|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
 |
Park Techniczno - Serwisowy - Uturbienie Subary Imprezy
Stacho_16V - Sob Sie 15, 2009 13:03 Temat postu: Uturbienie Subary Imprezy Więc tak, mój brat myśli że się nie bardzo może znam albo nie wiem no ale chciał to zapytam !
Nie długo planuje kupno auta żeby miał jak się poruszać po polsce jak przyjedzie na urlop podobają mu się Imprezy pierwszej generacji !
Tłumacze mu że lepiej kupić model w którym turbo było montowane seryjnie no ale najwidoczniej ja się nie znam i mi nie wierzy
Bratu chodzi o taki silnik jak w tej Subarynie podanej w linku z allegro 2.0
http://moto.allegro.pl/it...mpreza_2_0.html
Jego pytanie brzmi jaki jest koszt uturbienia takiego samochodu i wystrojenie go oczywiście ma być nowe:
turbo jakiś Garett,
wydech,
IC
kolektor wydechowy,
orurowanie i cała reszta
ja powiedziałem mu wstępnie mniej więcej 6 tys. zł
a drugie pytanie mojego brata brzmi jaki jest koszt ewentualnej przekładki gdyby kupił Impreze z kierownicą po drugiej stronie
czekam na wasze opinie na ten temat ! a raczej mój brat
Konrad - Sob Sie 15, 2009 13:26
moim zdaniem 6 tys mało...
skoro ma byc wszystko nowe to będzie wiecej...
Samo strojenie licz grubą trzycyfrową kwote...
Plus nowe turbo...
Sama robocizna tez troche wyniesie... Spawanie wydechu i reszty...
Lepiej kupic chyba angola i przekladac
QSY - Sob Sie 15, 2009 14:33
przekładka angola to koszt około 6-7 tysi, średnio to opłacalne jak wezmiemy pod uwagę zwykłego gieteka jak ja mam. lepiej kupic WRXa w tej budzie i wtedy przekladac a o uturbieniu zapomnij, lepiej kupic kompletny silnik i swapować.
generalnie to w polsce poszukał bym cos z kierą po naszej stronie i zapomniał o kłopotach...no chyba ze brat lubi kombinować i lubi cały czas włóczyc sie po warsztatach które i tak nie ogarną tego samochdou w 100%
bodek - Sob Sie 15, 2009 16:42
QSY napisał/a: | .no chyba ze brat lubi kombinować i lubi cały czas włóczyc sie po warsztatach które i tak nie ogarną tego samochdou w 100% |
i do tego ma duży worek kasy
dla mnie to jest bez sensu robinie imprezie n/a turbo, to jak by robić w audi z 1.8 n/a turbo kasa w błoto....
euromax - Nie Sie 16, 2009 04:23
ale po co coś takiego uturbiać jak są takie seryjne wozy , a na pewno się coś zesra...po uturbianiu
Raczkow - Nie Sie 16, 2009 11:04
żeby np twój brat miał już takie subaru z normalnym silnikiem i dopiero teraz chciał uturbiać to jeszcze można zrozumieć ale przed kupnem chyba że chodzi o finanse... ale to tak czy siak jak pisze reszta wyjdzie więcej jak kupno już uturbionego
MACIOR - Nie Sie 16, 2009 20:47
1. Kupić zadbanego N/A (z zajechaną mechaniką).
2. Kupić import z Japan (taniej jak w UK i dużo bonusów się trafia)
3. Kupić 3-4 kraty ulubionego browca i zaszyć się w garażu.
4. Przekalkulować koszta i po chwili namysłu kupić zdrowego GT-ka
Koszta tuningu pomijam.
QSY - Nie Sie 16, 2009 22:02
Maciek, z tym zdrowym GT-kiem jest kłopot w Polsce ale wydaje mi sie ze trzeba wybrać mniejsze zło i kupic cos co prosto jezdzi i ma mechanikę OK, reszte da sie wyprowadzic na porządny samochód
KLOCEK - Nie Sie 16, 2009 22:46
QSY napisał/a: | Maciek, z tym zdrowym GT-kiem jest kłopot w Polsce |
pare sztuk by się znalazło z tym że i cena będzie odpowiednia bo nikt nie sprzeda zdrowego GT 99 za 25 tyś
Mareq - Pon Sie 17, 2009 16:17
Zapraszam do nas do warsztu ,mozemy sprowadzic stosone GC8 sti i zrobic przekładke, naprawde nie warto sie pchac w imprezę gt w wersji z kiera po Bozej stronie.
QSY - Pon Sie 17, 2009 19:12
Mareq napisał/a: | Zapraszam do nas do warsztu ,mozemy sprowadzic stosone GC8 sti i zrobic przekładke, naprawde nie warto sie pchac w imprezę gt w wersji z kiera po Bozej stronie. |
DO nas do warsztatu? znaczy się gdzie?
i napisz dlaczego nie warto kupować imprezy GT? bo mocno ciekawy jestem
Mareq - Pon Sie 17, 2009 19:35
PRS>ScoobySpec budowa rajdowek z Subaru i serwis Subaru
Gospodarcza 34
607048812 Zapraszamy
Dlaczego nie warto ?
W cenia dobrego gt monza miec , imprezae type R lub RA 280KM w serii, ktortka skrzynia , DCCD ,lekka karoseria. Ot dlaczego nie warto.
Z tymze ja wszystko mierze w kategori sportu i osiagów. Do normalnej jazdy GT jak najbardziej!!!
QSY - Pon Sie 17, 2009 21:05
Mareq napisał/a: | PRS>ScoobySpec budowa rajdowek z Subaru i serwis Subaru
Gospodarcza 34
607048812 Zapraszamy
Dlaczego nie warto ?
W cenia dobrego gt monza miec , imprezae type R lub RA 280KM w serii, ktortka skrzynia , DCCD ,lekka karoseria. Ot dlaczego nie warto.
Z tymze ja wszystko mierze w kategori sportu i osiagów. Do normalnej jazdy GT jak najbardziej!!! |
tu własnie chodzi o samochód do jazdy codziennej, jezeli chodzi o sport to faktycznie GT-ek to głupota. ja osobiscie jestem zadowolony a jedyne co mnie wkurza w tym samochodzie to absolutny brak hamulców, to auto przyspiesza ale wogóle nie hamuje
Mareq - Pon Sie 17, 2009 22:05
no hamowianie to w gt srednio sprwane. ale upgrade hamulców nie jest drogi, w koncu sa mocniejsi bracia.
|
|