Lubelskie Forum Motoryzacyjne

Park Techniczno - Serwisowy - 110kM a jedzie jak 90kM A4 '96r 1,9 TDi

Czacha - Sob Lut 16, 2008 23:55
Temat postu: 110kM a jedzie jak 90kM A4 '96r 1,9 TDi
mamy problem...
jak w temacie...
turbo sprawne w 100% przepływomierz też, wymieniony filtr paliwa niby wszystko ok.


Jednak że auto jest jakieś zamulone, bierzemy pod uwagę jeszcze katalizator.



Może ktoś z was ma jeszcze inne pomysły bądź też doświadczenia...

będziemy wdzięczni za wszelkie uwagi i dokładnie to sprawdzimy. :spoko:

cymbur01 - Sob Lut 16, 2008 23:59

paliwo jakie wlaliscie moze byc do pupy :rotfl:
Czacha - Nie Lut 17, 2008 00:00

cymbur01 napisał/a:
paliwo jakie wlaliscie moze byc do pupy :rotfl:


to odpada w 100% nie w paliwie problem....

auto przy 3000 obr/min jak by się zawieszało na sekundę i szło dalej ale nie zawsze....
poza tym czuć że brak mu odejścia.....

kriss - Nie Lut 17, 2008 01:37

Takie samo zajwisko działo sie u mojego kolegi z pracy w goferku ze gdzie przy 3000obr zawieszało sie na sekundke i pozniej jechał i zapytam sie jego w poniedziałem to Wam napisze co on tak robił moze to pomoze i Wam Gomeziątka :) ;)
rafii - Nie Lut 17, 2008 09:39

czy naprawde turbo sprawne w 100% ???? bo jednak wydaje mi sie ze tu jest problem
Na poczatek trzeba sprawdzic kont wtrysku i logi dynamiczne, moze byc problem z turbina lub jej sterowaniem a logi robi sie wsiadajac do auta i robiac pomiary na drodze, wtedy sie sprawdza m. in. przeplywke i turbo

[ Dodano: Nie Lut 17, 2008 09:47 ]
Czacha i Gomez napisał/a:
bierzemy pod uwagę jeszcze katalizator.

mozliwe ze jest zapchany!!!! koniecznie sprwdzcie

Klimcia - Nie Lut 17, 2008 11:10

VAG VAG VAG i jeszcze raz VAG :mrgreen: podejżewam że dużo się wyjaśni, może błędy do kasacji, katy do regulacji, kornolio ma mieć vag-a dziś na spocie 8)
MACIOR - Nie Lut 17, 2008 11:14

Zaglądał ktoś co z EGR ????
ryssioo - Nie Lut 17, 2008 21:14

zawor recyrkulacji spalin. to takie male cusidelko do ktorego sa wpiete 3 przewody podcisnieniowe i jedna kostka 2 pinowa. znajduje sie pomiedzy blokiem silnika a wzmocnieniem przy chlodnicy obok turbiny. czesto zdarza sie ze przy diegnozowaniu vagiem wszystko jest ok. uszkodzeniu ulega natomiast membrana w zaworku. dosc czesta usterka w sliniku tdi 110 km
Gobo90 - Nie Lut 17, 2008 22:43

stawiam na n75......
.Gelo. - Nie Lut 17, 2008 22:45

Gobo90 napisał/a:
stawiam na n75......
nie to ! już sprawdzane było :/
Czacha - Pon Lut 18, 2008 15:45

rafii napisał/a:
czy naprawde turbo sprawne w 100% ???? bo jednak wydaje mi sie ze tu jest problem
Na poczatek trzeba sprawdzic kont wtrysku i logi dynamiczne, moze byc problem z turbina lub jej sterowaniem a logi robi sie wsiadajac do auta i robiac pomiary na drodze, wtedy sie sprawdza m. in. przeplywke i turbo


Vaga podłączaliśmy u marek2.3 w warsztacie i jeszcze w kilku innych miejscach i wszystko jest ok!!! :spoko:
Turbo przepływomierz jak najbardziej sprawne!!!! :)

MACIOR napisał/a:
Zaglądał ktoś co z EGR ????

a co to jest????????? może coś więcej byś napisał!!!! :|

ryssioo napisał/a:
,
zawor recyrkulacji spalin. to takie male cusidelko do ktorego sa wpiete 3 przewody podcisnieniowe i jedna kostka 2 pinowa. znajduje sie pomiedzy blokiem silnika a wzmocnieniem przy chlodnicy obok turbiny. czesto zdarza sie ze przy diegnozowaniu vagiem wszystko jest ok. uszkodzeniu ulega natomiast membrana w zaworku. dosc czesta usterka w sliniku tdi 110 km


sprawdzimy :spoko:

MACIOR - Pon Lut 18, 2008 15:53

Czacha i Gomez napisał/a:

MACIOR napisał/a:
Zaglądał ktoś co z EGR ????

