Lubelskie Forum Motoryzacyjne

Park Techniczno - Serwisowy - rozwiercanie felg

truespinmice - Pon Wrz 25, 2006 16:44
Temat postu: rozwiercanie felg
zdawało mi się , że był taki temat , ale nie znalazłem....

chodzi mi o takie coś: żeby podpasować wymarzone fele do auta trzeba zmienić piaste, albo.....CZY JEST TAKA MOŻLIWOŚĆ , ŻEBY WYWIERCIĆ OTWORY W FELDZE??

pytam poważnie, bo pierwsza możliwość to zmiana piast, tarcz i pewnie zacisków (to moge kupić od nowszego modelu) - ale wiadomo to są dodatkowe koszty.
a druga opcja wydaję się dużo tańsza - ale czy wogóle realna??

Paweel - Pon Wrz 25, 2006 16:45
Temat postu: Re: rozwiercanie felg
truespinmice napisał/a:
zdawało mi się , że był taki temat , ale nie znalazłem....

chodzi mi o takie coś: żeby podpasować wymarzone fele do auta trzeba zmienić piaste, albo.....CZY JEST TAKA MOŻLIWOŚĆ , ŻEBY WYWIERCIĆ OTWORY W FELDZE??




a życie Ci miłe .. czy już Ci sie znudziło ?

truespinmice - Pon Wrz 25, 2006 16:48
Temat postu: Re: rozwiercanie felg
Paweel napisał/a:
truespinmice napisał/a:
zdawało mi się , że był taki temat , ale nie znalazłem....

chodzi mi o takie coś: żeby podpasować wymarzone fele do auta trzeba zmienić piaste, albo.....CZY JEST TAKA MOŻLIWOŚĆ , ŻEBY WYWIERCIĆ OTWORY W FELDZE??




a życie Ci miłe .. czy już Ci sie znudziło ?


może napisał bys coś konkretnego?? i rozwiną swoją myśl.....

Paweel - Pon Wrz 25, 2006 16:53
Temat postu: Re: rozwiercanie felg
truespinmice napisał/a:
Paweel napisał/a:
truespinmice napisał/a:
zdawało mi się , że był taki temat , ale nie znalazłem....

chodzi mi o takie coś: żeby podpasować wymarzone fele do auta trzeba zmienić piaste, albo.....CZY JEST TAKA MOŻLIWOŚĆ , ŻEBY WYWIERCIĆ OTWORY W FELDZE??




a życie Ci miłe .. czy już Ci sie znudziło ?


może napisał bys coś konkretnego?? i rozwiną swoją myśl.....



co tu rozwijac ... szczyt "tjunu" wiercić fabryczne felgi

truespinmice - Pon Wrz 25, 2006 16:57

Paweel jak nie masz nic konkretnego do powiedzenie to nie pisz w tym temacie......
Jaqub - Pon Wrz 25, 2006 16:57

nie wiem jak jest u Ciebie ale najczesciej wystarcza tylko wymiana piast i tarcz hamulcowych... jak podpasuja tarcze wymiarem to zaciski itd moga zostac.... wiem ze na bocznej kunickiego (chyba pawia) koles zajmuje sie roznymi dziwnymi rzeczami z felgami... ale jak juz sie uprzesz to chyba lepiej dystanse zalozyc...
wysek^^ - Pon Wrz 25, 2006 18:46

według mnie ingerencja w coś co zostało wypuszczone z fabryki a w tym przypadku rozwiercenie nie jest za rozsądne , gdyż takim czymś możesz osłabić całą budowe felgi a za czym idzie przy większej prędkości wpadniesz w jakąś dziure i tak jak paweł napisal "życie Ci miłe " ? Przemyśl czasem szkoda zdrowia dla paru złotych :spoko:
Rysiek - Pon Wrz 25, 2006 18:57

zmieniasz piasty pod rozstaw srub felgi i powinno byc ok.
Paweel - Pon Wrz 25, 2006 19:26

truespinmice napisał/a:
Paweel jak nie masz nic konkretnego do powiedzenie to nie pisz w tym temacie......



