|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
 |
Park Techniczno - Serwisowy - Tuning VR6
cronosik - Pon Paź 01, 2007 02:00 Temat postu: Tuning VR6 Witam mam corrado VR6 pytanie mam czy ktos z tu obecnych tuningowal ten silnik??
Mam jakis fundusz na modyfikacje celuje w ok 250KM myslalem nad turbo. Czy ktos wie gdzie i jak mozna dokonac takiej modyfikacji, ceny i w ogole czy ktos ma rozeznanie. czekam na odpowiedz bede wdzieczny za kazde info. Pozdrawiam
MACIOR - Pon Paź 01, 2007 11:14
http://www.eiptuning.com/ tu masz trochę info
http://vwvortex.com/ tradycyjne Vortex i pare dni czytania i ogarniesz temat
Ceny szykuj 10tysia i nie słuchaj się tych, co założyli za 2-3k.
cronosik - Wto Paź 02, 2007 00:02
10tysi to jeszcze ok myslalem ze ok 15. ale wiesz czy ktos w polsce by sie tego podjal?? ciagle mysle i szukam ) Pozdrawiam
pilachgt - Wto Paź 02, 2007 00:29
cronosik napisał/a: | 10tysi to jeszcze ok myslalem ze ok 15. ale wiesz czy ktos w polsce by sie tego podjal?? ciagle mysle i szukam ) Pozdrawiam |
Ja proponuje pogadac z firma Lech Gorski Motorsport. Tylko ze robota przy takich modach troche kosztuje.
cronosik - Pon Paź 08, 2007 21:23
Witam, mam jeszcze pytanie bo ostatnio z szanownym Mpiratem przy piwku rozprawialismy i wpadl nam pomysl przeszczepu do mojego corrado jakiegos silniczka tdi czy ktos moze cos powiedziec czy to dobry pomysl czy glupi pomysl pijanych chlopakow ) jesli ktos cos wie gdzie to mozna robic czy ktos bliko lublina by sie podjal jakie koszty...
Pozdrawiam i z gory dziekuje
paoloz - Wto Paź 09, 2007 14:50
a może zaadaptować do twojego kompresa od merca lub od g60 też jakieś rozwiązanie i moc myśle że do osiągnięcia
cronosik - Wto Paź 09, 2007 17:48
Eh ile ludzi tyle pomysłów za swapem przemawia to ze włożył bym trochę młodszy silnik a to zawsze na plus nie wiem już głupieję i nie wiem co robić muszę na spokojnie wszystko przemyśleć i przeliczyć. ale dziękuje wszystkim za rady jakby ktoś miał jeszcze jakieś pomysły proszę walić Budżet na samochód ok 10tyś
lasek - Sro Paź 10, 2007 09:40
mi sie wydaje ze majac 10tys to sie zmieścisz na fajnego swapa typu 1,9 tdi na duzej turbinie z intercolerem i porobionymi rurkami z nierdzewki. bedziesz miala spokojnie 230 km i sporo momentu ;] .
MACIOR - Sro Paź 10, 2007 20:15
lasek napisał/a: | mi sie wydaje ze majac 10tys to sie zmieścisz na fajnego swapa typu 1,9 tdi na duzej turbinie z intercolerem i porobionymi rurkami z nierdzewki. bedziesz miala spokojnie 230 km i sporo momentu ;] . |
10tyś starczy na silnik, wlożenie i ew jakiś program.
cronosik - Czw Paź 11, 2007 00:27
MACIOR napisał/a: | lasek napisał/a: | mi sie wydaje ze majac 10tys to sie zmieścisz na fajnego swapa typu 1,9 tdi na duzej turbinie z intercolerem i porobionymi rurkami z nierdzewki. bedziesz miala spokojnie 230 km i sporo momentu ;] . |
10tyś starczy na silnik, wlożenie i ew jakiś program. |
To ile Twoim zdaniem potrzebuje kasy? Bo kazdy mi mowi co innego a nie chce utknac w polowie projektu przez brak kasy...
pozdrawiam
lasek - Czw Paź 11, 2007 08:05
jak masz te 10 tys to spokojnie sie zmiescisz z tym tdi. Tylko to naprawde trzeba zrobic ładnie i tak jak należy. Znam dobry warsztat gdzie robia to naprawde wyśmienicie ale jest to na ślasku. Ale reszta to jauż na gg albi PW
MACIOR - Czw Paź 11, 2007 20:22
lasek napisał/a: | jak masz te 10 tys to spokojnie sie zmiescisz z tym tdi. Tylko to naprawde trzeba zrobic ładnie i tak jak należy. Znam dobry warsztat gdzie robia to naprawde wyśmienicie ale jest to na ślasku. Ale reszta to jauż na gg albi PW |
I co on za te 10tysi włoży zajechanego ropniaka ???? Weź pod uwagę że ma benzynę, do roboty idzie układ paliwowy, cały mechanizm przeniesienia napędu plus masa innych pierdół które wyjdą w trakcie.
