|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
|
Lubelskie Firmy Motoryzacyjne - Serwis SEATA !
DeeS - Sro Lip 29, 2009 21:06 Temat postu: Serwis SEATA ! Witam czy ktos sie orientuje gdzie oprocz Salonu/Serwisu na Al.Warszawskiej jest jakis serwis seata autoryzowany badz cos w ten desen ?
Nie ukrywam ze glownym powodem innego miejsca jest cena.
Prosze i info.
Stacho_16V - Sro Lip 29, 2009 22:17
501836356 - Grzegorz z ręką na sercu moge polecic jeśli chodzi o samochody z grupy VAG ma w jednym palcu
DeeS - Sro Lip 29, 2009 22:33
a konkretniej gdzie ma warsztat ?? Nazwa ? Mam sie na kogos polecic ??
MACIOR - Sro Lip 29, 2009 22:43
Na Unickiej jeszcze jest.
Stacho_16V - Sro Lip 29, 2009 22:57
DeeS napisał/a: | a konkretniej gdzie ma warsztat ?? Nazwa ? Mam sie na kogos polecic ?? |
Dokładnie DeeSik jest to na Warszawskich na drugiej górce Normalnie zadzwoń i powiedz ze masz numer od znajomego i ze masz Seata i co chcesz zrobić i wystarczy
crOOchy - Czw Lip 30, 2009 05:29
co dokładanie trzeba zrobić w tym seacie? i co za seat?
DeeS - Czw Lip 30, 2009 08:29
Seat Ibiza 1.9 TDI CUpra 2006r.
Bylem na diagnostyce wczoraj i wykryl mi 3 bledy:
1. kod bledu 16485 - Miernik masy powietrza - G70
2. kod bledu 17564 - czujnik cisnienia w kolektorze ssacym - G71
3. kod bledu 01598 - napiecie akumulatora ( ale to raczej jakas pierdolka)
I teraz tak gosc mi powiedzial ze niekoniecznie musi to byc przeplywka i bardziej stawia na ten czujnik ale nie mogl mi tego sprawdzic dokladnie.
Dlatego chce to sprawdzic i ewentualnie od razy wymienic.
Nie chce jechac z tym do serwisu bo jak mnie podlicza kurde to sie za glowe zlapie )
Drift_King - Czw Lip 30, 2009 11:21
DeeS napisał/a: | Seat Ibiza 1.9 TDI CUpra 2006r.
Bylem na diagnostyce wczoraj i wykryl mi 3 bledy:
1. kod bledu 16485 - Miernik masy powietrza - G70
2. kod bledu 17564 - czujnik cisnienia w kolektorze ssacym - G71
3. kod bledu 01598 - napiecie akumulatora ( ale to raczej jakas pierdolka)
I teraz tak gosc mi powiedzial ze niekoniecznie musi to byc przeplywka i bardziej stawia na ten czujnik ale nie mogl mi tego sprawdzic dokladnie.
Dlatego chce to sprawdzic i ewentualnie od razy wymienic.
Nie chce jechac z tym do serwisu bo jak mnie podlicza kurde to sie za glowe zlapie ) |
a może warto podjechać do slg
chyba wie co nieco na temat tdi z grupy VAG gdybym był na Twoim miejscu tak właśnie bym postąpił...
slg - Pon Sie 17, 2009 18:13
byłem na mega długim urlopie w stanach , DeeS sprawdz szczelność dolotu powietrza do turbiny , wygląda mi na to że łapie lewe powietrze. O oczywistych rzeczach jak sprawdzenie filtru powietrza nawet nie pisze...
radial - Wto Sie 18, 2009 18:24
To co to za diagnoskop był? Nie może po prostu sprawdzić parametrów bieżących co dane czujniki będą wskazywały?
DeeS - Wto Sie 18, 2009 19:15
slg napisał/a: | DeeS sprawdz szczelność dolotu powietrza do turbiny |
Tak tez zrobilem, i problem wlasnie byl w tej rurze od intercoolera do turbo. Cala ta poczatkowa puszka rozszczelnila sie, czekam wlasnie na nowa..(ok 2 tyg:>)
Co ciekawe na komputerze wyskoczyla informacja ,"kluczyk" i napis INSP.. ???
slg - Wto Sie 18, 2009 19:42
DeeS napisał/a: | czekam wlasnie na nowa..(ok 2 tyg:>) |
warto zaczekać bo autko naprawde fajne , fmic seryjnie , dobra turbina seryjnie , tylko soft w sterowniku bardzo restrykcyjny temperaturowo (mocno tnie dawke , gdy zbyt mocno zagrzejemy wode , dolot lub paliwko)
noodl3s - Wto Sie 18, 2009 19:49
DeeS napisał/a: | slg napisał/a: | DeeS sprawdz szczelność dolotu powietrza do turbiny |
Tak tez zrobilem, i problem wlasnie byl w tej rurze od intercoolera do turbo. Cala ta poczatkowa puszka rozszczelnila sie, czekam wlasnie na nowa..(ok 2 tyg:>)
Co ciekawe na komputerze wyskoczyla informacja ,"kluczyk" i napis INSP.. ??? |
By skasować inspekcję wciskasz ten przycisk na zegarach, wsadzasz kluczyk i przekrecasz zapłon, potem trzymając wciśniety ten przycisk skrecasz go w prawo i tak trzymasz przez pare sekund. Powino się skasować Podobnie kasujesz "oil"
Drift_King - Wto Sie 18, 2009 21:10
noodl3s napisał/a: | DeeS napisał/a: | slg napisał/a: | DeeS sprawdz szczelność dolotu powietrza do turbiny |
Tak tez zrobilem, i problem wlasnie byl w tej rurze od intercoolera do turbo. Cala ta poczatkowa puszka rozszczelnila sie, czekam wlasnie na nowa..(ok 2 tyg:>)
Co ciekawe na komputerze wyskoczyla informacja ,"kluczyk" i napis INSP.. ??? |
By skasować inspekcję wciskasz ten przycisk na zegarach, wsadzasz kluczyk i przekrecasz zapłon, potem trzymając wciśniety ten przycisk skrecasz go w prawo i tak trzymasz przez pare sekund. Powino się skasować Podobnie kasujesz "oil" |
oo to tak samo jak w starym poczciwym gIII
DeeS - Wto Sie 18, 2009 21:16
dobra a jak sie zegarek ustawia ?
noodl3s - Sro Sie 19, 2009 08:29
DeeS napisał/a: | dobra a jak sie zegarek ustawia ? |
tym samym pokretlem, trzymasz je w prawo lub w lewo
DeeS - Sob Wrz 05, 2009 16:31
a teraz prosze o pomoc. Odlaczylem aku, zablokowalem radio. Mam kod ale nie mam instrukcji ktorymi potwierdzic wpisany kod ? Ktos wie jak odblokowac?
Radio Alana MP3( seryjne)
[ Dodano: Sob Wrz 05, 2009 17:51 ]
Juz sobie poradzilem.
|
|