|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
 |
Park Techniczno - Serwisowy - Turbo - jakie
pilachgt - Pią Cze 15, 2007 15:23 Temat postu: Turbo - jakie jakie najlepiej kupic turbo(uzywane) w przystepnej cenie do silnka 1,8??
chodzi o cos co bedzie dmuchac tak od 3 tysiecy do konca czyli 7. co do mocy to nie musi byc duzo - max 220KM, ale jak bedzie 180 to tez bedzie dobrze.
KOSA - Pią Cze 15, 2007 15:43
polecam ci T25 (mniejsza starcza do 220) lub T28 (starcza do 280), montowane w nissanach 200sx , T25 w s13, T28 w s14, jednak polecam T28 bo lag się praktytcznie nie zwiększa a ma o wiele większą wydajnośc
a ten silnik to 16V?? czyżby punto się uturbiało
pilachgt - Pią Cze 15, 2007 15:50
KOSA napisał/a: | czyżby punto się uturbiało |
jeszcze nie, ale strasznie mam glosny wydech i przydaloby sie go wyciszyc. wiec pomyslalem ze turbo ladnie by to zrobilo. narazie kalkuluje i mysle o bebechach jak najlepiej to rozegrac.
[ Dodano: Pią Cze 15, 2007 15:52 ]
skrzynie biegow mam idealna pod turbo bo jest dluga, tylko pewnie kolektor dolotowy plastikowy trzeba bedzie wymienic, bo go cisnienie zaraz rozszczelni. chociaz tego jeszcze nie wiem jak plastikowe wspolgraja z dmuchawami
KOSA - Pią Cze 15, 2007 15:56
no sprężarka to najlepszy sposób na wyciszenie wydechu
nie wiem jak jest z tymi silnikami, najlepiej jak byś znalazł kogoś kto już uturbił takie cudo
nie ma tam za dużo elektroniki?? da się to wystroić zwykłą świnką??
jak nie zamierzasz odprężać to ja bym nie dmuchał więcej jak 0,6 bara i lepiej dać większą sprężarkę żeby bardzo nie dawała od dołu bo silnik przy niskich obratach najbardziej dostaje
na używanej sprężarce, IC i reszcie gadżetów myślę że da rade zamknąć się w 6 tys, ale to bez rozbierania silnika, no i wtryski pewnie seria nie dadzą rady...
trzeba by większe lub dołożyć ze dwie sztuki
ja jeden samochód już zepsułem, tak więc służe radą
pilachgt - Pią Cze 15, 2007 15:59
da rade wystroic swinka. u mnie plusem jest to ze gaz mam na linke a nie elektroniczny jak pozniej bylo. ja bym wolal zmienic bebechy. ale musze dorwac jakas madra ksiazke z wymiarami.
Misiek_lbn - Pią Cze 15, 2007 16:01
było do sprzedania uturbione takie, poszukaj na forum punto czy gdzies kontaktu i sie dowiedz co i jak
KOSA - Pią Cze 15, 2007 16:03
a szukałeś może czy już ktoś uturbiał ten silnik?? to by było wiadomo ile wytrzyma
ja bym tylko go odprężył i jak silnik wytrzyma to dobrze jak nie to się zrobi na kutych gratach, w końcu 200 kuca to nie tak dużo z 1,8
pilachgt - Pią Cze 15, 2007 16:05
nie chce kutych gratow. chce czesci fiatowskie, tylko potrzebuje madra ksiazke. tloki wiem jakie by podeszly srednica, ale nie wiem jak swozniami. tak wiec poki co podstawa jest madra ksiazka.
poza tym chcialbym zrobic silnik bezkolizyjny, tylko nie wiem czy w tym silniku jest to mozliwe.
Misiek_lbn - Pią Cze 15, 2007 16:08
AT2000 Herba Auto Sport proponuje promocyjne instalacje zestawów AT Turbo do samochodu Fiat Punto II HGT.
HGT Turbo 180 ( 180 KM / 210 Nm ) - 4999 PLN
HGT Turbo 195 ( 195 KM / 222 Nm ) - 5999 PLN
Zestaw HGT Turbo 195 obejmuje modyfikację tłoków i głowicy silnika oraz wymianę
panewek korbowodowychwidziałeś to ??
KOSA - Pią Cze 15, 2007 16:10
Misiek_lbn napisał/a: | AT2000 Herba Auto Sport proponuje promocyjne instalacje zestawów AT Turbo do samochodu Fiat Punto II HGT.
HGT Turbo 180 ( 180 KM / 210 Nm ) - 4999 PLN
HGT Turbo 195 ( 195 KM / 222 Nm ) - 5999 PLN
Zestaw HGT Turbo 195 obejmuje modyfikację tłoków i głowicy silnika oraz wymianę
panewek korbowodowychwidziałeś to ?? |
taniocha, jeżeli faktycznie wyminiane są tłoki, panewki....
pilachgt - Pią Cze 15, 2007 16:10
widziałem, widziałem też zagraniczne. ale nikt nigdy nie opisał dokładnie całego procesu. poza tym to co dałeś to są chyba kompresory
[ Dodano: Pią Cze 15, 2007 16:13 ]
KOSA napisał/a: |
taniocha, jeżeli faktycznie wyminiane są tłoki, panewki.... |
tak bylo w 2003 r
siwy - Pią Cze 15, 2007 16:39
pilachgt napisał/a: | skrzynie biegow mam idealna pod turbo bo jest dluga, tylko pewnie kolektor dolotowy plastikowy trzeba bedzie wymienic, bo go cisnienie zaraz rozszczelni. chociaz tego jeszcze nie wiem jak plastikowe wspolgraja z dmuchawami | akurat nie wiem czy to zaleta czy wada. ja tam zamierzam sobie skrócić.
