|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
|
Park Techniczno - Serwisowy - Zepsuło mi sie seicento....
Cox - Pią Cze 16, 2006 20:59 Temat postu: Zepsuło mi sie seicento.... Witam wszystkich. Zepsuł mi sie SC 02r 1.1Mpi a mianowicie pękł w nim blok silnika... Nastepna smutna wiadomosc to jest to ze nie dysponuje wysokim budzetem na remont - max2K - Czy kupic caly silnik, czy kupic tylko sam dol, czy moze starczy mi kasy na 1.2 8v i to tam wsadzic? - odrazu mowie ze ja tego nie wykonam tylko musialbym to komus zlecic. Poradzcie pls....
Spawos - Pią Cze 16, 2006 21:04
a ile masz $$ ? bo od tego wszystko zalezy ..
nazbieraj na 1,2 bdzie frajda z jazdy
Cox - Pią Cze 16, 2006 21:06
Wiem ze frajda bylaby niesamowita, ale jak juz wczesniej napisalem - max to 2000zl (mega max 2500zl) - wiem wiem....malo, ale coz poradzic....
bart#155 - Pią Cze 16, 2006 21:55
jak kupisz sam dół bez głowicy to spoko o ile bedzie dobry zaoszczedzisz na gratach które masz ok a jak chcesz pchac 1,2 to chyba nie powinien być duzo wiekszy koszt od 1.1 kompletnego
Paweel - Pią Cze 16, 2006 22:33 Temat postu: Re: Zepsuło mi sie seicento....
Cox napisał/a: | Witam wszystkich. Zepsuł mi sie SC 02r 1.1Mpi a mianowicie pękł w nim blok silnika... Nastepna smutna wiadomosc to jest to ze nie dysponuje wysokim budzetem na remont - max2K - Czy kupic caly silnik, czy kupic tylko sam dol, czy moze starczy mi kasy na 1.2 8v i to tam wsadzic? - odrazu mowie ze ja tego nie wykonam tylko musialbym to komus zlecic. Poradzcie pls.... |
blok w sumie mam,w sumie to mam cały dół z 2003 roku do 1.1 ... jak chcesz naprawić i jeździć dalej prv
jak chcesz rzeźbić to nie do mnie
MACIOR - Pią Cze 16, 2006 23:24
Wsadź dół z 1.2 8v mpi reszta pasuje.
KLOCEK - Pią Cze 16, 2006 23:56
koszt wsadzenia 1,2 8V do 1,1 MPI to minimum 4 tyś (nie druciarnia) wiem bo sam czytałem planowałem i dałem sobie narazie spokój , poczekam na jakieś wolne 5-6tyś i włożę 16V
na allegro jest silnik 1.1 mpi za 1000zł , do tego wymiana jakieś 200-300zł i za resztę możesz sobie zrobić głowicę, dolot i wydech
MACIOR napisał/a: | Wsadź dół z 1.2 8v mpi reszta pasuje. |
i co ci da wymiana samego dołu ?? przecież w 1,2 jest inny wałek , komputer ,przepustnica i pare innych gratów
MACIOR - Sob Cze 17, 2006 00:50
Przepustnica jest ta sama, komp jak mnie pamięć nie myli też taki sam, te silniki różnią się tylko skokiem tłoka.
zzz83 - Sob Cze 17, 2006 14:12
MACIOR napisał/a: | komp jak mnie pamięć nie myli też taki sam |
Inne mapy zapłonu ni dy rydy
MACIOR - Sob Cze 17, 2006 17:37
Weź pod uwage że to MPI nie SPI, ja u siebie miałem abarthowski komp od 1.1 i zapieprzało to całkiem całkiem.
zzz83 - Sob Cze 17, 2006 20:27
Kiedyś też robiłem takiego szczepa i nie dawał rady. Chodził ale nie miał mocy
Po podłączeniu egzaminera miał sporo błędów wypadanie zapłonów, czujnik położenia, itd…
Miałeś jakiegoś farta albo co...
Ja kminiłem 2 dni i w końcu zmieniłem mu program od 1.2 i było ok.
Cox możesz pokombinować w razie co mam dostęp do fiatowskiego egzaminera i programów
TTomek - Sob Cze 17, 2006 22:23
zzz83 napisał/a: | Ja kminiłem 2 dni i w końcu zmieniłem mu program od 1.2 i było ok. |
a jaki jest w tym problem???
komp jest identyczny , tylko inna zawartość EPROM'a , nawet wstawienie "original" kompa to pikuś bo immo w tym sterowniku to "pikuś"...
Cox - Pon Cze 19, 2006 11:00
Mysle jednak ze bede staral doprowadzic auto do stanu sprzed awarii - czyli po prostu zrobie remont.
1.2 fajnieby bylo miec, ale wolalbym miec 2gi saochodzik tylko do tego - tzn. najlepiej CC z wybebeszonym srodkiem, brakiem audio itp. A w moim SC cierpie na chroniczny nadmiar pasazerow, gaz z ktorym sa zawsze jakies problemasy i pare kg audio....
zzz83 - Pon Cze 19, 2006 19:28
TTomek napisał/a: | nawet wstawienie "original" kompa to pikuś bo immo w tym sterowniku to "pikuś"... |
No masz rację. Ale sam w domu sobie tego nie zrobi
Powodzenia Cox
|
|