Lubelskie Forum Motoryzacyjne

MOTOSPORT - Propozycja zmian regulaminu RallySprintów

spider666 - Czw Lis 08, 2012 15:48
Temat postu: Propozycja zmian regulaminu RallySprintów
W przyszłym roku nie wiadomo ile pojeździmy czy do połowy czy cały rok...

Proponuję, więc żeby było ciekawiej i żeby każdy mógł się wyszaleć na czym chce
- zniesienie ograniczenie opon do homologowanych jedynie na RallySprintach torowych
(teren zamknięty więc nie ma potrzeby (E)).

Żeby wszystkie się liczyły w normalnej klasyfikacje, a klasa profi odróżniała się tylko
mocą auta lub może trzeba by pomyśleć o zniesieniu tej klasy czy też innym podziale klas,
póki na to czas (czyli przed następnym sezonem).


Co wy na to?

antch - Czw Lis 08, 2012 16:36

Co do opon jestem za - sam chętnie sprawdziłbym jakieś torowe slicki. Profi tylko licencje i 200KM + 4napęd. Jakiś regulamin ramowy od początku bo w tym roku inaczej punktowano rundy w klasyfikacji sezonu (od 15 a nie 10 pkt w dół) a info o tym nie było (jak było a nie znalazłem to sorry ;) ) .
Może nowy podział klas? 1 do 1100, 2 do 1500, 3 do 2000, 4 powyżej, 5 profi. Taka luźna twórczość ;)

ukanio - Czw Lis 08, 2012 16:50

antch napisał/a:
1 do 1100, 2 do 1500, 3 do 2000, 4 powyżej, 5 profi. Taka luźna twórczość ;)


Dobry pomysł.
Unikniemy sytuacji gdy na RS'a przyjeżdża Mazda RX8 z silnikiem 1.3 (190KM) i startuje razem z maluchami. :)
A z drugiej klasy wypchniemy Civiki 1.6 (one poradzą sobie w każdej klasie) i damy szanse autom słabszym (z silnikami 1.4 i 1.5).

msjk - Czw Lis 08, 2012 23:24

Dla mnie ta klasa profi to porażka.
W Lublinie spokojnie można z nimi konkurować autami z klas niższych. Po co ich wyrzucać z generalki ?

200KM i 4x4 ? co to za pomysl. Seryjny GT jest w profi ;)


Opony też dla mnie są bez różnicy, bo i tak czołówka jeździ na drogich semi-slickach.

piotrus - Pią Lis 09, 2012 01:15

A czy była by możliwość dostania się do klasy wyżej "na życzenie"?
Chodzi mi o to że z moim 1.8 w czwartej klasie czułbym się lepiej :)

msjk - Pią Lis 09, 2012 08:12

piotrus napisał/a:
A czy była by możliwość dostania się do klasy wyżej "na życzenie"?
Chodzi mi o to że z moim 1.8 w czwartej klasie czułbym się lepiej :)

Z tego co wiem to już jest taka możliwość, nie można zmienić na niższa, ale na wyższą można.

Zapraszam do czwartej klasy ;)

spider666 - Pią Lis 09, 2012 08:29

antch napisał/a:
Co do opon jestem za - sam chętnie sprawdziłbym jakieś torowe slicki. Profi tylko licencje i 200KM + 4napęd. Jakiś regulamin ramowy od początku bo w tym roku inaczej punktowano rundy w klasyfikacji sezonu (od 15 a nie 10 pkt w dół) a info o tym nie było (jak było a nie znalazłem to sorry ;) ) .
Może nowy podział klas? 1 do 1100, 2 do 1500, 3 do 2000, 4 powyżej, 5 profi. Taka luźna twórczość ;)


Ciekawy podział.
Pierwszą klasę tylko wyżej bym pociągnął 1150 albo 1200,
bo jest sporo silników małej mocy które minimalnie przekraczają 1100cm3,
a frekwencja w tej klasie niska.

