|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
|
MOTOSPORT - RS - propozycje nowych prób
spider666 - Wto Lut 15, 2011 14:02 Temat postu: RS - propozycje nowych prób Rysujcie swoje propozycje przejazdów, pamiętając, że komórki do pomiaru czasu (start/meta), muszą być w miarę blisko siebie. Musi też być miejsce na poprowadzenia kabla od nich oraz na centrum dowodzenia w postaci prezesowego focusa.
Najlepiej żeby też nie trzeba było po jednej próbie przenosić centrum dowodzenia.
Podczas jednej rundy da się przeprowadzić max. po 2-3 konfiguracje z 2-3 powtórzeniami każdej. Więcej to nierealne.
schemacik
torLBN
graboss - Wto Lut 15, 2011 14:34
Uploaded with ImageShack.us
legenda:
zielony - strefa dla kibiców
niebieski - biuro zawodów
filetowy - przewody taghuer
żółty - beczka, opony itp.
P.S. Tak wiem mam talent w paincie <rotfl> <rotfl> <rotfl>
nr2.
Uploaded with ImageShack.us
STIG - Wto Lut 15, 2011 21:10
A gdzie miejsce na fury zawodników?? Ja mam zawsze pełno gratów <mrgreen>
mikus_1984 - Wto Lut 15, 2011 21:39
http://img89.imageshack.us/i/torlublin.jpg/
w końcu trzeba będzie się nazmieniac biegi i może czasem użyć ręcznego...
junior001 - Wto Lut 15, 2011 22:49
mikus_1984 napisał/a: | http://img89.imageshack.us/i/torlublin.jpg/
w końcu trzeba będzie się nazmieniac biegi i może czasem użyć ręcznego... |
jestem za
GrzywA - Wto Lut 15, 2011 23:48
fajny pomysł tylko przy takiej konfiguracji nie będzie płynności jazdy po torze jeżeli chodzi ilość puszczanych zawodników
graboss - Sro Lut 16, 2011 07:53
STIGI od zielonego do linii startu masz strefę dla zawodników - myślę że to wystarczająca ilość miejsca, a jak chcesz pit stop rozkładać na dole też jest dużo miejsca. W mojej propozycji jest zamysł oddzielenia strefy dla kibiców i dla zawodników (taśmą i jakiś człowieczek odpowiedzialny - Misiek vel Lakiernik np.)
spider666 - Sro Lut 16, 2011 13:50
graboss, w pierwszym projekcie to nie wiem czy prezes będzie chciał tak blisko beczki postawić swojego focusa
mikus_1984, myślę że za dużo tych beczek, bo duży minus dla płynności przejazdów - ktoś potrąci opony, kogoś obróci i już kilka, jak nie kilkanaście załóg musi powtarzać (bo akurat już wjechali na tor)
Może pomyślicie przy zachowaniu koncepcji - beczka, szuter, ale
żeby jednak coś usprawnić.
[ Dodano: 2011-02-16, 14:54 ]
moje dwie propozycje (też nie są niestety idealne, bo jest strefa oczekiwania)
[ Dodano: 2011-02-16, 15:23 ]
jeszcze dwie szybkie próby (tylko po asfalcie):
STIG - Sro Lut 16, 2011 15:50
mi się bardziej podobają propozycje Grabossa jest bardziej technicznie i nie ma tak duzo prostych na których dostają po pupci słabsze auta.
Zelazko - Sro Lut 16, 2011 16:16
A mi pasują takie próby jak do tej pory były . Można jeszcze dołożyć jakąś szybką szykanę ewentualnie. Tor Lublin jest taki jaki jest i zbyt wiele się nie nakombinuje. A, według mnie, beczki i szuter mogą być na kjs, a nie na torze.
maniek276 - Sro Lut 16, 2011 16:21
Zelazko napisał/a: | A mi pasują takie próby jak do tej pory były . Można jeszcze dołożyć jakąś szybką szykanę ewentualnie. Tor Lublin jest taki jaki jest i zbyt wiele się nie nakombinuje. A, według mnie, beczki i szuter mogą być na kjs, a nie na torze. |
O to to!!! Dobrze mówi!!! Też tak myślę.
