|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
 |
Park Techniczno - Serwisowy - odmulenie wydechu w 1.8T
kris - Czw Mar 08, 2007 15:53 Temat postu: odmulenie wydechu w 1.8T Witam i o rade pytam. Słyszałem, że w moim silniku nie tak łatwo pozbyć się katalizatora bo od razu sondy szleją... ma ktoś doświadczenie w tym temacie???... czy ja coś wogóle poczuję ? Bo szczerze mówiąc jeżdze nim od listopada i mocy to mi starczało jeszcze przez pierwszy miesiąc a teraz mi mało!!!!!!!!! może jak mu dupcie odetkam to mu sie polepszy chociaż troche ????? co Wy na to ???
pozdro
MACIOR - Czw Mar 08, 2007 21:06
Jedna czy 2 sondy w wydechu ???
Kamil - Czw Mar 08, 2007 21:12
Jeśli masz dwie sondy to nie jest tak łatwo...temat częsty i gęsty na forach audi i seata...
Jeśli masz jedną sonde OK....ale jeśli dwie...to już nie tak łatwo...
albo wstawić sportowy kat o odpowiednim przepływie albo wstawić rurę i kombinować przy ECU żeby nie wywalało błędu 2 sondy...
2 sonda bada sprawnosc katalizatora i jeśli go nie będzie to będzie zawsze check...
Z tego co mi wiadomo Szania walczy z tym tematem...ale chyba jak narazie jeszcze sie nie udało...
Jeszcze kiedyś doczytałem,że mozesz podjechać jeszcze do gazowników i się spytać o emulator czy jakoś tak...można tez tak próbować oszukać sondę
poprawcie mnie jeśli sie myle
bez_imienny - Czw Mar 08, 2007 21:17
1. Kriss zrob czipsa a nie szukasz mocy w wydechu;-)
2. 2 sonde da sie wylaczyc programowo, robi to Master's dlatego patrz punkt pierwszy
3. Kriss masz jeszcze chyba jedna sonde z tego co pamietam.
pozdro
daniel325 - Czw Mar 08, 2007 22:18
bez_imienny napisał/a: | 1. Kriss zrob czipsa a nie szukasz mocy w wydechu;-)
2. 2 sonde da sie wylaczyc programowo, robi to Master's dlatego patrz punkt pierwszy
3. Kriss masz jeszcze chyba jedna sonde z tego co pamietam.
pozdro |
ad 1 przy twoim silniku to podstawa
ad2 mozna wyłaczyc aczkolwiek silnik w sporej wiekszosci przypadkow bedzie i tak pracowal w trybie awaryjnym chodz tego nie bedzie widac( u mnie bylo ich az 4 nie mam juz zadnej ale czy jest lepiej nie powiedział bym)w twoim przypadku jak dlamnie gra nie warta swieczki zrób lepiej program
ad3 nie wiem ile ich masz
MACIOR - Czw Mar 08, 2007 22:32
Jedź pierwsze na rolki i doprowadź auto do seri i potem myśl o chipie.
kris - Pią Mar 09, 2007 13:31
Dzieki za konstruktywne odpowiedzi....
bez_imienny - Pią Mar 09, 2007 18:50
kriss a od czego masz pomogl:P:P
kriss chce wyciac kata ze wzgledu na przebieg samochodu, moze i ma to sens, kwestia
zastapienia czyms kata.
daniel - Pią Mar 09, 2007 19:44
Jak ma nie pogorszyć parametrów to kata zastąp prostą rurą
Jaqub - Sob Mar 10, 2007 00:03
daniel napisał/a: | Jak ma nie pogorszyć parametrów to kata zastąp prostą rurą |
i koncowy przelot jakis dobry i dzwiek bedzie fantastic
kris - Sob Mar 10, 2007 11:19
no właśnie jeśli bedzie to proste to tak właśnie postąpie... aktualnie jestem na etapie sprawdzania czy się to ta zrobić szybko i bezinwazyjnie.... jeszcze raz dzieki za odpowiedzi.... bezimienny masz i sie ciesz
bez_imienny - Nie Cze 17, 2007 22:10
odkopuje starocie
pochwal sie czy cos modziles z katem
pozdro
kris - Wto Cze 19, 2007 14:17
hmm nie modzłem ale ostatnio spostrzegłem że samochód nie chce za ptaka złamać 220km/h coś tu nie tak chyba... Musze sie za niego zabrać bo tylko olej zmieniam.....
