|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
|
MOTOSPORT - LESZEK KUZAJ na TORZE LUBLIN
siwy - Wto Cze 12, 2007 10:52 Temat postu: LESZEK KUZAJ na TORZE LUBLIN W niedziele...
kto cos wie na ten temat?
HaGie - Wto Cze 12, 2007 10:58
16-17 III runda KMP Lublin
eliminacja do Mistrzostw Polski
goscinnie zaproszony Leszek Kuzaj
Kod: | Regulamin szczegółowy
III RUNDY KARTINGOWYCH MISTRZOSTW POLSKI
w kategoriach:
KF3, ICA, ROK – 125, M 60, M-125,. ROK-Junior, Puchary: Easykart 60 ,
Easykart 100, E-Shifter
I. ORGANIZATOR
Na zlecenie Zarządu Głównego PZM Organizatorem jest Automobilklub Lubelski. 20-064 Lublin, ul Północna 22A tel./fax 081 74 77 605 nr konta bankowego 17 1600 1101 0003 0501 9358 5001
Zawody zostaną rozegrane w oparciu o:
- Międzynarodowy Kodeks Sportu Kartingowego,
- Regulamin Kartingowy CIK-FIA wraz z załącznikami,
- Kodeks Sportu Kartingowego PZM,
- Regulamin Zawodów Kartingowych 2004 – 2007, uzupełniony komunikatami GKSK na rok 2007.
- Oraz niniejszy regulamin szczegółowy.
Wszyscy zawodnicy zobowiązani są do przestrzegania powyższych aktów samym faktem zgłoszenia się do zawodów.
II. DATA I MIEJSCE ZAWODÓW
Zawody odbędą się w dniach 16 –17 czerwca 2007 r. na torze kartingowym w Lublinie ul Zemborzycka. Długość toru 1200 m, szerokość toru 8 – 12m, kierunek jazdy – w lewo, pierwszy zakręt – w lewo.
III. Zespół sędziowski wyznaczony przez GKSK
Sędzia Główny - Edward Surmacz Nr lic.
Asystent Sędziego Głównego - Stanisław Kordalski Nr lic.
Starter - Andrzej Surmacz Nr lic.
Kierownik Komisji Technicznej - Jerzy Szcześniak Nr lic.
I sędzia techniczny -Tadeusz Korniak Nr lic.
II sędzia Techniczny -Daniel Sibilla Nr lic.
Obserwator GKSK - Janusz Strześniewski Nr lic.
Instruktor Sportu Kartingowego - Andrzej Wroński Nr lic.
IV. KIEROWNICTWO ZAWODÓW
Dyrektor zawodów Marek Błachewicz Nr lic.
Sekretarz zawodów Paweł Bartocha. Nr lic.
Kierownik Komisji Obliczeń Lechosław Dudka Nr lic.
Kierownik Chronometrażu Lechosław Dudka Nr lic
Kierownik Parku Maszyn Piotr Budzyński Nr lic.
Pomiar Głośności Stefan Siek Nr lic.
Kierownik Toru Waldemar Sikora Nr lic.
Kierownik Finansowego Magdalena Sikora
Lekarz zawodów Delegowany przez Woj.St.Pog.Rat. w Lublinie
V. DYSTANS ZAWODÓW
Biegi finałowe /I i II Finał/
Kategoria KF3 - 15 okrążeń
Kategoria ICA - 17 okrążeń
Kategoria ROK 125 - 17 okrążeń
Kategoria Młodzieżowa 125 - 13 okrążeń
Kategoria Easykart 100 - 17 okrążeń
Kategoria ROK Junior - 15 okrążeń
Kategoria Easykart 60 - 12 okrążeń
Kategoria Easykart Shifter - 17 okrążeń
Kategoria Młodzik 60 - 11 okrążeń
VI. ZGŁOSZENIA DO ZAWODÓW
Obowiązują, zgłoszenia pisemne wyłącznie na obowiązujących drukach poświadczone przez macierzyste kluby oraz potwierdzone wpisowym w wysokości zgodnej z Komunikatem GKSK Nr 1.2007. Zgłoszenia wraz z potwierdzeniem wpłaty wpisowego należy przesłać na adres organizatora w terminie do dnia 8 czerwca 2007 r. (decyduje data stempla pocztowego).
