Lubelskie Forum Motoryzacyjne

Park Techniczno - Serwisowy - chip już jest! Teraz szukam IC

iiyama - Wto Paź 13, 2009 11:43
Temat postu: chip już jest! Teraz szukam IC
Mastersi otworzyli swój oddział http://ctv.prv.pl/
jakieś recenzje i uwagi? bo Ci z warszawy są OK po przeczytaniu o nich na necie.
albo polecicie kogoś innego.
seata ibize z 130km na 160km by się przydało.

Kruchy - Wto Paź 13, 2009 15:43

Techmax Tuning Turystyczna 9. ;)
marewel - Wto Paź 13, 2009 20:47

SLG chyba nie potrzebuje reklamy na tym forum.
jotjan - Wto Paź 13, 2009 21:15

Ja chipowałem właśnie tu http://ctv.prv.pl/ wielki pozytyw
Stacho_16V - Wto Paź 13, 2009 21:27

a ja bym też do SLG się udał 8)
KIT GTO - Sro Paź 14, 2009 09:34
Temat postu: Re: chip tunning ibiza ASZ
iiyama napisał/a:
Mastersi otworzyli swój oddział http://ctv.prv.pl/
jakieś recenzje i uwagi? bo Ci z warszawy są OK po przeczytaniu o nich na necie.
albo polecicie kogoś innego.
seata ibize z 130km na 160km by się przydało.



śmierdzi tu reklamą ;) jedź do Michała, jak go nie zawiało :)

.Gelo. - Sro Paź 14, 2009 10:19

Stacho_16V napisał/a:
a ja bym też do SLG się udał 8)
ja też robiłem u Michała i jest ok :spoko: polecam
iiyama - Sro Paź 14, 2009 12:30

.Gelo. napisał/a:
Stacho_16V napisał/a:
a ja bym też do SLG się udał 8)
ja też robiłem u Michała i jest ok :spoko: polecam


dzięki wielkie, już nie ma co szukać, spróbuje u SLG

KOSA - Sro Paź 14, 2009 14:43

To ja tylko dla formalności u slg :spoko: . Pasek staruszka nalatał już na cipsie z 30kkm i gitara.
noodl3s - Sro Paź 14, 2009 14:59
Temat postu: Re: chip tunning ibiza ASZ
iiyama napisał/a:

seata ibize z 130km na 160km by się przydało.

Jak się tyle uda na ori smic'u to będzie dobrze, zwłaszcza w lecie 8)

kroli - Czw Paź 15, 2009 15:56

iiyama napisał/a:
Techmax Tuning Turystyczna 9. ;)


podjedź do nich benzynowym japończykiem to postoją pokręcą głową i powiedzą że nie da rady - przynajmniej tak było kiedyś

QSY - Czw Paź 15, 2009 20:49

zrobie troche OT ale żeby zrobic japońskiego wolnossaka na pare kuca wiecej trzeba mieć dosyć spory budżet który dla 90% klientów TTomka moze byc nie osiągalny, wiec po co zawracać pupę głupotami jak można zarobić kasę nie bijąc piany i nie marnujac czasu na jałowe dyskusje o czymś co i tak nie wejdzie w zycie z powodów finansowych ;) Gdyby klient był konkretny i powiedział ze chce X koni i Y niutków i kasa go nie obchodzi to TTomek by to zrobił na milion procent :mrgreen:
Gobo90 - Pią Paź 16, 2009 10:54

również polecam slg ;)
kicek - Pią Paź 16, 2009 12:33

slg :spoko: mogę śmiało polecić 8)
MACIOR - Pią Paź 16, 2009 19:36

Qsy z tego co wiem to Tomek nie bawi się już w tuningi, chips, box owszem, coś grubszego to niech się inni głowią.
Kruchy - Sob Paź 17, 2009 14:45

Cytat:
podjedź do nich benzynowym japończykiem to postoją pokręcą głową i powiedzą że nie da rady - przynajmniej tak było kiedyś


Nie takie rzeczy tam robią...