bodek - Wto Cze 19, 2007 14:21
kris, jak ma predkosc 216 max
SZANIA - Wto Cze 19, 2007 16:02
hahaha a ty chcialbys zeby ile latal??? moj maxa ma 250 a ile wiexcej mocy i ile mniej wagi
kazik - Wto Cze 19, 2007 16:09
zdrowe 1.8T powinno jechać więcej,ja passatem b6 1.8T 150KM jechałem jakies 233km/h według licznika,miał wtedy jakies 45tyś kilometrów przebiegu,a 1.8T 225KM jechałem juz minimalnie ponad 250km/h i bede próbował to przy jakiejś okazji poprawić
oczywiscie te prędkości rozwijałem za granicami naszego państwa na autostradach :
kris - Wto Cze 19, 2007 16:43
bodek napisał/a: | kris, jak ma predkosc 216 max |
Też mi sie wydawalo i sie tym nie przejmowałem, zresztą to nie temat do przejmowania sie tyle że już pare osób mi powiedziało że powinien polecieć troszkę więcej, ale jest kilka ograniczających go czynników jak np szerokie koła. Ogólnie nie ma tragedii.... tak lajtowo rzuciłem bo mam pare osób z paskami które latają troszke wiecej.
PS jest też duży pozytyw mianowicie spalanie, przy takim dzidowaniu myślałem że weźmie wiecej, a poniżej 160 raczej nie schodziłem. samochód spalił poniżej 10L jeszcze od czasu do czasu jechal z klimą no i był troche obciązony. Żeby nie było ze jestem bezmózgiem to dodam że wyższe predkości testowalem tylko i wyłącznie na dwóch szerokich pasach na czestochowę.
Uzasadniając moje wątpliwości Bodkowi i Szani dodam : wiecie jak to jest, masz to co masz ale chcialbyś mieć wiecej. Tak czy siak rozwialiście moje wątpliwości skoro jedzie tyle tzn ze tyle może, oleju nie bierze w miare ładnie pali wiec jest ok tyle że coś by człowiek dosłodził
pozdro
cieq - Wto Cze 19, 2007 18:42
kris, to jest AGU 150KM?
bez_imienny - Wto Cze 19, 2007 23:03
kazik napisał/a: | zdrowe 1.8T powinno jechać więcej,ja passatem b6 1.8T 150KM jechałem jakies 233km/h według licznika,miał wtedy jakies 45tyś kilometrów przebiegu,a 1.8T 225KM jechałem juz minimalnie ponad 250km/h i bede próbował to przy jakiejś okazji poprawić
oczywiscie te prędkości rozwijałem za granicami naszego państwa na autostradach : |
ja bez programu swoim b6 lecialem 220, z programem okolo 240(5) oczywiscie licznikowych,
i skrzynia konczyla sie powolutku... co do 216 golfowych to jakos tak niewiele;]
cieq - Wto Cze 19, 2007 23:34
kazik napisał/a: | ja passatem b6 1.8T 150KM jechałem jakies 233km/h według licznika |
To albo miał jakieś 15KM giftu od fabryki albo było z dużej górki
btw, S3 powinno polecieć jakieś 260-265 licznikowe:
http://www.youtube.com/watch?v=UMIaoIsOOkU (tylko nie wiem czy to 210 czy 225KM)
kris - Wto Cze 19, 2007 23:43
Cieq : tak agu 150 kobył
bezimienny : leci 220 ale anihu wiecej... tyle że auto było prawie pełne... ale i tak razem do tonażu pasata i tak by brakowało.....
cieq - Wto Cze 19, 2007 23:54
Skoro masz AGU to nie widzę problemu żeby pozbyć się katalizatora i a) wspawać rurke (ważne żeby miała taką samą średnice) lub b) możesz też wybebeszyć środek i wstawić rurkę w obudowe.
Dopiero od 2001r. były w 1.8T 2 sondy lambda (jedna przed i druga za katem) i wycięcie powodowało wyskakiwanie przeróżnych błędów. W AGU jest jedna (przed).
Co to da? Na pewno troche odetkasz wydech ale nie licz na jakieś nieziemskie przyrosty mocy. Bedzie też nieco głośniej.
Z takich prostszych modów to możesz jeszcze wymienić dolot do turbiny na taki bez zwężki.
Jest jeszcze opcja żeby wsadzić większą obudowę przepływomierza ale z tym jest troche rzeźby.
Polecam http://a3-club.net/forum/viewtopic.php?t=180 Temat? Poprawienie chłodzenia seryjnego SMIC'a, tzw. "kiblo-kratka mode"
Co do v-max to 220km/h jest jak najbardziej spoko, katalog podaje 216.