Czy 5(profi) dalej wyłączona z generalki?

antch - Pią Lis 09, 2012 10:43

Patrząc po wynikach to spokojnie profi może być liczona do generalki, na naszym krętym torze ośki dają radę. Co do 200KM + 4x4 to teraz też obowiązuje takie ograniczenie a chodzi mi o to, żeby nie wrzucać ciężkich osiek powyżej 2000cm do jednej klasy razem z subarakami. Ale to tylko propozycja bo ja w tej klasie nie jeżdżę więc tak tylko piszę- jeżeli chłopakom z 4tej to by nie przeszkadzało to bez sensu dodatkowe ograniczenia robić. Tak samo proponowany podział klas: sam sobie szkodzę ale uważam, że np. mój lekki sejo 1.2 powinien raczej rywalizować w klasie z corsami 1.4 itp. niż z maluchami czy seryjnymi cinque/sejami. Podobnie civicki 1.6 - spokojnie dadzą radę z autami 2.0.
1wsza do 1150 albo 1200 - no problem.

aaltonen - Pią Lis 09, 2012 16:20

Proponuję:

K1 do 1150 cm3
K2 do 1500 cm3
K3 do 2000 cm3
K4 pow2000 cm3

Poza klasyfikacją: auta na oponach bez znaku E.

msjk - Pią Lis 09, 2012 17:25

Propozycje propozycjami, ale czy ktoś wie gdzie beda rozgrywane zawody jak nie bedzie toru lublin ?
ukanio - Pią Lis 09, 2012 19:02

msjk napisał/a:
Propozycje propozycjami, ale czy ktoś wie gdzie beda rozgrywane zawody jak nie bedzie toru lublin ?


Ja słyszałem, że są/były prowadzone rozmowy z władzami giełdy na Elizówce. :)

aaltonen - Pią Lis 09, 2012 20:09

msjk napisał/a:
Propozycje propozycjami, ale czy ktoś wie gdzie beda rozgrywane zawody jak nie bedzie toru lublin ?

Jak to gdzie... jak zlilwidują tor będą trzy wspaniałe miejsca, ma zmianę: osiedle Fulmana, siedziba PZMotu i Urząd Miasta :D :D:D, no i może jeszcze market który ma powstać na torze.
Tyle w Lublinie, bo poza to jest tor w Biłgoraju, lotnisko w Ułężu i lotnisko w Białej.

Arti - Pią Lis 09, 2012 23:07

Ucywilizować obecne PROFI !!!!!!! :D
Dlaczego silne 4x4 są nieklasyfikowane do generalki????? :mad:
Profi powinno być dla aut profesjonalnie przygotowanych np. slicki, brak foteli i tapicerki(tzw. odchudzanie)

antch - Sob Lis 10, 2012 10:05

Problem liczenia klasy profi do generalki można bardzo łatwo rozwiązać układem prób. Wystarczy, że na każdych! zawodach będą 2 próby techniczne (ciasno i trudno) i szanse wyrównane - liczą się umiejętności kierowcy. Myślę, że można ustawić takie próby, że generalkę wygrają chłopaki maluchem...
A w wywaleniu wnętrza nie ma nic profesjonalnego - połowa aut byłaby w profi.

Arti - Sob Lis 10, 2012 10:12

antch napisał/a:
A w wywaleniu wnętrza nie ma nic profesjonalnego - połowa aut byłaby w profi.


Może złego słowa użyłem ale "odchudzenie" auta też robi swoje.

antch - Sob Lis 10, 2012 11:19

Oczywiście, że to ma znaczenie - po to właśnie wyrzucamy całe wnętrza. Ale idea jest taka, żeby całkowicie zlikwidować coś takiego jak "profi" albo max ograniczyć liczbę aut, które się tam łapią a wrzucając do profi auta odchudzone w normalnych klasach zostanie mniej niż połowa..
ukanio - Sob Lis 10, 2012 15:24

Może zastanówmy się jaka jest idea Rally Sprintów i co chcemy osiągnąć zmianami w regulaminie.
1. Czy dążymy do wyrównania szans?
2. Czy dążymy do tego by wszelkie modyfikacje nie miały wpływu na klasyfikowanie?

