Lubelskie Forum Motoryzacyjne

MOTOSPORT - Regulamin RS 2010

pilachgt6 - Pią Sty 22, 2010 18:34
Temat postu: Regulamin RS 2010
jak dla mnie kogoś poje..ło z klasami

samochody 4x4 w klasie profi i nie są licozne do generalki

przyjeżdżam na tor audi 2,3 136km i nie jestem liczony do generalki


debilizm

[ Dodano: 2010-01-22, 18:41 ]
chociaz tak siedze nad tym regulaminem i chyba trzeba spelnic te 2 kryteria by byc w profi. czyli tzw ukrocenie wrxow, gtkow i evo

3) Samochody z napędem 4x4 i mocy fabrycznej powyżej 200 KM

Mati - Pią Sty 22, 2010 20:59

Smieszna sprawa jak dla mnie...
np. majac auto, odelżone, ze zmienionymi hamulcami itp. tez sie ląduje w klasie Profi ? na to wychodzi ze autem do kjs ( zgodnie z zał J) a takie tam musza jezdzic tez sie ląduje w klasie profi >? wiec polowa uczestniow tam wyladuje.. heh mi sie wydaje ze powinny to byc auta spełniajace wymogi min RPP i w zwyz oraz auta ze slickami a nie ograniczanie mocy czy inne cuda wianki... <lol> :x no i jeszcze tamat nie klasyfikowania w generalce.. niby czemu :> ?

pilachgt6 - Pią Sty 22, 2010 21:06

w kielcach lata sie i na slickach i nikt nie wymysla co do mocy aut

nikt nie skarzy sie na klasy i jest bardzo fajnie

Irek - Pią Sty 22, 2010 21:43

a r888 tez bedzie zaliczana do slikow czy co?
Spawos6 - Pią Sty 22, 2010 23:12

dziwne troche a kto zobaczy na "OKO" czy ktos w swoim 4x4 i 201 koni czy 299 koni ? czy nawet 350 ?
bo taki subarak moze nie trzymac mocy i miec 199 koni ?:D

pilachgt6 - Pią Sty 22, 2010 23:31

Spawos napisał/a:
dziwne troche a kto zobaczy na "OKO" czy ktos w swoim 4x4 i 201 koni czy 299 koni ? czy nawet 350 ?
bo taki subarak moze nie trzymac mocy i miec 199 koni ?:D


chodzi o fabryczne

wiec wiesz po zlosci regulaminowi mozna zrobic tak:
mam audi 2,3 20v 170km
wkladam do niego kolektory, turbo, wtryski, wydech, wiazke i komp z zoltej eski i jest samochod o mocy 300-320km
i samochod spelnia regulamin bo fabrycznie mial ponizej 200km i nadal ma ten silnik ktory mail tylklo troszke wiecej mocy

Renia - Sob Sty 23, 2010 22:17

Z tymi 4x4 i mocą powyżej 200km to trochę nieprzemyślane, moim zdaniem klasy powinny być podzielone według pojemności bez względu na napęd, a te z turbo z przelicznikiem jak na KJS i częściowo po problemie <mrgreen>
Klasa 6 jak najbardziej na plus, przynajmniej nie będzie już problemu z oponami, a wrzucenie do niej aut doinwestowanych i wydmuszek wyrówna szansę w klasach dla tych co jeżdżą seryjnymi lub prawie seryjnymi wozami, choć jak wiadomo też nie do końca <lol>

Nie da się niestety zrobić podziału na klasy tak żeby wszyscy byli zadowoleni... bo nawet samochód o pojemności 2l może mieć 100 albo i ponad 200km i co wtedy? ten co ma mniej koni tez będzie poszkodowany.
Podsumowując jak by się nie kręcić d... zawsze z tyłu ;)

Więc może po prostu trzeba zacząć sie cieszyć z jazdy i dobrze bawić, zamiast stresować że nie będzie wysokiego miejsca w klasie czy generalce i kolejnych kilku pucharów na półce z których się nie chce potem nawet kurzu ścierać ;)

pozdrawiam

jimmijump6 - Nie Sty 24, 2010 12:40

Renia napisał/a:

Podsumowując jak by się nie kręcić d... zawsze z tyłu ;)

<rotfl>

[ Dodano: 2010-01-24, 12:41 ]
Renia napisał/a:

Więc może po prostu trzeba zacząć sie cieszyć z jazdy i dobrze bawić, zamiast stresować że nie będzie wysokiego miejsca w klasie czy generalce i kolejnych kilku pucharów na półce z których się nie chce potem nawet kurzu ścierać ;)

Święte słowa <spoko>

RAKO6 - Nie Sty 24, 2010 13:46

Renia napisał/a:


