|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
 |
Park Techniczno - Serwisowy - rozwiercanie felg
truespinmice - Pon Wrz 25, 2006 16:44 Temat postu: rozwiercanie felg zdawało mi się , że był taki temat , ale nie znalazłem....
chodzi mi o takie coś: żeby podpasować wymarzone fele do auta trzeba zmienić piaste, albo.....CZY JEST TAKA MOŻLIWOŚĆ , ŻEBY WYWIERCIĆ OTWORY W FELDZE??
pytam poważnie, bo pierwsza możliwość to zmiana piast, tarcz i pewnie zacisków (to moge kupić od nowszego modelu) - ale wiadomo to są dodatkowe koszty.
a druga opcja wydaję się dużo tańsza - ale czy wogóle realna??
Paweel - Pon Wrz 25, 2006 16:45 Temat postu: Re: rozwiercanie felg
truespinmice napisał/a: | zdawało mi się , że był taki temat , ale nie znalazłem....
chodzi mi o takie coś: żeby podpasować wymarzone fele do auta trzeba zmienić piaste, albo.....CZY JEST TAKA MOŻLIWOŚĆ , ŻEBY WYWIERCIĆ OTWORY W FELDZE?? |
a życie Ci miłe .. czy już Ci sie znudziło ?
truespinmice - Pon Wrz 25, 2006 16:48 Temat postu: Re: rozwiercanie felg
Paweel napisał/a: | truespinmice napisał/a: | zdawało mi się , że był taki temat , ale nie znalazłem....
chodzi mi o takie coś: żeby podpasować wymarzone fele do auta trzeba zmienić piaste, albo.....CZY JEST TAKA MOŻLIWOŚĆ , ŻEBY WYWIERCIĆ OTWORY W FELDZE?? |
a życie Ci miłe .. czy już Ci sie znudziło ? |
może napisał bys coś konkretnego?? i rozwiną swoją myśl.....
Paweel - Pon Wrz 25, 2006 16:53 Temat postu: Re: rozwiercanie felg
truespinmice napisał/a: | Paweel napisał/a: | truespinmice napisał/a: | zdawało mi się , że był taki temat , ale nie znalazłem....
chodzi mi o takie coś: żeby podpasować wymarzone fele do auta trzeba zmienić piaste, albo.....CZY JEST TAKA MOŻLIWOŚĆ , ŻEBY WYWIERCIĆ OTWORY W FELDZE?? |
a życie Ci miłe .. czy już Ci sie znudziło ? |
może napisał bys coś konkretnego?? i rozwiną swoją myśl..... |
co tu rozwijac ... szczyt "tjunu" wiercić fabryczne felgi
truespinmice - Pon Wrz 25, 2006 16:57
Paweel jak nie masz nic konkretnego do powiedzenie to nie pisz w tym temacie......
Jaqub - Pon Wrz 25, 2006 16:57
nie wiem jak jest u Ciebie ale najczesciej wystarcza tylko wymiana piast i tarcz hamulcowych... jak podpasuja tarcze wymiarem to zaciski itd moga zostac.... wiem ze na bocznej kunickiego (chyba pawia) koles zajmuje sie roznymi dziwnymi rzeczami z felgami... ale jak juz sie uprzesz to chyba lepiej dystanse zalozyc...
wysek^^ - Pon Wrz 25, 2006 18:46
według mnie ingerencja w coś co zostało wypuszczone z fabryki a w tym przypadku rozwiercenie nie jest za rozsądne , gdyż takim czymś możesz osłabić całą budowe felgi a za czym idzie przy większej prędkości wpadniesz w jakąś dziure i tak jak paweł napisal "życie Ci miłe " ? Przemyśl czasem szkoda zdrowia dla paru złotych
Rysiek - Pon Wrz 25, 2006 18:57
zmieniasz piasty pod rozstaw srub felgi i powinno byc ok.
