|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
 |
Park Techniczno - Serwisowy - Obniżenie pupci w hondzi
Konrad - Wto Mar 18, 2008 18:55 Temat postu: Obniżenie pupci w hondzi Jako że w hondzi pupcia jest w chmurach cały czas mam myśli samobójcze...
I naszła mnie myśl...
Czy istnieje możliwość obsadzenia niżej sprężynek które mam teraz na hondzi? Dodam ze siedzi kpl B8...
Nie chciałbym zakładać springów bo będzie mega twardo a tak jest idealnie... Da sie coś takiego wykombinować?
wilku - Wto Mar 18, 2008 19:02
teoretycznie sie da , tylko czy po takim zabiegu amortyzator i sprezyna beda współdziałas prawidłowo ? tego nie wiem
Konrad - Wto Mar 18, 2008 19:08
wilku napisał/a: | teoretycznie sie da , tylko czy po takim zabiegu amortyzator i sprezyna beda współdziałas prawidłowo ? tego nie wiem |
Jak to ma być kosztem bezpieczeństwa to piernicze takie zabawy...
Czekam na wiecej odpowiedz w tamacie
MACIOR - Wto Mar 18, 2008 19:09
Wrzuć 2 worki kartofli do bagażnika i będzie git a tak całkiem na serio to do b8 możesz spokojnie zapodawać i -80mm, te amory zostały stworzone do krótszych sprężyn.
wilku - Wto Mar 18, 2008 19:09
no ja to widze tak ze trzeba odciac mocowanie i przespawac nizej. Ale jak to sie bedzie zachowywało nie wiem
Konrad - Wto Mar 18, 2008 19:12
MACIOR napisał/a: | a tak całkiem na serio to do b8 możesz spokojnie zapodawać i -80mm, te amory zostały stworzone do krótszych sprężyn. |
Konrad napisał/a: | Nie chciałbym zakładać springów bo będzie mega twardo a tak jest idealnie |
Ale kto wie........
MACIOR - Wto Mar 18, 2008 19:13
W mordę niedoczytałem Jak chcesz przerzucać tależyki to już lepiej przerób to na gwint, jeździ trochę takich patentów w PL i malina, a prościej kup niższe springi.
Konrad - Wto Mar 18, 2008 19:17
MACIOR napisał/a: | już lepiej przerób to na gwint |
A coś wiecej w temacie wiesz ;>
Jak coś to sie rozpisz
Jaqub - Wto Mar 18, 2008 19:20
nie masz co sie martwic bardzo twardoscia bo ta zalezy glownie od amortyzatorow... sam nie wierzylem ze az do tego stopnia... dopoki kolega nie mial z tylu na aucie tylko sprezyn (sportowych) i okazalo sie ze mozna go rozbujac jak auto w hamerykanskim teledysku... wiec skoro masz B8 to spokojnie mozesz sobie poszukac jakis sprezynek odpowiednio dla Ciebie obnizajacych
Konrad - Wto Mar 18, 2008 19:23
Jakub ze niby na seryjnych amorkach+springi jest bardziej twardo niż B8+springi?
MACIOR - Wto Mar 18, 2008 19:42
Torowy H&R+B8 miałem w Audi, na równej drodze idzie jak po sznurku, po mieście max 50km/h. Co do przerabiania tego na gwint to za dużo nie wiem, na forach cultstyle.pl vwgolf.pl jest trochę info, ale tak na chłopski rozum to wrzucasz amora w gwintowaną rurę, gwintujesz talerzyk, składasz i ma latać. Fotka dla lepszego zobrazowania moich chorych myśli.
siwy - Wto Mar 18, 2008 19:46
a co Ty odczujesz jak z tylu sobie utwardzisz? wazne zebys z przodu nie mial totalnej taczki.
kup obnizajace sprezyny. odrazu odradzam te jamexy czy jak to g... sie zowie - potrafi spasc podczas upalania.
a spawanie sprezyn i skracanie zdecydowanie odradzam.
Konrad - Wto Mar 18, 2008 19:50
macior fotki nie widze ale mniej więcej wiem ocb...
Siwy miałem te jamexy na poprzednim aucie i było bardzo dobrze... I od wielu osób słysze ze jest wszystko ok
Jaqub - Wto Mar 18, 2008 20:05
Konrad napisał/a: | Jakub ze niby na seryjnych amorkach+springi jest bardziej twardo niż B8+springi? |
nie chodzi o to ze TWARDOSC zalezy glownie od AMORKA a nie sprezyny... ja mam KONI z reg twardosci i twardosci nie reguluje sie wymiana sprezyn a regulacja amortyzatora... wiec skoro juz i tak masz B8 to wkladaj sportowe springi
Konrad - Wto Mar 18, 2008 21:28
a co myslicie o czymś takim
http://cgi.ebay.com/ebaym...sspagenameZWDVW
MACIOR - Wto Mar 18, 2008 21:39
Wilku miał chyba takie coś u siebie.
Konrad - Wto Mar 18, 2008 21:59
MACIOR napisał/a: |
Wilku miał chyba takie coś u siebie. |
Z B8 podobno robi dobrą robote
siwy - Sro Mar 19, 2008 01:04
Konrad napisał/a: | macior fotki nie widze ale mniej więcej wiem ocb...
Siwy miałem te jamexy na poprzednim aucie i było bardzo dobrze... I od wielu osób słysze ze jest wszystko ok | jak miales jamexy i uwazasz ze bylo bardzo dobrze, to rownie dobrze mozesz sobie wsadzic sprezynki z dlugopisow i tak nie poczujesz roznicy. ciesz sie i dziekuj Najwyzszemu ze jeszcze stapasz po ziemi, bo ja widzialem jamexa ktory sie wymsknal na zakrecie i kolega stracil panowanie nad autem. i czytajac Hondatech.pl (zanim padl) byly SAME negatywne opinie na ten temat, wiec jezeli ludzie na Hondatechu rowniez maja zdanie podobne jak ja - to chyba nie ma o czym dyskutować
wilku - Sro Mar 19, 2008 02:45
MACIOR napisał/a: |
Wilku miał chyba takie coś u siebie. |
Miałem u siebie cos takiego , tylko nie jakis szit no name , tylko megan Racing za ponad 140 $ i moje odczucia sa takie ze takiego bardziewia to ja dawno nie widziałem. Jezeli jezdzisz autem sporadycznie i ma tylko wygladacto OK. lecze jezeli chcesz na tym jezdzic to odradzam
Kup dobre springi i bedziesz zadowolony
Ewentualnie szukaj sprezyn od I-VT sa nizsze od serii ok 15- 20 mm
|
|