|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
 |
Park Techniczno - Serwisowy - Zapadka ręczny...?
Dedra - Sob Kwi 07, 2007 20:20 Temat postu: Zapadka ręczny...? Jaki patent na wstrzymanie tej zapadki na lewarku..?
Śrubka co i jak? Jak macie to zrobione u siebie.. jakoś profesjonalnie bo tak na śrubkę wystarczy?
abarthi - Sob Kwi 07, 2007 21:29
Spokojnie, wyluzuj się. Najpierw zorientuj się, czy masz dźwignię z ręcznego z plastiku, czy metalu. Potem dobierz odpowiednie wiertło o niedużej średnicy. I teraz, jesli masz plastik, to możesz umieścić tam wkręta, jeśli metal, nita. Oczywiście wiercisz przy wciśnietej zapadce i to wszystko. Przewiercasz do spodu. Patent prosty, skuteczny i jeśli nie masz kasy na hydraulika, zupełnie wystarczający [w końcu umówmy się, że ręcznego używa się dość żadko]. Pozdrówka
misiek6 - Sob Kwi 07, 2007 21:46
Mi sie wlasnie zblokowal jakos ten zabek na szutrze w niedziele, mialem pisac podobny temat bo nei chce wyjmowac calkiem zapadki
Dedra - Sob Kwi 07, 2007 22:28
abarthi napisał/a: | Spokojnie, wyluzuj się. Najpierw zorientuj się, czy masz dźwignię z ręcznego z plastiku, czy metalu. Potem dobierz odpowiednie wiertło o niedużej średnicy. I teraz, jesli masz plastik, to możesz umieścić tam wkręta, jeśli metal, nita. Oczywiście wiercisz przy wciśnietej zapadce i to wszystko. Przewiercasz do spodu. Patent prosty, skuteczny i jeśli nie masz kasy na hydraulika, zupełnie wystarczający [w końcu umówmy się, że ręcznego używa się dość żadko]. Pozdrówka |
Ja całe życie jestem spokojny...
Tam to znaczy gdzie?
Sidney - Sob Kwi 07, 2007 22:29
hydraulik to nie taka droga rzecz i ja osobiscie poelcam , a jesli chodzi o wykananie tego o co pytales to zgadzam sie w 100% z koelga abarthi,
Dedra - Sob Kwi 07, 2007 22:46
Sidney napisał/a: | hydraulik to nie taka droga rzecz i ja osobiscie poelcam , a jesli chodzi o wykananie tego o co pytales to zgadzam sie w 100% z koelga abarthi, |
Jakaś fotka? W którym miejscu mam wiercić?
Sidney - Sob Kwi 07, 2007 23:44
Wciskasz guzik i od spodu albo od gory albo od boku juz jak chcesz wiercisz tak zeby zrobic przetyczke ktora nie pozwoli przycizkowi wracac na swoje miejsce :D
Dedra - Sob Kwi 07, 2007 23:53
Sidney napisał/a: | Wciskasz guzik i od spodu albo od gory albo od boku juz jak chcesz wiercisz tak zeby zrobic przetyczke ktora nie pozwoli przycizkowi wracac na swoje miejsce :D |
łoki, dzięki!
Masz tak u siebie?
Sidney - Nie Kwi 08, 2007 08:39
Nie, ja u siebie mam hydraulika bo to najlepsze rozwiazanie :D
HaGie6 - Nie Kwi 08, 2007 10:01
najszybszy patent to na tasme
DeeS6 - Nie Kwi 08, 2007 15:45
HaGie napisał/a: | najszybszy patent to na tasme |
i sprawdzony
polll6 - Nie Kwi 08, 2007 15:59
potwierdzam patent z tasma
abarthi - Nie Kwi 08, 2007 17:37
na taśme??? nic nie rozumiem... Sidney - ile trzeba wydac na hydraulika w twojej opcji?
[ Dodano: 2007-04-08, 17:43 ]
Dedra, cenię Twój spokój. Zobacz poniżej - wiercenia możesz wykonać w dwóch przykładowych miejscach, jak na obrazku ponizej:
polll6 - Nie Kwi 08, 2007 20:25
wciskamy przycisk od recznego i naklejamy tasme tak aby przycisk byl wcisniety.... potemmozemy jeszcze dookola reczny obkleic tasma i dziala
HaGie6 - Nie Kwi 08, 2007 21:22
polll napisał/a: | wciskamy przycisk od recznego i naklejamy tasme tak aby przycisk byl wcisniety.... potemmozemy jeszcze dookola reczny obkleic tasma i dziala |
dokladnie !
najlepszy sposob moim zdaniem
po upalaniu zdejmujesz tasiemke i juz
Sidney - Nie Kwi 08, 2007 23:23
abarthi napisał/a: | Sidney - ile trzeba wydac na hydraulika w twojej opcji? |
Mnie do malucha zrobienie (pompa + obudowa + dzwignia + malowanie) kosztowalo jakies 50 zl plus 4 godziny roboty. Potrzebne narzędzia to wiertarka frezarka spawarka suwmiarka kilka wiertel i troche cierpliwosci :D Oczywiscie do aut z nowoczesniejszym systemem hamulcowym torche inaczej by to pewnie wygladalo
Tak to wyglada u mnie
Dedra - Pon Kwi 09, 2007 16:59
Dzięki za fotke!!!
PS.
Jaką taśmę?
DeeS6 - Pon Kwi 09, 2007 17:12
Najlepiej szara na gada
HaGie6 - Wto Kwi 10, 2007 07:43
Sidney, a gdzie masz pozniej ta pompe podpieta ? pod ten trojnik juz na koncu ? czy jak ?
Sidney - Wto Kwi 10, 2007 14:34
Tak. Przewod z tylnej skecji w pompie zasadniczego hamulca idzie do wlotu do pompki recznego a wylot z recznego idzie do trojnika.
HaGie6 - Wto Kwi 10, 2007 16:19
oki
Sidney - Wto Kwi 10, 2007 18:02
Jakbys robil to polecam taka pompke jak ja mam (jakas ze skody chyba 120) bo ma w srodku zaworek jednokierunkowy i nie trzeba zadnych redukcji do zmiany gwintow na przewody robic
|
|