Jeśli dążymy do wyrównania szans tu musimy mieć na uwadze fakt, że nie każdego stać na to by wydać co roku kilkaset złotych na profi opony.
Jeśli chcemy iść w modyfikacje i rozwój auta to musimy pamiętać, że Rally Sprinty to zawody amatorskie, a ich idea jest taka, by każdy kto posiada auto mógł przyjechać i się pościgać.

Zastanówmy się, czy ktoś kto posiada seryjne auto i nie bardzo ma kasę by coś modyfikować będzie chciał przyjechać na RS'a jeśli nie będzie miał szansy powalczyć o zwycięstwo?

Zaraz pewnie kilka osób na mnie naskoczy, że przecież to zabawa i nie ma się co spinać, a jednak... Co to za zabawa, co to za przyjemność zapłacić 50zł i zrobić 5 kółek po torze?
Przecież w Drivearcie za 60zł mam 3 godziny jazdy non-stop. ;)

Może się okazać, że za jakiś czas na RS'y będzie przyjeżdżać stała grupa kilkunastu/kilkudziesięciu fanatyków, bo cała reszta się zniechęci.

Co do Profi.
To ja bym zostawił to klasę i nie wliczał jej do klasyfikacji generalnej.
W zamian za to nadałbym jej prestiżu i prowadził kalsyfikację roczną, żeby Ci ludzie walczyli przez cały sezon, a nie tylko o pamiątkowe puchary z poszczególnych zawodów.

aaltonen - Sob Lis 10, 2012 18:10

Profi i nie wliczanie trzeba zostawić. Tylko trzeba tez wykreślić punkt o autach 4x4 200 koni, i doprezyzować co to znaczy auto profesjonalnie przygotowane do sportu.
Arti - Sob Lis 10, 2012 19:05

msjk napisał/a:
Dla mnie ta klasa profi to porażka.
W Lublinie spokojnie można z nimi konkurować autami z klas niższych. Po co ich wyrzucać z generalki ?

200KM i 4x4 ? co to za pomysl. Seryjny GT jest w profi ;)


Opony też dla mnie są bez różnicy, bo i tak czołówka jeździ na drogich semi-slickach.


PODPISUJE SIĘ POD TYM CZTEREMA ŁAPKAMI :D

prezes - Sob Lis 10, 2012 22:10

Wielkie brawa dla Spidera za rozpoczęcie tej dyskusji i brawa dla dyskutantów - wreszcie robione jest to w porę, a nie jak do tej pory po uchwaleniu regulaminów. Taką końcową dyskusję w obecności członków OKSSu proponuję przeprowadzić na uroczystości zakończenia sezonu 8 grudnia. Będzie to tym bardziej sensowne, że już będziemy wiedzieli co dalej z torem.
graboss - Nie Lis 11, 2012 09:14

prezes napisał/a:
tym bardziej sensowne, że już będziemy wiedzieli co dalej z torem.


o tuż to ... jeśli toru już nie będzie i RSy będą organizowane na parkingach, placach buraczanych itp. ja jestem za rozluźnieniem klas bo na takie imprezy gdzie można konkretnie auto uszkodzić na krawężniku będzie przyjeżdżało mniej załóg.

Jeśli będzie nowy tor ... klasy można zrobić bardziej rygorystyczne ale pytanie czy będzie nas stać na wjazd na taki tor? :mad:

msjk - Nie Lis 11, 2012 19:30

Zobaczcie ile jest samochodow na rally sprintach w klasie profi, np. A4 quattro 2.0TFSI, seryjne GT-ki, WRX, STI itd ...
Duzo osob nie przyjezdza na rally sprinty bo nie są liczone do generalki, a w wiekszosci przypadkow można z nimi rywalizowac autami z 2,3 i 4 klasy ;)

graboss - Pon Lis 12, 2012 08:42

Dokładnie tak jak mówi kolega wyżej - ja jestem za zlikwidowaniem klasy profi ( chyba że zostaną w niej kierowcy z licencją [Piotrk Kasjaniuk, Paweł Żelazo, Wiktor, Spajder .... Tomek Krynica i wszyscy co są w klasyfikacji przede mną])
robertMK - Pon Lis 12, 2012 14:20

Ja wtrace swoje 2 grosze :)

1 klasa – do 1300 ccm
2 klasa – ponad 1300 do 1600 ccm
3 klasa – ponad 1600 do 2000 ccm
4 klasa – ponad 2000 ccm (z napędem na jedną oś czyli FWD i RWD)
5 klasa (AWD) – ponad 2000 ccm (z napędem na obie osie)

bardzo sprawiedliwy podział , po co wam klasa profi przeciez to smiech na sali , nikt w polsce nie ma takiego regulaminu.