Paweel - Pon Wrz 25, 2006 19:26
truespinmice napisał/a: | Paweel jak nie masz nic konkretnego do powiedzenie to nie pisz w tym temacie...... |
Jak sie zadaje głupie pytanie trzeba sie liczyć że padną głupie odpowiedzi
Jaqub - Pon Wrz 25, 2006 19:38
Rysiek napisał/a: | zmieniasz piasty pod rozstaw srub felgi i powinno byc ok. |
minimum to piasty+ tarcze hamulcowe.... no chyba ze rozwiercisz stare tarcze.... to wtedy wszystko przypasuje....
truespinmice - Pon Wrz 25, 2006 20:13
Paweel napisał/a: | truespinmice napisał/a: | Paweel jak nie masz nic konkretnego do powiedzenie to nie pisz w tym temacie...... |
Jak sie zadaje głupie pytanie trzeba sie liczyć że padną głupie odpowiedzi
|
dobrze , że ty nigdy nie zadajesz głupich pytań.....
Jaqub napisał/a: | Rysiek napisał/a: | zmieniasz piasty pod rozstaw srub felgi i powinno byc ok. |
minimum to piasty+ tarcze hamulcowe.... no chyba ze rozwiercisz stare tarcze.... to wtedy wszystko przypasuje.... |
a z tarczami nie będzie takiego ryzyka jak w przypadku felg ?
Rysiek - Pon Wrz 25, 2006 20:23
tarcze to tez kwestia bezpieczeństwa...wiec lepiej nie oszczedzaj tych 100zł
truespinmice - Pon Wrz 25, 2006 20:26
Rysiek napisał/a: | tarcze to tez kwestia bezpieczeństwa...wiec lepiej nie oszczedzaj tych 100zł |
ehh....żeby to była kwestia 100zł to bym się nie zastanawiał....
KOSA - Wto Wrz 26, 2006 11:38
a czym nie pasują te felgi tylko rozstawem śrub?? jezeli tak to jak chcesz już tak drutować to lepiej w tarczy wywiercić nowe otwory (otwór) o żądanym rozstawie i wkręcić szpilkę (albo nagwintować)
truespinmice - Wto Wrz 26, 2006 12:36
KOSA napisał/a: | a czym nie pasują te felgi tylko rozstawem śrub?? jezeli tak to jak chcesz już tak drutować to lepiej w tarczy wywiercić nowe otwory (otwór) o żądanym rozstawie i wkręcić szpilkę (albo nagwintować) |
ja mam rozstaw 4x114.3 a te o których mówię to są na 5 śrub (ale nie pamiętam rozstawu).
no ale nie istotne już......skoro nie można, to nie bede wiercił w felgach
ps. kosa odbierz PW
Rysiek - Wto Wrz 26, 2006 14:17
rozstawy srub i wielkosc otworow centrujących sa na forum jak by cos
MicO - Wto Wrz 26, 2006 14:38
a nie mozna kupic dystansow z przejsciem na inny rozstaw?
Paweel - Wto Wrz 26, 2006 14:58
MicO napisał/a: | a nie mozna kupic dystansow z przejsciem na inny rozstaw? |
takie dystanse kosztują w okolicach 250. .. minimum za 2szt.
truespinmice - Wto Wrz 26, 2006 16:49
Paweel napisał/a: | MicO napisał/a: | a nie mozna kupic dystansow z przejsciem na inny rozstaw? |
takie dystanse kosztują w okolicach 250. .. minimum za 2szt. |
o czymś takim jest mowa:
http://allegro.pl/item128...e_5mm_30mm.html
??
Paweel - Wto Wrz 26, 2006 16:55
truespinmice napisał/a: | Paweel napisał/a: | MicO napisał/a: | a nie mozna kupic dystansow z przejsciem na inny rozstaw? |
takie dystanse kosztują w okolicach 250. .. minimum za 2szt. |
o czymś takim jest mowa:
http://allegro.pl/item128...e_5mm_30mm.html
?? |
tak i nie zmienia to faktu że nie założyłbym czegoś takiego do swojej astry ...
jakoś nie mam zaufania do takich wynalazków ...
