Lubelskie Forum Motoryzacyjne

Park Techniczno - Serwisowy - Hamownia

crOOchy - Pon Maj 14, 2007 10:37
Temat postu: Hamownia
mam pytanko gdzie w Lublinie mozna postawic samochod na rolki i go sprawdzic jak z moca stoi, na polibudzie chca zeby wyciagnienty silnik dostarczyc a tego mi sie nie chce robic dlatego pytyanie czy cos wiecie gdzie by mozna było to sprawdzic w LBN
bodek - Pon Maj 14, 2007 10:46

Zanim zadamy pytanie, używamy opcji SZUKAJ NA FORUM
Polecamy też


http://lkt.pl/viewtopic.p...hlight=hamownia
http://lkt.pl/viewtopic.p...hlight=hamownia
http://lkt.pl/viewtopic.php?t=124

wysek^^ - Pon Maj 14, 2007 11:08

Powiesz że jesteś z LKT to będziesz miał tańsze hamowanie :)

Powodzenia :)


wyedytowałem adres zeby ludzi w błąd nie wprowadzać

KOSA - Pon Maj 14, 2007 17:14

jesczze mają hamownię w DT GAS na UL. LUBARTOWSKA 71A
kazik - Pon Maj 14, 2007 17:55

"techmax" jest na szańcowej,na zbożowej jest "dobry ton"


ps.jeszcze na ul.firlejowskiej jest hamownia

Kamil - Pon Maj 14, 2007 19:57

wysek^^ napisał/a:
Powiesz że jesteś z LKT to będziesz miał tańsze hamowanie :)

kto tak powiedział ?

wysek^^ - Wto Maj 15, 2007 00:13

Kamil napisał/a:
wysek^^ napisał/a:
Powiesz że jesteś z LKT to będziesz miał tańsze hamowanie :)

kto tak powiedział ?


Cytat:

DLA CZYTELNIKÓW FORUM ZNIŻKA W FIRMIE TECHMAX TUNING NA HAMOWNIĘ PODWOZIOWĄ 10% na hasło " LUBELSKA SCENA TUNINGU "


DZIĘKI TEMU MOŻEMY ZHAMOWAĆ AUTO ZA 80zł


20-344 Lublin
ul. Szańcowa 4
tel: 880-10-80-99
022219000
skype : techmax.tuning

prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny


normalnie chcą 100zł , jest rabacik ? :spoko:

mattey - Wto Maj 15, 2007 09:32

wysek^^, co ty miałes z matmy? Bo jakoś licze i licze i za siurdaka nie moge dojść do tego że 10% ze 100pln to jest 20 pln... ja bym powiedział że normalnie to kosztuje 90pln ;]
dobra koniec ot :)

TTomek - Wto Maj 15, 2007 13:12

normalnie kosztuje 100

aktywni uzytkownicy placa 70

slg - Wto Maj 15, 2007 13:55

Tomek , mógłbyś mi pokazać wykres jakiegos tdika , najchętniej vp z waszych rolek ? (moze byc seria i mod) , bo musze wkoncu zweryfikować moc swojego padła , a kpower chyba mi troche zawyża ;) 240 kuca pokazuje :D
TTomek - Wto Maj 15, 2007 20:42

to mógłbyś przyjechać :> :>
Paweel - Wto Maj 15, 2007 20:51

TTomek napisał/a:
normalnie kosztuje 100

aktywni uzytkownicy placa 70



a rezydenci ? :haha: :haha: :haha:


ps. daj jakiś numer GG

slg - Wto Maj 15, 2007 21:01

TTomek napisał/a:
to mógłbyś przyjechać :> :>

no to sie musimy ustawic :>

3kman - Sro Maj 16, 2007 00:43

sorry, że się tak zapytam :P ale czy te lubelskie hamownie to w ogóle są coś warte ?
bo dotychczas słyszałem same niepochlebne opinie na temat ich wiarygodności :/

Paweel - Sro Maj 16, 2007 07:15

3kman napisał/a:
sorry, że się tak zapytam :P ale czy te lubelskie hamownie to w ogóle są coś warte ?
bo dotychczas słyszałem same niepochlebne opinie na temat ich wiarygodności :/


bo pewnie za mało koni pokazała ... i hamowni na której można sobie ot tak zmierzyć moc to chyba jest jedna ? :|



ps. takie "słyszałem" to gówniane źródło informacji

3kman - Sro Maj 16, 2007 11:46

heh, ja jeszcze nie mierzyłem auta więc nie wiem jak to jest ... ale chętnie bym się zmierzył
paweel z tego co się domyślam to już coś chyba hamowałeś więc może coś polecisz ?

TTomek - Sro Maj 16, 2007 12:42

3kman napisał/a:
ale czy te lubelskie hamownie to w ogóle są coś warte ?


:rotfl: :rotfl: :rotfl: cos tam sa warte , jak ja kupowalem to "troche" musialem wydac :>

biorac pod uwage ich wage to nawet na zlomie sa cos warte.

Jedz do Wawy , tam sa dokladniejsze i wartosciowsze.

3kman - Sro Maj 16, 2007 13:20

TTomek, pokaż jakieś wykresy ze swojej hamowni ...
bo jak na razie to nie widziałem ani jednego wykresu z jakiejkolwiek lubelskiej hamowni ...
więc nie wiem ... wy w ogóle macie tam coś do roboty ? czy może te wszystkie pomiary są tak absurdalne, że nie ma co pokazywać ?

no offence, ale jak ludzie mają zacząć się u ciebie mierzyć to może byś pokazał, że potrafisz to robić ... ;)

pozdro

wilku - Sro Maj 16, 2007 13:41

3kman napisał/a:
no offence, ale jak ludzie mają zacząć się u ciebie mierzyć to może byś pokazał, że potrafisz to robić ...


a wiesz ze moze własciciel auta nie zyczy sobie zeby pokazywac jego wykres , ochrona danych itp itd :)

pojedz zhamujesz i bedziesz miałpiekny wykresik :D

Paweel - Sro Maj 16, 2007 13:55

3kman napisał/a:
heh, ja jeszcze nie mierzyłem auta więc nie wiem jak to jest ... ale chętnie bym się zmierzył
paweel z tego co się domyślam to już coś chyba hamowałeś więc może coś polecisz ?



nie nie hamowałem ... moje auta są 0 konnymi rezydentami :D


najczęściej po zawale ew. wylewie wymagają reanimacji a nie pomiarów :)

daniel - Sro Maj 16, 2007 13:58

3kman napisał/a:

no offence, ale jak ludzie mają zacząć się u ciebie mierzyć to może byś pokazał, że potrafisz to robić ... ;)

pozdro


Jakie zacząć, :wow: ta hamownia działa już kilka lat.