Jak sie zadaje głupie pytanie trzeba sie liczyć że padną głupie odpowiedzi
:x

Jaqub - Pon Wrz 25, 2006 19:38

Rysiek napisał/a:
zmieniasz piasty pod rozstaw srub felgi i powinno byc ok.


minimum to piasty+ tarcze hamulcowe.... no chyba ze rozwiercisz stare tarcze.... to wtedy wszystko przypasuje....

truespinmice - Pon Wrz 25, 2006 20:13

Paweel napisał/a:
truespinmice napisał/a:
Paweel jak nie masz nic konkretnego do powiedzenie to nie pisz w tym temacie......



Jak sie zadaje głupie pytanie trzeba sie liczyć że padną głupie odpowiedzi
:x


dobrze , że ty nigdy nie zadajesz głupich pytań.....



Jaqub napisał/a:
Rysiek napisał/a:
zmieniasz piasty pod rozstaw srub felgi i powinno byc ok.


minimum to piasty+ tarcze hamulcowe.... no chyba ze rozwiercisz stare tarcze.... to wtedy wszystko przypasuje....


a z tarczami nie będzie takiego ryzyka jak w przypadku felg ?

Rysiek - Pon Wrz 25, 2006 20:23

tarcze to tez kwestia bezpieczeństwa...wiec lepiej nie oszczedzaj tych 100zł ;)
truespinmice - Pon Wrz 25, 2006 20:26

Rysiek napisał/a:
tarcze to tez kwestia bezpieczeństwa...wiec lepiej nie oszczedzaj tych 100zł ;)


ehh....żeby to była kwestia 100zł :/ to bym się nie zastanawiał....

KOSA - Wto Wrz 26, 2006 11:38

a czym nie pasują te felgi tylko rozstawem śrub?? jezeli tak to jak chcesz już tak drutować to lepiej w tarczy wywiercić nowe otwory (otwór) o żądanym rozstawie i wkręcić szpilkę (albo nagwintować)
truespinmice - Wto Wrz 26, 2006 12:36

KOSA napisał/a:
a czym nie pasują te felgi tylko rozstawem śrub?? jezeli tak to jak chcesz już tak drutować to lepiej w tarczy wywiercić nowe otwory (otwór) o żądanym rozstawie i wkręcić szpilkę (albo nagwintować)


ja mam rozstaw 4x114.3 a te o których mówię to są na 5 śrub (ale nie pamiętam rozstawu).

no ale nie istotne już......skoro nie można, to nie bede wiercił w felgach ;)

ps. kosa odbierz PW

Rysiek - Wto Wrz 26, 2006 14:17

rozstawy srub i wielkosc otworow centrujących sa na forum jak by cos ;)
MicO - Wto Wrz 26, 2006 14:38

a nie mozna kupic dystansow z przejsciem na inny rozstaw?
Paweel - Wto Wrz 26, 2006 14:58

MicO napisał/a:
a nie mozna kupic dystansow z przejsciem na inny rozstaw?


takie dystanse kosztują w okolicach 250. .. minimum za 2szt.

truespinmice - Wto Wrz 26, 2006 16:49

Paweel napisał/a:
MicO napisał/a:
a nie mozna kupic dystansow z przejsciem na inny rozstaw?


takie dystanse kosztują w okolicach 250. .. minimum za 2szt.


o czymś takim jest mowa:
http://allegro.pl/item128...e_5mm_30mm.html

??

Paweel - Wto Wrz 26, 2006 16:55

truespinmice napisał/a:
Paweel napisał/a:
MicO napisał/a:
a nie mozna kupic dystansow z przejsciem na inny rozstaw?


takie dystanse kosztują w okolicach 250. .. minimum za 2szt.


o czymś takim jest mowa:
http://allegro.pl/item128...e_5mm_30mm.html

??


tak i nie zmienia to faktu że nie założyłbym czegoś takiego do swojej astry ...
jakoś nie mam zaufania do takich wynalazków ...

