|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
|
Park Techniczno - Serwisowy - Vectra OPC
bodek - Sob Cze 24, 2006 23:57
Vesti napisał/a: | OPC 2.8 BiTurbo |
turbo
Rysiek - Nie Cze 25, 2006 00:20
bodek napisał/a: | Vesti napisał/a: | OPC 2.8 BiTurbo |
turbo | Wynosząca 188 kW/255 KM moc nowego silnika V6 o pojemności skokowej 2,8 litra, wyposażonego w podwójną turbosprężarkę i układ zmiennych faz rozrządu zapewnia Oplowi Vectra OPC osiągi na poziomie samochodu sportowego. Wersja hatchback i kombi przyspiesza od 0 do 100 km/h odpowiednio w 6,7 i 6,9 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 260 km/h (kombi: 254 km/h ). dobra fura, ale i tak wole Porsche
bodek - Nie Cze 25, 2006 00:45
racja sorry za byka
MACIOR - Nie Cze 25, 2006 10:38
2.8, biturbo i tylko 255km, litości.
Piki - Nie Cze 25, 2006 11:20
w serii.. przecież można dłubać
MACIOR - Nie Cze 25, 2006 11:37
Jak na serie i tak mało.
bodek - Nie Cze 25, 2006 11:50
przeciez to jest FWD
Vesti - Nie Cze 25, 2006 13:15
MaŁO:/ ..
Elektronika bez ingerencji w nic inneGo to ok 320KM..
tego silnika dopiero się uczą..
Auto ma 24 miesięczną Gwarancję.. kto by dłubał żeby to stracić w Nowym aUCIE..
Uwierzcie na słowo bedzie więcej..
wilku - Nie Cze 25, 2006 15:05
a audi 2,7BiTurbo seria 265 KM wiec nie jest zle z opelkiem
Jaqub - Nie Cze 25, 2006 15:27
wilku napisał/a: | a audi 2,7BiTurbo seria 265 KM wiec nie jest zle z opelkiem |
BMW M3 E36 z 3.2 litra i R6 bez turbo 321 KM a jest z przed 10lat lub wiecej
Kamil - Nie Cze 25, 2006 15:34
Małym pierdnięciem z tego Opla można te 300KM wykrzesać...więc nie ma co bić piany
Jak bym miał gwarancję to też bym nic nie ruszał w silniku bo po co...
Jak na Lubelskie realia to i tak jeden z mocniejszych aut
Chociaż jak Kazik objedzie tego OPC to myślę, że i tak "zerwie plombe" i podłubie hahahah
MACIOR - Nie Cze 25, 2006 17:16
Ciekawe kiedy zacznie rdzewieć
Jaqub - Nie Cze 25, 2006 17:27
MACIOR napisał/a: | Ciekawe kiedy zacznie rdzewieć |
ŁOPEL I FORT GUFNO WORT........
Paweel - Nie Cze 25, 2006 18:13
Jaqub napisał/a: | MACIOR napisał/a: | Ciekawe kiedy zacznie rdzewieć |
ŁOPEL I FORT GUFNO WORT........ |
a cos konstruktywnego jesteś w stanie napisać ???
Paweel - Nie Cze 25, 2006 18:13
MACIOR napisał/a: | Ciekawe kiedy zacznie rdzewieć |
powiedz mi ... widziałeś pordzewiałą Astre 2 ???
oczywiście egzmplarz nie prany ????
leszczo - Nie Cze 25, 2006 18:40
Vesti napisał/a: |
Auto ma 24 miesięczną Gwarancję.. kto by dłubał żeby to stracić w Nowym aUCIE..
Uwierzcie na słowo bedzie więcej.. |
znam takich co zrezygnowali z gwaranci od razu w salonie to zalezy poprostu od wlasciciela i podejscia do samochodu
za cene serwisu mozna troszke poszpacic... wiem wiem to jest opel i lepiej miec ta gwarancje...