QSY - Sro Maj 16, 2007 14:15

daniel napisał/a:
3kman napisał/a:

no offence, ale jak ludzie mają zacząć się u ciebie mierzyć to może byś pokazał, że potrafisz to robić ... ;)

pozdro


Jakie zacząć, :wow: ta hamownia działa już kilka lat.


taaa i na dodatek 3/4 ludzi z forum zdązyło juz z tej hamowni skorzystac ;)

ja sam mam gdzies jeden wykres ale nie moge go znalezc, a Tomek jak chce to niech zapoda wykres mojego kadzia z c20xe jak gdzies znajdzie :)

maly841 - Sro Maj 16, 2007 14:18

Cytat:
taaa i na dodatek 3/4 ludzi z forum zdązyło juz z tej hamowni skorzystac



ciekawe ile bylo zadowolonych ;)

Bo ja jak bylem z beti to sie zdolowalem dobrze ze to juz historia .

QSY - Sro Maj 16, 2007 14:20

ja bylem dwa razy i dwa razy byłem zadowolony z wyniku ;)
HaGie - Sro Maj 16, 2007 14:37

ja tez jestem zadowolony :mrgreen:
Kamil - Sro Maj 16, 2007 14:40

jak Rysio wyjechał z hamowni to odrazu zrobił swapa :haha:
ja z wykresu Calibry byłem bardzo zadowolony :) blisko serii było
a hamownie polecam

Vesti - Sro Maj 16, 2007 15:08

3kman napisał/a:
TTomek, pokaż jakieś wykresy ze swojej hamowni ...
bo jak na razie to nie widziałem ani jednego wykresu z jakiejkolwiek lubelskiej hamowni ...
więc nie wiem ... wy w ogóle macie tam coś do roboty ? czy może te wszystkie pomiary są tak absurdalne, że nie ma co pokazywać ?

no offence, ale jak ludzie mają zacząć się u ciebie mierzyć to może byś pokazał, że potrafisz to robić ... ;)

pozdro


Stary.. nawijaj makaron na innym forum..
Wklej xero dowodu rejestracyjnego swojego auta że stoi na ciebie..
Jeżeli nie, wywal opis autko:Toyota.
Jeżeli jesteś zainteresowany .. pojedż, zapłac zhamuj..
Potem możesz wypowiedzieć się na forum www.bravogirl.pl i opisac swój pierwszy raz..

No offence.. głupszej wypowiedzi nie czytałem..
Przepraszam jedną kiedyś wyszczekał mój pies.

TTomek - Sro Maj 16, 2007 15:21

3kman napisał/a:
bo jak na razie to nie widziałem ani jednego wykresu z jakiejkolwiek lubelskiej hamowni ...
więc nie wiem ... wy w ogóle macie tam coś do roboty ? czy może te wszystkie pomiary są tak absurdalne, że nie ma co pokazywać ?


mialem sie nie znizac do Twojego poziomu , zeby Ci odpowiedziec ale ,ze jestem elastyczny wiec sobie pozwole:

uzyj szukajki , Siwy wklejal swoje wykresy , kilka innych osób równiez.(no chyba , ze je ze wstydu pousuwali)

Do roboty nic nie mamy , lezymy , siedzimy bo mamy czas odpisywac na bzdurne posty , jak klient wpadnie to sie wszyscy na niego rzucamy :> zeby tylko cos robic...

pomiary niektóre wychodza absurdalne np. "zwykly" Leon ->345KM :rotfl: :haha: :spoko:

wklejal tu nic nie bede , bo jest to prywatna sprawa wlascicieli aut i nikogo o zgode na wklejanie nie pytalem.

3kman napisał/a:
jak ludzie mają zacząć się u ciebie mierzyć to może byś pokazał, że potrafisz to robić ... ;)


pomimo calego mojego talentu 8) nie potrafie tego dla Ciebie zrobic przez forum , przynajmniej w wersji pisanej wiec sie nie dowiesz czy potrafie hamowac auto czy nie...

EOT

P.S. zapomnialem napisac , ze program naszej hamowni nie obsluguje niektórych modeli Toyoty wiec chyba bedziesz sie musial jednak przejechac do stolicy.

P.S.2 Dalsze szukanie dymu na forum i wszcvzynanie awantury zakonczy sie warnem.

3kman - Sro Maj 16, 2007 16:15

:wow: .... jak się nagle wszyscy rozgadali ...
dobra wychodzi na to że mamy jednak profi hamownie w lublinie ....

vesti :haha:

siwy - Sro Maj 16, 2007 18:08

3kman napisał/a:
TTomek, pokaż jakieś wykresy ze swojej hamowni ...
bo jak na razie to nie widziałem ani jednego wykresu z jakiejkolwiek lubelskiej hamowni ...
więc nie wiem ... wy w ogóle macie tam coś do roboty ? czy może te wszystkie pomiary są tak absurdalne, że nie ma co pokazywać ?
sa tak absurdalne ze ludzie sie hamowali pare lat temu i byla taka padaka ze ho ho. jest taka padaka ze moj sztrucel wystrojony w 2004 mial sie rozpasc po najdalej 3 tygodniach, a jezdzi do dzisiaj, moze niezbyt wielkie osiagniecia, bo auto nie mialo nawet sciaganej glowicy do turbo, ale efekt przerosl moje oczekiwania o 200%. A jezeli nie umieja tego robic, to by nie zhamowali mojej hondy juz okolo 40 razy (jak nie wiecej).

a to ze nie widziales, to nie znaczy ze wykresow nie ma, wystarczy poszukac to nawet moj wykres znajdziesz. tylko trzeba chciec i nie czekac az cos podadza na tacy.