pilachgt - Pią Cze 15, 2007 16:41
siwy napisał/a: | akurat nie wiem czy to zaleta czy wada. ja tam zamierzam sobie skrócić. |
zaleta bo mniej mielenia, mniej zmieniania biegow, wiekszy v max, mniejsze spalanie
malym minusem beda ciut gorsze osiagi jak na krotkiej
siwy - Pią Cze 15, 2007 16:51
pilachgt napisał/a: | wiekszy v max, | ciekawe gdzie Ty sie tak rozpedzisz.
pilachgt napisał/a: | mniejsze spalanie | rotfl, WHO CARES?
pilachgt napisał/a: | mniej mielenia, | ziom to sobie tak ustaw 1 i drugi bieg zeby nie mielil a najlepiej wystreruj tak jak nalezy, wg wlasnego uznania i opracuj wlasna technike startu.
pilachgt napisał/a: | malym minusem beda ciut gorsze osiagi jak na krotkiej | dla mnie to bedzie duzy minus.
pozdro 600
pilachgt - Pią Cze 15, 2007 16:56
siwy napisał/a: | pilachgt napisał/a: | wiekszy v max, | ciekawe gdzie Ty sie tak rozpedzisz.
|
chociazby tam gdzie lecialem audi 275
poza tym ze zmienianiem tylko pierwszego biegu jest powalony, a ja mma cala dluga skrzynie ktora bedzie idealna pod torbo ciagnace tak od 3 tysi
[ Dodano: Pią Cze 15, 2007 16:57 ]
biegi 1-4 mialem podobne w s2 i nie narzekalem
siwy - Sob Cze 16, 2007 14:53
w ogole sie nie zrozumielismy, nie wazne, kazdy robi auto pod siebie i pod swoje preferencje jazdy.
bez_imienny - Nie Cze 17, 2007 03:31
pilachgt napisał/a: | KOSA napisał/a: | czyżby punto się uturbiało |
jeszcze nie, ale strasznie mam glosny wydech i przydaloby sie go wyciszyc. wiec pomyslalem ze turbo ladnie by to zrobilo. narazie kalkuluje i mysle o bebechach jak najlepiej to rozegrac.
[ Dodano: Pią Cze 15, 2007 15:52 ]
skrzynie biegow mam idealna pod turbo bo jest dluga, tylko pewnie kolektor dolotowy plastikowy trzeba bedzie wymienic, bo go cisnienie zaraz rozszczelni. chociaz tego jeszcze nie wiem jak plastikowe wspolgraja z dmuchawami |
pierwszy raz slysze zeby ktos wyciszal wydech montujac turbo...
pilachgt - Nie Cze 17, 2007 13:00
bez_imienny napisał/a: |
pierwszy raz slysze zeby ktos wyciszal wydech montujac turbo... |
malo popularny sposob, ale dosyc skuteczny
Jaqub - Nie Cze 17, 2007 19:00
pilachgt napisał/a: | bez_imienny napisał/a:
pierwszy raz slysze zeby ktos wyciszal wydech montujac turbo...
malo popularny sposob, ale dosyc skuteczny |
auta turbo bez wydechu (wydech konczacy sie na turbinie ) chodzi duzo ciszej niz N/A na przelocie nie wspominajac juz o zupelnym braku wydechu...
bez_imienny - Nie Cze 17, 2007 22:09
Jaqub napisał/a: | pilachgt napisał/a: | bez_imienny napisał/a:
pierwszy raz slysze zeby ktos wyciszal wydech montujac turbo...
malo popularny sposob, ale dosyc skuteczny |
auta turbo bez wydechu (wydech konczacy sie na turbinie ) chodzi duzo ciszej niz N/A na przelocie nie wspominajac juz o zupelnym braku wydechu... |
to taka prawda i prawie prawda, posluchaj szaniocupry i wtedy powiedz mi ze z turbo jest cicho;-)
Jakub jest duzo szybszych, tanszych, mniej problemowych, wygodniejszych metod wyciszania wydechu, pilachgt chce wyciszac turbo --> proste, ktos drugi wyciszy wydech zatykajac go stara szmata;-)
pozdro
pilachgt - Pon Cze 18, 2007 00:54
posluchaj mojej hagiety i wtedy powiedz czy szani cupra jest glosna
Kamil - Pon Cze 18, 2007 08:43
a czy pan bez imienny wie co to metafora ??
bez_imienny - Pon Cze 18, 2007 13:48
Kamil, pan bez imienny wie i rozumie co to jest metafora, czesciej zwana przenosnia, tylko co ma piernik do wiatraka?
rozwin sie Kamil;-)
daniel325 - Pon Cze 18, 2007 16:04
bez_imienny napisał/a: | Kamil, pan bez imienny wie i rozumie co to jest metafora, czesciej zwana przenosnia, tylko co ma piernik do wiatraka?
rozwin sie Kamil;-) | proponuje zakonczyc rozmowe bo czytanie robi sie wkurw....
|
|