Kamil - Nie Cze 25, 2006 19:05
MACIOR napisał/a: | Ciekawe kiedy zacznie rdzewieć |
Moja Calibra nigdzie rdzy nie miała
Piki - Nie Cze 25, 2006 19:07
Na lakier jest 6 lat na rdzewienie 12 lat gwaracji, niech sobie jeździ na malowanie do serwisu nawet codziennie przez te 12 lat, whatever
msjk - Nie Cze 25, 2006 19:33
co tu pisac o usterkowosci, przeciez to auto nawet roku nie ma kto wie ile wlasciciel bedzie nim jezdzil ??
fakt ze audi z 2.7 BiT zrobilo az 380KM przy umiarkowanym spalaniu... ale porownajcie tez cene tych samochodow
jaka marka wypuscila auto w tej klasie o podobnej mocy i porownywalnej cenie ??
bodek - Nie Cze 25, 2006 19:55
Cytat: | jaka marka wypuscila auto w tej klasie o podobnej mocy i porownywalnej cenie ?? |
volvo S60 T5, ale jest drozsze....
kolpi - Nie Cze 25, 2006 21:10
nie chce się wdawać z Bodkiem na kolejnym forum w dyskusje o volvie, bo jak wiadomo jego to wyjątkowy egzemplarz ale takie s60 t5 albo r to wadliwe autko i nawet w Domu Volvo tego nie ukrywają. Kopa ma i ładnie jeździ jak na tą masę i gabaryty, ale tysiące zostawiane w serwisie nie są rekompensowane przez przyjemność z jazdy, a z tą rdzą w oplach to bym nie przesadzał. Ford jest gorszy. Piki, nie należy generalizować, bo załóżmy że zarysujesz próg albo drzwi i nici z gwarancji na rdzę, bo chyba że się załatwia z pewnym Panem
msjk - Nie Cze 25, 2006 21:19
bodek napisał/a: | Cytat: | jaka marka wypuscila auto w tej klasie o podobnej mocy i porownywalnej cenie ?? |
volvo S60 T5, ale jest drozsze.... |
wg danych na stronie to jest duzo drozsze T5 - 171k zł , OPC - 126k zł
za ta cene trudno znalezc marke, ktora zaoferuje podobna moc w tej klasie
bodek - Nie Cze 25, 2006 22:10
Cytat: | s60 t5 albo r to wadliwe autko i nawet w Domu Volvo tego nie ukrywają |
nie slyszalem zlego zdania o tych modelach jedyne co to eRka w automacie to nie porozumienie
msjk napisał/a: |
za ta cene trudno znalezc marke, ktora zaoferuje podobna moc w tej klasi |
mazda 6 MPS 2.3T AWD 260KM i wybieram mazde zamiast opla
MACIOR - Nie Cze 25, 2006 22:57
msjk napisał/a: | bodek napisał/a: | Cytat: | jaka marka wypuscila auto w tej klasie o podobnej mocy i porownywalnej cenie ?? |
volvo S60 T5, ale jest drozsze.... |
wg danych na stronie to jest duzo drozsze T5 - 171k zł , OPC - 126k zł
za ta cene trudno znalezc marke, ktora zaoferuje podobna moc w tej klasie |
126k kurka EvoVI i jeszcze pare dziwek bym kupił
bodek - Nie Cze 25, 2006 23:15
MACIOR napisał/a: | 126k kurka EvoVI i jeszcze pare dziwek bym kupił |
piszemy o nowych
Jaqub - Nie Cze 25, 2006 23:33
bodek napisał/a: | MACIOR napisał/a: | 126k kurka EvoVI i jeszcze pare dziwek bym kupił |
piszemy o nowych |
nowe prostytukti ???
a co do mocy i ceny to typer R (civic) na wolnossacym motorze tez mial 100KM z litra (2.0 i ok 200KM) i kosztowal mniej bo ok 100tys... a za 26 tys ktore by zostaly...
nie wiem ale duzo mocy w przednionapedowce zwiastuje klopoty... nie tylko prowadzenie ale i wytrzymalosc/trwalosc...
daniel - Nie Cze 25, 2006 23:39
Jaqub napisał/a: | ale duzo mocy w przednionapedowce zwiastuje klopoty... nie tylko prowadzenie ale i wytrzymalosc/trwalosc... |
Jakbyś się przejechał CTRem to byś nie pisał takich głupot.