Podpisuje sie pod postem Vestiego, bo wpadłeś na forum i zachowujesz sie jakbys zjadl wszystkie rozumy. rolki u TTomka sa chyba od 2003 roku, albo wczesniej, (jak ja do niego trafilem to byly i mialy sie calkiem dobrze, a na dysku bylo ponad 300mb wykresów.

3kman - Sro Maj 16, 2007 19:41

hmm ..... TTtomek u ciebie już raczej nie mam co liczyć na zniżkę ? :D
TTomek - Sro Maj 16, 2007 22:35

sam sobie odpowiedz...
Ci co mnie znają wiedzą , że nie jestem mściwy ani szczególnie pamiętliwy,
ale absolutnie mnie wqrwia wszczynanie dymu i prowokacje do kłótni na forum wywoływane przez "obytych" userów , a Ty chyba do takich należysz (ponad 30 godzin zalogowania) .
O ile przy innych topicach cieżko mi się ustosunkować bo nie zawsze znam sedno sprawy , o tyle w tym nie potrafiłem znieść jawnego "używania sobie" i prowokowania.

Jako , że cośtam sobie robimy i odpowiadając na :
3kman napisał/a:
w ogóle macie tam coś do roboty ?


mamy "coś " do roboty , może nie koniecznie związanego z regularnym upalaniem na rolkach , ale "coś se" dłubiemy...

dlatego mogę sobie pozwolić na :
Cytat:
P.S.... , ze program naszej hamowni nie obsluguje niektórych modeli Toyoty


nawet jeżeli powstanie konkurencja godna uwagi (jeżeli chodzi o rolki) i tak bede 4 lata wcześniej a to będzie dodatkowy bodziec dla mnie :> 8) a tyle mi starczy , swój "kamyk" w Lublinie już położyłem...

mattey - Sro Maj 16, 2007 23:26

Zanim coś powiesz głupiego, użyj narządu zwanego
Mózgiem


Zrobiłeś coś źle, za karę podziel się obiadem,
weź udział w akcji
PAJACYK!

daniel325 - Sro Maj 30, 2007 12:36

Vesti napisał/a:
Jeżeli jesteś zainteresowany .. pojedż, zapłac zhamuj..

jak sie okazuje nie jest to tak proste zeby sie hamowac to po pierwsze trzeba miec farta ;) po drogie trzeba swoje odczekac ;) (jak po nowa nerke)od tygodnia czekam az zwolnja sie rolki :mrgreen: dzis zrobie jeszcze jedno podejscie zobaczymy co z tego bedzie

[ Dodano: Sro Maj 30, 2007 20:12 ]
no i dzis sie udalo wynik wrecz zajeb........ :mrgreen:

Tomek - Sro Maj 30, 2007 22:27

daniel325 napisał/a:
no i dzis sie udalo wynik wrecz zajeb........ :mrgreen:


pochwal sie :mrgreen:

TTomek - Sro Maj 30, 2007 22:38

jutro sie pochwali , chyba ze krzynka mailowa sie naprawi :> :mrgreen:
QSY - Sro Maj 30, 2007 22:39

Tomek a masz moze gdzies mój wykres z kadeta? chetnie bym wszedł w jego posiadanie :mrgreen:
TTomek - Sro Maj 30, 2007 22:45

mam gdzieś... :mrgreen: , priv z mailem...
Dawidow - Czw Maj 31, 2007 08:34

Nie wiecie może jaka w DT gaz jest hamownia?? Jakiego typu?
daniel325 - Czw Maj 31, 2007 10:26

TTomek napisał/a:
jutro sie pochwali , chyba ze krzynka mailowa sie naprawi :> :mrgreen:

mozecie obstawiac do wieczora ten kto pomyli sie o 5 koni wygrywa browca :> tylko bez oszukanstwa :> krzynka sie nie naprawila i nie ma nic i chyba nie bedzie ;(

[ Dodano: Czw Maj 31, 2007 10:26 ]
[quote="Dawidow"]Nie wiecie może jaka w DT gaz jest hamownia?? Jakiego typu?[/quota] gdzie miesci sie ten warsztat

kazik - Czw Maj 31, 2007 11:28

248KM :mrgreen:
mpirat - Czw Maj 31, 2007 13:14

252km 8)
luk325 - Czw Maj 31, 2007 13:55

202 :haha:

aaa masz pazerniaku

Mrówa - Czw Maj 31, 2007 13:58

255KM
pilachgt - Czw Maj 31, 2007 14:00

241
daniel325 - Czw Maj 31, 2007 14:03

pilachgt napisał/a:
241

oj zdziwisz sie zdziwisz a tak apropo ciekawe ile jest u ciebie w evo :>

Dawidow - Czw Maj 31, 2007 14:09

260?? :D
pilachgt - Czw Maj 31, 2007 14:16

daniel325 napisał/a:
pilachgt napisał/a:
241

oj zdziwisz sie zdziwisz a tak apropo ciekawe ile jest u ciebie w evo :>


widac cos hamownia oszukala :D :D:D:D. u mnie w evo czarna magia. pewnie z 270-280

Jaqub - Czw Maj 31, 2007 14:47

283,7KM :mrgreen:
pilachgt - Czw Maj 31, 2007 14:51

Jaqub napisał/a:
283,7KM :mrgreen:

jakby tyle bylo to by lal evo. a ze nie leje to nie moze byc tyle, chyba ze hamownia klamie

Zell - Czw Maj 31, 2007 15:01

263
drem - Czw Maj 31, 2007 15:06

90
crOOchy - Czw Maj 31, 2007 15:21

qrde czepiliscie sie tej hamowni jak rzep psiego ogona, jak by kłamała to by nikt tam nie hamował i wezcie z człowieka zejdzcie bo normalnie nie moge tego czytac :mrgreen:

