Lubelskie Forum Motoryzacyjne

Park Techniczno - Serwisowy - Audi 100 C3 1.8 - 20-ty stopien zasilania?

czekereke - Nie Mar 23, 2008 11:50
Temat postu: Audi 100 C3 1.8 - 20-ty stopien zasilania?
Witam wszystkich, potrzebuję pomocy...

Zdarza się, częsciej lub rzadziej sytuacja, w której silnik momentalnie gaśnie. np. stojąc na światłach w ułamku sek. stoi i koniec. zdarzylo sie to rowniez raz, jadac ok. 160km/h jakby na chwile brak prądu, obrotomierz "0", cisza. Ja nic nie robie a ona za moment jedzie dalej normalnie. Kiedy zgaśnie np. stojąc na światłach długo zajmuje jej odpalenie. (po przelaczeniu z LPG musi nagonić do gaźnika Pb, ale trwa to duuzo dluzej niz normalnie). ktoś może coś pomóc? podejrzewam cewkę zapł.

Silniczek to 1.8 SH + gaźnix
bede wdzieczny za jakis trop, pozdro!

TTomek - Nie Mar 23, 2008 21:58

mam taki specjalny przyrząd diagnostyczny do takich usterek...niestety nie działa przez tel i internet.

Trzeba przyjechać osobiście autem, położyć 50 zeta pod kulę a ona wtedy powróży... za miesiąc wdrożymy nową usługę : wpłacasz na konto a po dotarciu kasy na konto , wypłacam te 50 i wtedy wkładam pod kulę ... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

w/g ostatnich badań ta forma diagnostyki ma 50% sprawdzalności , więc chyba warto zaryzykować :D :D :D

W ramach Świąt promocja za friko : po długim molestowaniu kula zeznała po dobroci , że masz walniętego halla , cewkę lub syf na wtyczce modułu zapłonowego...z 1% z podatku dla pomocnej organizacji w tym przypadku dobrowolnie rezygnuję :spoko: :spoko:

QSY - Pon Mar 24, 2008 00:08

jak pamietam to czujnika halla tam nie ma, jak dla mnie cewka mówi juz dobranoc. Chyba ze zauwazyłes ze w jakichs specjalnych okolicznosciach pokazuje sie usterka? np wilgoc lub duza temperatura... :>
czekereke - Wto Mar 25, 2008 09:58

dzieki wielkie. cewka do wymiany, potem sie zobaczy.
TTomek - Pią Mar 28, 2008 22:38

QSY napisał/a:
jak pamietam to czujnika halla tam nie ma


a co tam jest jako czujnik obrotów wału???

być może już słabo pamiętam takie autka ale zazwyczaj jedyny czujnik to był hall w aparacie (w starszych modelach przerywacz klasyczny) lub na "zamachu"... za wyjątkiem 2,2 T w A200 lub 5000 ....

"indukcji" w audiku niestety nie pamiętam...no chyba że to autko sprzed wynalezienia czujników "tranzystorowych" ale wtedy to nawet ja jeszcze wchodziłem na stojąco pod tapczan....

QSY - Sob Mar 29, 2008 00:41

faktycznie wprowadziłem w błąd, z ciekawosci poszedłem do garazu oblukac taki aparat i jest hall.

ale przewaznie w tych wynalazkach pada cewka poprostu ze starosci a w takim audi narazona jest dodatkowo na wilgoc i czynniki zewnętrzene bo umocowana jest na scianie grodziowej, wiem bo miałem taki samochodzik przez 8 lat w domu ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group