|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
 |
Park Techniczno - Serwisowy - problem z 2.3 NG...
bartolinii - Czw Maj 24, 2007 17:41 Temat postu: problem z 2.3 NG... kolega ma audi 90 2.3 NG ciezko mu pali,i niewchodzi w obroty?moze ktos pomoze ale bo ma dobrego specunia?
Szczypior - Czw Maj 24, 2007 22:22
bartek niech najpierw sprawdzi zapołon przepływke to podstawa potem przewody
bartolinii - Czw Maj 24, 2007 22:47
zaplon juz ustawial przewody sa dobre!tez mu o przeplywomierzu mowilem.?a czujnik temperatury?
.:MŁODY:. - Pią Maj 25, 2007 15:53
moze niech ustawi regulator wtrysku
bartolinii - Pią Maj 25, 2007 17:21
ok dzieki a wiesz gdzie to mozna zrobic bo on sam cos grzebal przytych wtryskach i pewnie cos popier...
rafii - Pią Maj 25, 2007 19:29
ja bym zaczal od wymiany wszystkich filtrów, potem dobierz się do katalizatora i sprawdź czy jest w ogóle drożny, a potem zrób test kodów błyskowych silnika.
muli sie czy może przerywa? jak przerywa to do sprawdzenia TPS jak tylko muli to sprawdź to co radzili koledzy i dodatkowo ciśnienie paliwa powinno być 0,8 do 1,2 bara
bartolinii - Pią Maj 25, 2007 20:12
koi dzieki...oprucz niewkrecania sie w obroty to faluja mu jescze
TTomek - Pią Maj 25, 2007 23:12
rafii napisał/a: | ciśnienie paliwa powinno być 0,8 do 1,2 bara |
NG to o ile pamietam jak jeszcze w nich dłubałem to mechaniczny wtrysk...
jeżeli sie wypowiadasz w ten sposób to sprecyzuj: 1,2 bara nad tłoczkiem , pod nim , obok ... na reg. różnicowym ... na zimnym silniku , na ciepłym ??? a może na powrocie???
Jak nie masz pojęcia o czym piszesz to nie wprowadzaj przynajmniej ludzi w błąd
bartolinii - Pią Maj 25, 2007 23:19
aha...??? Cytat: | ...
jeżeli sie wypowiadasz w ten sposób to sprecyzuj: 1,2 bara nad tłoczkiem , pod nim , obok ... na reg. różnicowym ... na zimnym silniku , na ciepłym ??? a może na powrocie???
Jak nie masz pojęcia o czym piszesz to nie wprowadzaj przynajmniej ludzi w błąd
_________________
"Więc z punktu,mając na uwadze,
że ewentualna krytyka może być...
kolega a niemasz jakiegos speca do tego silnika
tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było...
tylko aplauz (...)" |
[ Dodano: Pią Maj 25, 2007 23:20 ]
kolego aniemasz jakiegos speca do tego silnika
TTomek - Pią Maj 25, 2007 23:50
teraz to nie wiem kto w tym jeszcze ma ochotę sie "babrać"...
może Marek Pęcak na Zemborzyckiej...
M@rcus - Sob Maj 26, 2007 07:11
Niech sprawdzi jeszcze palec i kopułkę, może sonda siadła, a co do mechaniora to na zemborzycką niech podjedzie gość się tylko w benzynce specjalizuje.
kolczyx - Sob Maj 26, 2007 12:47
TTomek napisał/a: | może Marek Pęcak na Zemborzyckiej... |
ja Bardzo doberze znam Marka i znajac jego powie ze nie ma czasu i wysle go gdzie indziej
Ale jak chcesz to moge z toba do niego podjechac i znim pogadam
bartolinii - Nie Maj 27, 2007 09:52
kolczyx napisał/a: | ja Bardzo doberze znam Marka i znajac jego powie ze nie ma czasu i wysle go gdzie indziej
Ale jak chcesz to moge z toba do niego podjechac i znim pogadam |
ok kolczyx to dam ci znac co ijak...tylko z koleszka sie dogadam
Łukicoupe - Nie Maj 27, 2007 17:43
ten wtrysk w audi to nie wybaczalna pomyłka no prawie nie wybaczalna i dużym błędem było pchanie w ten wtrysk rączek, musisz dorwać dobrego speca żeby to zestroił. Jak autko "strzeliło" w kolektor, to warto sprawdzić czy talerz nie jest pogięty, wszystkie podciśnienia muszą być szczelne (to podstawa)
bartolinii - Pon Maj 28, 2007 16:32
Łukicoupe napisał/a: | ten wtrysk w audi to nie wybaczalna pomyłka no prawie nie wybaczalna i dużym błędem było pchanie w ten wtrysk rączek, musisz dorwać dobrego speca żeby to zestroił. Jak autko "strzeliło" w kolektor, to warto sprawdzić czy talerz nie jest pogięty, wszystkie podciśnienia muszą być szczelne (to podstawa) |
dzieki koleszko przekaze mu tez mu powiedzialem ze bardzo glupio postopil ze tam raczki swoje pchal
bartolinii - Wto Maj 29, 2007 17:07
poszukuje jeszcze do tego silnika czujnikatemperatury jakby kto mial??
Łukicoupe - Sro Maj 30, 2007 16:38
wal do sklepu spokojnie dostaniesz około 20 - 30 zł max powinien kosztować , ja brałem do golfika za 13 zł
TTomek - Sro Maj 30, 2007 19:34
Łukicoupe napisał/a: | wal do sklepu spokojnie dostaniesz około 20 - 30 zł max powinien kosztować , ja brałem do golfika za 13 zł |
aha...
z czarna glówka???
Kornolio - Czw Maj 31, 2007 22:38
Sprawdzałeś ten czujnik? Mierzylisci rezystancję? Jaka była przy jakich temperaturach? Z falowaniem obrotów to może być dużo przyczyn. Tutaj podrzucam ci link bo sam się długo z tym męczyłem, ale doszedłem. A z ustawieniem jeżeli jest analizator i wszystko sprawne to nie ma problemów. Poczytaj tutaj:
http://www.audiklub.org/p...3452&highlight=
Sporo tego jest do czytania, ale i dużo informacji o NG.
Z wchodzeniem na obroty to penie twój kolega zaczął regulować imbusem mieszankę i się teraz powaliło wszystko.
Ja ustawiałem sobie sam na benzynie, chłopaki którzy zakładają gaz na Ndbystrzyckiej na przeciwko akademików polibudy, urzyczyli mi analizator a ja sobie ustawiłem sam, bo nikt tego nie chce się dotyka do tego wtrysku.
bartolinii - Czw Maj 31, 2007 23:44
oki dziekuje za pomoc jeszcze sie znim niewidzialem bo on nocki ciagnie
|
|