Kilka strojonych na Hondacie CTRów http://www.ecu-performance.com.pl/new/projekty.htm
A za opla to ja dziękuję
Piki - Pon Cze 26, 2006 07:01
Cytat: | a co do mocy i ceny to typer R (civic) na wolnossacym motorze tez mial 100KM z litra (2.0 i ok 200KM) i kosztowal mniej bo ok 100tys... a za 26 tys ktore by zostaly... |
tyle że moment w 2.8 biturbo a wolnossącym 2.0 to chyba zupełnie inna klasa, wiec na trasie mógłby mieć ciężko
KOSA - Pon Cze 26, 2006 09:10
moim zdaniem to jakieś nieporozumienie ten opel bo:
duży silnik z przodu - duża masa, kiepskie prowadzenie a na dodatek FWD......., nie lepiej było zrobić jakiś doładowany czterocylindrowiec ?? miał by podobną moc/moment a byłby o wiele lżejszy, tańszy i było by o 30% mniej części do psucia
jak dla mnie dupowóz dobry do wyprzedzania tirów na prostej............. ale mogę się mylić
Kamil - Pon Cze 26, 2006 09:13
KOSA napisał/a: | moim zdaniem to jakieś nieporozumienie ten opel bo:
duży silnik z przodu - duża masa, kiepskie prowadzenie a na dodatek FWD......., nie lepiej było zrobić jakiś doładowany czterocylindrowiec ?? miał by podobną moc/moment a byłby o wiele lżejszy, tańszy i było by o 30% mniej części do psucia
jak dla mnie dupowóz dobry do wyprzedzania tirów na prostej............. ale mogę się mylić |
Twoim tokiem myślenia można powiedzieć :
Kupie Fiata 126p wsadze silnik od Supry TT zawieszenie od Imprezy
Będzie szybki, dobrze się prowadził i na prostej i w zakrętach... itd
KOSA - Pon Cze 26, 2006 09:21
Kamil napisał/a: | KOSA napisał/a: | moim zdaniem to jakieś nieporozumienie ten opel bo:
duży silnik z przodu - duża masa, kiepskie prowadzenie a na dodatek FWD......., nie lepiej było zrobić jakiś doładowany czterocylindrowiec ?? miał by podobną moc/moment a byłby o wiele lżejszy, tańszy i było by o 30% mniej części do psucia
jak dla mnie dupowóz dobry do wyprzedzania tirów na prostej............. ale mogę się mylić |
Twoim tokiem myślenia można powiedzieć :
Kupie Fiata 126p wsadze silnik od Supry TT zawieszenie od Imprezy
Będzie szybki, dobrze się prowadził i na prostej i w zakrętach... itd |
........nie będzie się dobrze prowadził, miałem na myśli że niższym kosztem można zrobić cos bardziej praktycznego, nie widze sensu pakowania V6
bodek - Pon Cze 26, 2006 10:48
KOSA napisał/a: | ie lepiej było zrobić jakiś doładowany czterocylindrowiec ?? |
jest 2.0T 175KM
KOSA - Pon Cze 26, 2006 10:54
bodek napisał/a: | KOSA napisał/a: | ie lepiej było zrobić jakiś doładowany czterocylindrowiec ?? |
jest 2.0T 175KM |
wiem że jest taki, to można go by było "wzmocnić", albo rozwiercić do 2,2 i wiecej dmuchnąć
Piki - Pon Cze 26, 2006 11:22
tak rozwiercanie silnika w 6 miesiecznym aucie..
Niektorzy chyba za bardzo marudzą, ustawcie sie na kresce z tym v6 moze was wyleczy
Jaqub - Pon Cze 26, 2006 11:30
bodek napisał/a: | KOSA napisał/a: | ie lepiej było zrobić jakiś doładowany czterocylindrowiec ?? |
jest 2.0T 175KM |
2.0T i TYLKO 175 KM... w dzisiejszych czasach wiecej maja wolnossace 2.0...
bodek - Pon Cze 26, 2006 11:33
Jaqub napisał/a: | w dzisiejszych czasach wiecej maja wolnossace 2.0... |
to wymien trzy ktore maja powyzej 175KM
MACIOR - Pon Cze 26, 2006 14:32
Biorąc pod uwage moc z litra to pare silników Hondy, Toyota, Audi i nowe V8, BMW i V10 każdy wolnossący i ma ok 100km/1l, a tak prawde mówiąc to mam podobne zdanie.
KOSA - Pon Cze 26, 2006 14:50
Piki napisał/a: | tak rozwiercanie silnika w 6 miesiecznym aucie..