Wpisowe należy wpłacać na konto organizatora zawodów 17 1600 1101 0003 0501 9358 5001 lub kasie klubu.
Zawodnicy zgłoszeni po tym terminie mogą być przyjęci pod warunkiem opłacenia wpisowego w 2 – krotnej wysokości.
VI. SYSTEM ROZGRYWEK
System rozgrywek wg Regulaminu Zawodów Kartingowych 2004 – 2007 oraz wg Komunikatów GKSK na 2007 r.
VII. REZERWACJA NOCLEGÓW
Rezerwację noclegów wraz z podaniem liczby osób oraz terminów należy przesłać na piśmie na adres organizatora zawodów w terminie do 8.06.2007r.
Automobilklub Lubelski
ul.Północna 22A
2o-064 Lublin
Po nadesłaniu rezerwacji po tym terminie organizator nie zapewnia noclegów.
Opłata za noclegi gotówką w miejscu zakwaterowania (lub u organizatora).
VIII. WARUNKI UDZIAŁU
1. Zgłoszenie do zawodów wyłącznie na obowiązującym formularzu zgodnie z RZK 2004 – 2007.
2. Licencja kartingowa ważna na 2007 r. z wpisaną przynależnością klubową i
wpisaną polisą ubezpieczeniową oraz certyfikat.
3.Aktualna książeczka zdrowia potwierdzona przez lekarza posiadającego
uprawnienia z zakresu medycyny sportowej.
4. Sprzęt zgodny z R Z K 2004 – 2007 oraz komunikatami GKSK na 2007 dla
danej klasy i kategorii, przełożenia dla kategorii Easykart 60–10x80
przełożenia dla kategorii Easykart 100–11x82
5. Opłacenie wpisowego.
IX. PROTESTY I ODWOŁANIA
Ewentualne protesty i odwołania należy składać na piśmie wraz z poświadczeniem wpłaty do kasy organizatora na ręce Dyrektora Zawodów. Kaucja za protest wynosi 500 zł, a za odwołanie 2000 zł.
X. NAGRODY
Nagrody zostaną przyznane w klasyfikacji indywidualnej i zespołowej w postaci pucharów i dyplomów zgodnie z RZK 2004 - 2007. Nagrody pieniężne zgodnie z Komunikatem GKSK Nr 1.2007.
XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Organizator zastrzega sobie prawo stosowania sankcji porządkowych i innych zaleceń dodatkowych.
2. Organizator ubezpiecza zawody od OC.
3. Organizator nie bierze odpowiedzialności za powstałe w wyniku wypadku straty, tak w stosunku do zawodników jak i ich sprzętu, jak również strat powstałych od osób trzecich.
4. Obowiązuje bezwzględny zakaz używania otwartego ognia oraz jazdy po terenie Parku Maszyn, z wyjątkiem miejsc wydzielonych.
5. Korzystanie z toru w czasie innym niż przewiduje to regulamin szczegółowy może nastąpić wyłącznie po uzgodnieniu z Dyrektorem Zawodów.
6. Wszelkie sprawy nie ujęte w niniejszym regulaminie są zawarte w Kodeksie Sportu Kartingowego i Regulaminie Zawodów Kartingowych 2004 - 2007 uzupełnione uchwałami i komunikatami GKSK PZM.
7. Organizator zastrzega sobie prawo uzupełniania regulaminu zawodów odrębnymi komunikatami ogłoszonymi w dniu zawodów.
8. Program minutowy zawodów może ulec zmianie po otrzymaniu zgłoszeń zawodników, co zostanie podane w odrębnym komunikacie.
9. Obowiązującym paliwem na zawodach jest paliwo typu handlowego, bezołowiowe o liczbie oktanowej 98 pochodzące ze stacji paliwowej bez innych dodatków smarujących.