253

daniel325 - Czw Maj 31, 2007 15:30

pilachgt napisał/a:
Jaqub napisał/a:
283,7KM :mrgreen:

jakby tyle bylo to by lal evo. a ze nie leje to nie moze byc tyle, chyba ze hamownia klamie
ty pytalem ile ma to twoje evo :> bo auta tej samej masy a na dystansie powiedzmy 500 metrow bmw dostaje 1,5 dlugosci a jak bmw zlapalo troche na starcie to evo na tak dlogim dystansie nie daje rady i tak go dojsc(wiec co za tym idzie evo i bmw jezdza podobnie z lekka przewaga evo) a ruznica w mocy kolosalna :wow:
[ Dodano: Czw Maj 31, 2007 15:31 ]
drem napisał/a:
90
wklejam juz bo widze ze niekto. sa juz coraz blizej a browra na pocieszenie wypije sam ;)
pilachgt - Czw Maj 31, 2007 15:37

bmw jest lzejsze od evo to po pierwsze. evo na 1 i 2 idzie troche lepiej co wskazuje ze ma wiecej mocy. evo ma naped na 4 kola wiec duzo traci. moim zdaniem powinno byc miedzy nami z 20-40 koni roznicy

[ Dodano: Czw Maj 31, 2007 15:37 ]
dawaj wykres :)

daniel325 - Czw Maj 31, 2007 15:39

jestem podobnego zdania co ty dlatego bije piane :mrgreen: (wiec ile jest u ciebie) ;) wykres zaraz bo cos sie zesral mi kom i nie che robotac

[ Dodano: Czw Maj 31, 2007 15:46 ]

macie i podziwiajcie POTWORA :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:temat przynajmniej troche rozruszal forum

mpirat - Czw Maj 31, 2007 15:54

jejku lales mnie az tyle samym momentem:) plus wybebeszenie:) gratki za umiejestnosci dobrego startu:)
pilachgt - Czw Maj 31, 2007 16:02

lol niezle niedobory mocy

[ Dodano: Czw Maj 31, 2007 16:03 ]
to ty musisz wazyc z 1200kg :D

daniel325 - Czw Maj 31, 2007 16:20

Cytat:
[ Dodano: Czw Maj 31, 2007 16:03 ]
to ty musisz wazyc z 1200kg :D


waze prawie 1400 bez paru kilo jak pomaluje auto jescze raz sie zwaze z klatka w srodku ;) ;> a ile wazy evo? to ty musisz miec w evo z 230KM :D

Konrad - Czw Maj 31, 2007 16:25

daniel to w końcu to jest 2.5 czy 3.0? Bo chyba bawarskie 2.5 mają coś ok 200KM?
daniel325 - Czw Maj 31, 2007 16:26

Konrad napisał/a:
daniel to w końcu to jest 2.5 czy 3.0? Bo chyba bawarskie 2.5 mają coś ok 200KM?
3,0 a powiem tylko ze nawet moje 2,5 mialo chyba ze 3 konie wiecej
slg - Czw Maj 31, 2007 16:28

no to pora chyba na pomiar mojego diesla...
Jaqub - Czw Maj 31, 2007 16:34

Konrad napisał/a:
to w końcu to jest 2.5 czy 3.0? Bo chyba bawarskie 2.5 mają coś ok 200KM?


bylo m50b25 jest m54b30....

daniel325 napisał/a:
macie i podziwiajcie POTWORA


cos chiba nie tegens.... 202? z chipem, baranami, home made wydechem i dolotem...
cos scieme walisz... m54b30 ma w seri o ile mnie pamiec nie myli 230KM...

[ Dodano: Czw Maj 31, 2007 16:36 ]
daniel325 napisał/a:
3,0 a powiem tylko ze nawet moje 2,5 mialo chyba ze 3 konie wiecej


podpinales pod kompa? moze masz tryb awaryjny czy cus...

daniel325 - Czw Maj 31, 2007 17:00

Jaqub napisał/a:

podpinales pod kompa? moze masz tryb awaryjny czy cus...

podpinalem wszytko trybi i jest ok

luk325 - Czw Maj 31, 2007 17:04

daniel przykro mi :haha:

wychodzi na to ze moj ma z 205km i kreci 13.4 . a m3 3.0 ktore robisz ma pewnie ze 190 km .dziwny ten swiat..

ps. co ty evo jes szybkie i na pewno ma 270 km a dlatego cienko jezdzi ze ma straty na napedzie i wazy 2 tony .

daniel325 - Czw Maj 31, 2007 17:13

luk325 napisał/a:
daniel przykro mi :haha:

wychodzi na to ze moj ma z 205km i kreci 13.4 . a m3 3.0 ktore robisz ma pewnie ze 190 km .dziwny ten swiat..

ps. co ty evo jes szybkie i na pewno ma 270 km a dlatego cienko jezdzi ze ma straty na napedzie i wazy 2 tony .

nie ciesz michy tylko wal jak w dym na hamownie bo jak juz wiesz w polsce zdrowych mek nie ma juz od kilku lat ;( [/list]

pilachgt - Czw Maj 31, 2007 17:32

evo wazy 1490kg.

wg mnie ten wynik jest za slaby. moze cos samochod ci sie slizgal na rolkach albo podupadla ci ta beemka bo nieraz mowiles o jej grymasach.

mpirat - Czw Maj 31, 2007 18:35

daniel - ile robiłes pomiarow mocy?
daniel325 - Czw Maj 31, 2007 19:54

grymasy to ona ma ale nie az takie, pomiar byl jeden, h... jest lipa ide sie pochlastc chyba :| jak ja pomaluje za jakies moze 1,5 tygodnia to sprawdzimy jeszcze raz z evo zobaczymy czy i jak sie zmienilo teraz powinienem dostac z 7 dlugosci
Dawidow - Czw Maj 31, 2007 19:55

Jakoś w to nie wierze. Nierealne. Za mało mocy wyszło przez zły pomiar może?
Jaqub - Czw Maj 31, 2007 19:58

daniel325 napisał/a:
grymasy to ona ma ale nie az takie, pomiar byl jeden h... jest lipa ide sie pochlastc chyba


a tam... nie marudz... zbieraj hajs i rob takiego swapa jak planowales na poczatku :mrgreen:

daniel325 - Czw Maj 31, 2007 20:01

Dawidow napisał/a:
Jakoś w to nie wierze. Nierealne. Za mało mocy wyszło przez zły pomiar może?


