|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
 |
Park Techniczno - Serwisowy - problem z przyspieszeniem w a4 1.9 TDI
.Gelo. - Wto Paź 16, 2007 21:51 Temat postu: problem z przyspieszeniem w a4 1.9 TDI potrzebuje pomocy i odpowiedzi na pytanie co to może być
samochód praktycznie nie przyspiesza wskazówka obrotomierza dochodzi niewiele powyżej 3000 obrotów i koniec samochód jest strasznie zamulony
jeśli ktos zna przyczyne prosze o pomoc bo jazda w taki sposób to katorga
dzięki
QSY - Wto Paź 16, 2007 22:30
sprawdz droznosc katalizatora, zaslep recyrkulacje sprawdz przepływke i podłączenie kostki do przepływki. jak masz wersje 110 HP to sprawdz czy zmienna geometria czasem nie staneła.....
Wymien filtr paliwa i powietrza. Wogóle to sprawdz czy i jakie cisnienie laduje turbo:)
jednym slowem odwiedz jakis warsztat co sie na tym zna
Vesti - Wto Paź 16, 2007 22:32
Prawdopodobnie padł przepływomierz.
Na przyszłość stosuj dobry filtry powietrza ( nie jest to główna przyczyna ).
Proponuje nie stosować Filtrona. W środowisku mówi się o jego dużym "zapyleniu".
O QSy mnie wyprzedził
Najszybciej i najprościej pożycz przepływke i sprawdź.
kicek - Sro Paź 17, 2007 00:15
Znajomy też miał ten problem, po podmiance przepływki było wszystko oki...
slg - Sro Paź 17, 2007 08:07
przyczyn może być kilkanaście , bez dobrej diagnostyki możesz wymienić pół silnika i problem pozostanie...
Najczęsciej wiadomo pada przepływka , więc odłącz od niej kabelek (wtedy sterownik podstawi sobie wartosc 550mg powietrza , co wystarczy żeby podać już troche paliwa) , i jeśli na odłączonej wtyczce będzie jezdzic lepiej niż na podłączonej to masz odpowiedź że to przepływka , jesli nie , musisz diagnozować.
Pozdro
.Gelo. - Sro Paź 17, 2007 14:28
gdzie moge z tym podjechać znacie jakies dobre miejsce jak tak prosze o namiary
dzięki za info
slg - Sro Paź 17, 2007 14:56
na diagnostyke mozesz przyjechać do mnie , napisz jaki masz silnik (1Z ?)
agrabsabi - Sro Paź 17, 2007 19:49
gelo_lsw napisał/a: | gdzie moge z tym podjechać znacie jakies dobre miejsce jak tak prosze o namiary
dzięki za info |
no do TTomka też możesz z tym problemem podjechać
...tu też możesz z takim problemem walić jak w dym
Latała Bogdan i Marek S.C. Zakład Mechaniki Pojazdowej
ul. Abramowicka 229
20-391 Lublin
Telefon: +48 817 518 154
Polecam
.Gelo. - Sro Paź 17, 2007 20:05
już sie umówiłem z slg dzięki
marewel - Sro Paź 17, 2007 23:34
Na początek wywal kata,i zrób porządne logi.
.Gelo. - Czw Paź 18, 2007 19:39
wielkie dzięki slg za pomoc przy aucie
Tomek - Czw Paź 18, 2007 23:28
I co było?
slg - Pią Paź 19, 2007 07:34
dokładnej diagnostyki nie udało sie zrobić , gdyż ktos u Gela odłączył zasilanie do złącza obd (moze podczas instalowania alarmu?), na szczęscie ustarke dało sie zlokalizować bez komputera. Brak podcisnienia na zaworku N75 , co jak wiadomo powoduje brak sterowania zmienną geometrią w turbinie , tak więc Gelo jeździł SDi . Było już ciemno wczoraj , ale stawiam na jakas nieszczelnosc po drodze do zaworka , gdyz na vacum pompie było podcisnienie , pozostaje zlokalizowac tą nieszczelnosc i auto będzie latać jak kiedys.
.Gelo. - Wto Paź 23, 2007 18:35
właśnie udało mi się namierzyć nieszczelność ,jeden z przewodów był przetarty a także ten trójnik który jest z tyłu silnika ,Michał podpowiedział mi żebym próbował to uszczelniać ale może ktoś wie czy dostane to gdzieś nowe albo używane na jakims szrocie
QSY - Sro Paź 24, 2007 12:53
Nowe przewody takie jak Ci potrzeba kupisz w firmie HEN DAR ul. Kunickiego 232.
Jak wyjedziesz z gluskiej na kunickiego w strone miasta jadAc od swidnika to za kosciołem jakies 200m. (po tej samej stronie co kosciół)
|
|