Niektorzy chyba za bardzo marudzą, ustawcie sie na kresce z tym v6 moze was wyleczy |
nie zrozumiałeś, chodziło mi żę konstruktorzy mogli wykorzystać blok silnka 2,0 (albo skonstruować jakiś całkiem nowy czterocylindrowiec), rozwiercić go do 2,2 dołożyć doładowanie i zmienne fazy rozrządu i można by było zbudować auto lżejsze, ekonomiczniejsze, łatwiejsze w prowadzeniu, tańsze i może nawet szybsze....
z chęcią się ustawie z tym V6......... ma go już ktoś z was ???
TTomek - Pon Cze 26, 2006 22:11
KOSA napisał/a: | ......... ma go już ktoś z was ??? |
jest w LBLnie już jedno...podobno pierwsze w Polsce (przynajmniej raz coś w LBNie jest najwcześniej )
....
tyle ode mnie w temacie....
Vesti - Pon Cze 26, 2006 23:11
Gdybym miał takie pieniążki.. Mógłbym polenizować czy mi się to podoba czy nie...
Przejechałem sie tym autem...
Spodziewałem się, że jaja wejda mi w pupcie..
Niestety..
To jest wściekle wygładzona luksusowa limuzynka z Rasowymi Kubłami Recaro..
Nie czuć kopa w tyłek..
Podróż (nie jazda) to Wrażenie delikatnego łagodnego dziadziusiowego przemieszczanie się...
Ale to tylko wrażenie..
Moje odczucie co do predkości było bardzo zaniżone..
Ostatni raz Myliłem się tak gdy myślałem że Mirian to naprawde baba..
Sliczne Lubelskie OpC rwie płynnie do przodu.. gdy myslałem że mamy 100.. mieliśmy 180..
To jest prawdziwa 5 drzw. limuzyna w swojej klasie, złagodzona do jazdy na codzień... Ona nie wyrywa jajec..
Ona je masuję, ssie i robi jak najbardziej wykwintna luskusowa prostytutka..
I love OpC
Dominik - Wto Cze 27, 2006 13:31
TTomek napisał/a: | KOSA napisał/a: | ......... ma go już ktoś z was ??? |
jest w LBLnie już jedno...podobno pierwsze w Polsce (przynajmniej raz coś w LBNie jest najwcześniej )
Nie wiem czy właściciel ma czas to wszystko czytać (jak czyta to pewnie go to wszystko bawi) ale ja osobiście pozwolę sobie wtrącić swoje 3 grosze, otóż:
podobnie jak w tuningu nie wiem czy sens mają dywagacje nt. czy warto było wydać kasę, luib czy to podoba się innym...
podobnie jak było z kilkoma projektami stylistycznymi kilku firm (nie bedę wymieniał , żeby nie było dymu) jednym sie podobało i pochwalali innym się nie podobało i ganili , inni zazdrościli i szydzili...
Osobiście jak zobaczyłem autko po raz pierwszy jeszcze bez tablic to powiedziałem "O KUR%$$...BATMOBIL..."...
jak spojrzałem pod maskę to mnie zatkało , bo zamiast BITURBO siedzi jedna krowa z dość dużą "stroną gorącą" natomiast sama sprężarka jest wielkości TD04h12....
jak spojrzałem do środka---ot zwykły plastic-fantastic jak najzwyklejsza vectra C.
Z pełna odpowiedzialnościa stwierdzam , że za 20-25% ceny tego auta można zbudować autko , które "pochłonie" to OPC na dowolnym dystansie ,
-że Dominika Accord , po założeniu zawiasu odpowiedniego i kilku poprawkach bedzie je objeżdżał,
-że Krystiana CRX już w tym momencie je objeżdża (choć budżet nie jest taki mały)
-że Kfaka Cif po "skuciu" nie miałby co robić z tym autem,
-że być może inny cichociemny crx bedzie miał tyle samo koni z połowe mniejszej pojemności,
-że może inne ztuningowane auta , również z mniejszą pojemnością , szły by równo lub niewiele odstawały za wiele mniejszą kasę...
Gdyby to było takie proste (i szybkie) to receptą na II Vice Mistrza na 1/4 byłoby kupienie OPC i bez nerw i awarii wystartowanie na lotnisku , choć nikt tego nie robi , a sądzę że wielu startujących jest stać na takie auto.
