Lubelskie Forum Motoryzacyjne

OFF-TOPIC - osram NIGHT BREAKER

koval - Wto Lis 13, 2007 17:58
Temat postu: osram NIGHT BREAKER
jak w temacie :)

właśnie je zamówiłem... piszcie TU swoje opinie ;)

jak mi przyjdą to napisze czy się opłaca zamawiać :P
http://www.osram.de/osram...AKER/index.html

ceber6 - Sro Lis 14, 2007 08:36

Rozumiem ze to xenonki h7?? a ile za nie ??
koval - Sro Lis 14, 2007 13:18

ja zamówiłem H-1 do Laguny - dałem 50 pln teraz czekam na paczkę :) może jutro będzie :]
ceber6 - Sro Lis 14, 2007 13:55

a jestes w stanie wytłumaczyc mi czym sie róznia H1 od np H2 H3....bo terz mysle nad takim zakupem ale jestem ciemny
koval - Sro Lis 14, 2007 14:00

rodzaj żarówki zależy od reflektora musisz wyciągnąć starą i zobaczyć (porównać)
zobacz i porównaj :)
H1
H4
H7

ceber6 - Sro Lip 23, 2008 20:16

ciekaw jestem jak ci sie sprawuja i jakie doznania masz z uzywania tych xenonkow??
misi3k6 - Sro Lip 23, 2008 20:36

ceber, to nie są żadne xenony tylko takie "kolorowane" żarówki. Normalne xenony kosztują kupę kasy. A niech Cię Bóg broni przed kupowaniem tych tanich "ksenonów" z allegro. BTW chętnie zobaczę tego twojego deutsche wagen :>
ceber6 - Czw Lip 24, 2008 09:02

misi3k napisał/a:
ceber, to nie są żadne xenony tylko takie "kolorowane" żarówki. Normalne xenony kosztują kupę kasy. A niech Cię Bóg broni przed kupowaniem tych tanich "ksenonów" z allegro. BTW chętnie zobaczę tego twojego deutsche wagen :>
to nie z allegro <spoko>
koval - Czw Lip 24, 2008 13:32

xenony to to nie są.... ;) ja różnicę widze.... wpisz sobie w google.pl night breaker tam widziałem na jakimś ofrum fajne porównanie :)


zastanawiam sie nad kupnem xenonów tylko, że gdzie bym nie czytał to co innego piszą.... co Wy powiecie ?? Nie zabiorą dowodu ??

daniel_w - Czw Lip 24, 2008 14:13

koval napisał/a:
Za 6000K nie zabiorą... za 8000K już tak.


A najlepiej chyba kupić 4300K.

misi3k6 - Czw Lip 24, 2008 21:36

Michał napisał/a:
Za 6000K nie zabiorą... za 8000K już tak.
taaa bo wy się przejmujecie tylko czy dowód zabiorą czy nie. A jak powalony***sz komuś z naprzeciwka takim niewyregulowanym xenonem i spowodujesz niebezpieczeństwo to już macie głęboko w d***e. Bo przecież to taki szpan mieć xenon w furze. Niedowidzisz na drodze idź do okulisty... A tak BTW to żeby xenon mieć legalnie to cała lampa musi mieć homologację.
msjk6 - Czw Lip 24, 2008 21:59

Mialem podobny dylemat w WRX czy xenon HID czy dobra zarowke, kiedy zobaczylem jak wyglada ten pseudo xenon (razi po oczach, widac z daleko, ze to wiejski xenon ;) ) - wybralem dobra zarowke - NIGHT GUIDE. <spoko>
koval - Pią Lip 25, 2008 13:49

misi3k napisał/a:
Bo przecież to taki szpan mieć xenon w furze

mylisz się i to bardzo.... ;)

widzę ze nawet nie ma sensu tutaj pytać się cokolwiek bo zostanie się uznanym wiejskim tjunerem.... Gdybyś wiedział lepiej po co mi sa one potrzebne to na pewno byś tak nie pisał ;) :x

sa lampy co rażą mniej lub mocniej zwlekałem z tym pytaniem dopóki nie zobaczyłem jak to wygląda w takim samym samochodzie....

misi3k6 - Pią Lip 25, 2008 14:41

Michał, sorry, że tak zabrzmiało ale Twoje słowa tylko cytowałem. Nic do Ciebie nie mam.
koval, chcesz lepiej widzieć, zrób jak msjk, innego celu zakładania xenonów poza "wiejskim tjuningiem" nie widzę, a skoro ty widzisz jakiś to może się podzielisz wiedzą? :>
koval napisał/a:
widzę ze nawet nie ma sensu tutaj pytać się cokolwiek bo zostanie się uznanym wiejskim tjunerem
to jest TYLKO i wyłącznie moje zdanie a nie ogółu forum.
koval - Pią Lip 25, 2008 17:05

czyli Xenon w zwykłej lapmie to tylko "wiejski tjuning" :o ??

a może chodzi Ci o NIGHT BREAKER.....