a co to jest????????? może coś więcej byś napisał!!!! :|

ryssioo napisał/a:
,
zawor recyrkulacji spalin. to takie male cusidelko do ktorego sa wpiete 3 przewody podcisnieniowe i jedna kostka 2 pinowa. znajduje sie pomiedzy blokiem silnika a wzmocnieniem przy chlodnicy obok turbiny. czesto zdarza sie ze przy diegnozowaniu vagiem wszystko jest ok. uszkodzeniu ulega natomiast membrana w zaworku. dosc czesta usterka w sliniku tdi 110 km


sprawdzimy :spoko:


To co napisał rysio.
http://pl.wikipedia.org/wiki/EGR

ryssioo - Pon Lut 18, 2008 20:40

tutaj macie link do aukcji ze zdjeciem
http://moto.allegro.pl/it...t_skoda_vw.html

MACIOR - Pon Lut 18, 2008 21:46

ryssioo napisał/a:
tutaj macie link do aukcji ze zdjeciem
http://moto.allegro.pl/it...t_skoda_vw.html



Raczej http://moto.allegro.pl/it...di_1_9_tdi.html tamto to zaworek do sterowania EGRem czy turbiną.

Hugo - Wto Lut 19, 2008 07:51

A nie lepiej podjechać do kogoś kto się zna i niech zobaczy co z autem nie tak ??Bo tak to możecie do usranej śmierci zgadywać :haha:
agrabsabi - Wto Lut 19, 2008 09:44

podobny problem poruszany był w tym temacie http://lkt.pl/viewtopic.php?t=5594

wtedy pomógł slg może i tym razem by pomógł :)

Czacha - Wto Lut 19, 2008 11:49

agrabsabi napisał/a:
podobny problem poruszany był w tym temacie http://lkt.pl/viewtopic.php?t=5594

wtedy pomógł slg może i tym razem by pomógł :)


tak podobny, ale tylko podobny...
tylko ze my nie mamy problemy ze wskazówką która zatrzymuje sie na 3000obr/min to juz przerabialiśmy i okazało sie że było to turbo ale to już zrobione....

poza tym u niego już byliśmy na diagnostyce i co mógł to zrobił...

Hugo napisał/a:
A nie lepiej podjechać do kogoś kto się zna i niech zobaczy co z autem nie tak ??Bo tak to możecie do usranej śmierci zgadywać :haha:


byliśmy już u kilku znachorów i w warsztacie u marek 2.3 czekamy więc na propozycję żeby wiedzieć co jeszcze móc sprawdzić.....

KRASNAL_84 - Wto Lut 19, 2008 17:04

Cytat:
Jednak że auto jest jakieś zamulone, bierzemy pod uwagę jeszcze katalizator.



słuchajcie Czacha i Gomez ja w swojej audiczce wywaliłem całkiem katalizator bo tez była trochę zamulona, no i pomogło jej trochę odmuliła się...
Ps. wykruszony katalizator dało się jeszcze sprzedać na złomie :haha: i zarobić prawie 100 pln. :spoko:

ryssioo - Wto Lut 19, 2008 21:54

jesli na diagnozowaniu vagiem cisnienie na turbinie jest ok to katalizator jest w porzadku. ja bym szedl w kierunku recyrkulacji spalin
Czacha - Czw Lut 21, 2008 18:03

ryssioo napisał/a:
jesli na diagnozowaniu vagiem cisnienie na turbinie jest ok to katalizator jest w porzadku. ja bym szedl w kierunku recyrkulacji spalin


no popróbujemy teraz w tą stronę
a na dokładkę doszły nowe objawy
przy mocniejszym przygazowaniu silnik dostaje drgań i tracąc moc (obr) gaśnie.
tak jak by go coś zapychało

ilo - Czw Lut 21, 2008 19:00

Dostaje drgań bo tak jakby nie palił na wszystkie gary, może coś z pompą paliwa :idea:
marek2.3 - Czw Lut 21, 2008 19:17

dzisiaj przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz ale to sprawdzimy jutro i dla pewnosci wezme ten zawór recyrkulacji spalin
agrest82 - Czw Lut 21, 2008 21:29

marek2.3 napisał/a:
dzisiaj przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz ale to sprawdzimy jutro i dla pewnosci wezme ten zawór recyrkulacji spalin

Też postaram sie zawitać, może sie przydam do czegoś.

Czacha - Pią Lut 22, 2008 13:51

agrest82 napisał/a:
marek2.3 napisał/a:
dzisiaj przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz ale to sprawdzimy jutro i dla pewnosci wezme ten zawór recyrkulacji spalin

Też postaram sie zawitać, może sie przydam do czegoś.


ok :spoko:

Czacha - Sro Mar 19, 2008 22:56

KRASNAL_84 napisał/a:
wywaliłem całkiem katalizator


i u nas też już go nie ma....
troszkę się odmuliło ale to jeszcze do końca nie to...
jedziemy więc dalej ze sprawdzaniem..... :spoko:

marek2.3 napisał/a:
dzisiaj przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz ale to sprawdzimy jutro i dla pewnosci wezme ten zawór recyrkulacji spalin


no i to też już zrobione :>
Marek, dziękujemy za pomoc... :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group