|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
|
Park Techniczno - Serwisowy - wibracje na kierownicy
johny - Wto Cze 19, 2012 15:04 Temat postu: wibracje na kierownicy dziwne rzeczy dzieja mi sie z kierownica, podczas przyspieszania i hamowania jest taki sam efekt kierownica dostaje wibracji, dodam że ostatnio byla robiona maglownica i wszystkie gumy w zawieszeniu wymienione, obstawiam kolumne kierownicza ale nie znam sie na tym za bardzo, znacie moze dobry warsztat gdzie to mozna sprawidzic
crOOchy - Wto Cze 19, 2012 22:18
koła wyważone? łożyska zdrowe? jak przeguby?
Max6 - Sro Cze 20, 2012 07:14
na 99% będą krzywe tarcze hamulcowe, przerabiałem temat nie raz.
No chyba że tak jak pisze kolego koła nie wyważone?
Koniecznie napisz co było przyczyna.
Vtsiak - Sro Cze 20, 2012 10:35
Krzywe tarcze, niedokręcone lub niewyważone koła
ciacho9621 - Sro Cze 20, 2012 15:02
W pierwszej kolejnosci trzeba sprawdzic koła
zapytaj zawodników kto płaci za dojazdy i mecze sparingowe koszt tygodniowy to 1000 - 1500 zł,zobacz czyja sympatia firma remontuje szatnie i za czyje pieniądze ,a mecz z omegą odwołali. Przygoda bo nie maja na porno składki na opłaty sparingowe,
więc to ty kłamiesz ja walę prosto z mostu co sądzę o takich działaczach,
kierownik zespołu sympatia,był na 2 sparingach i to jako fotoreporter a nie jako skarbnik klubu i kierownik zespołu. bez komentarza.....
Jak masz ochotę na rozmowe to zapraszam bo porno tylko pisac na forum potrafisz ...
A sympatia kolegi to laski i porno. Niestety. A moja sympatia do jest bardzo duża. Nazwiska proszę pisać z dużej litery!
Rozumiem remont tylko po co w tej chwili? porno robisz remont a jak będzie kasa z miasta to wystawisz zawyżoną fakturę i odbierzesz pieniądze? Hehe jesteś facet żałosny odejdź ze Stali i nie niszcz tego klubu idź do Koziej Wólki albo Unii Wilkołaz sympatia czy Tęczy Kraśnik, a zapomniałem stamtąd Cię pogonili. Chodzisz i aby sądami ludziom grozisz ciekawy jestem czy jakby porno Cię prześwietliły pewne służby to czy byłbyś czysty. Szkoda gadać z takimi ludźmi. A po nazwisku to po .... bez odbioru.
johny - Sro Cze 20, 2012 17:04
łozyska nowe, rok czasu maja przeguby i poduszki na silniku, tarcze oryginał 10000 nalatane,
z tym ze przy hamowaniu na krzywych tarczach bije to sie zgodze, ale to sa drgania niewielkie i bardzo intensywne podczas nagłej zmiany predkosci, nie mowie tu tylko o hamowaniu
byłem w kilku warsztatach, powiedzano ze mam dziwny luz na kierownicy najprawdopodobniej padło łozysko pod kierownica, zna ktos warsztat gdzie robia takie cuda
patrynioo - Sro Cze 20, 2012 21:23
Kolego zacznijmy od tego jakie masz auto. Nie wydaje mi się żeby to była przyczyna łożyska na kolumnie. Z skąd niby miały brać się tam wibracje?? Czy to stało się od razu po naprawie maglownicy?? Czy stało się to nagle czy wibracje się nasilają??
johny - Czw Cze 21, 2012 14:51
patrynioo napisał/a: | Kolego zacznijmy od tego jakie masz auto. Nie wydaje mi się żeby to była przyczyna łożyska na kolumnie. Z skąd niby miały brać się tam wibracje?? Czy to stało się od razu po naprawie maglownicy?? Czy stało się to nagle czy wibracje się nasilają?? |
a3 99r 1.8 t. napisze to co ja zauwazyłem ewidentnie cos stuka na odcinku kierownica krzyzaki, moze nie stuka ale wydobwa sie stamtad dziwny dzwiek, w momencie wystapienia wibracji gdy docisne kierownice badz tez pociagne ja mocniej do siebie wibracje ustaja.
bylem w kilku warsztatach ale nie dano mi jednoznacznej odpowiedzi co to jest, tam gdzie robili mi maglownice powiedzeli ze to łozysko na kolumnie kierowniczej, ale chcialbym usłyszec opinie innego fachowca byc moze cos w maglownicy spartolili
patrynioo - Czw Cze 21, 2012 21:48
a gdzie robili Ci maglownice?? I co było z nią nie tak??
Radek -Cenio- - Pią Cze 22, 2012 09:26
Jeżeli tarcze ham. sprawdzone, koła wyważone, luzów brak to Ja obstawiam wew. przegób, trzeba rozebrać i zobaczyć czy niema wżeru. To jest tylko na kierownicy? Bo jak by to był przegób to raczej na całym aucie było by czuć.
johny - Pią Cze 22, 2012 15:36
co do przegobow wewnetrznych przerabialem to rok temu, trzesło i stukało jako ze na jednym byl luz wyczowalny reka dosc spory, wymienilem cala połos (okazyjnie udało mi sie kupic nie uzywana oczywiscie oryginał), a drugi wew. kupiłem oryginał
maglownica była robiona w połuszowicach, powod zgrzytanie stukanie i luz na przekładni, wstawili podobno nowa ale szczeze to nie jestem zadowolony z tej usługii...
prosił bym o jakis namiar do czlowieka ktory sie zna na kolumnach kierowniczych zaznaczam ZNA
|
|