Jaqub - Wto Wrz 26, 2006 17:16

truespinmice napisał/a:




Jaqub napisał/a:
Rysiek napisał/a:
zmieniasz piasty pod rozstaw srub felgi i powinno byc ok.


minimum to piasty+ tarcze hamulcowe.... no chyba ze rozwiercisz stare tarcze.... to wtedy wszystko przypasuje....


a z tarczami nie będzie takiego ryzyka jak w przypadku felg ?


wg mnie to wszystko zalezy od tarcz... tzn jak sie beda nakladac otwory w tarczy juz istniejace z nowymi (tymi ktore bedziesz wiercil)... jesli nie beda zbyt blisko siebie to ja bym wiercil.... i wg mnie osobiscie jest to lepsze rozwiazanie od dystansow...

Pawel_M - Pią Wrz 29, 2006 16:29

Borzędzki na ul.Pięknej ( boczna Kunickiego ) może a przynajmniej kiedyś coś takiego robił tanie to nie jest i raczej się nie opłaca pozatym nie polecam tak jak inny użytkownicy forum... :S
truespinmice - Pią Wrz 29, 2006 16:51

no teraz już wiem ,że musze szukać felg w moim rozmiarze (albo zmienić piasty i tarcze).

także, nie w głowie mi rozwiercanie.....zresztą PO TO JEST FORUM , ŻEBY SIĘ ZAPYTAĆ , zanim się zabije ;)

truespinmice - Sro Sty 03, 2007 18:17

temat musi powrócić :roll:

znów mnie kuszą "moje" wymarzone felgi: 5x114 , ja mam 4x114.3

Mam okazje je kupić za prawie darmo , więc baardzo mnie kusza....nie ukrywam.

Dlatego musicie mi - drodzy koledzy :spoko: - pomóc w rozwiązaniu tego problemu.

Wymiana piast w Starionie....hmm....wątpliwe - skąd dopasuje, skąd wezme ?!?

Może jednak to rozwiercenie tarcz wchodzi w gre??jak to wygląda....?

plis....help....bardzo choruje na te felgi ;(

siwy - Sro Sty 03, 2007 18:20

truespinmice napisał/a:
teraz już wiem ,że musze szukać felg w moim rozmiarze (albo zmienić piasty i tarcze).


mysle ze nic sie nie zmienilo wiec temat powinien spac dalej

Jaqub - Sro Sty 03, 2007 18:23

daj fotki takich felg i zobaczymy czy wogle warto sie wypowiadac w tym temacie... jesli juz sie upierasz jak dziki to chyba lepiej wywiercic i nagwintowac (jakos profi) tarcze i piasty niz dotykac sie do felg ( o ile oczywiscie nie beda sie pokrywac dziury lub nie beda zbyt blisko)...
truespinmice - Sro Sty 03, 2007 18:44

siwy napisał/a:
truespinmice napisał/a:
teraz już wiem ,że musze szukać felg w moim rozmiarze (albo zmienić piasty i tarcze).


mysle ze nic sie nie zmienilo wiec temat powinien spac dalej


truespinmice napisał/a:
Wymiana piast w Starionie....hmm....wątpliwe - skąd dopasuje, skąd wezme ?!?





Jaqub napisał/a:
daj fotki takich felg i zobaczymy czy wogle warto sie wypowiadac w tym temacie...


o gustach się nie dyskutuje ;) dla mnie są jak marzenie


Tak jeszcze w temacie to głównie ma auto ładnie wyglądać, nie jeżdże bokami, nie wyjeżdżam w trasy Starionem, nie jeżdże szybko.......ładny wygląd przy wolnym kruzingu

Jaqub - Sro Sty 03, 2007 19:29

truespinmice napisał/a:
Tak jeszcze w temacie to głównie ma auto ładnie wyglądać, nie jeżdże bokami, nie wyjeżdżam w trasy Starionem, nie jeżdże szybko.......ładny wygląd przy wolnym kruzingu


skoro tak i nie zalezy Ci na bezpieczenstwie to klej na POXIPOL... jesli bedziesz kruzingowal z V ok 20km/h to nic CI bedzie :mrgreen:

a tak serio to mysl nad tym co wczesniej napisalem... :spoko:

truespinmice - Sro Sty 03, 2007 20:08

Jaqub napisał/a:
a tak serio to mysl nad tym co wczesniej napisalem...


będę myślał....jeżeli mowa o rozwierceniu tarcz- mam szukać gościa na pawiej?