Warto przeanalizowac ten podział bo działa na najlepszych imprezach w PL ( poznan i kielce) i kazdy jest w klasie z podobnymi autami i jest tylko 5 klas, czyli mało zamiesznia , tanio dla organizatora itp

Do tego panowie, po t0 sie buduje tory (u was zamyka wiem wiem a u nas otwiera nowy tor w Radomiu) by na nich jezdzic na slickach, uzywany slick jest tanszy 3 razy od nowego semi slicka z homologacja E typu toyo r888 i a048 , KJSy sa od opon z homologacja a imprezy torowe powinny miec dozowlone wszystko i maja wszedzie w PL , wszedzie na swiecie tylko nie w LBL :spoko: nie obrazac sie tylko wyciagac wnioski i brac przykład ;)

msjk - Pon Lis 12, 2012 15:20

Klasy same w sobie mogą zostać. Wszystkim się nie dogodzi.

Ale wliczanie do generalki klasy 5-tej powinno zostać dopuszczone.

Dobrze robertMK pisze, że R888 i inne semi slicki są droższe w zakupie od pełnych slicków.
Dlatego dobrze by było jakby ich nie zaliczać do "PROFI"

ukanio - Pon Lis 12, 2012 17:02

robertMK napisał/a:
Ja wtrace swoje 2 grosze :)

1 klasa – do 1300 ccm

bardzo sprawiedliwy podział ,


Pogadaj z chłopakami startującymi w klasie 1 maluchami i centami. ;)

Przyjedzie Mazda RX8 z silnikiem 1.3 (190KM) i pozamiatane.
Przyjeżdża zielone Suzuki Swift z silnikiem 1.3 (ponad 100KM) i nie dość, że leje całą klasę 1 to jeszcze połowę klasy 2 i 3. :)

msjk - Pon Lis 12, 2012 17:44

Ile razy widziałeś RX8 na rally sprincie ? :) to jest ewenement ;)
Paweel - Pon Lis 12, 2012 17:51

msjk napisał/a:
Ile razy widziałeś RX8 na rally sprincie ? :) to jest ewenement ;)




a wiesz ile to pali :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

graboss - Pon Lis 12, 2012 18:51

RX-8 raz było i miałem przyjemność się przejechac tym resorakiem.

Klasy nigdy nie będą sprawiedliwe dla wszystkich.

Ukasz - nikt nikomu nie broni kupić swifta GTI i zamiatać w klasie. Jak kierowca ogarnięty to zawsze może się zapisać do klasy wyżej

Myślę że jedynym sensownym podziałem będzie aktualny podział na klasy z tym że likwidujemy klasę profi. Każdy jeździ na czym chce (opony) jest podział na pojemności i tyle.

Jest to sport kosztowny i trzeba liczyć się z wydatkami. Mam kasę jeżdżę mocno zdłubanym subaru na sliku, nie mam kasy jeżdżę rodzinnym hatchbackiem na dębicy pasjo ale nie mam pretensji do innych że mają lepiej.

robertMK - Pon Lis 12, 2012 19:16

ukanio napisał/a:
Pogadaj z chłopakami startującymi w klasie 1 maluchami i centami.



Przyjedzie Mazda RX8 z silnikiem 1.3 (190KM) i pozamiatane.

