|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
|
Chcę kupić samochód - audi 2.0 16v czy 2.3???
coupe - Pon Kwi 13, 2009 10:59 Temat postu: audi 2.0 16v czy 2.3??? jak sobie radzą oba silniczki?plusy i minusy.jakie osiągi itp..Ktoś podpowie?!
Stacho_16V - Pon Kwi 13, 2009 11:13
ani 2.0 ani 2.3 najlepiej to 2.8 żeby się jakoś odpychało
Gobo90 - Pon Kwi 13, 2009 11:14
osobiście nie kupil bym nigdy 2,0 16v gdybym mial kupować audi... tylko 2,3 piekny gang silnika! i ładnie to jedzie a wersja 170 konna juz naprawdę sobie radzi :d... ale według mnie to tylko 2,2 T
Stacho_16V - Pon Kwi 13, 2009 11:20
Gobo90 napisał/a: | osobiście nie kupil bym nigdy 2,0 16v gdybym mial kupować audi... tylko 2,3 piekny gang silnika! i ładnie to jedzie a wersja 170 konna juz naprawdę sobie radzi :d... ale według mnie to tylko 2,2 T |
o 2.2 T cięzko
tak jak napisał Gobo albo
2.3 - 170KM (jęździłem i się odpycha)
albo
2.8 - 174KM
cymbur01 - Pon Kwi 13, 2009 11:55
lepsze 2,3 10V niz 2,0 16V jedzie podobnie a silnik nie do zdarcia a najlepsze tak jak pisza chlopaki 2,3 20V z quattro najlepiej 2,8 V6 dla mnie tez ma ladny dzwiek i wiecej Nm
mattey - Pon Kwi 13, 2009 12:47
zależy jak chcesz tym jeździć
ja mam u siebie 2.6 i mocy brakuje
ogolnie 2.6 2.8 lub 2..3 20V dobrze sie spisują i są dość wytrzymałe... jeśli sie dba...
Marselus - Pon Kwi 13, 2009 21:14
polecam 2.3 zdecydowanie, w obu odmianach, tatko miał taki dawno temu w złotej Babci w wersji 170KM, zabójca jak na tamte czasy poza tym silnik naprawdę odporny, ostatnio jechałem z taksówkarzem białą dezelką ale silnik pracował cudnie, bez przerw i jęków, idealnie się wkręcał, mimo że po krótkiej konwersacji dowiedziałem się, że faktyczny przebieg wynosi 316tys. km, w tym ponad 200tys. na gazie i jakoś latało, podobno bez większych wkładów, nie pomijając normalnej eksploatacji.. mało tego- dziadek stwierdził, że nie sprzeda dezelki "z powodu silnika, Panie ! wiesz Pan jak to się odpycha ?!"
MACIOR - Pon Kwi 13, 2009 21:29
2.0 16v najlepsza jednostka poza 2.2t która jest pochodną jej, a czemu ??? Bo są tony gratów do niej, wykręcenie 170-180km nie jest wielkim problemem, ba nawet 200-210km na wolnossaku mośna wykręcić przy mechanicznym wtrysku i wcale wiadra kasy to nie kosztuje, a jak się zepsuje to za 700zł można kupić słupa na podmiankę. 2,3 20v też fajne jednostki, paroma zabiegami można pod 190-200km podejść minusem jest praktycznie zerowa dostępność gratów "katalogowych" i trzeba rozkminiać samemu co podpasować. 2,8 też daje radę, ale jakieś mułowate trochę jest, 2,6 i 2,3 10v porażka totalna, nie jedzie, a chleje jak Ździcho na imieninach.
marewel - Pon Kwi 13, 2009 22:09
Marselus napisał/a: | że faktyczny przebieg wynosi 316tys. |
Co to jest 300tysi?
Co drugi Tdi 2-3 letni ma wiecej niz 300,ameryke odkryłeś?