Za 10tysia zrobisz spokojnie pod warunkiem że będziesz robił sam, turbine kupujesz za 2,5-3,5k nówke, wystarczy troszkę poszukać, kolektory masz gotowce w US and A w cenach od 20$ seryjne wtryski na jakiegoś softa 250km spokojnie wystarczą, wydech lutnie Ci Geo, wystroić to można na seryjnym kompie bądź świni za 350zł, dużo też zależy od stanu auta, jak jest malina to można dłubać. Jak już koniecznie chcesz to komuś zlecić to uderzaj do Lecha, możesz też napisać PW do użytkownika V-Max może będzie mu się chciało coś polepić.
lasek - Pią Paź 12, 2007 01:02
zajechany ropniak ;] ciekawe w jakiej formie jest vr6 i czy da rade z tubina czy kompresoerm. myslalem nad ARL i gt22 icek t5 łapy silnika golf IV.
Ale wybor nie należy do mnie, wiec nie mi ocecniac .
cronosik - Pią Paź 12, 2007 03:14
ja tez sie sklaniam nad tdi. i wlasnie nad arl w miare nowym z milym przebiegiem zeby odswierzyc auto, a pozatym nie bede ukrywal ze chodzi tez o spalanie nie mam zamiaru sie z autem narazie rozstawac. a juz teraz pali spokojnie 12-13l a z turbo nie wiadomo ile bedzie. Co do jego stanu to poki co jest ok ale ma przebieg powyzej 200tys a wiadomo ze nikt go nigdy nie oszczedzal i nie ucieszylbym sie jak po wlozenui turbo po miesiacu rozwalilo by caly motor, wiec troche boje sie w niego inwestowac...
Co do kasy mam aktualnie 10 + kasa za ktora sprzedam graty z samochodu. a jak zabraknie 2 czy 3tysi to tez jakos sie dolozy. Tylko szukam kto mi to zrobi. Od poniedzialku zaczne jezdzic i meczyc wszystkich zeby ustalac szczegoly. a Taki arl po chipie powinien dac ok 180-190kucy to do wiosny by wystarczylo a potem jak odloze troche kasy zaczalbym dlubac na wiecej..
A wg Ciebie Macior ile potrzebuje na takiego swapa??
MACIOR - Pią Paź 12, 2007 15:45
cronosik napisał/a: |
A wg Ciebie Macior ile potrzebuje na takiego swapa?? |
Jak będzisz sam robił to może Ci te 10tysia wystarczy, jak dasz komuś to 15 może być mało.
lasek - Pią Paź 12, 2007 20:39
ja do inci wsadziłem tdi ale z passata 1,9 130 PD typ AVF. za kompletny silnik z pedałem gazu zaworkami z wiazka totalnie wszystko co steruje silniekiem zaplacilem 3200 zł za skrzynie 1200zł za łapy 50 zł za szt. pedal sprzegła sprezentowal mi kolega. intercoler 200zł obudowa filtra powietrza 100 zł. skladalem wszystko w tamtym roku przez wakacje.
wydech sam zrobilem dolt z pomoca kolegi z nierdzewki. Elektryke zrobil GTO dalszy sasiad
Oj tam co tu duzo gadać wyszlo to dużo mniej niż np 1,8 na dużej turbinie co stworzyl GTO do mk1 i mk2, ale mil 300 km a ja mam tylko 150 bo mam program (widomo od kogo) ;]
Dzwonilem dzis do kolegów i maja mi odpowiedzec ile $$ jest potrzebe na ARL do corrado tak żeby wszysko bylo dobrze a silnik był świerzy. Myśle że spokojnie damy rade ;]
powtarzam Wybor nie mój nie namawiam.
cronosik - Pią Paź 12, 2007 22:38
wielkie dzieki jak tylko cos bedziesz wiedzial daj znac. No ja z turbo do tego zrezygnowalem wiec jestem bardzo za TDI. Bo to fajny ciekawy i odwazny projekt Pozdrawiam
lasek - Sob Paź 13, 2007 23:10
jest arl ale juz zaklepany na golfa mkIII, bedzie inny ;] trochu czasu i bedzie dobrze. wiadomo jak sie szuka nie ma albo bezie pozniej .
A napewno bedzie świerze...... gg
cronosik - Nie Paź 14, 2007 23:17
Dawaj jakies szczegoly moje gadu to 1583404 odezwij sie jak bedziesz mial chwile, albo wal na forum.
cronosik - Czw Paź 18, 2007 23:18
No i niestety nie tak latwo. Juz zdazylem zamknac temat o szukaniu firmy ktora by mi zrobila swapa bo myslalem ze znalazlem ale w ostatniej chwili V-maxx sie wycofal. Nie mam zalu bo wiem ze projekt latwy nie jest ale szkoda bo myslalem ze ciekawy projekt i byloby fajnie gdyby zrobila to lubelska firma
|
|