|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
 |
Park Techniczno - Serwisowy - Montaż spryskiwaczy reflektorów do Coupe
coupe - Pią Maj 01, 2009 15:22 Temat postu: Montaż spryskiwaczy reflektorów do Coupe Witam Wszystkich.Pisze,bo mam pytanko.Otóż. Chcę sobie zamontować spryskiwacze reflektorów do mojej Coupe.Zderzak mam taki jak w S2 lecz niestety bez otworów na spryskiwacze.Podpowiedzcie mi jaki jest koszt zamontowania takich spryskiwaczy?A może ktoś z Was ma do sprzedania spryskiwacze(wiem że trudno takie coś dostać ).DZIĘKUJE I POZDRAWIAM
mattey - Sob Maj 02, 2009 11:48
a wiec temat dość ciekawy sam bym założył takie coś i do siebie ale niestety znaleść taki bajer w dobrej cenie to tak jak znaleźć otwarte ferrari z kluczykami w stacyjce
ogólnie co do ceny raczej nikt sie nie wypowie tego typu bajerów jest mało i ktoś kto chce to mieć za wszelką cene da tyle kasy ile bedzie musiał aby je mieć Otwory w zderzaku mozesz zrobić sobie sam i to jest najmniejszy problem w całej operacji
coupe - Sob Maj 02, 2009 12:06
Ja mogę mieć za 200 zł.,ale niekompletne(same spryskiwacze)Nie orientujecie się ile taki kompletny bajer kosztuje???
Jaqub - Nie Maj 03, 2009 22:41
od skodziany octawi da sie spasowac do wielu aut spryski (sa dosc tanie w zakupie), jedyny problem to drugi zbiorniczek plynu + dobra wysokocisnieniowa pompka i jeszcze odpowiednia wiazka i jakis wlacznik...
crOOchy - Wto Maj 05, 2009 07:28
włącznik roi sie razem ze spryskami szyby przedniej. Jak komuś mocno zależy to zrobię wycenę takiego zestawu
coupe - Wto Maj 05, 2009 11:51
To jak możesz kolego to wyceń taki zestaw.
crOOchy - Wto Maj 05, 2009 16:04
Octavia I
2- pompa 200
3 - zawór cisnieniowy z wezem 282
8, (8) - trzon dyszy 170
9 - nakładka 33
10 - wspornik) 10
Octavia II
zbiornik 160
pompa 203
cylinderek tłoczacy 150 x2
jerry84 - Wto Maj 05, 2009 22:20
Jeśli chodzi o spryski w Audi, to fabryka nie stosowała nigdy 2 zbiorniczków na płyn. Zbiorniczek był jeden, ale na dwie pompki. Temat był wielokrotnie wałkowany na forum klubu Audi 80 (www.audi80.pl), napewno znajdziesz tam wszystkie potrzebne informacje. Z tego co pamiętam, to była tam też wycena części w ASO, i o dziwo najdroższy w tym zestawie był chyba właśnie ten nieszczęsny zbiorniczek.
crOOchy - Sro Maj 06, 2009 17:06
Jerry żebys sie nie zdziwił, może w 80 nie było 2 zbiorniczków, ale w nowych są
Pawel_M - Sro Maj 06, 2009 17:13
Najlepiej poszukaj orginalnych sprysków, jak szukałem spryskiwaczy do Audi C4 też było trudno , ale znalazłem. Przy poszukiwaniach pamiętam że na allegro był kpl sprysków + zbiorniczek do Audi 80 za 200zł
coupe - Czw Maj 07, 2009 00:34
No właśnie.....trudno mi to dostać(może ktoś z Was ma na handel?)Mogę mieć same spryski za 100 Zł.,ale nie wiem ile jeszcze wyniosą mnie inne części(zbiornik,pompka,przewody).Opłaci się?
mattey - Czw Maj 07, 2009 15:37
Pawel_M napisał/a: | Najlepiej poszukaj orginalnych sprysków, jak szukałem spryskiwaczy do Audi C4 też było trudno , ale znalazłem. Przy poszukiwaniach pamiętam że na allegro był kpl sprysków + zbiorniczek do Audi 80 za 200zł |
farciarzu... ja od 8 miechów szukam sprysków do c4 i niemoge nic znaleśc sesownego
jerry84 - Czw Maj 07, 2009 18:00
crOOchy napisał/a: | Jerry żebys sie nie zdziwił, może w 80 nie było 2 zbiorniczków, ale w nowych są |
Faktycznie, troszkę się rozpędziłem, przepraszam, oczywiście chodziło mi o Audi 80.
crOOchy - Czw Maj 07, 2009 19:19
wybaczam
coupe - Sro Maj 13, 2009 18:37
Mam też możliwość kupienia sprysków od S6,ale nie wiem czy będą pasowały .A co myślicie o takich spryskach z allegro za 150 zeta?Dobre dają ciśnienie,czy tylko takie że sobie płyn ledwo wycieka.
crOOchy - Czw Maj 14, 2009 12:28
cisnienie zależy od pompy a nie od samych sprysków
siwy - Czw Maj 21, 2009 12:37
ja wam powiem jak to wygladalo w Civicu bo przeciez montowalem sam.
1. spryski reflektorów do zamontowania w zderzak, do tego potrzebne są zapinki
2. przewody + obejmy
3. pompka wysokocisnieniowa (warto przemyslec 50 razy zanim wywiercimy dziurę pod pompkę i z miejsca polecam wyciąć mniejszą bo z poślizgiem wejdzie a nie będzie przeciekać, + nalezy przemyslec miejsce - zeby wąż się nie załamywał, żebyśmy myciem spryskiwaczy nie wykończyli sobie płynu do szyb (w kryzysowej sytuacji nie będzie czym opłukać szybek - dziura wyżej 5-10cm od silników dla spryskiwaczy szyb))
4. trójnik wysokociśnieniowy - ten mały bajer odpowiada tak naprawdę za ciśnienie w spryskach, inaczej będzie siąpić.
5. troche kabli (masa z najblizszeog miejsca + przeprowadzic przewod do kabiny)
6. przekaźnik (z łady za 2,50zł daje sobie swietnie rade)
7. guzik/włącznik do wnętrza kabiny.
no i oczywiscie pojecie elektryczne zeby to podpiąć czyli prąd do przekaznika, wyprowadzic na guzik, wyslac do silnika spryskow.
cala filozofia, 3h nam to zajęło
|
|