Ale wydaje mi sie , że tu nie o to chodzi...
auto jest nowe ... własciciel ma gwarancję i nie ważne ile ono przestoi w serwisie po ekspresyjnej jeździe jako to Opel to mysle ze postoi),
powstał ten topic...czyli poruszenie jest podobnie jak w przypadku kontrowersyjnych projektów stylistycznych...,
właściciel odczuwa satysfakcję jeżdżąc nawet 30km/h ( bo szybciej sie nie da po lubelskich ulicach) , pomimo , że plomby sie luzują , bo jest jedyny...
i wydaje mi się , że w Lublinie bedzie długo JEDYNY...
I chyba o to chodzi...czy ktoś sie decyduje na tuning auta seryjnego czy od razu na tuning fabryczny zamiar jest ten sam , a że w u nas natychmiast powstają posty w stylu co można wyciągnąć z 2,8 V6T ... na ile przekraczająca 30-tkę pani prowadzi auto na tablicach NO EXIST ...czy sie podoba czy nie ... i czy za tę cenę można sobie sprowadzić 2 EVO VIII czy trzy ... to wszystko sprowadza się do jednego...indywidualności...
i jak dla mnie Opel zawsze pozostanie Oplem, nawet w wersji OPC , to jednak jest w nim to coś za czym obejrzą się wszyscy...nawet "beret" , który wyprowadził swoje auto na weekendową przejażdżkę powodującą zagrożenie dla innych użytkowników drogi...i chyba o to chodziło właścicielowi ... a to jest już poza wszelką dyskusja...
Pozdro dla wytrwałych |
Ttomek jak na razie accord nie objezdza sprawdzalem !
TTomek - Wto Cze 27, 2006 14:35
Cytat: | Z pełna odpowiedzialnościa stwierdzam , że za 20-25% ceny tego auta można zbudować autko , które "pochłonie" to OPC na dowolnym dystansie ,
-że Dominika Accord , po założeniu zawiasu odpowiedniego i kilku poprawkach bedzie je objeżdżał, |
tyle w temacie ....masz przede wszystkim standard zawieche i koła mielą w miejscu miast jechać....
Taras - Wto Cze 27, 2006 15:18
Mowcie co chcecie mi to OPC sie zajebiscie podoba i wizualnie i silnik tez jest ok a co do tuningu nowego silnika to sie nie wypowiem
KATE - Sro Cze 28, 2006 09:03
Ja myslalam, ze tylko kobiety sa tak bardzo zawistne. Przemawia przez was zjadliwa i smierdzaca zazdrosc. Cos co nie jest w zasiegu podlega bezpardonowej krytyce..........
TO NIE JEST FAJNE- TO JEST PRZYKRE!!!
KOSA - Sro Cze 28, 2006 09:29
my nie krytykujemy a wypowiadamy swoje zdanie, osobiście takiego samochodu bym nie kupił i myślę że każdy może tak powiedzieć bo po to jest to forum i absolutnie nie przemawia przeze mnie zazdrość tylko moje upodobania, jeżeli komuś takie autko się podoba to spoko.........
mam nadzieje tylko że będę miał okazje zobaczyć jak to jedzie i sie przekonać do V6......
a akurat jest w moim zasięgu.......
MicO - Sro Cze 28, 2006 09:37
zazdrość.. hym.. osobiście potrafie cieszyc sie z tego ze KTOŚ cos ma.. nie jestes zazdrosny ze ludzie kupuja samochody, domy itd. A jezeli cos jest ładnego, ciekawego i do tego jeszcze nietypowego to każdy powienien sie cieszyć. A opinia czy chciałbym czy nie.. każdy ma swoją, tak było, jest i bedzie..
BOSEK - Sro Cze 28, 2006 09:42
hmmmm czy zrobić ??
bart#155 - Sro Cze 28, 2006 10:21
mi tam Vectry sie ogólnie podobaja więc uwazam ze jest ok
Kamil - Sro Cze 28, 2006 10:24
BOSEK napisał/a: | hmmmm czy zrobić ?? |
nieeeeeee zazdrośniku
daniel - Sro Cze 28, 2006 17:42
Mogłaby przyjechać w niedzielę do Stalowej i pokazać co potrafi.......
MACIOR - Sro Cze 28, 2006 18:12
Ja tam niezazdroszcze, kto chce fote mojego domq
Vesti - Sro Cze 28, 2006 18:37
Maciek..
Na stodołe naprawde nikt nie Lubi patrzeć
MACIOR - Sro Cze 28, 2006 18:48
W sumie racja, to chyba przez te liście w oczku
|
|