Jaqub - Wto Wrz 26, 2006 17:16
truespinmice napisał/a: |
Jaqub napisał/a: | Rysiek napisał/a: | zmieniasz piasty pod rozstaw srub felgi i powinno byc ok. |
minimum to piasty+ tarcze hamulcowe.... no chyba ze rozwiercisz stare tarcze.... to wtedy wszystko przypasuje.... |
a z tarczami nie będzie takiego ryzyka jak w przypadku felg ? |
wg mnie to wszystko zalezy od tarcz... tzn jak sie beda nakladac otwory w tarczy juz istniejace z nowymi (tymi ktore bedziesz wiercil)... jesli nie beda zbyt blisko siebie to ja bym wiercil.... i wg mnie osobiscie jest to lepsze rozwiazanie od dystansow...
Pawel_M - Pią Wrz 29, 2006 16:29
Borzędzki na ul.Pięknej ( boczna Kunickiego ) może a przynajmniej kiedyś coś takiego robił tanie to nie jest i raczej się nie opłaca pozatym nie polecam tak jak inny użytkownicy forum...
truespinmice - Pią Wrz 29, 2006 16:51
no teraz już wiem ,że musze szukać felg w moim rozmiarze (albo zmienić piasty i tarcze).
także, nie w głowie mi rozwiercanie.....zresztą PO TO JEST FORUM , ŻEBY SIĘ ZAPYTAĆ , zanim się zabije
truespinmice - Sro Sty 03, 2007 18:17
temat musi powrócić
znów mnie kuszą "moje" wymarzone felgi: 5x114 , ja mam 4x114.3
Mam okazje je kupić za prawie darmo , więc baardzo mnie kusza....nie ukrywam.
Dlatego musicie mi - drodzy koledzy - pomóc w rozwiązaniu tego problemu.
Wymiana piast w Starionie....hmm....wątpliwe - skąd dopasuje, skąd wezme ?!?
Może jednak to rozwiercenie tarcz wchodzi w gre??jak to wygląda....?
plis....help....bardzo choruje na te felgi
siwy - Sro Sty 03, 2007 18:20
truespinmice napisał/a: | teraz już wiem ,że musze szukać felg w moim rozmiarze (albo zmienić piasty i tarcze). |
mysle ze nic sie nie zmienilo wiec temat powinien spac dalej
Jaqub - Sro Sty 03, 2007 18:23
daj fotki takich felg i zobaczymy czy wogle warto sie wypowiadac w tym temacie... jesli juz sie upierasz jak dziki to chyba lepiej wywiercic i nagwintowac (jakos profi) tarcze i piasty niz dotykac sie do felg ( o ile oczywiscie nie beda sie pokrywac dziury lub nie beda zbyt blisko)...
truespinmice - Sro Sty 03, 2007 18:44
siwy napisał/a: | truespinmice napisał/a: | teraz już wiem ,że musze szukać felg w moim rozmiarze (albo zmienić piasty i tarcze). |
mysle ze nic sie nie zmienilo wiec temat powinien spac dalej |
truespinmice napisał/a: | Wymiana piast w Starionie....hmm....wątpliwe - skąd dopasuje, skąd wezme ?!? |
Jaqub napisał/a: | daj fotki takich felg i zobaczymy czy wogle warto sie wypowiadac w tym temacie... |
o gustach się nie dyskutuje dla mnie są jak marzenie
Tak jeszcze w temacie to głównie ma auto ładnie wyglądać, nie jeżdże bokami, nie wyjeżdżam w trasy Starionem, nie jeżdże szybko.......ładny wygląd przy wolnym kruzingu
Jaqub - Sro Sty 03, 2007 19:29
truespinmice napisał/a: | Tak jeszcze w temacie to głównie ma auto ładnie wyglądać, nie jeżdże bokami, nie wyjeżdżam w trasy Starionem, nie jeżdże szybko.......ładny wygląd przy wolnym kruzingu |
skoro tak i nie zalezy Ci na bezpieczenstwie to klej na POXIPOL... jesli bedziesz kruzingowal z V ok 20km/h to nic CI bedzie
a tak serio to mysl nad tym co wczesniej napisalem...