[ Dodano: 2011-02-16, 16:22 ]
graboss napisał/a: | STIGI od zielonego do linii startu masz strefę dla zawodników - myślę że to wystarczająca ilość miejsca, a jak chcesz pit stop rozkładać na dole też jest dużo miejsca. W mojej propozycji jest zamysł oddzielenia strefy dla kibiców i dla zawodników (taśmą i jakiś człowieczek odpowiedzialny - Misiek vel Lakiernik np.) |
Misiek i odpowiedzialny <lol> Dobre <lol>
GrzywA - Sro Lut 16, 2011 16:26
Zelazko, dobrze prawisz
ale mozna by na nastepnym rS-e coś pokminić z prezesem nad jedna eksperymentalną próba zobaczyc ile to potrwa
Bossi6 - Sro Lut 16, 2011 16:35
mi też podoba się tak jak jest ale można czasem dać jakąś szerszą szykanę
ale mam 2 propozycje
na zielono strefa dla oczekujących zawodników
Stolkinnen - Sro Lut 16, 2011 17:31
No to jeśli nie szuterki to przynajmniej jeden lub 2 porządne slalomy - będzie i trudniej i może wyniki nie bedą wiecznie te same
STIG - Sro Lut 16, 2011 17:55
nie ma sie co bać szutru Nie ma tam jakiegoś strasznego wyrypu. Troche szykan jak najbardziej. I nawroty to dobry pomysł.
Radek -Cenio- - Sro Lut 16, 2011 18:52
Mi się podoba nr 2 grabossa nie jest zbyt długa,ale techniczna i nr 1 spidera, jest szybka partia i jest dłuższa i jest gdzie kierownicą pokręcić
Pirat6 - Sro Lut 16, 2011 22:15
Zelazko napisał/a: | A mi pasują takie próby jak do tej pory były . Można jeszcze dołożyć jakąś szybką szykanę ewentualnie. Tor Lublin jest taki jaki jest i zbyt wiele się nie nakombinuje. A, według mnie, beczki i szuter mogą być na kjs, a nie na torze. |
Jeśli miała by być próba z elementami szutru, fajnie byłoby gdyby wcześniej pojawiło się info o takich elementach w danym przejeździe. Nie każde auto da radę przejechać bez uszczerbku na zdrowiu po takim terenie...
Co do konkretnych prób to pomysły spoko.
Czwarta opcja spider'a fajna
* http://img576.imageshack....orlublinsz1.jpg
Tylko chyba dałbym spokój z pachołem przed szybkim zakrętem po prawej na górze.
Również podoba mi się pierwsza próba bossiego.
A tak to ogólnie byłbym z grubsza za tym co było do teraz. To jednak tylko rs...
Na ostatnim rsie fajnym urozmaiceniem była szykana i chyba w tę stronę proponowałbym kombinować.
lukasz2461 - Sro Lut 16, 2011 23:01
1
2
moze niech kazdy zrobi cos od siebie powidzmy po 2-3 przejazdy i pozniej zobaczymy jaki przejazd spodoba sie wiekszosci
stacho90 - Czw Lut 17, 2011 00:03
lukasz2461, troche ryzykowana 2 opcja bo przy starcie beda ludzie czekac a tu z tylu rozpedzeni beda wypadac z szykany , moze byc ciasno
a 1 to chyba praktycznie standard
spider666 - Czw Lut 17, 2011 09:01
bossi, całkiem spoko twoje próby, tylko beczkę to trzeba przenieść na początek gdzieś próby. Jak komuś z nią nie pójdzie to nie puści się kolejnego zawodnika i nie będzie musiało powtarzać kilkanaście aut.
[ Dodano: 2011-02-17, 09:05 ]
Pirat, ten pachołek po to żeby nie była za duża prędkość za metą, bo tam zakręt i każdy będzie tylko patrzył na czas, a nie na to żeby się wyrobić
Zresztą trudno ocenić odległości na rysunku. Na miejscu można zawsze zmodyfikować.
lukasz2461, na drugiej próbie trochę problem z ustawianiem się do startu - kolizyjnie. Zawodnicy musieli by też przez zielone zjeżdżać po zakończeniu próby, a na to nie wiem czy się zgodzą władze.
SZUTER - musi być czasem dla urozmaicenia. Tam gdzie na mapce zaznaczone na szaro to tak naprawdę utwardzone jest - beton a na wierzchu luźny piasek i żwir, więc na pewno każde autko da radę tam jeździć.