Przyjeżdża zielone Suzuki Swift z silnikiem 1.3 (ponad 100KM) i nie dość, że leje całą klasę 1 to jeszcze połowę klasy 2 i 3.
Pogadaj z Darkiem Saleckim lub Bednarowskim czy Ratajczakiem oni jezdza maluchami niech przyjazda i tego zielonego swifta czy RX8 ustawia do pionu ;) heheh


https://www.youtube.com/watch?v=LHcB2q2rNsY

https://www.youtube.com/watch?v=L3WMgFbNYHM

a tak wogole to jest przelicznik Turbo i Wankla wiec 1300 nie łapie sie w 1 klasie tylko 3 i nie ma dobrych czy złych aut , sa zajebisci lub tylko kierowcy wiec nie ma co panikowac ze przyjedzie zielony swit i robi poł 1,2 ,3 klasy bo sam swit nie jezdzi i tyle ! :spoko:

gforce - Pon Lis 12, 2012 19:18

graboss napisał/a:
jeżdżę rodzinnym hatchbackiem na dębicy pasjo

Uderz w stół :D Robimy puchar?

graboss - Wto Lis 13, 2012 09:16

Wiktor no po prostu wiedziałem że podejmiesz rękawice :haha: :haha: :haha:
ukanio - Wto Lis 13, 2012 11:13

robertMK napisał/a:

a tak wogole to jest przelicznik Turbo i Wankla wiec 1300 nie łapie sie w 1 klasie tylko 3


Więc była błędnie sklasyfikowana.
http://automobilklub.chel...ki/rs250312.xls
Nieukończyła zawodów.

spider666 - Czw Lis 15, 2012 16:10

o ile pamiętam to w regulaminie tylko mowa o TURBO.
więc to też trzeba by zmienić dodając Wankla.

Na temat PROFI to lepiej zlikwidować tą klasę i ustanowić inny podział klas.
Bo tak na prawdę nie jest dużo startujących w tej klasie i jeśli będziemy
zmniejszać ilość wymogów przy tym regulaminie to będzie tylko paru
kierowców ze sobą rywalizować.
Trzeba coś innego zamiast profi wymyśleć.


PUCHAR DĘBICY jak najbardziej :spoko:
ja bym się zapisał do takiej klasy :)

johny - Pią Lis 16, 2012 20:00

a nie lepiej zrobic klasy odnosnie mocy np:
1. >100 koni,
2. >200 koni
3. 4x4

Arti - Pią Lis 16, 2012 20:03

johny napisał/a:
a nie lepiej zrobic klasy odnosnie mocy np:
1. >100 koni,
2. >200 koni
3. 4x4


A jak to zmierzysz???

ukanio - Pią Lis 16, 2012 20:38

johny napisał/a:
a nie lepiej zrobic klasy odnosnie mocy np:
1. >100 koni,
2. >200 koni
3. 4x4


Same konie nie jadą. Jest jeszcze masa auta.
Co z tego, że np. BMW E34 ma 150KM skoro waży prawie 1,5 tony i ma osiągi niczym Corsa 1.4. :)

Trzeba by wyliczać współczynnik masa/moc, a to bez sensu, bo trzeba by ważyć auta i mierzyć moc przed RS'ami. ;)

Paweel - Pią Lis 16, 2012 20:59

ukanio napisał/a:
johny napisał/a:
a nie lepiej zrobic klasy odnosnie mocy np:
1. >100 koni,
2. >200 koni
3. 4x4


Same konie nie jadą. Jest jeszcze masa auta.
Co z tego, że np. BMW E34 ma 150KM skoro waży prawie 1,5 tony i ma osiągi niczym Corsa 1.4. :)

Trzeba by wyliczać współczynnik masa/moc, a to bez sensu, bo trzeba by ważyć auta i mierzyć moc przed RS'ami. ;)



a do klas pojemnościowych są ważone ? bo nie zauważyłem

ukanio - Sob Lis 17, 2012 08:26

Paweel napisał/a:

a do klas pojemnościowych są ważone ? bo nie zauważyłem


Nie są. A co to ma do rzeczy?

Jeśli nie zrozumiałeś sensu mojej wypowiedzi to napiszę jeszcze raz.