adas - Pią Lip 25, 2008 17:43

koval napisał/a:
czyli Xenon w zwykłej lapmie to tylko "wiejski tjuning" :o ??

owszem i ma racje !
1 musisz spolerować szkło na gładko
2 musisz miec auto poziomowanie lub regulacje ( ale nie taka ze sam podkręcasz pod maska tylko przy desce rozdzielczej)
3 spryskiwacze
4 wycieraczki
5 homologacja

wszystko co wychodzi z fabryki to seria i tak ma byc, każde inne ulepszenia to utrata homologacji na poszczególne elementy tak jak i oświetlenie rejestracji ! ma być białe lub żółte światło padające na rejestracje a nie niebieskie!

a żeby poprawić sobie widoczność to Polecam wyciągniecie lamp i Przeczyszczenie kloszy i szkła oraz wymiana żarówek na nowe i jest o niebo Lepiej ! i nic nie trzeba kombinować ze światło za słabe ze to ze tamto !

koval - Pią Lip 25, 2008 19:22

no i o to mi chodziło!! :) rozmawiałem z różnymi ludźmi którzy posiadają w zwykłych reflektorach żarówki xenonowe jedni polecają zaś inni odradzają... czytałem na forach i tak samo zdania są podzielone ;) Ale zostaje przy osram NIGHT BREAKER <spoko>

dziex za pomoc ;)

bolgi6 - Pią Lip 25, 2008 20:11

.....hiihih. nie daje rady czytajac to co piszecie. osram "night braker" to nie jest zaden pseudo xenon, anii zadny wiejski tuning. jest to zarowka z homologacja ktora daje 90% wiecej swiatła i jest 10% bielsze. wszystkie zarowki produkowane przez firme osram maja homologacje....+30%. +50%, +90%, "blue" oraz "allseason". jestem w 100% przeciwny montowaniu do aut swiateł xenonowyh bez homologacjii, samopoziomowania i spryskiwaczy....nie wspomne o marketowych zatowkach "ala xenon". ....zarowki osram mozna kupic bez potrzeby zamawiania w auto-euro na nr. klienta AK chełm 5991. pozdro
koval - Pią Lip 25, 2008 21:43

hm to nie wiem czy Ty źle zrozumiałeś hehe czy wszyscy tak samo zrozumieli <mrgreen>

night braker mam aktualnie zamontowane i je gorąco polecam... Kupując je miałem pewność ponieważ mają homologację, ale co do żarówek xenonowych typu 6000k lub 8000k wolałem zapytać tu ;)
a i a'la xenon to ja już nie wspominam bo po pierwsze to typowy wiejski tuning, po drugie świecą gorzej od zwykłych żarówek żółtych :]

misi3k6 - Sob Lip 26, 2008 09:42

koval, czy ty myślisz, że ja nie rozróżniam żarówek typu night breaker od HID czy xenonów? Pisałem o takich ludziach którzy nie spełniają tych 5 pkt zapisanych przez adas.
koval napisał/a:
ale co do żarówek xenonowych typu 6000k lub 8000k wolałem zapytać tu ;)
a i a'la xenon to ja już nie wspominam bo po pierwsze to typowy wiejski tuning, po drugie świecą gorzej od zwykłych żarówek żółtych :]
Oba jak dla mnie to wiejski tuning i tyle. Ponadto samej żarówki xenon nie możesz zamontować w samochodzie. Potrzebne jest spełnienie tych 5 pkt. Wszyscy są wielcy inżynierowie do poprawiania fabryki, a wychodzi jak wychodzi coraz więcej półgłówków na drodze.\
adas napisał/a:
a żeby poprawić sobie widoczność to Polecam wyciągniecie lamp i Przeczyszczenie kloszy i szkła oraz wymiana żarówek na nowe i jest o niebo Lepiej ! i nic nie trzeba kombinować ze światło za słabe ze to ze tamto !
nic dodać nic ująć.
ceber6 - Nie Lip 27, 2008 11:09

night braker mam aktualnie zamontowane i je gorąco polecam... :][/quote] i oto mi chodziło:D

[ Dodano: 2008-07-27, 12:09 ]
koval napisał/a:
hm to nie wiem czy Ty źle zrozumiałeś hehe czy wszyscy tak samo zrozumieli <mrgreen>

night braker mam aktualnie zamontowane i je gorąco polecam... Kupując je miałem pewność ponieważ mają homologację, ale co do żarówek xenonowych typu 6000k lub 8000k wolałem zapytać tu ;)
a i a'la xenon to ja już nie wspominam bo po pierwsze to typowy wiejski tuning, po drugie świecą gorzej od zwykłych żarówek żółtych :]


[ Dodano: 2008-07-27, 12:10 ]
I o to mi chodziło <spoko>

spider666 - Wto Lip 29, 2008 13:00

duzo lepsze sa PHilipsy 150 niz Osram Braker (obie mialem)
ale roznica w cenie tez jest, a juz przy Osram lepiej sie jezdzi niz przy starych lub najtanszych.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group