Lubelskie Forum Motoryzacyjne

Park Techniczno - Serwisowy - Obniżenie pupci w hondzi

Konrad - Wto Mar 18, 2008 18:55
Temat postu: Obniżenie pupci w hondzi
Jako że w hondzi pupcia jest w chmurach cały czas mam myśli samobójcze...

I naszła mnie myśl...

Czy istnieje możliwość obsadzenia niżej sprężynek które mam teraz na hondzi? Dodam ze siedzi kpl B8...



Nie chciałbym zakładać springów bo będzie mega twardo a tak jest idealnie... Da sie coś takiego wykombinować?

wilku - Wto Mar 18, 2008 19:02

teoretycznie sie da , tylko czy po takim zabiegu amortyzator i sprezyna beda współdziałas prawidłowo ? tego nie wiem
Konrad - Wto Mar 18, 2008 19:08

wilku napisał/a:
teoretycznie sie da , tylko czy po takim zabiegu amortyzator i sprezyna beda współdziałas prawidłowo ? tego nie wiem


Jak to ma być kosztem bezpieczeństwa to piernicze takie zabawy...
Czekam na wiecej odpowiedz w tamacie

MACIOR - Wto Mar 18, 2008 19:09

Wrzuć 2 worki kartofli do bagażnika i będzie git :D a tak całkiem na serio to do b8 możesz spokojnie zapodawać i -80mm, te amory zostały stworzone do krótszych sprężyn.
wilku - Wto Mar 18, 2008 19:09

no ja to widze tak ze trzeba odciac mocowanie i przespawac nizej. Ale jak to sie bedzie zachowywało nie wiem
Konrad - Wto Mar 18, 2008 19:12

MACIOR napisał/a:
a tak całkiem na serio to do b8 możesz spokojnie zapodawać i -80mm, te amory zostały stworzone do krótszych sprężyn.



Konrad napisał/a:
Nie chciałbym zakładać springów bo będzie mega twardo a tak jest idealnie



Ale kto wie........ :mrgreen:

MACIOR - Wto Mar 18, 2008 19:13

W mordę niedoczytałem :D Jak chcesz przerzucać tależyki to już lepiej przerób to na gwint, jeździ trochę takich patentów w PL i malina, a prościej kup niższe springi.
Konrad - Wto Mar 18, 2008 19:17

MACIOR napisał/a:
już lepiej przerób to na gwint

A coś wiecej w temacie wiesz ;>

Jak coś to sie rozpisz

Jaqub - Wto Mar 18, 2008 19:20

nie masz co sie martwic bardzo twardoscia bo ta zalezy glownie od amortyzatorow... sam nie wierzylem ze az do tego stopnia... dopoki kolega nie mial z tylu na aucie tylko sprezyn (sportowych) i okazalo sie ze mozna go rozbujac jak auto w hamerykanskim teledysku... wiec skoro masz B8 to spokojnie mozesz sobie poszukac jakis sprezynek odpowiednio dla Ciebie obnizajacych :spoko:
Konrad - Wto Mar 18, 2008 19:23

Jakub ze niby na seryjnych amorkach+springi jest bardziej twardo niż B8+springi?
MACIOR - Wto Mar 18, 2008 19:42

Torowy H&R+B8 miałem w Audi, na równej drodze idzie jak po sznurku, po mieście max 50km/h. Co do przerabiania tego na gwint to za dużo nie wiem, na forach cultstyle.pl vwgolf.pl jest trochę info, ale tak na chłopski rozum to wrzucasz amora w gwintowaną rurę, gwintujesz talerzyk, składasz i ma latać. Fotka dla lepszego zobrazowania moich chorych myśli.


siwy - Wto Mar 18, 2008 19:46

a co Ty odczujesz jak z tylu sobie utwardzisz? wazne zebys z przodu nie mial totalnej taczki.

kup obnizajace sprezyny. odrazu odradzam te jamexy czy jak to g... sie zowie - potrafi spasc podczas upalania.

a spawanie sprezyn i skracanie zdecydowanie odradzam.

Konrad - Wto Mar 18, 2008 19:50

macior fotki nie widze ale mniej więcej wiem ocb...

Siwy miałem te jamexy na poprzednim aucie i było bardzo dobrze... I od wielu osób słysze ze jest wszystko ok

Jaqub - Wto Mar 18, 2008 20:05

Konrad napisał/a:
Jakub ze niby na seryjnych amorkach+springi jest bardziej twardo niż B8+springi?


nie chodzi o to ze TWARDOSC zalezy glownie od AMORKA a nie sprezyny... ja mam KONI z reg twardosci i twardosci nie reguluje sie wymiana sprezyn a regulacja amortyzatora... wiec skoro juz i tak masz B8 to wkladaj sportowe springi :spoko:

Konrad - Wto Mar 18, 2008 21:28

a co myslicie o czymś takim

http://cgi.ebay.com/ebaym...sspagenameZWDVW

MACIOR - Wto Mar 18, 2008 21:39

Konrad napisał/a:
a co myslicie o czymś takim

http://cgi.ebay.com/ebaym...sspagenameZWDVW


Wilku miał chyba takie coś u siebie.

Konrad - Wto Mar 18, 2008 21:59

MACIOR napisał/a:
Konrad napisał/a:
a co myslicie o czymś takim

http://cgi.ebay.com/ebaym...sspagenameZWDVW


Wilku miał chyba takie coś u siebie.



Z B8 podobno robi dobrą robote

siwy - Sro Mar 19, 2008 01:04

Konrad napisał/a:
macior fotki nie widze ale mniej więcej wiem ocb...

Siwy miałem te jamexy na poprzednim aucie i było bardzo dobrze... I od wielu osób słysze ze jest wszystko ok
jak miales jamexy i uwazasz ze bylo bardzo dobrze, to rownie dobrze mozesz sobie wsadzic sprezynki z dlugopisow i tak nie poczujesz roznicy. ciesz sie i dziekuj Najwyzszemu ze jeszcze stapasz po ziemi, bo ja widzialem jamexa ktory sie wymsknal na zakrecie i kolega stracil panowanie nad autem. i czytajac Hondatech.pl (zanim padl) byly SAME negatywne opinie na ten temat, wiec jezeli ludzie na Hondatechu rowniez maja zdanie podobne jak ja - to chyba nie ma o czym dyskutować
wilku - Sro Mar 19, 2008 02:45

MACIOR napisał/a:
Konrad napisał/a:
a co myslicie o czymś takim

http://cgi.ebay.com/ebaym...sspagenameZWDVW


Wilku miał chyba takie coś u siebie.



Miałem u siebie cos takiego , tylko nie jakis szit no name , tylko megan Racing za ponad 140 $ i moje odczucia sa takie ze takiego bardziewia to ja dawno nie widziałem. Jezeli jezdzisz autem sporadycznie i ma tylko wygladacto OK. lecze jezeli chcesz na tym jezdzic to odradzam


Kup dobre springi i bedziesz zadowolony :)

Ewentualnie szukaj sprezyn od I-VT sa nizsze od serii ok 15- 20 mm


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group