Jaqub - Sro Sty 03, 2007 20:18

tarcz i piast...
ja mysle ze wystarczy ktos kto ma zaklad/warsztat z dobra wiertarka stolowa i gwintownica... a Ty masz felgi montowane na szpilkach (jak np w hondzie jazz) czy na sruby?

truespinmice - Czw Sty 04, 2007 00:13

u mnie felgi montuje się na śruby - czyli mam otwory w piaście
siwy - Czw Sty 04, 2007 00:22

wez to olej powtarzam Ci juz Ci wczesniej mowilem, szukaj felg na to co masz, nie rozwiercaj
Jaqub - Czw Sty 04, 2007 00:32

siwy napisał/a:
nie rozwiercaj


jesli sie uparl to co poradzisz... jedynie to zeby to zrobil w jakims dobrym warsztacie... o ile dziury (w tarczach i piastach) nie beda sie bardzo pokrywac tzn nie beda za blisko siebie to mysle ze nie bedzie to mialo wplywu na bezpieczenstwo... a 5 srub bedzie trzymac kolo lepiej niz 4ry :mrgreen: a myslisz ze dystanse z allegro sa bezpieczniejsze.. wg mnie wydluzaja tylko dzwignie i powoduja wiecej naprezen itd...


truespinmice nie ma po co wiecej klepac na darmo... zrob tak zdejmij jedno kolo, odrysuj sobie na papierze tarcze (tzn ta czesc ktora sie styka z felga) i dziury orginalne, pozniej przyloz to do wymarzonej felgi i popatrz jak jest z otworami... przemyslenia powinny nasunac sie same :mrgreen:

KLOCEK - Czw Sty 04, 2007 00:37

dokładnie tak jak siwy, pisze lepiej poszukać odpowiednich felg
wiercąc otwory w piaście czy poddając ją innej obróbce osłabisz jej konstukcję , nie takie głowy myślały nad tym by to było wytrzymałe i bezpieczne a w tym przypadku głównie o to chodzi
bo problem nie w tym czy to się da zrobić tylko w tym czy to się w naj mniej oczekiwanym monencie nie rozleci

siwy - Czw Sty 04, 2007 01:29

Jaqub napisał/a:
siwy napisał/a:
nie rozwiercaj


jesli sie uparl to co poradzisz... jedynie to zeby to zrobil w jakims dobrym warsztacie... o ile dziury (w tarczach i piastach) nie beda sie bardzo pokrywac tzn nie beda za blisko siebie to mysle ze nie bedzie to mialo wplywu na bezpieczenstwo... a 5 srub bedzie trzymac kolo lepiej niz 4ry :mrgreen: a myslisz ze dystanse z allegro sa bezpieczniejsze.. wg mnie wydluzaja tylko dzwignie i powoduja wiecej naprezen itd...


truespinmice nie ma po co wiecej klepac na darmo... zrob tak zdejmij jedno kolo, odrysuj sobie na papierze tarcze (tzn ta czesc ktora sie styka z felga) i dziury orginalne, pozniej przyloz to do wymarzonej felgi i popatrz jak jest z otworami... przemyslenia powinny nasunac sie same :mrgreen:


sranie w banie, jak bedzie wygladala taka felga z jajowatymi otworami, albo inaczej, jak juz sie uda trafic tak ze beda to nowe zupelnie otwory... to jak to bedzie wygladalo ?