Klasyfikowanie aut wg mocy jest tak samo sprawiedliwe (niesprawiedliwe) jak klasyfikowanie wg. pojemności silnika.
Najsprawiedliwsze było by gdyby wyliczać współczynnik masa/moc, ale to jest niestety nie możliwe ze względów technicznych, finansowych i czasowych. :P

Wasyl - Pon Lis 19, 2012 17:23

ukanio napisał/a:

Najsprawiedliwsze było by gdyby wyliczać współczynnik masa/moc

Uwzględniając współczynnik talentu, umiejętności, osiągnięć...

Ludzie, jakie to ma tak naprawdę znaczenie? Jak Paweł Żelazo przyjedzie cieniasem, to ostatnie klasy boją się o generalkę :D

robertMK - Pon Lis 19, 2012 21:25

Cytat:
Ludzie, jakie to ma tak naprawdę znaczenie? Jak Paweł Żelazo przyjedzie cieniasem, to ostatnie klasy boją się o generalkę
+1

:spoko:

MrCk - Sob Lis 24, 2012 11:31

Jak wiadomo każdy ma swoje zdanie, moje jest takie że obecny regulamin odnośnie klas i klasyfikowania nie rozdziela na tych który maja bardziej zasobny portfel, i tych o mniejszej zasobności portfela. Jak wiadomo 5 klasa to najczęściej auta nie za 5 czy 10 czy 15 tys zł, ale grubo ponad te sumy, do tego nie rzadko przekraczające dużooo ponad te 200KM... A jak wiadomo Okręg Lubelski nie zamyka się Tylko na Torze Lublin...
robertMK, nigdzie nie jest napisane że regulamin w okręgu Lubelskim ma być taki sam jak w Kielcach, Poznaniu itd itp...

Z tego co widać to głównie rozchodzi się tu o klasę 5, czy włączać ja do generalki czy nie, bo o resztę klas nie ma żadnych sprzeciwów. Ja uważam ze włączenie 5 klasy do generalki nie jest najlepszym rozwiązaniem, ale jak wiadomo jest to moje zdanie wynikające z mojego punktu widzenia.

Arti - Sob Lis 24, 2012 20:45

MrCk napisał/a:
Jak wiadomo 5 klasa to najczęściej auta nie za 5 czy 10 czy 15 tys zł, ale grubo ponad te sumy, do tego nie rzadko przekraczające dużooo ponad te 200KM...

Z tego co widać to głównie rozchodzi się tu o klasę 5, czy włączać ja do generalki czy nie, bo o resztę klas nie ma żadnych sprzeciwów. Ja uważam ze włączenie 5 klasy do generalki nie jest najlepszym rozwiązaniem,


Robin Hood ???? ;)

MrCk - Nie Lis 25, 2012 07:13

Arti napisał/a:
Robin Hood ????

Nie, Robin Hood w ogóle by nie wpuszczał aut z 5 klasy na tor :mrgreen:

aaltonen - Nie Lis 25, 2012 07:59

A ja proponuje dopisać do profi auta co ważą mniej niż tonę i mają więcej niż 150 koni oraz wszystkie Hondy :) a co...
Wasyl - Nie Lis 25, 2012 12:00

aaltonen napisał/a:
mniej niż tonę

Ale z kierowcą, w dowodzie, fabrycznie czy realnie (i po prostu 4 łazienkowe wagi przynieść pod każde koło)? :P

aaltonen - Nie Lis 25, 2012 20:12

Ludzie przecież to był sarkazm: równie bezsensownym pomysłem jest zakaz 4x4 i 200 koni. Zamiast wag łazienkowych trzeba nosić kieszonkowe hamownie....haha, chociaż w sumie zakaz startu Hond wyrownałby szanse :) :):)
Wasyl - Nie Lis 25, 2012 21:39

aaltonen napisał/a:
Zamiast wag łazienkowych trzeba nosić kieszonkowe hamownie...