[ Dodano: 2011-02-17, 09:10 ]
Wrzucajcie więcej propozycji, zawsze to prezes będzie miał z czego wybierać.
mikus_1984 - Czw Lut 17, 2011 14:32
http://img232.imageshack.us/i/torlublinmik.jpg/
STIG - Czw Lut 17, 2011 15:55
mikus_1984 napisał/a: | http://img232.imageshack.us/i/torlublinmik.jpg/ |
bardzo fajna próba spodoba sie napewno chłopakom z 126p nie jest za szybko ale nie za wolno i technicznie Jestem za. Dobrym pomysłem bylo by tez jechanie w druga stronę toru
maniek276 - Czw Lut 17, 2011 17:07
To ostatnie jest niezłe!!! Biedny prezes - co on teraz wybierze??? Nie zaśnie dzisiaj...........
urban6 - Czw Lut 17, 2011 18:25
Jadry - Czw Lut 17, 2011 18:50
A co wy na to panowie? http://img406.imageshack.us/i/torlublin.jpg/
patrynioo - Czw Lut 17, 2011 23:57
Wiem ze krzyżuje się wyjazd z próby z początkiem. Ale takie kombinacje były już stosowane. A do pilnowania szykan i beczki wystarcza 2 osoby.
mlodykmd - Pią Lut 18, 2011 10:16
Witam
ja mam 3 propozycję:
[IMG=http://img193.images...1.th.jpg][/IMG]
[IMG=http://img291.images...2.th.jpg][/IMG]
[IMG=http://img255.images...3.th.jpg][/IMG]
1. zjazd zawodników ze strefy oczekiwania po ok. 10 samochodów (chyba, że będzie jakaś przerwa na trasie)
2. zjazd jak wyżej, natomiast problemem może być puszczenie przewodów, jak nie ma na to patentu, to ja zrobię konstrukcje plastikowa tak żeby puścić przewodu ok. 3 metry nad ziemią. Jeżeli chodzi o placyk po lewej stronie od startu, to chodzi o to, żeby najpierw był najazd na beczkę, nawrót i na powrocie slalom pomiędzy pachołkami (mogą być nawet 3 jak się zmieszczą).
3. Podobna próba jak druga, tylko umożliwia zjazd zawodników na bieżąco do "parku maszyn"
spider666 - Pią Lut 18, 2011 13:03
patrynioo napisał/a: | Wiem ze krzyżuje się wyjazd z próby z początkiem. Ale takie kombinacje były już stosowane. A do pilnowania szykan i beczki wystarcza 2 osoby. |
metę trzeba chyba parę metrów wcześniej i przed metą raczej bez szykany, bo nie będzie miał kto tam tego pilnować.
[ Dodano: 2011-02-18, 13:07 ]
mlodykmd,
raczej odpada, bo nie mają takich długich kabli i przez te odległości również wątpię żeby to dało się na tyle ogarnąć co by sprawnie szło.
mlodykmd - Pią Lut 18, 2011 13:24
Cytat: | mlodykmd,
raczej odpada, bo nie mają takich długich kabli i przez te odległości również wątpię żeby to dało się na tyle ogarnąć co by sprawnie szło. |
no kabelki widziałem, że mają cały bęben, a jak zabraknie, to ja przywiozę swoje <lol> poza tym tylko 3 wersja wymaga długich kabli. Z tym startem na górze była kiedyś taka impreza w 26.04.2009 startowały samochody z napędem 4x4 (i nie tylko) i tamta trasa była fajna i widowiskowa, może ktoś to odkopie. Poniżej zdjęcia z imprezy:
http://picasaweb.google.c...009LublinRally#
tommi10 - Pią Lut 18, 2011 20:22
dobre szutry nie są złe :]
antek_01 - Pią Lut 18, 2011 22:31
Witam,
To i ja dodam coś od siebie może się przyda:)
http://www.fotosik.pl/pok...fe1d8703ef.html http://www.fotosik.pl/pok...701783ecd9.html
robertMK - Czw Mar 03, 2011 11:14
Szutry to KJSy a Tor to asfalt z ew malutkim cięciem po szutrze czy łącznikiem po luznej nawierzchni. Pamiętam jak kiedyś była taka impreza zamknięta i jechało się ten odcinek po tym czymś co niby wy nazywacie szuter i ja jechałem tam na 1 i to 10 km/h ( to jest kat dla zawisu , końcówek, i bardzo niebezpieczne bo do rozgrzanych opon przykleja sie syf a pózniej jest balet)
szuter to rowny odcinek gdzie jest slisko a nie jak w LBL odcinek do połamania amortyzatorów.
wiec mysle ze nie ma co przesadzac a Tor jaki jest taki jest i duzo sie na nim nie wymysli.
