Lubelskie Forum Motoryzacyjne

Park Techniczno - Serwisowy - podtlenek

wilku - Nie Sty 01, 2006 18:48
Temat postu: podtlenek
a wiec mam paare pytan moze ktos udzieli mi na nie odpowiedzi chodzimi o podtlenek azotu czy takaa najprostrza instalacja jest bezpieczna ?? http://www.moto.allegro.p...p?item=79106758
czy w zwiazku z instalacja takiego sysstemu konieczne sa jakies dodatkowe zmiany w silniku ?
i wkoncu czy gdzies w lublinie mozna napelnic taka butle gazem :)

MACIOR - Nie Sty 01, 2006 19:07

Szkoda pchać kasy w suchy system, na 99% temp gazów spalonowych będzie wysoka co spowoduje tzw stopienie silnika, możesz taki system zastosować pod warunkiem że założysz jakiegoś SMT i zrobisz specjalną mape pod N20 ale takie rozwiązanie wyjdzie drożej niż podstawowy zestaw mokry (2000zł), ale żeby wszystko miało ręce i nogi przydał by się jeszcze kocyk grzewczy, regulator ciśnienia paliwa plus pare zabawek, czyi jak lubisz swój silnik to bez 4-5tyś niepodchodz. Za taką kase wolałbym wsadzić większy silnik i mieć spokój.
wilku - Nie Sty 01, 2006 19:13

takaa prosta i mala instalacja moze stopic silnik ? :wow: w sumie przyrost w tym nie jest duzy ,

a jak z taankowaniem takiej butli w Lublinie ??

Paweeel - Nie Sty 01, 2006 19:20

wilku napisał/a:
takaa prosta i mala instalacja moze stopic silnik ? :wow: w sumie przyrost w tym nie jest duzy ,

a jak z taankowaniem takiej butli w Lublinie ??



Ty se lepiej do serii doprowadź :P a nie o głupotach myślisz :D

ctv - Nie Sty 01, 2006 19:34

zatankowac można u mnie
MACIOR - Nie Sty 01, 2006 19:40

Masz stacje NX z filtrami ????
mattey - Nie Sty 01, 2006 20:04

wilku, zamiast tego zainwestuj w psssst i bedzie git chyba ze chcesz pokazać ze masz n2o i go nieuzywać :)
geo - Nie Sty 01, 2006 20:11

Cytat:
takaa prosta i mala instalacja moze stopic silnik ? w sumie przyrost w tym nie jest duzy


nie chodzi tu Wilku o to ze ta mala niepozorna inst. moze stopic
chodzi o system podawania gazu...
poczytaj sobie gdzies na ten temat
lepszym i duzo bezp. dla jednostki napedowej jest system "mokry"
ale tak na serio to koledzy maja racje oprocz Paweeel-a
zaloz turbawke i bedzie latalo
no i moze jeszcze siakies mocniejsze sprzeglo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
(zainteresowany wie o co chodzi)

ctv - Nie Sty 01, 2006 20:23

MACIOR napisał/a:
Masz stacje NX z filtrami ????

powiedzmy,jedyny sens modyfikacji jak dla mnie tego auta, to swap 2.0T

MACIOR - Nie Sty 01, 2006 20:24

Masz jakieś filtry w tym ustrojstwie czy nie ???

Co do uturbiania silnika Wilka to bardziej przyszłościowo wyjdzie wsadzenie 2.0 16V.

Paweeel - Nie Sty 01, 2006 20:24

Geo napisał/a:
Cytat:
takaa prosta i mala instalacja moze stopic silnik ? w sumie przyrost w tym nie jest duzy


nie chodzi tu Wilku o to ze ta mala niepozorna inst. moze stopic
chodzi o system podawania gazu...
poczytaj sobie gdzies na ten temat
lepszym i duzo bezp. dla jednostki napedowej jest system "mokry"
ale tak na serio to koledzy maja racje oprocz Paweeel-a
zaloz turbawke i bedzie latalo
no i moze jeszcze siakies mocniejsze sprzeglo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
(zainteresowany wie o co chodzi)



a co twierdzisz że jeździ jak seria ? :haha:
buaha ...

ctv - Nie Sty 01, 2006 20:26

nie wiem :x jest to stacja firmy nx,jesli seryjnie są to są jak nie ma to nie ma
wilku - Nie Sty 01, 2006 20:27

ale ja nigdzie nie napisalem ze chce zamontowac poprostu chcialem sie dowiedziec cos o tym :) czy warto wogole sie czym takim interesowac :P

a czy u mnie beda jakies zmiany to czas pokarze

MACIOR - Nie Sty 01, 2006 20:30

ctv napisał/a:
nie wiem :x jest to stacja firmy nx,jesli seryjnie są to są jak nie ma to nie ma


Dzięki za odp, seryjnie są zamontowane, nie musze chyba tłumaczyć jaki wpływa na solenoidy mają stacje bez filtrów. Jeszcze jedno w jakies cenie masz 1kg gazu ???

