Lubelskie Forum Motoryzacyjne

Park Techniczno - Serwisowy - jak sprawdzic visco

tygrysss - Pią Kwi 22, 2005 07:43
Temat postu: jak sprawdzic visco
tak jak w temacie jak sprawdzic czy mam sprawne visco :twisted:
_________________

Jaqub - Pią Kwi 22, 2005 09:47

a dziala Ci wiatrak? Jesli autko stoi i masz wlaczony silnik i zaczyna sie przegrzewac to znaczy ze cos jest nie tak... ja mialem wlasnie taki objaw... ale okazalo sie ze... pewni ZAJEBISCI.E CHU.OWI GAZOWNICY Z PEWNEJ ULICY CYKLISTOW NIE WLALI MI PLYNU DO CHLODNICY (BRAKOWALO ok. 3litrow)... ale objaw taki jest charakterystyczny dla zepsutego wisko... tylko ze jesli masz zepsute wisko a juz ktos tam cos manipulowal... to moze sie okazac ze masz przyklejone i nie skonczy sie na wymianie samego wisko (tak mi kiedys Janki z BRJta tlumaczyl ze niektorzy tam cos lepia i potem trzeba cos tam jeszcze wymieniac nie pamietam co)... ale jesli to wisko to w LBNie jakas firma ma tanie wiksozy nr 888-704-744 (tylko nie wiem czy nr jest aktualny-kiedys na allegro sie oglaszali)... :spoko:
tygrysss - Pią Kwi 22, 2005 13:26

wiesz wiatrak sie kreci ale niewiem czy mam sprawne wisko dodam ze mam 6mieieczna pompe wody a teraz chce sprawdz wisko bo mi kreska przechodzi za polowe od temperatury nik wiecej niewie jak sprawdz wisko pozdro :v
maly841 - Pią Kwi 22, 2005 19:37

a nie wystarczy sprawdzic czy mozna przytrzymac wiatrak gdy jest wlaczony?
Pawel_M - Sob Kwi 23, 2005 17:53

Jak masz zimny silnik np po nocy i będziesz chciał zakręcić wiatrakiem powinien bardzo ciężko chodzić ( z oporem ) i nie zrobisz pełnego obrotu, natomiast po nagrzaniu silnika powinien się bardzo lekko kręcić i wykonać kilka obrotów......


Ile za połowe idzie u ciebie wskaźnik temp. ????

Jaqub - Sob Kwi 23, 2005 18:21

a masz tunel za chlodnica? bo jak nie masz tunelu to moze Ci sie przegrzewac na postoju...
tygrysss - Nie Kwi 24, 2005 15:54

no wlasnie jestem w trakcie kupowania wisko tez kupilem juz nowe teraz czekam na tunel dzieki pozdro ;)
rekowsky - Wto Maj 03, 2005 08:32

Pawel_M napisał/a:
Jak masz zimny silnik np po nocy i będziesz chciał zakręcić wiatrakiem powinien bardzo ciężko chodzić ( z oporem ) i nie zrobisz pełnego obrotu, natomiast po nagrzaniu silnika powinien się bardzo lekko kręcić i wykonać kilka obrotów......


Ile za połowe idzie u ciebie wskaźnik temp. ????





Witam.Rzczej odwrotnie.Jak masz silnik zimny to chlodzenie nie potrzebne dlatego wiatrak chodzi luzno.jak sie nagrzeje to musi chlodzic wiec sie kreci razem z kolem zamachowym i poprostu sie go trzyma.
pozdro

tygrysss - Wto Maj 10, 2005 18:42

no wisko juz mam nowe i tunel sobie zakupilem i wszystko lata jak nalezy pozdro
Jaqub - Wto Maj 10, 2005 19:27

to spox :spoko:

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group