truespinmice - Sro Sty 03, 2007 20:08
Jaqub napisał/a: | a tak serio to mysl nad tym co wczesniej napisalem... |
będę myślał....jeżeli mowa o rozwierceniu tarcz- mam szukać gościa na pawiej?
Jaqub - Sro Sty 03, 2007 20:18
tarcz i piast...
ja mysle ze wystarczy ktos kto ma zaklad/warsztat z dobra wiertarka stolowa i gwintownica... a Ty masz felgi montowane na szpilkach (jak np w hondzie jazz) czy na sruby?
truespinmice - Czw Sty 04, 2007 00:13
u mnie felgi montuje się na śruby - czyli mam otwory w piaście
siwy - Czw Sty 04, 2007 00:22
wez to olej powtarzam Ci juz Ci wczesniej mowilem, szukaj felg na to co masz, nie rozwiercaj
Jaqub - Czw Sty 04, 2007 00:32
siwy napisał/a: | nie rozwiercaj |
jesli sie uparl to co poradzisz... jedynie to zeby to zrobil w jakims dobrym warsztacie... o ile dziury (w tarczach i piastach) nie beda sie bardzo pokrywac tzn nie beda za blisko siebie to mysle ze nie bedzie to mialo wplywu na bezpieczenstwo... a 5 srub bedzie trzymac kolo lepiej niz 4ry a myslisz ze dystanse z allegro sa bezpieczniejsze.. wg mnie wydluzaja tylko dzwignie i powoduja wiecej naprezen itd...
truespinmice nie ma po co wiecej klepac na darmo... zrob tak zdejmij jedno kolo, odrysuj sobie na papierze tarcze (tzn ta czesc ktora sie styka z felga) i dziury orginalne, pozniej przyloz to do wymarzonej felgi i popatrz jak jest z otworami... przemyslenia powinny nasunac sie same
KLOCEK - Czw Sty 04, 2007 00:37
dokładnie tak jak siwy, pisze lepiej poszukać odpowiednich felg
wiercąc otwory w piaście czy poddając ją innej obróbce osłabisz jej konstukcję , nie takie głowy myślały nad tym by to było wytrzymałe i bezpieczne a w tym przypadku głównie o to chodzi
bo problem nie w tym czy to się da zrobić tylko w tym czy to się w naj mniej oczekiwanym monencie nie rozleci
siwy - Czw Sty 04, 2007 01:29
Jaqub napisał/a: | siwy napisał/a: | nie rozwiercaj |
jesli sie uparl to co poradzisz... jedynie to zeby to zrobil w jakims dobrym warsztacie... o ile dziury (w tarczach i piastach) nie beda sie bardzo pokrywac tzn nie beda za blisko siebie to mysle ze nie bedzie to mialo wplywu na bezpieczenstwo... a 5 srub bedzie trzymac kolo lepiej niz 4ry a myslisz ze dystanse z allegro sa bezpieczniejsze.. wg mnie wydluzaja tylko dzwignie i powoduja wiecej naprezen itd...
truespinmice nie ma po co wiecej klepac na darmo... zrob tak zdejmij jedno kolo, odrysuj sobie na papierze tarcze (tzn ta czesc ktora sie styka z felga) i dziury orginalne, pozniej przyloz to do wymarzonej felgi i popatrz jak jest z otworami... przemyslenia powinny nasunac sie same |
sranie w banie, jak bedzie wygladala taka felga z jajowatymi otworami, albo inaczej, jak juz sie uda trafic tak ze beda to nowe zupelnie otwory... to jak to bedzie wygladalo ?
