|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
|
MOTOSPORT - Regulamin RS 2010
pilachgt6 - Pią Sty 22, 2010 18:34 Temat postu: Regulamin RS 2010 jak dla mnie kogoś poje..ło z klasami
samochody 4x4 w klasie profi i nie są licozne do generalki
przyjeżdżam na tor audi 2,3 136km i nie jestem liczony do generalki
debilizm
[ Dodano: 2010-01-22, 18:41 ]
chociaz tak siedze nad tym regulaminem i chyba trzeba spelnic te 2 kryteria by byc w profi. czyli tzw ukrocenie wrxow, gtkow i evo
3) Samochody z napędem 4x4 i mocy fabrycznej powyżej 200 KM
Mati - Pią Sty 22, 2010 20:59
Smieszna sprawa jak dla mnie...
np. majac auto, odelżone, ze zmienionymi hamulcami itp. tez sie ląduje w klasie Profi ? na to wychodzi ze autem do kjs ( zgodnie z zał J) a takie tam musza jezdzic tez sie ląduje w klasie profi >? wiec polowa uczestniow tam wyladuje.. heh mi sie wydaje ze powinny to byc auta spełniajace wymogi min RPP i w zwyz oraz auta ze slickami a nie ograniczanie mocy czy inne cuda wianki... <lol> no i jeszcze tamat nie klasyfikowania w generalce.. niby czemu ?
pilachgt6 - Pią Sty 22, 2010 21:06
w kielcach lata sie i na slickach i nikt nie wymysla co do mocy aut
nikt nie skarzy sie na klasy i jest bardzo fajnie
Irek - Pią Sty 22, 2010 21:43
a r888 tez bedzie zaliczana do slikow czy co?
Spawos6 - Pią Sty 22, 2010 23:12
dziwne troche a kto zobaczy na "OKO" czy ktos w swoim 4x4 i 201 koni czy 299 koni ? czy nawet 350 ?
bo taki subarak moze nie trzymac mocy i miec 199 koni ?:D
pilachgt6 - Pią Sty 22, 2010 23:31
Spawos napisał/a: | dziwne troche a kto zobaczy na "OKO" czy ktos w swoim 4x4 i 201 koni czy 299 koni ? czy nawet 350 ?
bo taki subarak moze nie trzymac mocy i miec 199 koni ?:D |
chodzi o fabryczne
wiec wiesz po zlosci regulaminowi mozna zrobic tak:
mam audi 2,3 20v 170km
wkladam do niego kolektory, turbo, wtryski, wydech, wiazke i komp z zoltej eski i jest samochod o mocy 300-320km
i samochod spelnia regulamin bo fabrycznie mial ponizej 200km i nadal ma ten silnik ktory mail tylklo troszke wiecej mocy
Renia - Sob Sty 23, 2010 22:17
Z tymi 4x4 i mocą powyżej 200km to trochę nieprzemyślane, moim zdaniem klasy powinny być podzielone według pojemności bez względu na napęd, a te z turbo z przelicznikiem jak na KJS i częściowo po problemie <mrgreen>
Klasa 6 jak najbardziej na plus, przynajmniej nie będzie już problemu z oponami, a wrzucenie do niej aut doinwestowanych i wydmuszek wyrówna szansę w klasach dla tych co jeżdżą seryjnymi lub prawie seryjnymi wozami, choć jak wiadomo też nie do końca <lol>
Nie da się niestety zrobić podziału na klasy tak żeby wszyscy byli zadowoleni... bo nawet samochód o pojemności 2l może mieć 100 albo i ponad 200km i co wtedy? ten co ma mniej koni tez będzie poszkodowany.