Adres stacji:
PKN ORLEN S.A. stacja nr.2709 ul. Zemborzycka 116B Lublin
10.Wszystkie komunikaty organizatora wywieszane będą na tablicy
informacyjnej.
XII. INFORMACJE KOŃCOWE
1. Organizator udostępni tor kartingowy zawodnikom w dniu 15.06.2007 r. w godz. 1400 – 2000 ( z zabezpieczeniem medycznym).
2. Wcześniejsze przybycie na tor kartingowy należy uzgodnić z dyrektorem zawodów.
3. Opłata za stoisko handlowe wynosi - 250 zł za czas zawodów.
4. Wykaz hoteli w Lublinie:
Dyrektor Zawodów
Marek Błachewicz
.................................
Lublin 14.03.2007
Niniejszy regulamin zatwierdzony został przez Główną Komisję Sportu Kartingowego PZM w dniu 2007-04-18
Program minutowy zawodów
W piątek 15 czerwca 2007 roku tor udostępniony do treningu wolnego w godz. 14.00 do 20.00 z zabezpieczeniem medycznym.
Sobota 16 czerwca 2007 r.
7.30 - otwarcie biura zawodów
8.00 – 10.00 badanie techniczne
Regulacja gaźników
8.15- kat. E 60
8.30- kat. ICA
8.45- kat. ROK
9.00- kat. E 100
9.15- kat. Młodzieżowa 125
9.30- kat. ROK-J
9.45- kat KF 3
10.00- kat. M 60
10.15- kat. E Shifter
10.30 – ogłoszenie listy startowej
10.40 – Zebranie informacyjne zawodników (briefing)
I seria treningu oficjalnego
11.15- kat. E 60
11.30- kat. ICA
11.45- kat. ROK
12.00- kat. E 100
12.15- kat. Młodzieżowa 125
12.30- kat. ROK-J
12.45- kat KF-3
13.00- kat. M 60
13.15- kat. E Shifter
II seria treningu oficjalnego
13.30 – kat. E 60
13.45 – kat. ICA
14.00 – kat. ROK
14.15 - kat. E 100
14.30 - kat. Młodzieżowa 125
14.45 – kat. ROK-J
15.00 – kat. KF- 3
15.15 – kat. M 60
15.30 - kat E Shifter
Ogłoszenie wyników treningu oficjalnego po każdej kategorii. Po upływie 30 min. od chwili wywieszenia na tablicy ogłoszeń wyniki nieoficjalne stają się wynikami oficjalnymi.
Finały
15.50- kat .E 60 –Finał C1
16.10- kat. ICA –Finał B1
16.30- kat. ROK –Finał B1
16.50- kat. E 100 – Finał C1
17.10- kat. Młodzieżowa 125 – Finał C1
17.30- kat. ROK-J –Finał B1
17.50- kat. KF-3 – Finał B1
18.10- kat. E 60 - Finał C1
18.30- kat. E Shifter - Finał C1
19.00- ogłoszenie wyników nieoficjalnych finału C1,D1.
19.30- ogłoszenie wyników oficjalnych
19.00- tor zamknięty
Niedziela 17 czerwca 2007 r.
7.30- otwarcie biura zawodów
Regulacja gaźników
8.00- kat. E 60
8.15- kat ICA
8.30- kat. ROK
8.45- kat. E 100
9.00- kat. Młodzieżowa 125
9.15- kat. ROK-J
9.30- kat. KF-3
9.45 –kat. M 60
10.00-kat. E Shifter
Finały
10.20- kat. E 60 –Finał C2
10.40- kat. ICA –Finał B2
11.00- kat. ROK – Finał B2
11.30-oficjalne otwarcie zawodów i prezentacja zawodników
12.20- kat. E 100 –Finał C2
12.40- kat. Młodzieżowa 125 –Finał C2
12.00- kat. ROK-J – Finał B2
13.20- kat. KF-3 –Finał B2
13.40- kat. M 60 – Finał C2
14.00- kat. E Shifter – Finał C2
14.40- Ogłoszenie wyników nieoficjalnych
15.10- Ogłoszenie wyników oficjalnych
16.30 – Zakończenie zawodów i rozdanie nagród. |
siwy - Sro Cze 13, 2007 18:50
ej ziomy wybiera sie ktos na ten karting ???
