|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
 |
Park Techniczno - Serwisowy - 100 C4 2.0 16V Falujące obroty i nie tylko
plastik - Wto Lip 29, 2008 14:46 Temat postu: 100 C4 2.0 16V Falujące obroty i nie tylko Witam, mam pytanie co zrobić falują mi obroty na bezynie i na gazie gaśnie na wolnych obrotach zazwyczaj przy szybkim zejściu z obrotów przy wysprzęgleniu , na benzynie nie pali, wymieniłem wszystkie filtry przewody i świece, silniczek krokowy przeczyszczony, pompka chodzi bo słychać, mam trochę wyłamaną obudowę filtra powietrza mała szczelina ale powinien palić na benzynie , silnik 2.0 16v 140KM może ktoś miał podobny problem może komputer? wtryski? ciężko zdobyć obudowę do tego filtra może stożek? dodam, że nie palił też na gazie dopiero po wymianie przewodów , może gubi gdzieś prąd? jak mu się chce to potrafi łabnie pracować ale tylko czasami , długo stał bo problem istnieje od paru miesięcy ale kiedyś trzeba to zrobić
rafii - Wto Lip 29, 2008 15:24
temat stary jak...... od kiedy zaczeli montowac LPG do samochodow.
skoro wymieniles silniczek krok. filty, przewody kopulke palec itp. to najlepiej chyba pojechac do dorego speca od gazu na ponowne ustawienie!!!!jest prawdopodobiensto ze ECU nalapal bledow i sie teraz gubi!!!! wowczas reset i ponowne ustawienie mieszanki pomoze, aaa.. i dobrze by bylo sprawdzc sonde lambda!!!! tyle mi przychodzi do glowy na dzien dobry.....
kiedy jeden z klubowiczów powiedzial: lepiej niech auto stoi na parkingu z powodu braku kasy na wache niz ma stac bo sie cos zepsuło albo sie cos pier...li
jestem tego samego zdania!!!! dlatego jezdze tylko na PB
plastik - Wto Lip 29, 2008 18:08
No to Wielkie Dzieki tylko pozostaje jechać na kompa a gaz już był jak go kupiłem:oops:
marewel - Wto Lip 29, 2008 22:11
To jest na wtrysku mechanicznym?
chudy 2.0 - Wto Lip 29, 2008 22:55
Tak jak pisał Rafi ja bym sprawdził kompa i sonde ale możesz przemyć jeszcze krokowy benzynę zacznij od krokowego
plastik - Sro Lip 30, 2008 13:31
Nie wiem na jakim wtrysku muszę gdzieś oznaczenia odczytać spróbuje go zrestartować odłącze klemy na noc ...krokowy wyczyszczony.
rafii - Sro Lip 30, 2008 18:15
plastik napisał/a: | Nie wiem na jakim wtrysku muszę gdzieś oznaczenia odczytać spróbuje go zrestartować odłącze klemy na noc ...krokowy wyczyszczony. |
nie wiem czy reset ECU cos pomoze tylo pamietaj ze "pelny reset" polega na tym aby ECU ponownie sie zaadoptowal. po podlaczeniu klem uruchom silinik bez gazu, wylacz wszystkie przyciski na konsoli, nawiew radio klima itp. i ma chodzic az zlapie temp. - wtedy mozesz mowic o zresetowaniu i komp na nowo zaczyta wlascicwe parametry!!!
pojezdzi potem troche jeslli dalej bedziesz mial problem z obr. to sprawdz sonde lamda
plastik - Sro Lip 30, 2008 18:48
Stoi bez prądu już kilka godzin jest już zimny zaraz spróbuje tylko obawiam się ,że na benzynie nie odpali. Ale będe pewny, że to sonda albo pompka. Dzięki Wielkie dam znać jak postępy.