Jak szukacie zmiany bo myslicie ze osoby ktore jedza tam 2-3 lata maja obcykane i dlatego sa z przodu stawki a gdy zmienicie to bedzie inaczej to sie grubo mylicie.
maniek276 - Czw Mar 03, 2011 12:04
Może szuter to nie jest zła sprawa, ale dla mnie osobiście najgorsze są zjazdy asfalt/szuter i na odwrót. Ja wolę na tym mocno shamować niż uszkodzić auto!!! Ale nie walczymy o złote kalesony więc uznaję że ostatnie próby były bardzo dobrze zorganizowane!!!!
spider666 - Wto Mar 08, 2011 11:11
robertMK napisał/a: | Szutry to KJSy a Tor to asfalt |
a RallySprint to nawiązanie do rajdów i Kjs-ów,
a nie wyścigów torowych.
Zresztą jak były RallySprinty w Kraśniku i Chełmie,
na betonie, szutrze, błocie, kostce, asfalcie i dziurach
to ludzie tylko narzekali że za mało i krótko.
STIG - Wto Mar 08, 2011 16:46
Mój 125p pragnie szutrów i liczę w niedziele na to że będzie troche "wyrypu" W końcu RS ma na celu nas uczyć jazdy w każdych warunkach <spoko>
Wasyl6 - Sro Mar 09, 2011 18:23
STIG napisał/a: | W końcu RS ma na celu nas uczyć jazdy w każdych warunkach <spoko> |
Nie wiem czy jesteście świadomi (czy wszyscy są świadomi), że te "szutry" to kawałek "Polskich dróg" przysłowiowych - ja dzisiaj całkiem poważnie mówiąc tamtędy niecałe 10km/h jechałem
Piotrek89 - Sro Mar 09, 2011 19:30
Szuter mógł by być ale jak by było równiej bo sam bym po jeździł z miła chęcią ale trzeba się zastanowić czy jest sens latać po tych dołach w końcu na Rs'a przyjeżdżaj osoby zwykłymi osobówkami
graboss - Sro Mar 09, 2011 22:06
BABY nie marudzić !!! Każdemu nie dogodzi!!!!
Wiadomym jest, że nie każde próby będą po nazwijmy to szutrze, są aut przygotowane na jazdę po takich dołach jak i auta seryjne (m.in. moje) masz łeb i ch...j kombinuj - albo jedziesz powoli w obawie o zawiezenie, tracąc cenny czas albo jedziesz na łeb na szyję zyskujesz na czasie ale liczysz się z uszkodzeniami. No kurde Panowie jest ryzyko jest zabawa.
STIG - Sro Mar 09, 2011 22:07
na przedostatnim RSie chłopaki carizmą non stop tam z rekawem latali ja z resztą też. Fajnie jak by było wiadomo wczesniej jak bedzie ustalona trasa bo jest dylemat jakim autem jechać.
[ Dodano: 2011-03-09, 22:18 ]
graboss ma rację
Piotrek89 - Sro Mar 09, 2011 22:48
ja i tak autka nie oszczędzam wiec na pewno za ryzykuje mam nadzieje ze trasy będą ciekawe :]
graboss - Czw Mar 10, 2011 11:20
Trasy już z tydzień na AKCh wiszą do wglądu http://www.automobilklub....ws/rs130311.jpg
Tym razem bez szutru ale i tak ciekawie
Cień696 - Nie Mar 13, 2011 23:53
fajnie ze sa trasy wczesniej udostepniane mozna w ten sposob zorientowac sie czy jechac czy nie bo niestety na szutry mi mojego auta szkoda , mysle ze wielu osobom tez , osobiscie tez niewiem gdzie by mozna tam szuter robic bo tam same wyrwy i doliska ze to jakis offroad predzej a nie szuter ... no tor jest jaki jest wiec niema co na sile kombinowac
dzisiejsze proby byly calkiem fajne zreszta zawsze jest super
|
|