bleh, ja wiem ze to jest po prostu magia wizji, a najlepiuej to siasc wypic piwo i sie zastanowic po wytrzezwieniu. juz raz doszedl do wniosku ze to bez sensu. teraz rowniez powinien dojsc do takiego wniosku bo to madry chlop

truespinmice - Czw Sty 04, 2007 12:13

siwy napisał/a:
juz raz doszedl do wniosku ze to bez sensu. teraz rowniez powinien dojsc do takiego wniosku bo to madry chlop


hehehe :spoko: miło mi - miód na moje uszy ;)


wracając do tematu:
kutfa kutfa kutfa, ptaszek, ptaszek....ehh

na "moim" australijskim forum powiedzieli , że nie można rozwiercić przednich po są za cienkie, natomiast z tyłem nie ma takiego problemu.


felgi o których była mowa to są z wersji W/B (widebody):


i jeszcze jedno przykładowe na aucie: http://sgr.hostdmk.net/ab...icture20007.jpg

oczywiście większość z was powie :kac: ale uwierzcie - jak one mi sie podobają... :(

Wogóle cała sytuacja nakręciła się jak jeden gość zaproponował mi , że za 400zł sprzeda mi siedem felg !! - cztery na auto , a reszta na ściane ;)

ale nic, jakoś zacisne mocno zęby :x

troche kasy mam odłożone - jak nie bede robił nic z obecnym Starionem , to może w przyszłości pomyśle(cały czas myśle - tylko nie mam narazie aż tyle kasy ;) ) nad sprowadzeniem sobie najukochańszego W/B

ale zły jestem :mad:
.....dzięki wam za rady...wszystkim
ze smutkiem w duszy - pozdrawiam

Jaqub - Czw Sty 04, 2007 16:42

siwy napisał/a:
sranie w banie, jak bedzie wygladala taka felga z jajowatymi otworami, albo inaczej, jak juz sie uda trafic tak ze beda to nowe zupelnie otwory... to jak to bedzie wygladalo ?


ja nie pisalem o rozwiercaniu felgi tylko wierceniu otworow w piastach i tarczach hamulcowych a potem ich nagwintowaniu!!!!!! z zewnatrz nie byloby ZADNEJ roznicy... cena ktora podales za 7DEM felg jest naprawde imponujaca... ja bym kupil te felgi i odlozyl...

MACIOR - Czw Sty 04, 2007 18:23

Tak jak Jakub napisał nawiercenie nowych otworów w piastach i tarczach, jednak do tego trzeba głowy i sprzętu, można jeszcze kupić dystanse z przejściem ale to już kosztowniejsze. Obie opcje sprawdzane na polskich drogach, rallycrosie i nic się nie działo, więc opinie użytkowników typu kup sobie felgi na 4 śruby wsadź sobie między książki, wszystko się da tylko trzeba podejść do tego z głową.


/Edit
Dopiero doczytłem że przednia piasta jest przycienka, to trzeba zrobić drugą, albo przerobić tą co masz.

siwy - Czw Sty 04, 2007 18:39

Cytat:
ja nie pisalem o rozwiercaniu felgi tylko wierceniu otworow w piastach i tarczach hamulcowych a potem ich nagwintowaniu!!!!!! z zewnatrz nie byloby ZADNEJ roznicy..

Jaqub napisał/a:
siwy napisał/a:
nie rozwiercaj


jesli sie uparl to co poradzisz...

do tego sie odnosilem, ale zacytowalo calosc :/ i pisalem do True nie do Ciebie :P

MACIOR napisał/a:
opinie użytkowników typu kup sobie felgi na 4 śruby wsadź sobie między książki


pytanie bylo czy rozwiercac - nie rozwiercac. a niektorzy nie maja zwyczaju powtarzac dokladnie slowo w slowo przedmowcow, skupilem sie na wybiciu pomyslu rozwiercania felg z glowy, dajac lepsza alternatywe - kupna na 4 sruby, bo lepiej kupic na 4 niz rozwiercac felge, to moj poglad.
oczywiscie zabawa z piasta jest kozak, jest tez opcja z dystansami, ktora wyszla by chyba najtaniej

