|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
 |
Park Techniczno - Serwisowy - 110kM a jedzie jak 90kM A4 '96r 1,9 TDi
Czacha - Sob Lut 16, 2008 23:55 Temat postu: 110kM a jedzie jak 90kM A4 '96r 1,9 TDi mamy problem...
jak w temacie...
turbo sprawne w 100% przepływomierz też, wymieniony filtr paliwa niby wszystko ok.
Jednak że auto jest jakieś zamulone, bierzemy pod uwagę jeszcze katalizator.
Może ktoś z was ma jeszcze inne pomysły bądź też doświadczenia...
będziemy wdzięczni za wszelkie uwagi i dokładnie to sprawdzimy.
cymbur01 - Sob Lut 16, 2008 23:59
paliwo jakie wlaliscie moze byc do pupy
Czacha - Nie Lut 17, 2008 00:00
cymbur01 napisał/a: | paliwo jakie wlaliscie moze byc do pupy |
to odpada w 100% nie w paliwie problem....
auto przy 3000 obr/min jak by się zawieszało na sekundę i szło dalej ale nie zawsze....
poza tym czuć że brak mu odejścia.....
kriss - Nie Lut 17, 2008 01:37
Takie samo zajwisko działo sie u mojego kolegi z pracy w goferku ze gdzie przy 3000obr zawieszało sie na sekundke i pozniej jechał i zapytam sie jego w poniedziałem to Wam napisze co on tak robił moze to pomoze i Wam Gomeziątka
rafii - Nie Lut 17, 2008 09:39
czy naprawde turbo sprawne w 100% ???? bo jednak wydaje mi sie ze tu jest problem
Na poczatek trzeba sprawdzic kont wtrysku i logi dynamiczne, moze byc problem z turbina lub jej sterowaniem a logi robi sie wsiadajac do auta i robiac pomiary na drodze, wtedy sie sprawdza m. in. przeplywke i turbo
[ Dodano: Nie Lut 17, 2008 09:47 ]
Czacha i Gomez napisał/a: | bierzemy pod uwagę jeszcze katalizator. |
mozliwe ze jest zapchany!!!! koniecznie sprwdzcie
Klimcia - Nie Lut 17, 2008 11:10
VAG VAG VAG i jeszcze raz VAG podejżewam że dużo się wyjaśni, może błędy do kasacji, katy do regulacji, kornolio ma mieć vag-a dziś na spocie
MACIOR - Nie Lut 17, 2008 11:14
Zaglądał ktoś co z EGR ????
ryssioo - Nie Lut 17, 2008 21:14
zawor recyrkulacji spalin. to takie male cusidelko do ktorego sa wpiete 3 przewody podcisnieniowe i jedna kostka 2 pinowa. znajduje sie pomiedzy blokiem silnika a wzmocnieniem przy chlodnicy obok turbiny. czesto zdarza sie ze przy diegnozowaniu vagiem wszystko jest ok. uszkodzeniu ulega natomiast membrana w zaworku. dosc czesta usterka w sliniku tdi 110 km
Gobo90 - Nie Lut 17, 2008 22:43
stawiam na n75......
.Gelo. - Nie Lut 17, 2008 22:45
Gobo90 napisał/a: | stawiam na n75...... | nie to ! już sprawdzane było
Czacha - Pon Lut 18, 2008 15:45
rafii napisał/a: | czy naprawde turbo sprawne w 100% ???? bo jednak wydaje mi sie ze tu jest problem
Na poczatek trzeba sprawdzic kont wtrysku i logi dynamiczne, moze byc problem z turbina lub jej sterowaniem a logi robi sie wsiadajac do auta i robiac pomiary na drodze, wtedy sie sprawdza m. in. przeplywke i turbo |
Vaga podłączaliśmy u marek2.3 w warsztacie i jeszcze w kilku innych miejscach i wszystko jest ok!!!
Turbo przepływomierz jak najbardziej sprawne!!!!
MACIOR napisał/a: | Zaglądał ktoś co z EGR ???? |
a co to jest????????? może coś więcej byś napisał!!!!
ryssioo napisał/a: | ,
zawor recyrkulacji spalin. to takie male cusidelko do ktorego sa wpiete 3 przewody podcisnieniowe i jedna kostka 2 pinowa. znajduje sie pomiedzy blokiem silnika a wzmocnieniem przy chlodnicy obok turbiny. czesto zdarza sie ze przy diegnozowaniu vagiem wszystko jest ok. uszkodzeniu ulega natomiast membrana w zaworku. dosc czesta usterka w sliniku tdi 110 km |
sprawdzimy
MACIOR - Pon Lut 18, 2008 15:53
Czacha i Gomez napisał/a: |
MACIOR napisał/a: | Zaglądał ktoś co z EGR ???? |
a co to jest????????? może coś więcej byś napisał!!!!
