|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
 |
Park Techniczno - Serwisowy - tdi w audi c4
misiek27 - Sob Paź 18, 2008 13:02 Temat postu: tdi w audi c4 koledzy kupiłem audi c4/a6 rok 94 mam silniczek 2.5 tdi w czerwonym i ile ma koni ten silnik 115 czy 140 5 cylindrów
.Gelo. - Sob Paź 18, 2008 13:35
zależy jakie masz oznaczenie silnika:
AAT ma 115 KM
AEL ma 140 KM
pozdrawiam
rafii - Sob Paź 18, 2008 14:49
misiek27 napisał/a: | koledzy kupiłem audi c4/a6 rok 94 mam silniczek 2.5 tdi |
gratki dobry wybor!!! jesli "I" jest czerwone to prawdopodobnie jest to AEL ma 140 KM
misiek27 - Sob Paź 18, 2008 16:09
tak i jest czerwone a oznaczenie silnika sprawdze
slaw86 - Sob Paź 18, 2008 22:58 Temat postu: Re: tdi w audi c4
misiek27 napisał/a: | koledzy kupiłem audi ... i ile ma koni |
hymmm...nie widziałeś co kupujesz
j.w jeżeli "I" w czerwonym to 140, jeżeli nie było modzone przy aucie (zmiana oznaczeń na klapie )
Czacha - Pon Paź 20, 2008 22:51
misiek27 napisał/a: | 2.5 tdi w czerwonym i ile ma koni ten silnik |
no jak czerwony to napewno 140...
czerwony jest szybszy....
sorry zaOT. ale nie mogłam się powstrzymać[
a tak serio serio...
chyba powinieneś mieć w dowodzie ile masz kucy pod maską
cymbur01 - Wto Paź 21, 2008 00:56
w dowodzie sa kW a masz cos do czerwonego??? HA!
ryssioo - Wto Paź 21, 2008 09:45
w bagazniku tam gdzie jest kolo zapasowe jest biala naklejka z oznaczeniem silnika i podana jest jego moc w kilowatach. wystarczy ta wartosc pomnozyc przez 1.36 i wychodzi moc w koniach mechanicznych. poza tym na tej naklejce podany jest miedzy innymi numer nadwodzia, kody wyposazenia i w niektorych modelach na samym dole naklejki spalanie
Czacha - Wto Paź 21, 2008 11:37
sam mi to Cymbur powtarzałeś że czerwone i żółte szybsze...
uczę się od najlepszych
a wracając do kW i kM
to 1 kM = 0,7333 kW
co by uzupełnić wiadomośći wynikające z postu rysia
misiek27 - Nie Paź 26, 2008 08:46
to jest 140 konny koledzy dzieki za rade powiedzcie mi czemu ubywa mi płynu ze zbiorniczka ale nie ma nic peknietego w oleju tez nie ma płynu zrobiło sie jak zabrałem ja od mechanika po wymianie rozrzadu
.Gelo. - Nie Paź 26, 2008 08:52
tak jak pisałem ci na głównym forum,wymień korek od zbiorniczka ja tak miałem w b4
koszt mały a pomogło
ryssioo - Nie Paź 26, 2008 08:53
byc moze zeby wymienic rorzad mechanik zdejmowal pas przedni z chlodnica i po prostu wylalo mu sie troche plynu. a jesli caly czas ubywa to trzeba szukac wycieku. moze tez byc uklad zapowietrzony. uruchom slinik i jak osiagnie 90 stopni (termostat sie otworzy) otroznie odkrec korek zbiorniczka wyrownawczego. jesli ukad byl zapowietrzony plyn powonien powrocic do prawidlowego poziomu
misiek27 - Nie Paź 26, 2008 19:11
zapaliłem tak autko i odkreciłem korek jak sie nagrzała wszystkie przewody miekie nagrzane dolałem płynu i jak na razie jest stan zobacze po jezdzie czy bedzie płyn
rafii - Wto Paź 28, 2008 19:41
misiek27 napisał/a: | zapaliłem tak autko i odkreciłem korek jak sie nagrzała wszystkie przewody miekie nagrzane dolałem płynu |
pamietaj ze plyn zawsze dolewamy na zimnym nie rozgrzanym silniku
|
|