|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
|
Park Techniczno - Serwisowy - Paliwo w oleju
Lejek - Pon Paź 20, 2008 12:17 Temat postu: Paliwo w oleju PRoblem dotyczy, ciągłego podnoszenia się stanu oleju w silniku i zapachu paliwa stąd mniemam, że dostaje mi sie paliwo. Głowica po remoncie, autko raczej nie jezdzone na krotkich odcinkach, dół silnika z tego co wiem ok co to może być jakis pomysły ??? Aha podpiecie do komputera i skład mieszanki prawidłowe. Pomocy ??!! 2.0 8v Peugeot 306
KLOCEK6 - Pon Paź 20, 2008 17:56
pierścienie mówią papa <hejka> sprawdź kompresję
Vtsiak - Pon Paź 20, 2008 18:13
też bym dokładnie przyjrzał się pierścioneczkom
zez6 - Pon Paź 20, 2008 19:50
a pompe kolego to jak a masz w baku ( elektryczna) czy na silniku ( mechaniczna)???
Lejek - Pon Paź 20, 2008 20:44
KLOCEK napisał/a: | pierścienie mówią papa sprawdź kompresję | sprawdzona i wszystko prawidłowo...
zez napisał/a: | pompe kolego to jak a masz w baku ( elektryczna) czy na silniku ( mechaniczna)??? | nie mam pojęcia 94r. produkcji 8 zaworków jak najprawdopodbniej moze byc?? co jesli w baku a co jesli mechaniczna????
Radek -Cenio- - Pon Paź 20, 2008 21:11
Jeżeli by była mechaniczna na silniku to zdarzało się ze paliwo po prostu przeciekało przez popychacz do silnika, ale ty na pewno masz elektryczną więc raczej to nie to. Zagadkowa sprawa z tym paliwem w oleju.
Lejek - Wto Paź 21, 2008 07:06
na 99% mam pompe elektryczna...
zez6 - Wto Paź 21, 2008 11:13
no wlasnie tak jak Radek napisal.
to bezkitu zagatkowa sprawa
Lejek - Wto Paź 21, 2008 11:48
Moze podjade jeszcze na ta kompresje, dla pewnosci ale silnik mialem caly rozbierany i gosc mi powiedzial ze sprawdzal szczelnosc cilindrow i wszystko git wiec zajelismy sie tylko glowica... kurcze ale wogole nie dymi "olejowo" z wydechu, kopyto na moj gust ma jak na 2.0 powinno miec, pali na zimnym i na cieplym z pierwszego...
MACIOR6 - Sro Paź 22, 2008 18:04
Jakie ciśnienie na listwie, wtryski sprawne ???? Może być tak, że auto jest przelewane i wacha spływa po tulejach do michy, może być też, że silnik "dostał" prawidłową kompresję po robocie czapy i pierścionki już "nienada". Tak jeszcze z ciekawości tłoki były wiciągane z bloku ????
polll6 - Czw Paź 23, 2008 18:11
rowniez stawiam na pierscienie teoretycznie innej opcji nie ma
Lejek - Czw Paź 23, 2008 21:31
tloki nie byly ruszane wogole, w next tydzien jestem umowiony z Panem Masiczem nie wiem czy mowi wam cos to nazwisko. Zobaczymy moze on cos podpowie bede pisal co i jak
Vtsiak - Pią Paź 24, 2008 07:36
jeśli chodzi o Tego Pana Masicza to mi mówi bardzo wiele. Powodzenia z autem <spoko>
Lejek - Pią Paź 24, 2008 13:13
Vtsiak napisał/a: | jeśli chodzi o Tego Pana Masicza to mi mówi bardzo wiele. Powodzenia z autem |
Mam nadzieje ze dobrego
polll6 - Pią Paź 24, 2008 14:41
piotrek masicz jest na forum z tego co wiem
Lejek - Pią Paź 24, 2008 16:06
ooo ups Ale gafa Pozdrawiam Pana Piotra <hejka>
[ Dodano: 2008-10-27, 23:02 ]
Ok, problem jest dalej Pan Masicz opowiedział sie w temacie ze to cos z wtryskami albo mechanicznie sie zawieszaja albo problem ze sterowaniem, ogolnie wywnioskowalem ze nie przepada za francozami i nie zabardzo ma czas zeby sie zajac tematem nie wiem gdzie sie moge udac z tym problemem nie mam mozliwosc ani czasu grzebac samemu przy silniku.... Glupi jestem <bezradny>
|
|