bleh, ja wiem ze to jest po prostu magia wizji, a najlepiuej to siasc wypic piwo i sie zastanowic po wytrzezwieniu. juz raz doszedl do wniosku ze to bez sensu. teraz rowniez powinien dojsc do takiego wniosku bo to madry chlop
truespinmice - Czw Sty 04, 2007 12:13
siwy napisał/a: | juz raz doszedl do wniosku ze to bez sensu. teraz rowniez powinien dojsc do takiego wniosku bo to madry chlop |
hehehe miło mi - miód na moje uszy
wracając do tematu:
kutfa kutfa kutfa, ptaszek, ptaszek....ehh
na "moim" australijskim forum powiedzieli , że nie można rozwiercić przednich po są za cienkie, natomiast z tyłem nie ma takiego problemu.
felgi o których była mowa to są z wersji W/B (widebody):
i jeszcze jedno przykładowe na aucie: http://sgr.hostdmk.net/ab...icture20007.jpg
oczywiście większość z was powie ale uwierzcie - jak one mi sie podobają...
Wogóle cała sytuacja nakręciła się jak jeden gość zaproponował mi , że za 400zł sprzeda mi siedem felg !! - cztery na auto , a reszta na ściane
ale nic, jakoś zacisne mocno zęby
troche kasy mam odłożone - jak nie bede robił nic z obecnym Starionem , to może w przyszłości pomyśle(cały czas myśle - tylko nie mam narazie aż tyle kasy ) nad sprowadzeniem sobie najukochańszego W/B
ale zły jestem
.....dzięki wam za rady...wszystkim
ze smutkiem w duszy - pozdrawiam
Jaqub - Czw Sty 04, 2007 16:42
siwy napisał/a: | sranie w banie, jak bedzie wygladala taka felga z jajowatymi otworami, albo inaczej, jak juz sie uda trafic tak ze beda to nowe zupelnie otwory... to jak to bedzie wygladalo ? |
ja nie pisalem o rozwiercaniu felgi tylko wierceniu otworow w piastach i tarczach hamulcowych a potem ich nagwintowaniu!!!!!! z zewnatrz nie byloby ZADNEJ roznicy... cena ktora podales za 7DEM felg jest naprawde imponujaca... ja bym kupil te felgi i odlozyl...
MACIOR - Czw Sty 04, 2007 18:23
Tak jak Jakub napisał nawiercenie nowych otworów w piastach i tarczach, jednak do tego trzeba głowy i sprzętu, można jeszcze kupić dystanse z przejściem ale to już kosztowniejsze. Obie opcje sprawdzane na polskich drogach, rallycrosie i nic się nie działo, więc opinie użytkowników typu kup sobie felgi na 4 śruby wsadź sobie między książki, wszystko się da tylko trzeba podejść do tego z głową.
/Edit
Dopiero doczytłem że przednia piasta jest przycienka, to trzeba zrobić drugą, albo przerobić tą co masz.
siwy - Czw Sty 04, 2007 18:39
Cytat: | ja nie pisalem o rozwiercaniu felgi tylko wierceniu otworow w piastach i tarczach hamulcowych a potem ich nagwintowaniu!!!!!! z zewnatrz nie byloby ZADNEJ roznicy.. |
Jaqub napisał/a: | siwy napisał/a: | nie rozwiercaj |
jesli sie uparl to co poradzisz... |
do tego sie odnosilem, ale zacytowalo calosc i pisalem do True nie do Ciebie
MACIOR napisał/a: | opinie użytkowników typu kup sobie felgi na 4 śruby wsadź sobie między książki |
pytanie bylo czy rozwiercac - nie rozwiercac. a niektorzy nie maja zwyczaju powtarzac dokladnie slowo w slowo przedmowcow, skupilem sie na wybiciu pomyslu rozwiercania felg z glowy, dajac lepsza alternatywe - kupna na 4 sruby, bo lepiej kupic na 4 niz rozwiercac felge, to moj poglad.