w takim razie wszytko mozna juz podwazyc wyszlo 202 i tyle jest tego sie trzymajmy i tyle nic juz nie da sie tu bardzo zmienic chyba ze uturbic ale do auta na codzien raczej odpada wiec zostaje 202 cieszmy sie tym co jest :o :o :o :o :o :o :o :o :o jakub a trfia sie niebywala okazja bo jest w dobrej cenie silnik ale juz pierd.... nie wchodze w to

pilachgt - Czw Maj 31, 2007 20:13

Ale jezdzi ci samochod tak jak wtedy kiedy sie scigalismy?? Czy teraz jest gorzej??
daniel325 - Czw Maj 31, 2007 20:41

pilachgt napisał/a:
Ale jezdzi ci samochod tak jak wtedy kiedy sie scigalismy?? Czy teraz jest gorzej??
jezdzi podobnie powiem tak na poczatku jak nim jezdizlem mialem wrazenie ze coraz gozej ciagnie ale to przezwyczajenie g tech pokazuje ciagle podobne czasy
slg - Czw Maj 31, 2007 20:44

kurde , wykres wygląda jak wykres auta z turbo , nie wiedziałem tez ze tak nisko sie to kręci , tylko 800obr wiecej niz diesel.a może za krótko pokręciliscie ?
daniel - Czw Maj 31, 2007 20:46

Wynik wydaje mi się bardzo realny, a tym którym się wydaje , że to jest mało to niech zmierzą swoje auta, a później komentują.

aaaaaaaaaa, nie to pewnie zła hamownia była, że tak mało pokazała. :haha: :haha:

A kto chce się podniecać wykresami z hamowni to zapraszam na hamownie optymistyczne np. do Promotora :mrgreen:

luk325 - Czw Maj 31, 2007 20:55

daniel napisał/a:
Wynik wydaje mi się bardzo realny, a tym którym się wydaje , że to jest mało to niech zmierzą swoje auta, a później komentują.

aaaaaaaaaa, nie to pewnie zła hamownia była, że tak mało pokazała. :haha: :haha:

A kto chce się podniecać wykresami z hamowni to zapraszam na hamownie optymistyczne np. do Promotora :mrgreen:


tak bardzo realne :haha:

chlopie mysle ze sie zbijach bo jak piszesz powaznie to znaczy ze nie masz pojecia .

nikt nie zauwazyl podstwaowego bledu na wykresie ?? nie wspomne o braku nawiewu na tej waszej zajebistej hamowni.

Paweel - Czw Maj 31, 2007 20:57

luk325 napisał/a:
daniel napisał/a:
Wynik wydaje mi się bardzo realny, a tym którym się wydaje , że to jest mało to niech zmierzą swoje auta, a później komentują.

aaaaaaaaaa, nie to pewnie zła hamownia była, że tak mało pokazała. :haha: :haha:

A kto chce się podniecać wykresami z hamowni to zapraszam na hamownie optymistyczne np. do Promotora :mrgreen:


tak bardzo realne :haha:

chlopie mysle ze sie zbijach bo jak piszesz powaznie to znaczy ze nie masz pojecia .

nikt nie zauwazyl podstwaowego bledu na wykresie ?? nie wspomne o braku nawiewu na tej waszej zajebistej hamowni.



uważałbym sobie ... na słowa
zastanów sie czy przyjdziesz powiedzieć w oczy to właścicielowi ...

QSY - Czw Maj 31, 2007 21:00

to po kiego ch.uja jechał daniel na tą hamownie skoro wiedział ze nie ma tam nawiewu i ze wynik bedzie kiepski? nie rozumiem jednej rzeczy, skoro cos mi nie odpowiada to tam nie jade.proste :S

jeszcze jedno...zadnego bledu na tym wykresie nie widze, jak dla mnie jest taki sam jak wiele innych

TTomek - Czw Maj 31, 2007 22:30

no coż...bronił sie nie będę gdyż najpierw rolki nie lubiły Hond , teraz nie lubią Beemek... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

jak był zlot Hondziarzy i dynoday to 90% płakała i kurka że hamownia po siusiaku , bo nie ma nawiewu , bo maja porównanie z Wawa lub inne żale...po czym wjechała prawie nowa S2000 i ...wypluła z siebie 239KM :o czyli 1KM mniej niż fabrycznie (w upalny dzień bez nawiewu)...wszyscy kurka jak to zobaczyli to stwierdzili , że ją lepiej zhamowałem :haha: :haha: :haha: żal.pl

Lubi grupe VAG , nowe Ople i inne marki (ostatnio nawet VTi w upał wyszło 155KM) a kurka BMW nie i już...

Jeżeli byłeś pewien , że to był błąd obsługi podczas pomiaru , i byłeś pewien że masz sporo wiecej mocy mogłeś żadać powtórzenia pomiaru...
nie wykluczam nigdy błędu ale co do wiarygodności wyników jestem prawie 100% pewien.

Z tego co mi Marcin wspominał to coś masz nie tenteges z sondami, może sie mylę...

A co do samego nawiewu:
jest ale nie wywlekamy go do pojedyńczego pomiaru gdyż jest to "koromysło" tylko do serii badań gdy auto jest już katowane...

po drugie jeżeli jesteś pewien swoich 250KM to możemy zrobić zakład:

-zainwestuję 3000 w profi nawiew (wywołujący przy niższych obrotach silnika nadciśnienie w stylu turbo)
-mierzymy najpierw auto bez nawiewu następnie z nawiewem
-jeżeli wyjdzie Twoje upragnione 50KM więcej zwracam koszty hamowania i publicznie linczuję się na forum ...
-jeżeli dojdzie w wyniku nadmuchu wiecej niż ok. 7 KM w stosunku do poprzedzającego pomiaru zwracasz mi koszt dmuchawy (masz wgląd na f-rę) +płacisz za normalny pomiar (cena jak w innych lubelskich hamowniach)
-zakładamy margines błedu dla mnie tylko 3KM (czyli maks 10KM różnicy) dla ciebie 10KM (czyli tylko 40KM przyrostu przy nadmuchu)
-kasę przed pomiarami deponujesz u kogoś postronnego (może być ktoś bezstronny z forum).