polll - Sro Cze 13, 2007 20:07
dess napewno i chyba ja
Misiek_lbn - Sro Cze 13, 2007 20:20
i ja
HaGie - Sro Cze 13, 2007 20:20
ja mialem byc
ale zapijam ryja w sobote daleko daleko i sie nie wyrobie
siwy - Czw Cze 14, 2007 09:25
łe a KLOCUCHA nie bedzie ??
HaGie - Czw Cze 14, 2007 09:27
zmiana planow
ja chyba tez bede
Misiek_lbn - Czw Cze 14, 2007 09:28
za późno, już kto inny na twoje miejsce wszedł
HaGie - Czw Cze 14, 2007 09:31
kurde
no nic trudno
siwy - Nie Cze 17, 2007 19:01
kurde nie wyrobilem sie, za duzo nauki, opisze ktos jak bylo ??
HaGie - Nie Cze 17, 2007 19:11
temat o Kuzaju
Kuzaja nie bylo
Damian - Pon Cze 18, 2007 20:39
Najciekawsze były wyścigi SHIFTERÓW z Wyrzykiem za kółkiem. Po zatym jeszcze na ROKA można było popatrzeć.
SOBOTA
Najciekawszy był wyścig wspomnianych już SHIFTERÓW do końca nie było wiadomo kto zwycięży Wyrzykowski ostro walczył do ostatnch metrów. W rezultacie dojechał Drugi pomimo, że większość wyścigu prowadził, a na początku nawet bez konkurencyjnie. Niestety nie odam nazwisk rywali ponieważ nie bardzo mnie to interesowało.
Do najgorszych wyścigów w sobotę jak i w niedzielę zaliczyć można oczywiście zmagania klasy Młodzieżowej 125 (WSK). W sobote miały problem z jazdą z powodu deszczu i toczyły się niczym DODA na chulajnodze, natomiast w niedziele nie było deszczu ale..... i tak jechali powoooli i nudno, a jak by tego było mało jako jedyna klasa wpadli na pomysł aby przejechać runde honorową
Porażkę zaliczył też młody Parys. Wielka pompa, VIPY, zaproszeni gościa, piękny TEAM, wszystko na najwyższym poziomie (wszędzie było widać koszulki Parys Junior) nawet młody miał fanklub CHIRLIDEREK z workami na śmieci. Zawodnicy ruszyli każdy zaproszony gość patrzy w jego stronę, dziewczynki z workami na rękach skaczą i dopingują chłopaczka Końcówka ostatniego okrążenia-wyjście na prostą i NIC JUNIOR znikną. Został na trawie z innym człowiekiem. Kicha, ale cóż młody jest i się jeszcze nauczy może.
Nie pamiętam w jakiej klasie, ale były śmieszne sytuacje np: pierwszy w prawą za startem- kart pojechał prosto wykonując efektowny skok.
Wyjazd na prostą przeciwległą do START/META 2 wózki pojechały w krzaki.
NIEDZIELA
Niestety byłem tylko godzinkę i widziałem 2 wyścigi WSK i ROK 125. Wski nudne i oczywiście z rundą honorową, natomiast ROKI pięknie na pierwszym zakręcie. Dwuch gości w oponach i 2 pojechało prosto. Nikomu nic się nie stało - zresztą zaraz pojechali dalej.
KUZAJA NIE BYŁO
KTO TO WOGÓLE WYMYSLIŁ???