oczywiscie zabawa z piasta jest kozak, jest tez opcja z dystansami, ktora wyszla by chyba najtaniej
Jaqub - Czw Sty 04, 2007 18:46
siwy napisał/a: | oczywiscie zabawa z piasta jest kozak, jest tez opcja z dystansami, ktora wyszla by chyba najtaniej |
do nawiecenia piast i tarcz nie potrzeba wiele... tak jak pisalem wczesniej wiertarka stolowa +gwintownica i w miare trzezwego operatora... jedynym problemem moze byc to ze otwory NOWE ze starymi beda zbyt blisko lub beda na siebie nachodzic... dlatego moj pomysl z kartka...
daniel - Czw Sty 04, 2007 18:59
Przemilcze temat rozwiercania felg czy piast, bo jest delikatnie mówiąc "nierozsądny"
Ja bym kupił gotowe, lub zrobił na zamówienie dystanse zmieniające rozstaw śrub.
Np. takie .
http://moto.allegro.pl/it...ntrowaniem.html
a 25zł za sztukę to chyba nie majątek.
MACIOR - Czw Sty 04, 2007 19:03
Daniel miałeś kiedyś te dystanse w rękach, bo ja tak, ważą sporo, pozatym po zamontowaniu pojawia się bicie na fajerze czyli raczej nikt nieprzykłada się do wyważania.
Jakub jak uważasz że wiertarka stołowa i trzeźwy operator wystarczą to dzwoń, zrobię Ci od ręki, ale jak będzie biło to nie miej pretensji. Najpierw trzeba zwymiarować piaste i wywiercić odpowiednio otwory w równych odległościach od środka piasty, bla bla bla.
Jaqub - Czw Sty 04, 2007 19:06
to jest za:
PIERSCIENIE CENTRUJACE MIEDZIANE 25zł/szt
dystanse:
DYSTANSE STALOWE 80zł,szt
dystanse ze zmiennym rozstawem:
DYSTANSE Z ROSTAWEM[pn:108 na 100] 110zł,szt
ALE:
nie ponosimy zadnej odpowiedzialnosci i reklamacji na wymiary z 4 na 5 otworów i nie zwracamy piniedzy tylko wymieniamy towar na nowy.
+dolicz do tego sruby
tzn
4x4szt
i 4x5szt
i zrobi sie ciekawie...
[ Dodano: Czw Sty 04, 2007 7:10 pm ]
MACIOR napisał/a: | Jakub jak uważasz że wiertarka stołowa i trzeźwy operator wystarczą to dzwoń, zrobię Ci od ręki, ale jak będzie biło to nie miej pretensji. Najpierw trzeba zwymiarować piaste i wywiercić odpowiednio otwory w równych odległościach od środka piasty, bla bla bla. |
jesli felga ma ten sam srodek tzn otwor centralny to mozna sprobowac od nowej felgi odznaczyc... temat rzeka... ale mysle ze na pewno taniej i lepiej niz dystanse z przejsciem zwlaszcza takie jak z aukcji... dobre dystanse sa np h&R widzialem/mialem w rekach do bmw sa z alu i sa profi a to jest ze stali itd itp...
zreszta to nie mi potrzeba tego bo ja mam 5x120 i mam bardzoooo duuuzzyyy wybor bardzo duzych, szerokich i ciekawych felg
MACIOR - Czw Sty 04, 2007 19:15
Odznaczysz od felgi i dalej będzie biło, do tego trzeba głowy, sprzęt schodzi na drugi plan. Co do dystansów to faktycznie H&R są kozak, ale płacisz jak za prezydenta, jednak warto.
Jaqub - Czw Sty 04, 2007 19:20
MACIOR napisał/a: | Co do dystansów to faktycznie H&R są kozak, ale płacisz jak za prezydenta, jednak warto. |
o ile pamietam to 2szt chyba 650pln (albo 800) do bmw po 25mm/szt
MACIOR napisał/a: | do tego trzeba głowy, |
i troche sprytu....
