ze skody chyba 120) bo ma w srodku zaworek jednokierunkowy i nie trzeba zadnych redukcji do zmiany gwintow na przewody robic

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group