KLOCEK - Pon Cze 18, 2007 21:38
Damian napisał/a: | Porażkę zaliczył też młody Parys. Wielka pompa, VIPY, zaproszeni gościa, piękny TEAM, wszystko na najwyższym poziomie (wszędzie było widać koszulki Parys Junior) nawet młody miał fanklub CHIRLIDEREK z workami na śmieci. Zawodnicy ruszyli każdy zaproszony gość patrzy w jego stronę, dziewczynki z workami na rękach skaczą i dopingują chłopaczka Końcówka ostatniego okrążenia-wyjście na prostą i NIC JUNIOR znikną. Został na trawie z innym człowiekiem. Kicha, ale cóż młody jest i się jeszcze nauczy może. |
a w niedzielę został zdyskwalifikowany za sprzęt niezgodny z regulaminem
Damian napisał/a: | KUZAJA NIE BYŁO
KTO TO WOGÓLE WYMYSLIŁ??? |
Parys ?? nawet był ogromny puchar który Kuzaj miał wręczyć najmłodszemu zawodnikowi
HaGie - Wto Cze 19, 2007 06:24
ja bylem w niedziele
Rok byl fajny
Wyrzyk dal ciala wyruchali go i tyle
a wski brechta jak zawsze ale mam sentyment do tej klasy bo sam kiedys w niej jezdzilem ale kiedys to startowalo tam 30 wozkow a czasem nawet 60
Kuzaj ?
Damian - Wto Cze 19, 2007 07:22
Dokładnie. Kiedyś WSK była najbardziej oblęganą klasą i wydaje mi się że kiedyś poziom przygotowania wózków jak i samej jazdy w tej klasie był wyższy. Teraz połowa zawodników nie dojechała do mety. Kiedyś tak nie było. Oczywiście zdażały się defekty ale teraz do niespodzianek na torze zalicza się ukończenie wyścigu. Tak mi się przynajmniej wydaje patrząc z boku na to wszystko.
siwy - Czw Cze 21, 2007 12:25
Czy ja dobrze w Lubelskim Sport Expresie wyczytałem że startowal min Marek Wyrzykowski ?? (tak w ogole to polecam gazete, pierwszy numer kupiłem, nawet duzo informacji o sporcie w regionie w tym motorowy nawet niezla relacja)
Misiek_lbn - Czw Cze 21, 2007 12:30
dobrze
wyniki:
Trzecia runda KMP została rozegrana na dysponującym dobrą nawierzchnią kartodromie w Lublinie. Młodzi zawodnicy podczas dwudniowych zawodów mimo pojawiającym się momentami deszczowych chmur, startowali na suchej nawierzchni.
W klasie Młodzik 60 zwycięstwami na kartodromie w Lublinie podzielili się Bartosz Mruk oraz Piotr Dobija. Dwójka tych młodych zawodników dominowała także w Mini Rok. Pierwszy z wyścigów wygrał Dobija, natomiast w drugim Mruk. W porównaniu z eliminacją w Gostyniu, Dobija tym razem dwukrotnie triumfował tylko w Easykart 60.
Tak jak w M-60 i Mini Rok, z jednakową ilością punktów zawody kończyli zawodnicy z klas Junior Rok i Rok 125. W tej pierwszej z wymienionych zwyciężali Jakub Głowacki oraz Mikołaj Pęcak, natomiast w drugiej Hubert Cebulski i Michał Słomian.
W M-125 po raz kolejny w tym sezonie dublet zaliczyli bracia Góreccy, tak jak podczas ostatniej eliminacji szybszy był Artur. Zwycięstwa w Lublinie odnieśli także: Mateusz Iłowiecki (ICA) i Karol Próchniak (E-125).
Pierwszy finał Easykart 100 nie dobiegł końca, ponieważ na trzy okrążenia przed planowaną metą dwóch zawodników wypadło z toru. Na szczęście wypadek nie był on groźny, jednak zdecydowano zakończyć ten wyścig. Mateusz Rzucidło od startu wysunął się na prowadzenie i jako pierwszy ukończył wyścig. Jan Kisiel, w tym wyścigu trzeci za Rzucidło i Mateuszem Maszkowskim, został wykluczony po badaniu technicznym. Powtórzył wynik w drugim finale, przez dłuższy czas jadąc na drugiej pozycji za Mateuszem Rzucidło.