W bazie mamy zhamowane ponad 700 aut i dlatego jestem skłonny rzucić w ten sposób rękawicę , gdyż wiem że przy pierwszym pomiarze nawiew ma znaczenie na hamowni obciążeniowej a nie inercyjnej i całe to klepanie o nawiewie to internetowy bełkot (owszem pomaga ale nie "napycha" 50 KM).

Jeżeli pasuje Ci taki zakład to daj znać wcześniej , żebym ja miał czas na ściągnięcie nawiewu a Ty na doprowadzenie auta do ładu. Najbliższy wolny termin (na dzień dzisiejszy) to czwartek w przyszłym tygodniu , więc czekam na szybką odp.

Na tę chwilę możesz zweryfikować swoją moc na innej z lubelskich hamowni , z czego polecam DT bo tam nawet oferują w przystępnej cenie włoskiego chipa dającego ok. 70KM z wolnossącego 3.0 BMW (dane z mojej rozmowy tel.i kilku reklam radiowych) wiec razem będzie tego ze 320......lub "optymistyczną" ociążeniówkę Goduli na Firlejowskiej.
Jak nie wiesz gdzie jest DT to chętnie wytłumaczę :mrgreen:


zapraszam do podjęcia rękawicy i pozdrawiam.

siwy - Czw Maj 31, 2007 22:38

boze to samo pierdolenie od 4 lat ze nie ma nawiewu
i co z tego. na tej chujowej inercyjnej hamowni moj civic zostal wystrojony 3 lata temu, mial wybuchnac po 1 palowaniu, 3 tygodniach 1 szych zawodach i piiiii, jezdzi.

wiec klapnac ryjem teoretycy internetowi

pilachgt - Czw Maj 31, 2007 22:47

co wy tak na chlopaka najezdzacie. ja tam nie widzialem by on mial pretensje do hamowni. jedynyum bylem ja ktory powiedzial ze byc moze pomiar zle wyszedl jako ze na tak szybkie autko totroche malo mocy
krystianITR - Czw Maj 31, 2007 22:48

TTomka hamownia jest jak najbardziej OK, po prostu tak zwana optymistyczna!! :mrgreen:
luk325 - Czw Maj 31, 2007 22:49

nie jestem wlascicielem auta ale wiem jak jezdzi to auto. i nie wierze w te 200km .

1 . dlaczego auto bylo krecone tak nisko?? jesli bylo krecone do konca to bylo zle dobrane przelozenie.
2. z obserwacji i streetow jest to niemozliwe ze ma 200km.
ja mialem e36 20x km i robilem z wybebeszeniem et 14.7 . daniel robi pelnym autem et14.2
3. co do nawiewu . znam przypadek kolegi . hamowal sie na 2 roznych hamowniach w przeciagu paru dni i roznica byla ponad 20km na korzysc hamowni z duuza dmuchawa.

jesli bylbym posiadaczem auta poszedl bym na ten uklad ale shamowalbym sie gdzie indziej najlepij na obciazeniowce

pilachgt - Czw Maj 31, 2007 22:55

a czy linia strat na wykresie obrazuje ile naped zabiera kucy i po odjeciu tych 40km bedzie moc na kolach??

i tez mnie ciekawi czemu tak nisko krecona jest?? bmw do 6 tysi sie kreci??

daniel325 - Czw Maj 31, 2007 23:07

Cytat:
Jeżeli byłeś pewien , że to był błąd obsługi podczas pomiaru , i byłeś pewien że masz sporo wiecej mocy mogłeś żadać powtórzenia pomiaru...
nie wykluczam nigdy błędu ale co do wiarygodności wyników jestem prawie 100% pewien.
itd.itd. co tu do kurka nedzy sie dzieje czy ja gdzies cos negoje o co tu biega bo chyba sie pomylilem sledzac moje posty nie widze zebym gdziekolwiek i jak kolwiek wypowiadal sie w sposob (ktory niby to jest interpretowany)
po pierwsze to ja urwalem jako pierwszy pogloski i dywagacje na temat tego ze pomiar jest do pupy
po drugie jak mam sie gdzies hamowac w lublinie to chyba tylko tam
po 3 co do hamowania i zastrzezen moge miec tylko to ze trzeba bylo troche odczekac ale coz jak jest robota to trzeba sie z niej cieszyc ;) odcinka na wykresie fakt 6 tysiecy na zegarach jest troche wiecej 6800 ale co tam nawiewu nie bylo teraz jak bede kiedys chcial sprawdzic czy zostalo jeszcze z 100 koni to tez tam pojade bo bede mial przynajmniej jakies porownanie
PROSZE JEDYNIE NIE ODWOLYWAC SIE DO SLOW KTORE NIGDY NIE PADLY Z MOJEJ STRONY A BEDZIE OK koniec piepszenia auto ma 202 konie i tyle

MACIOR - Czw Maj 31, 2007 23:14

luk325 napisał/a:
nie jestem wlascicielem auta ale wiem jak jezdzi to auto. i nie wierze w te 200km .

1 . dlaczego auto bylo krecone tak nisko?? jesli bylo krecone do konca to bylo zle dobrane przelozenie.
2. z obserwacji i streetow jest to niemozliwe ze ma 200km.
ja mialem e36 20x km i robilem z wybebeszeniem et 14.7 . daniel robi pelnym autem et14.2
3. co do nawiewu . znam przypadek kolegi . hamowal sie na 2 roznych hamowniach w przeciagu paru dni i roznica byla ponad 20km na korzysc hamowni z duuza dmuchawa.

jesli bylbym posiadaczem auta poszedl bym na ten uklad ale shamowalbym sie gdzie indziej najlepij na obciazeniowce




Ad.1. Nie wiem.

Ad.2. Wow a ja miałem ledwo stukonnego golfa który łoił takie Bmw bez problemów, a czasy ze Starachowic można sobie wsadzic już nie powiem gdzie.

Ad.3. Jakie Auto (Turbo/Na) jakie różnice w temperaturze powietrza, obciążeniówka czy inercja.

