|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
 |
Park Techniczno - Serwisowy - Problem z hamulcami w A4
Piku¶ - Pon Gru 08, 2008 09:38 Temat postu: Problem z hamulcami w A4 Witam
Mam taki problem z przednimi tarczami:
Dodam, ze to sa zdjecia z marca.
Po wymianie przewodów elastycznych, prowadnic gumowcyh w zacisku oraz uszczelnien tloczka i przesmarowaniu calosci po jakims czasie tarcze powrocily do normalnosci.
Teraz problem powraca.
Czy przyczyna moze byc jazda na krótkich odcinkach i sporadyczne lekkie hamowanie?
Moze ktos mial podobny problem.
Za wszelkie info bede wdzieczny.
chudy 2.0 - Pon Gru 08, 2008 12:12
ALE NAPISZ CO¦ WIĘCEJ BO JA NP NIE CZAJE W CZYM SZUKASZ POMOCY TARCZE I KLOCKI PRACUJˇ PO JAKIM¦ CZASIE POWINNO SIE ZNOWU PRZYCZY¦CIĆ PROWADNICE I PRZESMAROWAĆ GDYSZ SYF Z KLOCKÓW WSZEDZIE SIE DOSTAJE NO I JAK SŁABE CHAMULCE SIE ROBIˇ TO ODPOWIETRZYĆ ZNOWU GDYŻ NA RAZ JEDEN SIE NIE DA ODPOWIETRZYĆ TYLE ODEMNIE JAK CO¦ JESZCZE TO PISZ JAK CO¦ WIEM TO POMOGĘ
Piku¶ - Pon Gru 08, 2008 12:40
problem chyba widac na zdjeciach. Moze nie sa wyrazne ale widac co i jak.
Poprostu klocek tak jakby nie tarł cala powierzchnia.
Od srodka tarczy widac, ze powierzchnia nie jest gladka.
Czyscic zaciskow nie bede co 5 tysiecy czy pol roku bez przesady.
Co najwyzej co wymiane klockow.
PONURY - Pon Gru 08, 2008 13:00
Piku¶ napisał/a: | Czy przyczyna moze byc jazda na krótkich odcinkach i sporadyczne lekkie hamowanie? |
Chyba sam sobie odpowiedziałe¶ na pytanie.
chudy 2.0 - Pon Gru 08, 2008 15:48
Co ma klocek do małych przebiegów i lekkiego chamowania ludzie jeżeli klocek chamuje to całoł powierzchnia a nie rogiem klocka a a chamulce czyli tarcze klocki s± w takim miejscu ze leci na nie woda piach itd więc można i co 2000 ty¶ km rozbierać i czy¶cić jedz do mechanika to ci to wła¶nie zrobi poczy¶ci odpowietrzy i skasuje finansowo to tyle z mojej strony niech sie inni wypowiadaj± ja już napisałem co wiem z praktyki Pozdro CHUDY
ryssioo - Pon Gru 08, 2008 15:49
jesli zacisk i prowadnice zacisku pracuja prawidlowo (nie sa zapieczone) to wyglada mi to na klocki. mialem cos takiego u siebie tylko ze na tylnej osi. po wymianie klockow wszystko jest ok. radze kupic klocki dobrej jakosci
rafii - Pon Gru 08, 2008 18:23
Piku¶ napisał/a: | Po wymianie przewodów elastycznych, prowadnic gumowcyh w zacisku oraz uszczelnien tloczka i przesmarowaniu calosci po jakims czasie tarcze powrocily do normalnosci. |
jesli zaciski i prowadznice sa ok? to nalezalo by zainwestowac w nowe kolcki np. lucasa
nalezy tez przy okazji przyjzec sie tarczom, jesli sa zbyt zuzyte - to takze proponuje wymienic!!!
Piku¶ - Pon Gru 08, 2008 22:37
chudy sam potrafie rozbierac i czyscic tylko co z tego jak to nic nie daje.
Co do jakosci klockow i tarcz to tarcze jak widac ATE PD z klockami ATE caly nowy zestaw taki byl zalozony.
Na klockach ATE dzialo sie to samo co i teraz na jakiejs tam firmy.
Tarcze jak widac nei sa tez zluzyte i do wymiany.
Juz sam nie wiem co robic.
misiek27 - Wto Gru 09, 2008 11:36
kolego miałem tak samo na tylnej osi wymieniłem klocki i tarcze i mam spokuj radze ci zrób tak samo
ryssioo - Wto Gru 09, 2008 13:47
Piku¶ napisał/a: | Juz sam nie wiem co robic. |
jesli auto hamuje prawidlowo to moze nic nie ruszaj. pisales ze po wymianie klockow problem powrocil, wiec nie mozesz miec pewnosci ze kolejna wymiana przyniesie poprawe
Piku¶ - Wto Gru 09, 2008 22:29
Wymiana nie jest tu rozwiazaniem.
Jak pisalem zakupilem komplet tarcz ATE z klockami ATE i po kilku tysiacach problem sie pojawil wiec to nie jest rozwiazanie.
Dzisiaj rozebralem dla pewnosci zobaczyc jak chodza prowadnice i czy klocki w jarzmach sie nie blokuja i wszystko oki.
Stawiam na podstawiajacy sie tloczek.
I teraz pytanie kupic nowe tloczki, czy polecacie jakies regenerowane zaciski?
ryssioo - Wto Gru 09, 2008 22:39
Piku¶ napisał/a: | Stawiam na podstawiajacy sie tloczek. |
co masz na mysli?
Piku¶ - Wto Gru 09, 2008 23:24
ryssioo napisał/a: | Piku¶ napisał/a: | Stawiam na podstawiajacy sie tloczek. |
co masz na mysli? |
Blokujacy sie tloczek w zacisku co powoduje, ze klocek nie jest dociskany calym tloczkiem.
Tylko wtedy chyba bylo by tak, ze byla by roznica miedzy strona wewnetrzna tarczy, a zewnetrzna.
Czyli, ze jesli by nie bralo z zewnetrznej strony tarczy od srodka tarczy to z drugiej strony tarczy powinno nie brac od zewnatrz tarczy, a nie od srodka.
Mi nie bierze od srodka tarczy tu i tu.
juz mam metlik.
|
|