Podsumowując jak by się nie kręcić d... zawsze z tyłu
Więc może po prostu trzeba zacząć sie cieszyć z jazdy i dobrze bawić, zamiast stresować że nie będzie wysokiego miejsca w klasie czy generalce i kolejnych kilku pucharów na półce z których się nie chce potem nawet kurzu ścierać
pozdrawiam
jimmijump6 - Nie Sty 24, 2010 12:40
Renia napisał/a: |
Podsumowując jak by się nie kręcić d... zawsze z tyłu
|
<rotfl>
[ Dodano: 2010-01-24, 12:41 ]
Renia napisał/a: |
Więc może po prostu trzeba zacząć sie cieszyć z jazdy i dobrze bawić, zamiast stresować że nie będzie wysokiego miejsca w klasie czy generalce i kolejnych kilku pucharów na półce z których się nie chce potem nawet kurzu ścierać
|
Święte słowa <spoko>
RAKO6 - Nie Sty 24, 2010 13:46
Renia napisał/a: |
Więc może po prostu trzeba zacząć sie cieszyć z jazdy i dobrze bawić, zamiast stresować że nie będzie wysokiego miejsca w klasie czy generalce i kolejnych kilku pucharów na półce z których się nie chce potem nawet kurzu ścierać
|
dajcie kobiecie sok marchwiowy dobrze pisze
Wasyl6 - Nie Sty 24, 2010 17:48
dajcie źródło tego regulaminu
Bo regulamin kjs jest, ale tam klas nie widzę
pilachgt6 - Nie Sty 24, 2010 17:53
strona ach
DONWITO6 - Nie Sty 24, 2010 20:40
jimmijump napisał/a: | Renia napisał/a: |
Podsumowując jak by się nie kręcić d... zawsze z tyłu
|
<rotfl>
[ Dodano: 2010-01-24, 12:41 ]
Renia napisał/a: |
Więc może po prostu trzeba zacząć sie cieszyć z jazdy i dobrze bawić, zamiast stresować że nie będzie wysokiego miejsca w klasie czy generalce i kolejnych kilku pucharów na półce z których się nie chce potem nawet kurzu ścierać
|
Święte słowa <spoko> |
Renia jestem twoim fanem !!! zawsze słychać żale i płacze jednej i tej samej osoby że nie liczą do klasyfikacji to nie jadę że to , że tamto . trochę to już zrobiło się nudne ! są przecież zawody i imprezy w których są ustalone zasady , specyfikacje , są komisje które tego pilnują i jak ktoś ma parcie na wynik to nic prostszego tylko dostosować brykę do jakiegoś załącznika i startować .
pilachgt6 - Nie Sty 24, 2010 22:40
DONWITO napisał/a: | jak ktoś ma parcie na wynik to nic prostszego tylko dostosować brykę do jakiegoś załącznika i startować . |
tylko ze to jest impreza ogolnodostepna
a nei zawody pod ktore nalezy dostosowywac samochod
zez6 - Pon Sty 25, 2010 17:45
niech zostanie tylko generalka poco klasy
Mati - Pon Sty 25, 2010 18:24
zez napisał/a: | niech zostanie tylko generalka poco klasy |
ale z podzialem na modyfikacje, opony,naped i moc aut a dla wybrednych dołożyc trzeba jeszcze kolor zeby wszyscy byli szczesliwi <lol> <lol> <rotfl>
Wasyl6 - Pon Sty 25, 2010 19:45
Mati napisał/a: | zez napisał/a: | niech zostanie tylko generalka poco klasy |
ale z podzialem na modyfikacje, opony,naped i moc aut a dla wybrednych dołożyc trzeba jeszcze kolor zeby wszyscy byli szczesliwi <lol> <lol> <rotfl> |
I jeszcze rodzaj wtrysku - jednopunktowy, wielopunktowy i z pod podziałem na bezpośredni i pośredni
Oj, dobrze, że ktoś w ogóle cokolwiek chce robić, dla jednych będzie lepiej, dla drugich gorzej, wszystkim nigdy się nie podpasuje. A seryjny Kadett gsi tylko z wybebeszonym środkiem, to będzie klasa profi? <mrgreen>
Stolkinnen - Wto Sty 26, 2010 00:11
Rallysprinty mini maxy czy jak kto zwie te imprezy treningowe miały dziwne podziały na juniorów i seniorów - startujesz to dostajesz baty od wyjadaczy a nie jakieś tam puchary na zachętę.... A poza tym nie ma co demonizować - imprezy są i tak o pietruchę, dla frajdy i poćwiczenia a pucharki z nich i tak służą bardziej dla dekoracji niż prestiżu no i poza tym każdy wie i widzi kto co umie, albo czym ile może zwojować i jakim kosztem....
krist - Sro Lut 03, 2010 21:53
w regulaminie o tym jakoś nie widze zapisu, czy można startować autem z zeswapowanym silnikiem, zakłądając że nowa pojemność jest wpisana do dowodu i są ważne badania?
śFiatowiec - Czw Lut 04, 2010 17:06
krist napisał/a: | w regulaminie o tym jakoś nie widze zapisu, czy można startować autem z zeswapowanym silnikiem, zakłądając że nowa pojemność jest wpisana do dowodu i są ważne badania? |
Skoro wszystko jest legalnie i samochód jest dopuszczony do ruchu, to nie ma żadnych przeciwwskazań, żeby nim startować. <spoko>
krist - Czw Lut 04, 2010 21:21
no to sie chłopaki z klasy 900 zmartwią
spider666 - Pią Lut 05, 2010 08:07
Irek napisał/a: | a r888 tez bedzie zaliczana do slikow czy co? |
r888 to nie jest slick, poza tym ma wymaganą homologację drogową.
|
|