|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
 |
Park Techniczno - Serwisowy - propozycje zawiasu do ibizy
slg - Wto Lip 31, 2007 15:02 Temat postu: propozycje zawiasu do ibizy Seryjny zawias (-20mm) mówi powoli papa , więc będe wymieniał cały komplet springi+amory tył przód. Na całość nie chce wydać więcej niż 1200zł , a więc bilstein b6 nie wchodzi w gre niestety. Napiszcie co doradzacie w tych pienążkach , ja do tej pory wymysliłem taki zestaw : Zestaw skracanych bilsteinów B4 (~700zł) , do tego springi H&R 40/40 (~500zł). Myśle że ten zestaw będzie optymalny do jazdy na codzien (nie chce taczki).
pozdro
noodl3s - Wto Lip 31, 2007 15:16
a b4 nie bedzie przypadkiem bardziej miekkie od ori sporta? wiem, ze wyznaczyles sobie limit, ale ja bym jednak poczekal troche i kupil b6
MACIOR - Wto Lip 31, 2007 16:06
B4 to zamiennik seryjnych amorów, B6 są do seryjnych sprężyn nie obniżanych, troszkę twardsze, B8 do niższych sprężyn, megatwarde. Miałem w Audi B8 + HR i kurka nigdy więcej, jest mega hardcore, po Jana Pawła po 30-40km/h jeździłem. Jak chcesz dobry zawias to przekop allegro, ostatnio trafia się sporo gwintów z niemieckich aut za śmieszne pieniądze, tymbardziej że do Ciebie podejdzie z Golfa 3 i ze znalezieniem nie będzie problemu. Za 1200zł nie założysz dobrego zawiasu jeżeli chcesz kupowac nówki.
slg - Wto Lip 31, 2007 18:42
no kopie to allegro i jak na zlosc nic nie ma
MACIOR - Wto Lip 31, 2007 19:46
http://fahrzeugteile.sear...ssPageNameZWLRS
Na allegro zazwyczaj 1-2 czasem się pokażą w tygodniu, na vwgolf.pl forum też czasem się coś pokazuje w dobrej cenie. Jak chcesz mogę Ci załatwic Weiteca z regulacją twardości, nówka coś około 3000-3400wyjdzie.
cieq - Wto Lip 31, 2007 20:20
MACIOR, a to nie jest tak że B6=B8, a jedyna różnica to taka, że na B6 można jeździć zarówno ze zwykłymi jak i z obniżanymi sprężynami, a przy B8 tylko i wyłącznie obniżane? Pytam bo taką odpowiedź otrzymałem od MTS (www.mts24sklep.pl), gdzie kupowałem swoje B6. Zgoda co do B4 - zamiennik seryjnych amorków.
MACIOR - Wto Lip 31, 2007 20:45
B6 są troszkę bardziej cywilizowane, jeździłem identycznymi autami na zestawie H&R+
B8 lub B6. Sam miałem jakiś czas temu B8+H&R i powiem auto na równym szło jak gokart, gorzej jak chciałeś zaparkowac czy przejechac sie po Uni Lubelskiej czy Kunickiego Na miasto najlepszy jest B6 lub Koni sport i Eibachy lub Gwint na który znacznie lepiej wszystko wybiera niż taki dobierany zestaw.
Co do budowy to B8 mają o 12mm krótszy trzpień niż seryjne amory (Audi Coupe Quattro)
Spawos - Wto Lip 31, 2007 23:13
ja mam H&R + B8 jedzie sie Zjebi#)(*%)(% ale przy 170 na raclawickich zaczyna skakac fura hehe ale nie moge zlegoslowa powiedziec B8 bardzo wytrzymale!!
B8 ma mniejszy skok i chyba B8 jest na grubej rurze ja polecam zawias taki trzyma sie kozacko fakt koszt spory ale zawias kozacki
MACIOR - Wto Lip 31, 2007 23:40
Nowe B8 + nowe H&R wyjdą go prawie tyle co gwint, B8 są na cienkiej i grubej rurze.
Jaqub - Sro Sie 01, 2007 21:48
jesli chcesz pancerny zawias to KONI... ja juz 3ci rok mam KONI SPORT KIT (-40/25 i regulacja twardosci amorkow) ... gwarancja jest (w TOMSONie) na 3 lata ale z tego co rozmawialem z ludzmi to KONI wytrzymuje naprawde dlugo.. fakt ze cena to ok 3.5 tys pln byla ale mozliwe ze do ibizy bedzie taniej...
wg mnie nie kupisz nowego dobrego zawiasu za 1200pln... uzywke gwint moze i tak...
[ Dodano: Sro Sie 01, 2007 21:51 ]
cieq napisał/a: | Pytam bo taką odpowiedź otrzymałem od MTS (www.mts24sklep.pl) |
co do MTSu to sprawdzajcie dokladnie przesylki bo byla ostatnio jakas lipa na beemka-klub. ktos kupil wlasnie w MTS bilsteiny i przyszly jakies nie te co chcial i wogle jakies jakby malo orginalne (szczegolow nie pamietam)..
|
|