Jaqub - Czw Sty 04, 2007 18:46

siwy napisał/a:
oczywiscie zabawa z piasta jest kozak, jest tez opcja z dystansami, ktora wyszla by chyba najtaniej


do nawiecenia piast i tarcz nie potrzeba wiele... tak jak pisalem wczesniej wiertarka stolowa +gwintownica i w miare trzezwego operatora... jedynym problemem moze byc to ze otwory NOWE ze starymi beda zbyt blisko lub beda na siebie nachodzic... dlatego moj pomysl z kartka...

daniel - Czw Sty 04, 2007 18:59

Przemilcze temat rozwiercania felg czy piast, bo jest delikatnie mówiąc "nierozsądny"

Ja bym kupił gotowe, lub zrobił na zamówienie dystanse zmieniające rozstaw śrub.

Np. takie .
http://moto.allegro.pl/it...ntrowaniem.html
a 25zł za sztukę to chyba nie majątek.

MACIOR - Czw Sty 04, 2007 19:03

Daniel miałeś kiedyś te dystanse w rękach, bo ja tak, ważą sporo, pozatym po zamontowaniu pojawia się bicie na fajerze czyli raczej nikt nieprzykłada się do wyważania.

Jakub jak uważasz że wiertarka stołowa i trzeźwy operator wystarczą to dzwoń, zrobię Ci od ręki, ale jak będzie biło to nie miej pretensji. Najpierw trzeba zwymiarować piaste i wywiercić odpowiednio otwory w równych odległościach od środka piasty, bla bla bla.

Jaqub - Czw Sty 04, 2007 19:06

daniel napisał/a:
Np. takie .
http://moto.allegro.pl/it...ntrowaniem.html
a 25zł za sztukę to chyba nie majątek.


to jest za:
PIERSCIENIE CENTRUJACE MIEDZIANE 25zł/szt

dystanse:
DYSTANSE STALOWE 80zł,szt

dystanse ze zmiennym rozstawem:
DYSTANSE Z ROSTAWEM[pn:108 na 100] 110zł,szt

ALE:
nie ponosimy zadnej odpowiedzialnosci i reklamacji na wymiary z 4 na 5 otworów i nie zwracamy piniedzy tylko wymieniamy towar na nowy.

+dolicz do tego sruby
tzn
4x4szt
i 4x5szt
i zrobi sie ciekawie...

[ Dodano: Czw Sty 04, 2007 7:10 pm ]
MACIOR napisał/a:
Jakub jak uważasz że wiertarka stołowa i trzeźwy operator wystarczą to dzwoń, zrobię Ci od ręki, ale jak będzie biło to nie miej pretensji. Najpierw trzeba zwymiarować piaste i wywiercić odpowiednio otwory w równych odległościach od środka piasty, bla bla bla.


jesli felga ma ten sam srodek tzn otwor centralny to mozna sprobowac od nowej felgi odznaczyc... temat rzeka... ale mysle ze na pewno taniej i lepiej niz dystanse z przejsciem zwlaszcza takie jak z aukcji... dobre dystanse sa np h&R widzialem/mialem w rekach do bmw sa z alu i sa profi a to jest ze stali itd itp...
zreszta to nie mi potrzeba tego bo ja mam 5x120 i mam bardzoooo duuuzzyyy wybor bardzo duzych, szerokich i ciekawych felg :mrgreen:

MACIOR - Czw Sty 04, 2007 19:15

Odznaczysz od felgi i dalej będzie biło, do tego trzeba głowy, sprzęt schodzi na drugi plan. Co do dystansów to faktycznie H&R są kozak, ale płacisz jak za prezydenta, jednak warto.
Jaqub - Czw Sty 04, 2007 19:20

MACIOR napisał/a:
Co do dystansów to faktycznie H&R są kozak, ale płacisz jak za prezydenta, jednak warto.


o ile pamietam to 2szt chyba 650pln (albo 800) do bmw po 25mm/szt

MACIOR napisał/a:
do tego trzeba głowy,

i troche sprytu....