TTomek - Czw Maj 31, 2007 23:21

luk325 napisał/a:
nie jestem wlascicielem auta ale wiem jak jezdzi to auto. i nie wierze w te 200km .

1 . dlaczego auto bylo krecone tak nisko?? jesli bylo krecone do konca to bylo zle dobrane przelozenie.
2. z obserwacji i streetow jest to niemozliwe ze ma 200km.
ja mialem e36 20x km i robilem z wybebeszeniem et 14.7 . daniel robi pelnym autem et14.2
3. co do nawiewu . znam przypadek kolegi . hamowal sie na 2 roznych hamowniach w przeciagu paru dni i roznica byla ponad 20km na korzysc hamowni z duuza dmuchawa.

jesli bylbym posiadaczem auta poszedl bym na ten uklad ale shamowalbym sie gdzie indziej najlepij na obciazeniowce


jeżeli dobrze oczytałeś się w necie to powinienieś wiedzieć , że czas wynika również z przebiegu krzywej momentu i mocy a nie tylko jej maksymalnego punktu.

jeżeli przełożenie zostało źle dobrane i auto zakreciło sie np do 6500 to moc nadal wyjdzie taka sama a przy podniesieniu przełożenia moment będzie jeszcze niższy, wiec przekłamanie może byc tylko w niutonie i to o maks 10Nm.

jak po rolowaniu stwierdziłem ,że autko dziwnie sie zachowuje i pierdzi dziwnie przy średnich obrotach podczas rozpedzania to przytaknęliście , że faktycznie dziwnie to słychać było....trzeba było podnieść dym wtedy , że nie : auto chodzi wybornie, wkreca sie jak F1 , wtedy napewno dokonalibyśmy pomiaru drugiego i trzeciego jAK trzeba by było , a nie teraz zgrywacie internetowych pieniaczy , bo zupa za słona lub bejca ma koni za mało....

nawet jeżeli przełożenie źle dobrane i brak nawiewu to robotę wam robi załamanie momentu w zakresie średnich obrotów , co nie jest wynikiem zdjęcia nogi z gazu tylko jakiegoś haluna w aucie ogólnie wpływającego na wynik końcowy.

zakład tyczy się cholernej różnicy z i bez nawiewu na tych samych rolkach a nie porównania
z innymi.
jeżeli sobie życzysz to tak Ci wyhamuję autko , że Ci wyjdzie 350KM , jeżeli oczywiście piana jest bita o brandzlowanie się na forum wynikiem a nie o poszukiwanie pogubionych KM, ale wtedy też pewnie będzie źle bo wyszło za dużo lub nieprawdopodobnie w stosunku do odczuć z dupohamownii a wszystko przez to ze za pomiar trzeba było zapłacić ciut więcej niż sie chciało......

daniel325 - Czw Maj 31, 2007 23:33

TTomek napisał/a:
jak po rolowaniu stwierdziłem ,że autko dziwnie sie zachowuje i pierdzi dziwnie przy średnich obrotach podczas rozpedzania to przytaknęliście , że faktycznie dziwnie to słychać było....trzeba było podnieść dym wtedy , że nie : auto chodzi wybornie, wkreca sie jak F1 , wtedy napewno dokonalibyśmy pomiaru drugiego i trzeciego jAK trzeba by było , a nie teraz zgrywacie internetowych pieniaczy , bo zupa za słona lub bejca ma koni za mało....
znowu robisz to samo :| przy hamowaniu bylem ja czyli ja i hubert czyli hubert zaden z nas nie udzielal w tej sprawie glosu na forum wiec nie wiem oczym jest ten temat 8)
TTomek - Czw Maj 31, 2007 23:35

daniel325 napisał/a:
Cytat:
Jeżeli byłeś pewien , że to był błąd obsługi podczas pomiaru , i byłeś pewien że masz sporo wiecej mocy mogłeś żadać powtórzenia pomiaru...
nie wykluczam nigdy błędu ale co do wiarygodności wyników jestem prawie 100% pewien.
itd.itd. co tu do kurka nedzy sie dzieje czy ja gdzies cos negoje o co tu biega bo chyba sie pomylilem sledzac moje posty nie widze zebym gdziekolwiek i jak kolwiek wypowiadal sie w sposob (ktory niby to jest interpretowany)
po pierwsze to ja urwalem jako pierwszy pogloski i dywagacje na temat tego ze pomiar jest do pupy
po drugie jak mam sie gdzies hamowac w lublinie to chyba tylko tam
po 3 co do hamowania i zastrzezen moge miec tylko to ze trzeba bylo troche odczekac ale coz jak jest robota to trzeba sie z niej cieszyc ;) odcinka na wykresie fakt 6 tysiecy na zegarach jest troche wiecej 6800 ale co tam nawiewu nie bylo teraz jak bede kiedys chcial sprawdzic czy zostalo jeszcze z 100 koni to tez tam pojade bo bede mial przynajmniej jakies porownanie
PROSZE JEDYNIE NIE ODWOLYWAC SIE DO SLOW KTORE NIGDY NIE PADLY Z MOJEJ STRONY A BEDZIE OK koniec piepszenia auto ma 202 konie i tyle


Daniel325 , żadnego dymu...

Z tego co widzę to wiecej dymu nakręca Twój kolega LUK325 , w sprawie notabene Twojego auta , więc przekonaj jego żeby podjął zakład swoim 20X KM 325 w sprawie wyjaśnienia kwesti nawiewu w wolnossaku , przy jednorazowym hamowanku , w temp ok 25st. , gdyż uważam że faktycznie profi nawiew mi sie przyda , coprawda do innych celów , ale jeżeli mam mieć go za friko to z chęcią się zabawię...

[ Dodano: Czw Maj 31, 2007 23:41 ]
OKI Daniel ...wyjasnione prze tel...