ryssioo napisał/a: | ,
zawor recyrkulacji spalin. to takie male cusidelko do ktorego sa wpiete 3 przewody podcisnieniowe i jedna kostka 2 pinowa. znajduje sie pomiedzy blokiem silnika a wzmocnieniem przy chlodnicy obok turbiny. czesto zdarza sie ze przy diegnozowaniu vagiem wszystko jest ok. uszkodzeniu ulega natomiast membrana w zaworku. dosc czesta usterka w sliniku tdi 110 km |
sprawdzimy |
To co napisał rysio.
http://pl.wikipedia.org/wiki/EGR
ryssioo - Pon Lut 18, 2008 20:40
tutaj macie link do aukcji ze zdjeciem
http://moto.allegro.pl/it...t_skoda_vw.html
MACIOR - Pon Lut 18, 2008 21:46
Raczej http://moto.allegro.pl/it...di_1_9_tdi.html tamto to zaworek do sterowania EGRem czy turbiną.
Hugo - Wto Lut 19, 2008 07:51
A nie lepiej podjechać do kogoś kto się zna i niech zobaczy co z autem nie tak ??Bo tak to możecie do usranej śmierci zgadywać
agrabsabi - Wto Lut 19, 2008 09:44
podobny problem poruszany był w tym temacie http://lkt.pl/viewtopic.php?t=5594
wtedy pomógł slg może i tym razem by pomógł
Czacha - Wto Lut 19, 2008 11:49
tak podobny, ale tylko podobny...
tylko ze my nie mamy problemy ze wskazówką która zatrzymuje sie na 3000obr/min to juz przerabialiśmy i okazało sie że było to turbo ale to już zrobione....
poza tym u niego już byliśmy na diagnostyce i co mógł to zrobił...
Hugo napisał/a: | A nie lepiej podjechać do kogoś kto się zna i niech zobaczy co z autem nie tak ??Bo tak to możecie do usranej śmierci zgadywać |
byliśmy już u kilku znachorów i w warsztacie u marek 2.3 czekamy więc na propozycję żeby wiedzieć co jeszcze móc sprawdzić.....
KRASNAL_84 - Wto Lut 19, 2008 17:04
Cytat: | Jednak że auto jest jakieś zamulone, bierzemy pod uwagę jeszcze katalizator. |
słuchajcie Czacha i Gomez ja w swojej audiczce wywaliłem całkiem katalizator bo tez była trochę zamulona, no i pomogło jej trochę odmuliła się...
Ps. wykruszony katalizator dało się jeszcze sprzedać na złomie i zarobić prawie 100 pln.
ryssioo - Wto Lut 19, 2008 21:54
jesli na diagnozowaniu vagiem cisnienie na turbinie jest ok to katalizator jest w porzadku. ja bym szedl w kierunku recyrkulacji spalin
Czacha - Czw Lut 21, 2008 18:03
ryssioo napisał/a: | jesli na diagnozowaniu vagiem cisnienie na turbinie jest ok to katalizator jest w porzadku. ja bym szedl w kierunku recyrkulacji spalin |
no popróbujemy teraz w tą stronę
a na dokładkę doszły nowe objawy
przy mocniejszym przygazowaniu silnik dostaje drgań i tracąc moc (obr) gaśnie.
tak jak by go coś zapychało
ilo - Czw Lut 21, 2008 19:00
Dostaje drgań bo tak jakby nie palił na wszystkie gary, może coś z pompą paliwa
marek2.3 - Czw Lut 21, 2008 19:17
dzisiaj przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz ale to sprawdzimy jutro i dla pewnosci wezme ten zawór recyrkulacji spalin
agrest82 - Czw Lut 21, 2008 21:29
marek2.3 napisał/a: | dzisiaj przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz ale to sprawdzimy jutro i dla pewnosci wezme ten zawór recyrkulacji spalin |
Też postaram sie zawitać, może sie przydam do czegoś.
Czacha - Pią Lut 22, 2008 13:51
agrest82 napisał/a: | marek2.3 napisał/a: | dzisiaj przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz ale to sprawdzimy jutro i dla pewnosci wezme ten zawór recyrkulacji spalin |
Też postaram sie zawitać, może sie przydam do czegoś. |
ok
Czacha - Sro Mar 19, 2008 22:56
KRASNAL_84 napisał/a: | wywaliłem całkiem katalizator |
i u nas też już go nie ma....
troszkę się odmuliło ale to jeszcze do końca nie to...
jedziemy więc dalej ze sprawdzaniem.....
marek2.3 napisał/a: | dzisiaj przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz ale to sprawdzimy jutro i dla pewnosci wezme ten zawór recyrkulacji spalin |
no i to też już zrobione
Marek, dziękujemy za pomoc...
|
|