MACIOR - Czw Sty 04, 2007 19:24
Jaqub napisał/a: | MACIOR napisał/a: | Co do dystansów to faktycznie H&R są kozak, ale płacisz jak za prezydenta, jednak warto. |
o ile pamietam to 2szt chyba 650pln (albo 800) do bmw po 25mm/szt
MACIOR napisał/a: | do tego trzeba głowy, |
i troche sprytu.... |
Do Porsche kupowałem po 30mm i płaciłem 950zł za 4sztuki w używce która wcale nie była używana. Co ciekawe rozstaw ten sam jak fabryka, tylko najpierw przykręcasz dystans, potem felge do dystansu, a nie tak u rodzimych producentów dajesz 10cm śrube na przestrzał.
daniel - Czw Sty 04, 2007 19:29
MACIOR napisał/a: | Daniel miałeś kiedyś te dystanse w rękach, bo ja tak, ważą sporo, pozatym po zamontowaniu pojawia się bicie na fajerze czyli raczej nikt nieprzykłada się do wyważania.
|
Takich akurat nie miałem w ręku.
Co do ich wagi to zależy z jakiego są materiału, bo aluminiowe to nic praktycznie nie ważą.
W opisie tego sklepu
http://www.tuning-design....id=14&Itemid=28
znalazłem informację że:
Dystanse tego rodzaju pozwalają
na zamontowanie felgi o rózniącym się rozstawie otworów.
NP 4X100 NA 4X112 LUB 5X108 NA 5X120 ITD...
TECHNICZNIE NIE JEST MOZLIWE WYKONANIE ZE WZGLĘDÓW BEZPIECZEŃSTWA DYSTANSÓW
NP 4 X ... NA 5 X .... !!! Cena takich dystansĂłw zaczyna sie od 600zł - 4szt
Ale i tak myślę, że bardziej niebezpieczne jest rozwiercanie felg.
Jaqub - Czw Sty 04, 2007 19:29
MACIOR napisał/a: | Co ciekawe rozstaw ten sam jak fabryka, tylko najpierw przykręcasz dystans, potem felge do dystansu, a nie tak u rodzimych producentów dajesz 10cm śrube na przestrzał. |
a sruby co sa w komplecie sa nie do zdarcia
[ Dodano: Czw Sty 04, 2007 7:31 pm ]
daniel napisał/a: | Ale i tak myślę, że bardziej niebezpieczne jest rozwiercanie felg. |
ja i MACIOR pisalismy o robieniu dziury w piascie i tarczy hamulcowej a pozniej o jej nagwintowaniu pod srube... i dopiero do tego przykrecasz felge!!!!!!!!!! widzieliscie kiedys auto bez zalozonego kola... bo wydaje mi sie ze nikt nie kuma
MACIOR - Czw Sty 04, 2007 19:53
Jaqub napisał/a: | MACIOR napisał/a: | Co ciekawe rozstaw ten sam jak fabryka, tylko najpierw przykręcasz dystans, potem felge do dystansu, a nie tak u rodzimych producentów dajesz 10cm śrube na przestrzał. |
a sruby co sa w komplecie sa nie do zdarcia
[ Dodano: Czw Sty 04, 2007 7:31 pm ]
daniel napisał/a: | Ale i tak myślę, że bardziej niebezpieczne jest rozwiercanie felg. |
ja i MACIOR pisalismy o robieniu dziury w piascie i tarczy hamulcowej a pozniej o jej nagwintowaniu pod srube... i dopiero do tego przykrecasz felge!!!!!!!!!! widzieliscie kiedys auto bez zalozonego kola... bo wydaje mi sie ze nikt nie kuma |
Chyba nikomu niechciało się pobrudzić łapek przy swoim aucie.
|
|