Lubelskie Forum Motoryzacyjne

Park Techniczno - Serwisowy - PUG 205

CEZAR6 - Wto Kwi 17, 2007 07:59
Temat postu: PUG 205
Mam prosbe o opisanie miejsca na silniku w ktorym mozna odczytac typ silnika. Mam na oku troche "dlubnieta" 205 i nie chcialbym kupowac "w ciemno". Jest tam zmieniony silnik i mam problem z okresleniem na jaki.

Gzie szukac jakiejs tabliczki?


Z gory Dziekuje :spoko: za pomoc .

HaGie6 - Wto Kwi 17, 2007 11:10

moze sie przyda ;)

http://forum.peugeot205.p...czki+znamionowe

CEZAR6 - Wto Kwi 17, 2007 18:11

Dzieki sliczne :spoko:

Mam nadzieje ze wystarczy bo mechanik malo kumaty.... i co najgorsze daleko... :/

d_ARC - Sro Kwi 18, 2007 16:44

Weź też od razu typ i nr komputera oraz przepływomierza i porównaj z danymi ze strony http://gti.peugeot205.pl/. Tam znajdziesz szeroki opis modelu i poszczególnych wersji. Uważaj bo samych wersji 1.9 GTI jeśli chodzi o moc było 3 (105KM, 122 KM, 128KM), a po swapie na 16V 150KM lub 160KM. Wizualnie nie odróżnisz np. silnika 1.6 od 1.9. Poza tym w silnikach XU bajecznie prosto jest podmienić tabliczkę z nr silnika ;) Zapodaj jakiś link do ogłoszenia, foto itd. to postaram się cosik doradzić :)

Pamiętaj, że trudno kupić GTI w wersji w jakiej wyjechało z fabryki i "bez wkładu finansowego". Polecam lekturę http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?t=11398 i całego forum, bo lojalnie uprzedzam, że nie jest to anie auto proste w budowie, ani tanie w utrzymaniu i bezawaryjne, ani łatwe w prowadzeniu (jak każdy hothatch z pokaźną mocą i niewielką wagą). No ale muszę przyznać, że osiągi, a co za tym idzie frajda z jazdy niesamowita :spoko:

Powodzenia

CEZAR6 - Sro Kwi 18, 2007 17:18

Dzieki d_ARC za oferte ewentualnrj pomocy, ale sprawa nie jest taka prosta. Silnik byl zmieniony na jakis 2 litrowy od jakiegos automatu...(405?) :/ . Chcialbym przed zakupem okreslic przynajmniej moc wyjsciowa i typ silnika zeby poznac opinie na jego temat.

Dodam ze jechalem tym cudem i zrobilo na mnie piorunujace wrazenie... :szok:

Ale trzeba spojrzec realnie na to co to jest... i pomyslec...

d_ARC - Sro Kwi 18, 2007 18:12

To tym bardziej się przyjżyj, bo coś jest ostro kombinowane.

Peżotowskie automaty raczej nie miały mocy wyższej niż seryjne GTI (kwestia skrzyni, wałka/wałków, komputera itp.) tu coś o motorach z 405 ze skrzynią 4HP14 http://www.peugeot405club...php?danetech=1.

Tu masz trochę o mocnych motorach z serii Mi http://forum.peugeot205.p...&highlight=xu10

Pod osprzęt i kompa z GTI ludzie podłączają silniki 1.9 16V (seria XU9J4), ale motor 2l (XU10) to nie słyszałem...
Musiał więc raczej to wziąść z innego modelu lub jakiś programowalny komp i stroić - czyli mamy budę z 205, silnik z automata, osprzęt jeszcze z czegoś innego :szok:

W takiej plątaninie bez hamowni raczej nie będziesz w stanie określić mocy. Na mnie tez mój git zrobił wrażenie (i dalej robi, choć powoli czuję pewnien niedosyt :D ) jak przesiadłem się z escorta 70KM, więc to nie jest wyznacznik mocy. Najlepiej porównać z autem o podobnym stosunku moc/masa, czyli ok. 140-150KM na tonę.

stux - Sro Kwi 18, 2007 22:00

d_ARC dobrze pisze bez hamowni sie nie dowiesz. Ale jezeli byla to 2.0 8v z automata to ma moc ok. 120KM czyli na pewno nie bedzie mocniejszy od seryjnego 1.9 GTi oczywiscie jezeli nie byl dlubniety. Szczerze to odradzalbym kupowac GTi w takim "stanie" - juz masz zamotke w papierach itp ale jak to sie mowi your choice :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group