Lubelskie Forum Motoryzacyjne

Park Techniczno - Serwisowy - Co jest nie tak ?

Stacho_16V - Wto Gru 11, 2007 17:47
Temat postu: Co jest nie tak ?
Problem polega na tym iż jak samochód złapie temperature taką 70-80-90 stopni i mam poniżej 1/4 zbiornika paliwa to wtedy zaczyna wyć pompa paliwa i na dodatek silnik traci obroty spadają czasami do 0,6 tyś obrotów(dająć gaz ma full oboroty wrócą ale są zamulone) czasami silnik całkowicie przez to gasnie gaśnie.
Jeżeli mam powyżej 1/4 zbiornika paliwa wtedy silnik nawet jeżeli ma 90 stopni to nie traci obrotów i nie gaśnie lecz pompa paliwa wyje.
Jednyem słowem POMOCY

Jaqub - Wto Gru 11, 2007 18:20

pompa paliwa zdycha... zapchany filter, syf w zbiorniku i jeszcze wiele innych... musisz wyciagnac ja i ogladnac sobie... paliwo moze byc marnej jakosci...
ja dozynalem swoja pompe ponad dwa lata :mrgreen:

Stacho_16V - Wto Gru 11, 2007 18:24

Filtr paliwa został wymieniony 4 dni temu także napewno nie jest zapchany.
_Rafi_ - Wto Gru 11, 2007 18:29

Stachu w Escorcie tez mi zdychało auto aż nie dostałem sie do smoka w zbiorniku.Tam był tez filtr a na nim galareta.Wymyłem założyłem i śmigał jak nowo narodzony.
Jaqub - Wto Gru 11, 2007 18:33

to ze wymieniles filter nic nie znaczy... kiedys wujaszek w mazdzie jak zalal jakiegos specyfika to tak mu odmulilo zbiornik ze 7 razy zmienial filtry a i tak nie obylo sie na plukaniu zbiornika :spoko:
Stacho_16V - Wto Gru 11, 2007 21:36

Coś musze z tym zrobić bo jest tragedia :/
Jaqub - Wto Gru 11, 2007 23:02

dopoki nie zajzysz do zbiornika to nic sie nie wyjasni...
KIT GTO - Wto Gru 11, 2007 23:05

Jaqub napisał/a:
dopoki nie zajzysz do zbiornika to nic sie nie wyjasni...

a w zbiorniku syf, mimo że wymieniał filtr to wraz pewnie pociągnęło

QSY - Sro Gru 12, 2007 00:45

jak nie zmierzysz cisnienia na listwie paliwowej to gówno bedziesz wiedział :S

inaczej tylko gdybac sobie mozna... :roll:

Stacho_16V - Sro Gru 12, 2007 00:51

dobrze panie QSY sprawdze i tą opcję !
Vesti - Sro Gru 12, 2007 01:51

W moim willim wysrał sie wtedy sterownik silnika.
Dodatkowo Obroty potrafiły wejść na 1500 apa mula.

Tak jak Qsy napisał.. spr.

Drift_King - Sro Gru 12, 2007 09:50

QSY napisał/a:
jak nie zmierzysz cisnienia na listwie paliwowej to gówno bedziesz wiedział :S

inaczej tylko gdybac sobie mozna... :roll:


Qsy dobrze mówisz,trzeba zmierzyć ciśnienie na listwie wtedy gdy się nagrzeje i zaczyna "wyć",bo wtedy ono spada.
Wyciągałem już kiedyś pompę z TEGO Clio i co ciekawe gdy wsadziłem ją na pirata do bańki z benzyną to silnik chodził 2 godizny i wyć nie zaczeła-wszystko było ok,po zamontowaniu do zbiornika dalej to samo.To jest ciekawe...

Stacho_16V - Pią Gru 14, 2007 07:16

Nie wiem, musze ogarnąc to bo jest to troche dziwne,mam teraz głęboką rezerwe i nic się nie dzieje nie próbowałem jeszcze zagrzać silnika żeby zobaczyc co by się działo,podejrzewam że było by to samo.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group