Pozdro
kazik - Sro Cze 20, 2007 09:29
cieq napisał/a: | kazik napisał/a: | ja passatem b6 1.8T 150KM jechałem jakies 233km/h według licznika |
To albo miał jakieś 15KM giftu od fabryki albo było z dużej górki
btw, S3 powinno polecieć jakieś 260-265 licznikowe:
http://www.youtube.com/watch?v=UMIaoIsOOkU (tylko nie wiem czy to 210 czy 225KM) |
co do paska to o żadnym gifcie nie wiedzieliśmy,ale był naprawdę bardzo zdrowy,jak latali na próbę w serwisie to nie dowierzali że to 150KM,a droga była bardzo różna podobna jak do wawy
co do eski- chciała więcej ale ja nie chciałem bo była świeżo po kupnie czyt. nie sprawdzony zawias itp.,katalogowy vmax ma na pewno mniejszy niż 250km/h
bez_imienny - Sro Cze 20, 2007 09:46
cieq napisał/a: | Skoro masz AGU to nie widzę problemu żeby pozbyć się katalizatora i a) wspawać rurke (ważne żeby miała taką samą średnice) lub b) możesz też wybebeszyć środek i wstawić rurkę w obudowe.
Dopiero od 2001r. były w 1.8T 2 sondy lambda (jedna przed i druga za katem) i wycięcie powodowało wyskakiwanie przeróżnych błędów. W AGU jest jedna (przed).
Co to da? Na pewno troche odetkasz wydech ale nie licz na jakieś nieziemskie przyrosty mocy. Bedzie też nieco głośniej.
Z takich prostszych modów to możesz jeszcze wymienić dolot do turbiny na taki bez zwężki.
Jest jeszcze opcja żeby wsadzić większą obudowę przepływomierza ale z tym jest troche rzeźby.
Polecam http://a3-club.net/forum/viewtopic.php?t=180 Temat? Poprawienie chłodzenia seryjnego SMIC'a, tzw. "kiblo-kratka mode"
Co do v-max to 220km/h jest jak najbardziej spoko, katalog podaje 216.
Pozdro |
co do wyciecia kata i o jedenj sadzie pisalem juz na poczatku;-)
kris - Sro Cze 20, 2007 10:36
cieq napisał/a: | Skoro masz AGU to nie widzę problemu żeby pozbyć się katalizatora i a) wspawać rurke (ważne żeby miała taką samą średnice) lub b) możesz też wybebeszyć środek i wstawić rurkę w obudowe.
Dopiero od 2001r. były w 1.8T 2 sondy lambda (jedna przed i druga za katem) i wycięcie powodowało wyskakiwanie przeróżnych błędów. W AGU jest jedna (przed).
Co to da? Na pewno troche odetkasz wydech ale nie licz na jakieś nieziemskie przyrosty mocy. Bedzie też nieco głośniej.
Z takich prostszych modów to możesz jeszcze wymienić dolot do turbiny na taki bez zwężki.
Jest jeszcze opcja żeby wsadzić większą obudowę przepływomierza ale z tym jest troche rzeźby.
Polecam http://a3-club.net/forum/viewtopic.php?t=180 Temat? Poprawienie chłodzenia seryjnego SMIC'a, tzw. "kiblo-kratka mode"
Co do v-max to 220km/h jest jak najbardziej spoko, katalog podaje 216.
Pozdro |
Dzieki za fachową odpowiedź....
kazik - Sro Cze 20, 2007 13:26
dopiero teraz to zobaczyłem,nie jest to na pewno 210 albo 225KM,chodzi za dobrze i jest za głośne na serie ,wiec myśle ze 250km/h to dobry wynik szczególnie ze wydaje mi się ze jeszcze z 6-8km/h da radę wiecej
cieq - Czw Cze 21, 2007 21:53
Skorzystam z okazji i zapytam:
Czy w Lublinie jest jakiś zakład który zrobiłby mi wydech z nierdzewki po całości 2,5"(DP 3") / orurowanie z kwasówki do FMIC'a ??? Czy jestem skazany na El-tec, Kwas-Met itp.? Liczy się precyzja wykonania (ma być profi robota) no i cena przystępna.
Z góry dziekuję za pomoc
[ Komentarz dodany przez: siwy: Czw Cze 21, 2007 22:38 ]
załóż nowy temat, śmiało, nie krępuj się, niech ten będzie do odmulenia wydechu...
|
|