Lubelskie Forum Motoryzacyjne

Park Techniczno - Serwisowy - Zepsuło mi sie seicento....

Cox - Pią Cze 16, 2006 21:59
Temat postu: Zepsuło mi sie seicento....
Witam wszystkich. Zepsuł mi sie SC 02r 1.1Mpi a mianowicie pękł w nim blok silnika... Nastepna smutna wiadomosc to jest to ze nie dysponuje wysokim budzetem na remont - max2K - Czy kupic caly silnik, czy kupic tylko sam dol, czy moze starczy mi kasy na 1.2 8v i to tam wsadzic? - odrazu mowie ze ja tego nie wykonam tylko musialbym to komus zlecic. Poradzcie pls....
Spawos - Pią Cze 16, 2006 22:04

a ile masz $$ ? bo od tego wszystko zalezy .. :)
nazbieraj na 1,2 bdzie frajda z jazdy :)

Cox - Pią Cze 16, 2006 22:06

Wiem ze frajda bylaby niesamowita, ale jak juz wczesniej napisalem - max to 2000zl (mega max 2500zl) - wiem wiem....malo, ale coz poradzic....
bart#155 - Pią Cze 16, 2006 22:55

jak kupisz sam dół bez głowicy to spoko o ile bedzie dobry zaoszczedzisz na gratach które masz ok a jak chcesz pchac 1,2 to chyba nie powinien być duzo wiekszy koszt od 1.1 kompletnego
Paweel - Pią Cze 16, 2006 23:33
Temat postu: Re: Zepsuło mi sie seicento....
Cox napisał/a:
Witam wszystkich. Zepsuł mi sie SC 02r 1.1Mpi a mianowicie pękł w nim blok silnika... Nastepna smutna wiadomosc to jest to ze nie dysponuje wysokim budzetem na remont - max2K - Czy kupic caly silnik, czy kupic tylko sam dol, czy moze starczy mi kasy na 1.2 8v i to tam wsadzic? - odrazu mowie ze ja tego nie wykonam tylko musialbym to komus zlecic. Poradzcie pls....


blok w sumie mam,w sumie to mam cały dół z 2003 roku do 1.1 ... jak chcesz naprawić i jeździć dalej prv

jak chcesz rzeźbić to nie do mnie :mrgreen:

MACIOR - Sob Cze 17, 2006 00:24

Wsadź dół z 1.2 8v mpi reszta pasuje.
KLOCEK - Sob Cze 17, 2006 00:56

koszt wsadzenia 1,2 8V do 1,1 MPI to minimum 4 tyś (nie druciarnia) wiem bo sam czytałem planowałem i dałem sobie narazie spokój , poczekam na jakieś wolne 5-6tyś i włożę 16V

na allegro jest silnik 1.1 mpi za 1000zł , do tego wymiana jakieś 200-300zł i za resztę możesz sobie zrobić głowicę, dolot i wydech

MACIOR napisał/a:
Wsadź dół z 1.2 8v mpi reszta pasuje.


i co ci da wymiana samego dołu ?? przecież w 1,2 jest inny wałek , komputer ,przepustnica i pare innych gratów

MACIOR - Sob Cze 17, 2006 01:50

Przepustnica jest ta sama, komp jak mnie pamięć nie myli też taki sam, te silniki różnią się tylko skokiem tłoka.
zzz83 - Sob Cze 17, 2006 15:12

MACIOR napisał/a:
komp jak mnie pamięć nie myli też taki sam

Inne mapy zapłonu :( ni dy rydy :(

MACIOR - Sob Cze 17, 2006 18:37

Weź pod uwage że to MPI nie SPI, ja u siebie miałem abarthowski komp od 1.1 i zapieprzało to całkiem całkiem.
zzz83 - Sob Cze 17, 2006 21:27

Kiedyś też robiłem takiego szczepa i nie dawał rady. Chodził ale nie miał mocy :/

Po podłączeniu egzaminera miał sporo błędów wypadanie zapłonów, czujnik położenia, itd…

Miałeś jakiegoś farta albo co...
Ja kminiłem 2 dni i w końcu zmieniłem mu program od 1.2 i było ok.

Cox możesz pokombinować w razie co mam dostęp do fiatowskiego egzaminera i programów :D

TTomek - Sob Cze 17, 2006 23:23

zzz83 napisał/a:
Ja kminiłem 2 dni i w końcu zmieniłem mu program od 1.2 i było ok.


a jaki jest w tym problem???
komp jest identyczny , tylko inna zawartość EPROM'a , nawet wstawienie "original" kompa to pikuś bo immo w tym sterowniku to "pikuś"...

Cox - Pon Cze 19, 2006 12:00

Mysle jednak ze bede staral doprowadzic auto do stanu sprzed awarii - czyli po prostu zrobie remont.
1.2 fajnieby bylo miec, ale wolalbym miec 2gi saochodzik tylko do tego - tzn. najlepiej CC z wybebeszonym srodkiem, brakiem audio itp. :) A w moim SC cierpie na chroniczny nadmiar pasazerow, gaz z ktorym sa zawsze jakies problemasy i pare kg audio....

zzz83 - Pon Cze 19, 2006 20:28

TTomek napisał/a:
nawet wstawienie "original" kompa to pikuś bo immo w tym sterowniku to "pikuś"...


No masz rację. Ale sam w domu sobie tego nie zrobi ;)

Powodzenia Cox :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group