Albo ustalić sędziego, który ma najczulszą dupohamownie :P

spider666 - Pon Lis 26, 2012 08:51

GPS'em (nawet z telefonu) zmierzyć przyspieszenie każdemu :D (a co tam ;) )

Ci poniżej 6sek./ 100km/h do profi :rotfl:

aaltonen - Pon Lis 26, 2012 09:06

E tam, po co się bawić w mierzenie przyspieszenia i inne bzdety: z automatu pierwsza dziesiątka w generalce do PROFI! :spoko:
Arti - Pon Lis 26, 2012 13:49

EEEEEEEE to po kiego "grzyba" w ogóle produkują 4x4 i z tak dużą mocą??? No nie wiem kto mnie namówił żebym sobie takiego PROFI woza zakupił co to go dyskryminują. WSZYSCY DO PIKECZENTO!!!
Zdzisio - Czw Lis 29, 2012 11:06

Może to głupi pomysł ale w klasie profi zrobic punktacje i pod koniec sezonu wyłonic najlepszego z tej klasy cos ala mini generalka dla klasy profi
MrCk - Czw Lis 29, 2012 12:41

Zdzisio napisał/a:
Może to głupi pomysł ale w klasie profi zrobic punktacje i pod koniec sezonu wyłonic najlepszego z tej klasy cos ala mini generalka dla klasy profi


Powstały by wtedy 2 klasyfikacje generalne, normalna i Profi, a do tego zwykłe klasy od 1 do 5.
Pomysł jak pomysł, dla jednego będzie głupi, dla drugiego OK
Mi tam takie rozwiązanie by odpowiadało.

Zdzisio - Czw Lis 29, 2012 21:11

tak właśnie myślę ze każdy może być wtedy zadowolony
konradsadlik - Czw Lis 29, 2012 21:55

MrcK moża stworzyć i 5 generalek, tylko jaki to ma wtedy sens?
Po to są poszczególne klasy żeby rywalizowały w nich podobne samochody, w generalce powinni być ujęci wszyscy.
Taka jest idea podziału na poszczególne klasy i klasyfikacją generalną.
Najpierw spróbuj wygrać swoją klasę, dopiero potem pchaj się do generalki.
Poza tym w Lublinie o generalkę można spokojnie walczyć autami z klasy 2, 3 i 4, także wykluczanie iluś tam zawodników i odbieranie im przyjemności z rywalizacji (bo nie ma ich w wynikach) jest jednym z gorszych pomysłów.

gforce - Czw Lis 29, 2012 22:00

Czasem nawet i drugiej klasie uda się coś ugrać :)
konradsadlik - Czw Lis 29, 2012 22:10

Już poprawiłem - drugą też miałem na myśli :) :).
Jedyne co trzeba by zakazać to zakaz startu na profi slicku, bo to daje już masakryczną przewagę nawet wewnątrz klas, a mocno winduje koszty.

MrCk - Pią Lis 30, 2012 00:05

konradsadlik napisał/a:
Po to są poszczególne klasy żeby rywalizowały w nich podobne samochody, w generalce powinni być ujęci wszyscy.

Taka jest idea podziału na poszczególne klasy i klasyfikacją generalną.

Najpierw spróbuj wygrać swoją klasę, dopiero potem pchaj się do generalki.

Poza tym w Lublinie o generalkę można spokojnie walczyć autami z klasy 2, 3 i 4, także wykluczanie iluś tam zawodników i odbieranie im przyjemności z rywalizacji (bo nie ma ich w wynikach) jest jednym z gorszych pomysłów.

Tak po zastanowieniu się, stwierdzam że mądrze gadasz ;)



robertMK - Pią Lis 30, 2012 13:59

konradsadlik napisał/a:
MrcK moża stworzyć i 5 generalek, tylko jaki to ma wtedy sens?

Po to są poszczególne klasy żeby rywalizowały w nich podobne samochody, w generalce powinni być ujęci wszyscy.

Taka jest idea podziału na poszczególne klasy i klasyfikacją generalną.

Najpierw spróbuj wygrać swoją klasę, dopiero potem pchaj się do generalki.

Poza tym w Lublinie o generalkę można spokojnie walczyć autami z klasy 2, 3 i 4, także wykluczanie iluś tam zawodników i odbieranie im przyjemności z rywalizacji (bo nie ma ich w wynikach) jest jednym z gorszych pomysłów.