Czacha - Sro Lip 30, 2008 21:05
plastik,
PRZEDE WSZYSTKIM ZAPRASZAM CIĘ NAJPIERW TUTAJ -----> http://lkt.pl/viewtopic.php?t=804&start=1800
A PÓŹNIEJ TUTAJ ------> http://lkt.pl/viewtopic.php?t=541&start=720
dopiero potem zapraszam do aktywności na forum.....
proponuję również zapoznać się z regulaminem forum....
plastik - Sro Lip 30, 2008 23:38
Faluje nadal ale pracuje przynajmniej na benzynie, a na gazie git, a przy okazji zgasła kotrolka ABS-u
chudy 2.0 - Czw Lip 31, 2008 09:34
Odepnij kostke od krokowego i jak obroty będą ok to coś jest z krokowym
plastik - Czw Lip 31, 2008 16:09
jest to wtrysk mechaniczny i tu jest problem ciężko o dobrego fachowca ale znalazłem, zobaczymy
Szczypior - Pon Sie 04, 2008 11:53
Generalnie to moim zdaniem moga byc dwie rzeczy ktore moga powodowac falowanie obrotow mam taki sam silnik po pierwsze jezeli byl jezony na gazie to moze byc taka sytułacja iz wczesniej strzelił na gazie i mogło podgiąć tależ od przepływomierza... i jest to wysoko prawdopodobne a druga mozliwosc to nalezy sprawdzic podciśnienia poniewaz maja duze znaczenie przy pracy silnika a w szczególności na wtrysku mechanicznym.I ostania mozliwośc ktora była u mnie gółwnym powodem falowania na obrotach to jest wydech jezeli jest zabity albo ma gdzies przedmuchy to tez moze byc przyczyną twoich problemów....
plastik - Pon Sie 04, 2008 14:22
Jestem przekonany, że strzelił bo jest obudowa filtra pęknięta, wydech powinien być ok. Narazie tak jeżdże bo nie mam czasu, ale myślę gdzieś podjechać bo sam to pewnie coć popsuje
Szczypior - Pon Sie 04, 2008 22:18
Jak bedziesz chciał to moge zajrzec i powiem Ci czy jest to przepływka
ilo - Pon Sie 04, 2008 22:29
Szczypior napisał/a: | Jak bedziesz chciał to moge zajrzec i powiem Ci czy jest to przepływka |
Mogę wiedzieć jak sprawdzisz?
Szczypior - Wto Sie 05, 2008 13:03
ilo napisał/a: | Szczypior napisał/a: | Jak bedziesz chciał to moge zajrzec i powiem Ci czy jest to przepływka |
Mogę wiedzieć jak sprawdzisz? |
W sumie nic prostrzego w mechanicznym wtrysku jest w przepływomierzu talerz ktory musi spełniać odpowiednią szczeline i po talerzu najcześciej widać co i jak.
plastik - Sro Sie 06, 2008 23:26
Uszkodzony był moduł przy zapłonie wymieniłem ale nie pali strzela prycha itd jak mozesz to Daj namiar na siebie Dzięki
[ Dodano: Czw Sie 07, 2008 09:16 ]
Szczypior, proszę o kontakt pilnie Pozdrawim.
Szczypior - Czw Sie 07, 2008 09:52
Kom 513-851-864
plastik - Sob Sie 09, 2008 15:56
Szczypior zreanimował auto jeszcze to nie to ale wiemy co go boli
[ Dodano: Sob Sie 09, 2008 15:59 ]
Szczypior, POZDRAWIAM Wielkie DZIĘKI!!! Przeleciałem juz 300km jest ok
[ Komentarz dodany przez: gelo_lsw: Nie Sie 10, 2008 12:06 ]
możesz teraz dodać szczypiorowi punkcik za pomoc klikając ikone pomógł
Szczypior - Nie Sie 10, 2008 11:51
plastik napisał/a: | Szczypior zreanimował auto jeszcze to nie to ale wiemy co go boli
[ Dodano: Sob Sie 09, 2008 15:59 ]
Szczypior, POZDRAWIAM Wielkie DZIĘKI!!! Przeleciałem juz 300km jest ok |
Spoko nie ma sprawy polecam sie na przyszłość
|
|