Więc może po prostu trzeba zacząć sie cieszyć z jazdy i dobrze bawić, zamiast stresować że nie będzie wysokiego miejsca w klasie czy generalce i kolejnych kilku pucharów na półce z których się nie chce potem nawet kurzu ścierać ;)

dajcie kobiecie sok marchwiowy dobrze pisze :P

Wasyl6 - Nie Sty 24, 2010 17:48

dajcie źródło tego regulaminu :P
Bo regulamin kjs jest, ale tam klas nie widzę :P

pilachgt6 - Nie Sty 24, 2010 17:53

strona ach
DONWITO6 - Nie Sty 24, 2010 20:40

jimmijump napisał/a:
Renia napisał/a:

Podsumowując jak by się nie kręcić d... zawsze z tyłu ;)

<rotfl>

[ Dodano: 2010-01-24, 12:41 ]
Renia napisał/a:

Więc może po prostu trzeba zacząć sie cieszyć z jazdy i dobrze bawić, zamiast stresować że nie będzie wysokiego miejsca w klasie czy generalce i kolejnych kilku pucharów na półce z których się nie chce potem nawet kurzu ścierać ;)

Święte słowa <spoko>



Renia jestem twoim fanem !!! zawsze słychać żale i płacze jednej i tej samej osoby że nie liczą do klasyfikacji to nie jadę że to , że tamto . trochę to już zrobiło się nudne ! są przecież zawody i imprezy w których są ustalone zasady , specyfikacje , są komisje które tego pilnują i jak ktoś ma parcie na wynik to nic prostszego tylko dostosować brykę do jakiegoś załącznika i startować .

pilachgt6 - Nie Sty 24, 2010 22:40

DONWITO napisał/a:
jak ktoś ma parcie na wynik to nic prostszego tylko dostosować brykę do jakiegoś załącznika i startować .


tylko ze to jest impreza ogolnodostepna

a nei zawody pod ktore nalezy dostosowywac samochod

zez6 - Pon Sty 25, 2010 17:45

niech zostanie tylko generalka poco klasy ;)
Mati - Pon Sty 25, 2010 18:24

zez napisał/a:
niech zostanie tylko generalka poco klasy ;)

ale z podzialem na modyfikacje, opony,naped i moc aut :D a dla wybrednych dołożyc trzeba jeszcze kolor zeby wszyscy byli szczesliwi <lol> <lol> <rotfl>

Wasyl6 - Pon Sty 25, 2010 19:45

Mati napisał/a:
zez napisał/a:
niech zostanie tylko generalka poco klasy ;)

ale z podzialem na modyfikacje, opony,naped i moc aut :D a dla wybrednych dołożyc trzeba jeszcze kolor zeby wszyscy byli szczesliwi <lol> <lol> <rotfl>


I jeszcze rodzaj wtrysku - jednopunktowy, wielopunktowy i z pod podziałem na bezpośredni i pośredni :D


Oj, dobrze, że ktoś w ogóle cokolwiek chce robić, dla jednych będzie lepiej, dla drugich gorzej, wszystkim nigdy się nie podpasuje. A seryjny Kadett gsi tylko z wybebeszonym środkiem, to będzie klasa profi? <mrgreen>

Stolkinnen - Wto Sty 26, 2010 00:11

Rallysprinty mini maxy czy jak kto zwie te imprezy treningowe miały dziwne podziały na juniorów i seniorów - startujesz to dostajesz baty od wyjadaczy a nie jakieś tam puchary na zachętę.... A poza tym nie ma co demonizować - imprezy są i tak o pietruchę, dla frajdy i poćwiczenia a pucharki z nich i tak służą bardziej dla dekoracji niż prestiżu :) no i poza tym każdy wie i widzi kto co umie, albo czym ile może zwojować i jakim kosztem....
krist - Sro Lut 03, 2010 21:53

w regulaminie o tym jakoś nie widze zapisu, czy można startować autem z zeswapowanym silnikiem, zakłądając że nowa pojemność jest wpisana do dowodu i są ważne badania?
śFiatowiec - Czw Lut 04, 2010 17:06

krist napisał/a:
w regulaminie o tym jakoś nie widze zapisu, czy można startować autem z zeswapowanym silnikiem, zakłądając że nowa pojemność jest wpisana do dowodu i są ważne badania?


Skoro wszystko jest legalnie i samochód jest dopuszczony do ruchu, to nie ma żadnych przeciwwskazań, żeby nim startować. <spoko>

krist - Czw Lut 04, 2010 21:21

no to sie chłopaki z klasy 900 zmartwią :)
spider666 - Pią Lut 05, 2010 08:07

Irek napisał/a:
a r888 tez bedzie zaliczana do slikow czy co?


r888 to nie jest slick, poza tym ma wymaganą homologację drogową.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group