Paweeel - Nie Sty 01, 2006 20:43

wilku napisał/a:
ale ja nigdzie nie napisalem ze chce zamontowac poprostu chcialem sie dowiedziec cos o tym :) czy warto wogole sie czym takim interesowac :P

a czy u mnie beda jakies zmiany to czas pokarze


to chyba powinno byc na offtopic
:haha: :haha: :haha:

w pupci z Twoim ostrzeżeniem ... sam respektuj regulamin ....

geo - Nie Sty 01, 2006 21:04

Paweeel napisał/a:
Geo napisał/a:
Cytat:
takaa prosta i mala instalacja moze stopic silnik ? w sumie przyrost w tym nie jest duzy


nie chodzi tu Wilku o to ze ta mala niepozorna inst. moze stopic
chodzi o system podawania gazu...
poczytaj sobie gdzies na ten temat
lepszym i duzo bezp. dla jednostki napedowej jest system "mokry"
ale tak na serio to koledzy maja racje oprocz Paweeel-a
zaloz turbawke i bedzie latalo
no i moze jeszcze siakies mocniejsze sprzeglo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
(zainteresowany wie o co chodzi)



a co twierdzisz że jeździ jak seria ? :haha:
buaha ...


wez czlowieku siebie doprowadz do seri najpierw bo jakos odstajesz...:/
od reszty...
jestes zalosny narzekasz gledzisz i prowokujesz...
ale to chyba cie bawi ??

bart#155 - Nie Sty 01, 2006 21:39

nabijacz postów który che zeby go ktoś zauważył przytulił powiedizał masz racje bo lekarz tak kazał przytakiwać :P Wilku lepiej zainwestować w lepszy silniczek :spoko: a ta instalacja jest cos przytania a wiesz tanie to jest auto Pawlaaa :roll:
wilku - Pon Sty 02, 2006 03:19

paweel na forum glówne jest od " Dyskusje związane z motoryzacją w tym: streetracing, profesjonalny tuning, styling, car-audio, mechanika, pytania techniczne, ciekawostki, imprezy, zaproszenia i inne..."

jeszcze raz przeczytaj moj pierwszy post i zauwaz ze sa to pytania techniczne wiec nie pasuje to do off topica tylko tutaj

siwy - Pon Sty 02, 2006 22:39

chcialem tylko powiedziec ze paweel nie masz racji i zamilcz w tym temacie, jak masz zamiar pierdolic glupoty.

tyle z mojej strony

krystianITR - Wto Sty 03, 2006 13:36

Najlepszym rozwiazaniem to swap 3.0 v6:),a pozniej jak bedzie malo to albo T albo n/a
bodek - Wto Sty 03, 2006 19:15

krystianITR napisał/a:
Najlepszym rozwiazaniem to swap 3.0 v6:),a pozniej jak bedzie malo to albo T albo n/a

a jeszcze lepszym rozwiazaniem bylo by wsadzenie 2.0 turbo z astry coupe...

MACIOR - Wto Sty 03, 2006 19:38

Najlepszym rozwiązaniem było by wsadzenie x16ce (jak mnie pamięć niemyli) to może by sie to jakoś prowadziło na zakrętach.
zanjac - Czw Sty 05, 2006 19:10

nie...no ta instalacja to zabije ten samochód , najlepszym wyjściem według mnie jest włożenie innego silniczka np 2.0 16V lub tak jak pisał jeden z poprzedników 2.0T i dla astry to będzie jak znalazł i zdrowo :)
Rysiek - Czw Sty 05, 2006 22:58

wilku, ciesz sie jazdą :) Zalorzysz takie fajne fele to szkoda szalec, no chyba ze chcesz mnie wreszcie złoic :spoko: ale miom skromnym zdaniem szkoda na to Ka$y...

ale ja sie nie znam :)

bodek - Czw Sty 05, 2006 23:02

rysiek strasznie duzy masz ten moment obrotowy :lol: , fele duze pokrzywi po lublinie :roll: ale....
mattey - Czw Sty 05, 2006 23:33

bodek, moze sie Ryśkowi cyferki pozamieniały :)
Rysiek - Pią Sty 06, 2006 03:12

nie nie... 420Nm powaga... bo silnik odrzutowy zalorzyłem z sokowirówki
mattey - Pią Sty 06, 2006 10:17

Rysiek, aaaaa a czy on niejest przypadkiem z Elbląga? :rotfl:
malcu - Pią Sty 06, 2006 12:50

a dlaczego pan pyta??

Bo moja zona jest z elblaga

aaaaaaaaaaaaaaaaa

:haha:

sory za OT

goofy - Pią Sty 06, 2006 14:45

Daj sobie wilku spokój z ta instalką. Lansuj sie dalej taką astrą jak jest. Nazbieraj kasy i wtedy pomyśl o jakimś swapie. :spoko:

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group