Dobrze prawi ten pan, dobry driver na technicznej trasie to i z 1 klasy do 3ki wskoczy generalki

konradsadlik napisał/a:
Jedyne co trzeba by zakazać to zakaz startu na profi slicku, bo to daje już masakryczną przewagę nawet wewnątrz klas, a mocno winduje koszty.


A tu sie nie zgodze bo opony typu UHP czy Semi Slick z homo E sa duzo drozsze niz slicki bez homologacji
Wystarczy przejzec allegro i opona typu R888 itp jest bajonsko droga i te opony własnie winduja koszta i promuja tych z gruubym portfelem a czasy na nich robi sie bardzo dobre w porównaniu ze zwykła opona drogowa E a nawet Margumem czy profilem.
Slicki czy to torowe czy rajdowe da sie kupic min połowe taniej - patrz allegro i napewno dostepnosc jest wieksza niz drogich UHP czy Semi slickczy to uzywane czy nowe

MrCk - Pią Lis 30, 2012 15:00

robertMK napisał/a:
A tu sie nie zgodze bo opony typu UHP czy Semi Slick z homo E sa duzo drozsze niz slicki bez homologacji


O jakiej średnicy felg mówisz ?
Bo nie we wszystkich rozmiarach jest tak kolorowo jak piszesz.

robertMK - Pią Lis 30, 2012 15:02

Cytat:
O jakiej średnicy felg mówisz ?

Bo nie we wszystkich rozmiarach jest tak kolorowo jak piszesz.


13 /15 /17"

spider666 - Pią Gru 07, 2012 14:47

i semi i pełne slicki dają sporo przewagi sprzętowej.

albo zrobić zakaz semi (zrobić listę) oraz pełne slicki (lub oddzielna klasyfikacja na semi wraz z full)
albo dopuścić wszystkie żeby był jakiś wybór w używanych.



takie moje zdanie.

prezes - Sro Gru 12, 2012 20:38

Wczoraj (11 grudnia) odbyło się posiedzenie OKSS i postanowiono, że:
- klasa profi zostanie zlikwidowana;
- podział na klasy będzie taki jaki był (oczywiście bez profi).
RallySprinty na Torze Lublin będą się odbywały do 7 kwietnia. Pierwsza runda nowego cyklu 6 stycznia, a później co dwa tygodnie.
Jest też jedna decyzja znaaaaacznie gorsza, ale na razie nie psujmy sobie humorów.

msjk - Sro Gru 12, 2012 21:21

Czyli będzie tylko 4 klasy tak ?
1. do 1300
2. 1301-1600
3. 1601-2000
4. powyżej 2000

Co będzie po 7 kwietnia ? gdzie będą się odbywały rally sprinty ?

prezes - Czw Gru 13, 2012 13:36

Klasy tak. Z resztą zobaczymy, ale się coś wymyśli się :)
Zelazko - Czw Gru 13, 2012 15:17

A co z oponami bez homologacji? Skoro nie ma klasy profi to w ogóle nie są dopuszczone, czy będzie można ich normalnie używać wewnątrz swojej klasy pojemnościowej?
msjk - Czw Gru 13, 2012 15:50

nie ma klasy profi więc można jeździć na pełnym slicku ! :spoko:
spider666 - Czw Gru 13, 2012 16:03

msjk napisał/a:
nie ma klasy profi więc można jeździć na pełnym slicku ! :spoko:


poprosimy o oficjalne stanowisko w tej kwestii Prezes

żeby nie było później jaj...

robertMK - Czw Gru 13, 2012 20:39

Cytat:
Jest też jedna decyzja znaaaaacznie gorsza, ale na razie nie psujmy sobie humorów.


Prezes co to takiego ? jakies limity 30 zawodników? czy wpisowe 200zl ? co wogole moze byc gorszego od zamkniecia toru w maju ? :mad:

Wasyl - Pią Gru 14, 2012 22:20

prezes napisał/a:

Jest też jedna decyzja znaaaaacznie gorsza, ale na razie nie psujmy sobie humorów.

Chyba lepiej już powiedzieć, bo zaraz będzie mnóstwo domysłów


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group