MACIOR - Czw Sty 04, 2007 19:24

Jaqub napisał/a:
MACIOR napisał/a:
Co do dystansów to faktycznie H&R są kozak, ale płacisz jak za prezydenta, jednak warto.


o ile pamietam to 2szt chyba 650pln (albo 800) do bmw po 25mm/szt

MACIOR napisał/a:
do tego trzeba głowy,

i troche sprytu....



Do Porsche kupowałem po 30mm i płaciłem 950zł za 4sztuki w używce która wcale nie była używana. Co ciekawe rozstaw ten sam jak fabryka, tylko najpierw przykręcasz dystans, potem felge do dystansu, a nie tak u rodzimych producentów dajesz 10cm śrube na przestrzał.

daniel - Czw Sty 04, 2007 19:29

MACIOR napisał/a:
Daniel miałeś kiedyś te dystanse w rękach, bo ja tak, ważą sporo, pozatym po zamontowaniu pojawia się bicie na fajerze czyli raczej nikt nieprzykłada się do wyważania.



Takich akurat nie miałem w ręku.
Co do ich wagi to zależy z jakiego są materiału, bo aluminiowe to nic praktycznie nie ważą.

W opisie tego sklepu

http://www.tuning-design....id=14&Itemid=28
znalazłem informację że:
Dystanse tego rodzaju pozwalają
na zamontowanie felgi o rózniącym się rozstawie otworów.
NP 4X100 NA 4X112 LUB 5X108 NA 5X120 ITD...
TECHNICZNIE NIE JEST MOZLIWE WYKONANIE ZE WZGLĘDÓW BEZPIECZEŃSTWA DYSTANSÓW
NP 4 X ... NA 5 X .... !!!
Cena takich dystansĂłw zaczyna sie od 600zł - 4szt

Ale i tak myślę, że bardziej niebezpieczne jest rozwiercanie felg.

Jaqub - Czw Sty 04, 2007 19:29

MACIOR napisał/a:
Co ciekawe rozstaw ten sam jak fabryka, tylko najpierw przykręcasz dystans, potem felge do dystansu, a nie tak u rodzimych producentów dajesz 10cm śrube na przestrzał.


a sruby co sa w komplecie sa nie do zdarcia :spoko:

[ Dodano: Czw Sty 04, 2007 7:31 pm ]
daniel napisał/a:
Ale i tak myślę, że bardziej niebezpieczne jest rozwiercanie felg.

ja i MACIOR pisalismy o robieniu dziury w piascie i tarczy hamulcowej a pozniej o jej nagwintowaniu pod srube... i dopiero do tego przykrecasz felge!!!!!!!!!! widzieliscie kiedys auto bez zalozonego kola... bo wydaje mi sie ze nikt nie kuma :mrgreen:

MACIOR - Czw Sty 04, 2007 19:53

Jaqub napisał/a:
MACIOR napisał/a:
Co ciekawe rozstaw ten sam jak fabryka, tylko najpierw przykręcasz dystans, potem felge do dystansu, a nie tak u rodzimych producentów dajesz 10cm śrube na przestrzał.


a sruby co sa w komplecie sa nie do zdarcia :spoko:

[ Dodano: Czw Sty 04, 2007 7:31 pm ]
daniel napisał/a:
Ale i tak myślę, że bardziej niebezpieczne jest rozwiercanie felg.

ja i MACIOR pisalismy o robieniu dziury w piascie i tarczy hamulcowej a pozniej o jej nagwintowaniu pod srube... i dopiero do tego przykrecasz felge!!!!!!!!!! widzieliscie kiedys auto bez zalozonego kola... bo wydaje mi sie ze nikt nie kuma :mrgreen:



Chyba nikomu niechciało się pobrudzić łapek przy swoim aucie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group