LUK325 , stajesz do zakładu??? jutro tel i mamy 6 dni na ogarnięcie się :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

daniel325 - Czw Maj 31, 2007 23:47

daniel325 napisał/a:
temat przynajmniej troche rozruszal forum
rozruszak rozruszal przy da sie troche zametu w tym smutnym jak p.... miescie, wyjasnione i ok, i nie najezdzajcie mi na kolege :mad:
TTomek - Pią Cze 01, 2007 00:21

daniel325 napisał/a:
rozruszak rozruszal przy da sie troche zametu w tym smutnym jak p.... miescie


rozruszał , bo sobie przynajmniej kilka uzasadnionych postów nabiłem :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

ale założcie sobie odrębny temat z Maciorem , bo temat tyczy sie tego jak chujową jest hamownia którą posiadam , a nie jaki jest pomiar czasów na zawodach mniej komercyjnych od SSS....zamydlicie ostatni wątek a "super nawiew" za friko mi się naprawdę przyda...

sądzę że Daniel325 się zgodzi aby jego auto służyło za "wóz wykonawczy"...oczywiście w przypadku osoby innej niż on sam koszt hamowanka pokrywa osoba podejmująca rękawicę... :> :> :>

pilachgt - Pią Cze 01, 2007 00:40

TTomek napisał/a:

rozruszał , bo sobie przynajmniej kilka uzasadnionych postów nabiłem :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:



ale nie odpisales mi co do 3 kreski czyli strat 8) , wiec jeszcze jednego posta uzasadnionego nabij

TTomek - Pią Cze 01, 2007 09:45

pilachgt napisał/a:
a czy linia strat na wykresie obrazuje ile naped zabiera kucy i po odjeciu tych 40km bedzie moc na kolach??


mniej wiecej jest tak jak napisales

trzecia linia jest bardziej potrzebna dla programu hamowni (mozna ja wylaczyc z obrazu) zeby wlasnie po odjeciu strat wyliczyc moc na silniku oraz do kompensowania sily docisku do rolek z jaka przypinamy auto , czyli po to ze jezeli innym razem to samo auto przyjedzie i je przypniemy np . mocniej lub slabiej to jest to brane pod uwage i wynik jest w miare powtarzalny.

crOOchy - Pią Cze 01, 2007 09:53

ale żescie sie rozpisali, normalnie ciśnieniowcy tacy ze szok.....

odłoze kase topojade dwoma padakmi nie dłubanymi i shamuje i zobaczymy jak wyjdze, co wyjdzie to wyjdzie i nie bede piany bił o to ze w hamowni jest nawiew czy go niema i czy daje te 50 km czy nie (swoja droga jak by dawał 50 km to hoho takiego monstera bym miał ze szok :mrgreen: )

Zalezy mi tylko zeby pomiar był wykonany profesjonalnie, a nie o to czy wykres bedzie optymistyczny dla mnie, bo mam swiadomosc ze w mojej padace kilka koni pewnie juz zdechło :rotfl:

Pozdrawiam i z wielka przyjemnoscia czekam na dlasze czytanie tego bicia piany bo ubaw mam przekosmiczny :mrgreen:

Jaqub - Pią Cze 01, 2007 19:08

hehee... ale zadymka :mrgreen:
to tak moj parch chyba ze 3 lata moze 4 temu mial ok 105KM na benzynie... nie dzialala przeplywka, czujnik polozenia walka rozrzadu i jeszcze kilka pitol...
a na lpg (z "aleji cyklistow") mial 60kilka KM :haha:
mialem juz jakis czas temu podjechac na rolki zeby sprawdzic jak to teraz wyglada po "doprowadzaniu do serii" ale nie mialem mozliwosci czasowych...
ode mnie tyle ze u Daniela325 raczej cos moglo nie banglac w aucie podczas pomiaru bo raczej niczym innym nie mozna wytlumaczyc wyniku tylku 202KM... z wlasnego doswiadczenia wiem ze beemki to takie male czarownice ze wystarczy ze podlapia nawet na moment jakis blad z czujnika i muli je aby nawet za chwile wszystko wrocilo do normy i pojawily sie ponownie klopoty z trakcja...
co do mojego wyniku to oczywiste ze bylem wtedy w szoku... ale pozniej gdy wyszly wszystkie ALE auta/silnika to z perspektywy czasu uwazam ze wynik byl i tak ponad miare tego co mozna by oczekiwac...
moze teraz deczko WAZELINKI ale jesli chodzi o rolki u TTomka to sa jak najbardziej profi i obsluga rowniez ma "jakies tam pojecie" :mrgreen:
LUK325 troche zle podchodzi do tematu... po prostu jest w bledzie :spoko: nie miej mi Lukasz za zle ale TTomek ma racje jesli nie wierzysz to umow sie z nim na hamowanie... kwota raczej nie poraza a zrozumiesz o co mi chodzi...

luk325 - Pią Cze 01, 2007 19:23

Mi nie chodzi o to czy hamownia dobra czy nie dobra czy obluga profi czy nie . chodzi mi o wynik.nie bede przepisywal tego co wyzej . ale wg mnie pomiar przeprowadzony nie tak jak powinien chciazby brak kalibracji przelozenia. poprostu wiechal na roli i juz .

w ciagu tygodnia pojade na hamownie z 2 beemkami ktore daniel objechal i zobaczymy co wyjdzie .


ale co ja wiem jestem "internetowy tuner" :spoko:

Jaqub - Pią Cze 01, 2007 19:28

luk325 napisał/a:
chodzi mi o wynik.nie bede przepisywal tego co wyzej . ale wg mnie pomiar przeprowadzony nie tak jak powinien chciazby brak kalibracji przelozenia. poprostu wiechal na roli i juz .


wg mnie wynik jest wynikiem jakiegos bledu w aucie... szkoda ze nie zrobili 2-3 przejazdow...
luk325 napisał/a:
w ciagu tygodnia pojade na hamownie z 2 beemkami ktore daniel objechal i zobaczymy co wyjdzie .

ja najwczesniej wybiore sie po egzaminach...

luk325 napisał/a:
ale co ja wiem jestem "internetowy tuner"


jak na internetowego tjunera na cwiartke idzie Ci calkiem ok :>

daniel - Pią Cze 01, 2007 23:36

luk325 napisał/a:

w ciagu tygodnia pojade na hamownie z 2 beemkami ktore daniel objechal i zobaczymy co wyjdzie .



ważny jest przebieg mocy i przełożenia skrzyni, a nie Pmax.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group