|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
|
MOTOSPORT - Regulamin KJS 2012
junior001 - Pon Sty 16, 2012 23:25 Temat postu: Regulamin KJS 2012 http://www.pzm.pl/samochody_regulaminy/rajdy
Wasyl6 - Wto Sty 17, 2012 08:29
Jeszcze załącznik J nie zaktualizowany, trzeba czekać
longin201 - Wto Sty 17, 2012 09:42
widzę, że będzie można robić dłuższe i szybsze próby, jeśli organizatorzy się dostosują to będzie fajnie. Gorszy temat z tym pomiarem głośności
No i z tego co ja zrozumiałem, to karta identyfikacyjna jest obowiązkowa.
[ Dodano: 2012-01-30, 13:36 ]
Witam, poniżej link do erraty regulaminów na 2012 r.
Szczególnie powinna ucieszyć tych, który mają samochody na gaz, a chcieliby brać udział w imprezach typu KJS
(to jak Graboss jedziesz do Birczy w marcu? )
http://www.pzm.pl/userfil...rata_1_2012.pdf
spider666 - Czw Lut 09, 2012 10:09
LPG :] Wreszcie coś mądrego wprowadzają.
graboss - Pią Lut 10, 2012 12:48
Pany coś tu dużo piszą o tym katalizatorze - sprawdza ktoś to na BK czy to tak sobie tylko napisane a życie i pokazuje inaczej.
W ogóle jak ktoś mógłby mi pokrótce opisać jak to wszystko wygląda na tym KJSie
longin201 - Pią Lut 10, 2012 13:40
Ja jeszcze sie nie spotkałem, żeby sprawdzali katalizator. Bywa różnie, w ubiegłym sezonie raz się spotkałem z sędzią, który kazał mi w jakiś sposób (taśmą izolacyjną) zakleić klemę "+"
Ogólnie nie ma problemu z przejściem BK, chyba że masz coś rzeźbione lub coś nie działa.
GrzywA - Pią Lut 10, 2012 16:14
bk to jest bajka nawet jak robi je ekscelencja Kropuś <spoko> pierwszym razem sie bałem a bo to sie przyczepia za maske na spinki a to za tamto.
najlepiej jest zadzwonić do władz które organizują kajtka i dopytac o szczegóły
pilachgt6 - Pią Lut 10, 2012 23:43
GrzywA napisał/a: |
najlepiej jest zadzwonić do władz które organizują kajtka i dopytac o szczegóły |
dokładnie
ja tak robiłem przed Kazanowem, bo chciałem się dowiedzieć czy muszę butle wymontować, ale nie musiałem.
A teraz można na gaziutku upalać.
Będzie w EVO el pi dżi <cfaniak>
|
|