2.0 16V bym bral,2.3 to zabytek.
ziomuś - Wto Kwi 14, 2009 10:22
MACIOR napisał/a: | 2,8 też daje radę, ale jakieś mułowate trochę jest, 2,6 i 2,3 10v porażka totalna, nie jedzie, a chleje jak Ździcho na imieninach. |
no 2,3 pali nawet chyba wiecej niz 2,6 - ale dzwięk silnika , jeśli niechodzi o spalanie to im wiekszy tym wiecej zabawy, ale patrzac na czasy jakie mamy to 2,0 chyba kompromis i nigdy w automacie bo to porażka (wiem bo miałem )
coupe - Wto Kwi 14, 2009 11:07
a jak z osiągami i spalaniem w 2.0 16 v????drogie części?
mattey - Wto Kwi 14, 2009 13:37
MACIOR napisał/a: | 2,8 też daje radę, ale jakieś mułowate trochę jest, 2,6 i 2,3 10v porażka totalna, nie jedzie, a chleje jak Ździcho na imieninach. |
pi..dolicie Hipolicie wcale nie takie mułowate i tyle nie pije moja śp. omega żarła wiecej...
ziomuś napisał/a: | no 2,3 pali nawet chyba wiecej niz 2,6 - ale dzwięk silnika , jeśli niechodzi o spalanie to im wiekszy tym wiecej zabawy, ale patrzac na czasy jakie mamy to 2,0 chyba kompromis i nigdy w automacie bo to porażka (wiem bo miałem ) |
pierwsze słysze żeby ktoś kupował samochód dla dźwięku silnika
ziomuś - Wto Kwi 14, 2009 13:56
mattey napisał/a: |
ziomuś napisał/a: | no 2,3 pali nawet chyba wiecej niz 2,6 - ale dzwięk silnika , jeśli niechodzi o spalanie to im wiekszy tym wiecej zabawy, ale patrzac na czasy jakie mamy to 2,0 chyba kompromis i nigdy w automacie bo to porażka (wiem bo miałem ) |
pierwsze słysze żeby ktoś kupował samochód dla dźwięku silnika |
zjadło mi słowa nawet niezauważyłem ale nic teraz juz nieważne miałem audi 2,3 kupiłem ja dla dzwieku silnika , jest ładniejszy dla mnie od v6 bmw polecam ......sorry za ot
tak ogólnie polecam 2,3NG jak najbardziej fajnie sie jeździ tylko dużo pali jak dla mnie
PONURY - Sro Kwi 15, 2009 13:34
Ja mam 2.3 w C4 i powiem szczerze ze lepiej silnik bzmi w C3. Slychac ze to wlasnie 5 cylindow. A jesli mialbym teraz kupic to tylko 2.8 lub 2.6. Roznica w spalaniu jest naprawde nie wielka. A przyjemnosc z jazdy o niebo lepsza
mattey - Czw Kwi 16, 2009 05:50
PONURY napisał/a: | Ja mam 2.3 w C4 i powiem szczerze ze lepiej silnik bzmi w C3. Slychac ze to wlasnie 5 cylindow. A jesli mialbym teraz kupic to tylko 2.8 lub 2.6. Roznica w spalaniu jest naprawde nie wielka. A przyjemnosc z jazdy o niebo lepsza |
dobrze gada dac mu wódki
cymbur01 - Czw Kwi 16, 2009 17:59
2,3 w tej samej budzie jedzie tak samo albo nawet i objerza 2,6 roznica nie cale 20KM a chyba 100kg ciezej inaczej juz z 2,8 ktore wazy prawie tyle co 2,6 a 24KM wiecej od 2,6...
dawidjey - Czw Kwi 16, 2009 21:41
Ja mam 2,3 10V i powiem ,że może fakt szatan to to nie jest,ale kultura pracy silnika jest zadowalająca.Ciągnie w miare ,nie trzeba go tam wkręcać mocno,zeby cos się odepchnął, pięknie brzmi i to strasznie cieszy (tak od 3,5 do 5,2 rpm/min) ale i lubi troche spalić.Mi średnio przy takiej spokojniejszej jeździe spala 9L/100
|
|