|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
 |
Park Techniczno - Serwisowy - Trasa lublin-gdansk, co polecacie thx
mpirat - Pon Lip 14, 2008 11:10 Temat postu: Trasa lublin-gdansk, co polecacie thx J.w
Saper - Pon Lip 14, 2008 11:22
Ja będę robił tą trasę w tym tygodniu(mam nadzieje), tylko że kończę na jakimś campingu nad morzem. A jadę według tego co pokazuje http://map24.interia.pl/
Drift_King - Pon Lip 14, 2008 13:25
Jest chyba tylko jedna
noPROBlEm - Pon Lip 14, 2008 16:04
Przede wszystkim jedź w nocy. W dzień zajmuje to około 12h. W nocy jak pogonisz to połowę. Jedź normalnie na Warszawę, później na Gdańsk prosto. Jak wpadniesz do Wawki koło 1-2 to śmigasz prościutko jak prowadzą znaki. Przed Gdańskiem nie wal na żadne skróty zasłyszane w CB, nie będziesz wcale szybciej, a tylko się o kluczysz po lasach. Ja zrobiłem tą trasę w 7h z jednym postojem dłuższym i nie goniąc - max 130.
Drift_King - Pon Lip 14, 2008 16:08
ja zrobiłem w 5 w dzień......gejowską chóndą
najlepiej wystartować 3 nad ranem i na spokojnie 9-10 jestes w Gdańsku.....
p.s.uważaj na srebrne i czarne Megane'ki w Pomorskim....
Tomek - Pon Lip 14, 2008 17:27
A w garwolinie na stalową vectre kombi
marcinos - Pon Lip 14, 2008 17:53
Tomek napisał/a: | A w garwolinie na stalową vectre kombi |
maja już granatowa i podobno czesze non stop na obwodnicy
vectra C kombi przyciemnione szybki, CB na dachu, numerki WG *****
noPROBlEm - Pon Lip 14, 2008 18:31
Drift_King napisał/a: |
p.s.uważaj na srebrne i czarne Megane'ki w Pomorskim.... |
Srebrna Octavia, Czarny i Srebrny Passat, także trzeba uważać na wszystko praktycznie
MACIOR - Pon Lip 14, 2008 19:12
marcinos napisał/a: | Tomek napisał/a: | A w garwolinie na stalową vectre kombi |
maja już granatowa i podobno czesze non stop na obwodnicy
vectra C kombi przyciemnione szybki, CB na dachu, numerki WG ***** |
I na dodatek kombi W środę widziałem jakiegoś miłego starszego pana w BMW czesali
bodek - Pon Lip 14, 2008 20:59
i na trasie z warszawy na plonsk srebrna vectra kombi
dobry skrot jest ale to jak sie jedzie do gdyni i dalej, to przed gdanskiem skrecasz na pruszcz gdanski droga numer 226 i pozniej wypadasz prawie na poczatek obwodnicy trojmiasta
KIT GTO - Pon Lip 14, 2008 21:30
po co w nocy, w tamtym roku (sezon wakacyjny) wyjechałem o 5 rano z jednym postojem, i z objazdami bo jakieś remonty w Gdańsku były i bez najmniejszych problemów dojechałem w prawie 6 godzin, a jak jedziesz żeby odpocząć to i tak doba zazwyczaj zaczyna się od 10 lub 12, więc w nocy nie ma sensu
mpirat - Pon Lip 14, 2008 23:01
Witam dzieki za pomoc:) ta vectre juz widziałem w czwartek jak jechałem do wawki ma na mase ciemne szybki >Trasa mi sie zmieniła jade do darłowa start jutro 19 a w niedzielke z darłowa do gdanska:) dzis zakupiłem nawigacje moze sie przyda a cb tez mam. Zapierdalac nie bede bo pojdzie mi ponad tys na wache mam zamiar smigac max140 a co by antenty nie zgubic bo stary przy 170 zgubił rotfl, pozdro i thx za pomoc:)ziomy
MACIOR - Wto Lip 15, 2008 12:00
To co ty za antenę masz, moje najtańsze magnesowe siro 220km/h u Niemca wytrzymało przez pare ładnych kilometrów.
Drift_King - Wto Lip 15, 2008 12:33
MACIOR napisał/a: | To co ty za antenę masz, moje najtańsze magnesowe siro 220km/h u Niemca wytrzymało przez pare ładnych kilometrów. |
potwierdzam,przetestowałem juz kilka typów zarówno małych jak i wielkich i zadnej nie zrywa do 200kmh (więcej nie wyciąga cvc )
raz mi zerwało,ale postawiłem ją na czapie śniegu
marcinos - Wto Lip 15, 2008 16:38
na mojej tez pisało ze do 160 km/h a w niemczech przy 220 km/h się trzymał
wujek - Wto Lip 15, 2008 17:20
Moja to nawet w Polsce się przy 220km/h trzyma
bodek - Wto Lip 15, 2008 21:20
wszystko fajnie ale nie bedziemy pisac przy ilu nam sie kije trzymaja...
Paweel - Wto Lip 15, 2008 21:24
w łikend zgineło 64 ? osoby ?
Rysiek - Sro Lip 16, 2008 00:42
Szania jakies dobre CB mial bo dopiero przy 260 mu zerwało
Szerokosci i hektolitrow piwa zycze
wujek - Sro Lip 16, 2008 09:58
bodek napisał/a: | wszystko fajnie ale nie bedziemy pisac przy ilu nam sie kije trzymaja |
Z mojej strony to była lekka ironia
|
|