MŁODZIK 60
1. Bartosz Mruk - Tony/Vortex 45
2. Piotr Dobija - Tecno/Vortex 45
3. Bartłomiej Mirecki - Birel/Parilla 32
PUNKTACJA
1. Mruk 127, 2. Dobija 126, 3. Mirecki 99.
MŁODZIEŻOWA 125
1. Artur Górecki - Tony/WSK 50
2. Łukasz Górecki - Sodi/WSK 40
3. Tomasz Kaluscha - Biesse/WSK 32
PUNKTACJA
1. A. Górecki 145, 2. Ł. Górecki 113, 3. Burzyński 79.
INTERCONTINENTAL A
1. Mateusz Iłowiecki - Tony/Vortex 50
2. Kuba Strześniewski - Tony/Vortex 36
3. Piotr Budzyński - Tony/Vortex 36
PUNKTACJA
1. Iłowiecki 50, 2. Strześniewski 36, 3. Budzyński 36.
MINI ROK
1. Bartosz Mruk - Tony/Vortex 45
2. Piotr Dobija - Tecno/Vortex 45
3. Filip Tomporek - Tony/Vortex 32
PUNKTACJA
1. Dobija 130, 2. Mruk 130, 3. Tomporek 88.
JUNIOR ROK
1. Jakub Głowacki - Birel/Vortex 35
2. Mikołaj Pęcak - Tony/Vortex 35
3. Paryk Kempiński - Gillard/Vortex 29
PUNKTACJA
1. Bernacik 76, 2. Głowacki 71, 3. Moeller 57.
ROK 125
1. Hubert Cebulski - Tony/Vortex 45
2. Michał Słomian - Tony/Vortex 45
3. Daniel Fuchs - Birel/Vortex 24
PUNKTACJA
1. Cebulski 95, 2. Słomian 85, 3. Fuchs 53.
EASYKART 125
1. Karol Próchniak - Birel/Parilla 50
2. Marek Wyrzykowski - Birel/Parilla 32
3. Jakub Bartkowiak - Birel/Parilla 29
PUNKTACJA
1. Wyrzykowski 119, 2. Próchniak 79, 3. Ł. Psyk 75.
EASYKART 60
1. Piotr Dobija - Birel/Parilla 50
2. Bartłomiej Mirecki - Birel/Parilla 40
3. Aleksander Kowalski - Birel/Parilla 32
PUNKTACJA
1. Dobija 150, 2. Mirecki 116, 3. Kowalski 93.
EASYKART 100
1. Mateusz Rzucidło - Birel/Parilla 50
2. Mateusz Maszkowski - Birel/Parilla 40
3. Patryk Szczepanik - Birel/Parilla 27
PUNKTACJA
1. Rzucidło 150, 2. Maszkowski 97. 3. Wróbel 92.
źródło: rajdowiec.pl
pilachgt - Czw Cze 21, 2007 12:30
siwy napisał/a: | Czy ja dobrze w Lubelskim Sport Expresie wyczytałem że startowal min Marek Wyrzykowski ?? (tak w ogole to polecam gazete, pierwszy numer kupiłem, nawet duzo informacji o sporcie w regionie w tym motorowy nawet niezla relacja) |
Chyba dobrze wyczytales, ale forum cos slabo czytasz
Damian napisał/a: | Najciekawsze były wyścigi SHIFTERÓW z Wyrzykiem za kółkiem. Po zatym jeszcze na ROKA można było popatrzeć.
|
siwy - Czw Cze 21, 2007 12:33
pilachgt napisał/a: | Chyba dobrze wyczytales, ale forum cos slabo czytasz | uciekły mi te 4 posty, przeczytałem je tuż po napisaniu posta (bo o dziwo wyswietlilo mi jeszcze posty nie czytane...
sory za lamerskie Q.
nie linkujemy !!, wklej.
|
|