TTomek - Pią Paź 23, 2009 20:01

kroli napisał/a:
iiyama napisał/a:
Techmax Tuning Turystyczna 9. ;)


podjedź do nich benzynowym japończykiem to postoją pokręcą głową i powiedzą że nie da rady - przynajmniej tak było kiedyś


a chcesz possać ??? i dalej tak jest jeżeli ktoś przelicza zdobycie w takim silniku +5KM na ilość butli gazu możliwych za tą kasę do zatankowania ...
chcesz konkretny przyrost KM i Nm ...no problem...przynajmniej dla mnie , reszta...szczególnie finansowa...zależy od Ciebie...

co skośnooka wolnossąca benzyna ma do tematu ??? :wow: :wow:
resztę napisał Ci Qsy

[ Dodano: Pią Paź 23, 2009 21:12 ]
iiyama napisał/a:
Mastersi otworzyli swój oddział http://ctv.prv.pl/
jakieś recenzje i uwagi? bo Ci z warszawy są OK po przeczytaniu o nich na necie.
albo polecicie kogoś innego.
seata ibize z 130km na 160km by się przydało.


z ilu schodów chłopie spadłeś ???

ten fakt mial miejsce co najmniej 4 lata temu i tyleż co najmniej lat ma ta strona :| :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: a Ty odkrycia dokonujesz w 2009 :spoko:

slg - Sob Paź 24, 2009 08:31

sprawa już załatwiona , zdrowy motorek , bardzo przyjemnie przyjął 31,35 czas wtrysku przy doładowaniu @4krpm 1,35bara (seria przy tych obrotach 1,25bara) tak więc turbo jest bezpieczne , tym bardziej że pozbyłem sie wady seryjnego programu jaką są chwilowe overboosty do 1.8bara :) . Po modyfikacji autko ma chwilowy overboost na 1.5bara , by za chwile ustabilizować się na 1,45bara i 1,35bara @ redline
Moc szacuje na ~165-170km w zależnośći od temp zewnetrznych , bo już po modzie przy zewnętrznej temp 10?C iza na seryjnym smicu łapała 60C w dolocie. Jeśli w lecie nie będzie poddymiać , to dołożymy troszke paliwa :)

iiyama - Sob Paź 24, 2009 10:07

dzięki Slg

Ibizka lata, czekam tylko jeszcze na suchy asfalt :D (testy wkrótce)

Auto naprawdę zacnie się odpycha, jestem bardzo zadowolony ale na jak długo to zobaczymy bo teraz apetyt rośnie w miarę jedzenia.

PS. co jeszcze fajne jest to sprawdziłem spalanie, do kielc w trasie wyszło 4,1L ON hehe

[ Dodano: Sob Paź 24, 2009 11:13 ]
KIT GTO napisał/a:
jedź do Michała, jak go nie zawiało :)


dopiero dzisiaj zrozumiałem ten żart ;)

sedan_3 - Wto Paź 27, 2009 08:25

czy to taka ibiza z nadkolem robionym? bo takie cos widzialem na solidarnosci wczoraj wieczorem?
xXx - Wto Paź 27, 2009 14:28

Nie
iiyama - Nie Lis 22, 2009 21:23

szukam ciekawego rozwiązania zakupu i montażu większego IC?

ma ktoś namiary na fachowca w Lublinie?

Jaqub - Nie Lis 22, 2009 21:48

iiyama, polecam FWmotorsport.pl moze nie LUBLIN ale do SWIDNIKA jest rzut beretka :mrgreen: :spoko:
noodl3s - Wto Lis 24, 2009 09:57

iiyama napisał/a:
szukam ciekawego rozwiązania zakupu i montażu większego IC?

ma ktoś namiary na fachowca w Lublinie?

co do montażu to także polecam chłopaków z FW Motorsport- poprawiali u mnie dolot i wszystko wyszło cacy. Natomiast jeżeli chodzi o cooler to nie kombinuj i wsadzaj od BPX'a. Po dokupieniu dwóch ori mocowań (koszt jakieś 50pln) pozostaje Ci tylko dorobienie orurowania.

iiyama - Nie Lis 29, 2009 11:19

hmm ciężko namierzyć od bpxa poza aso ale szukam dalej...
slg - Pon Lis 30, 2009 12:41

uderz do mamootha na forum sr , lub do firmy kls z wrocka , powinni pomóc. Co do wydajnosci bpxa , to nie jest on jakis mega wydajny , ale do tych 200-210koni starcza.
Jeśli w planach masz większe moce , to moze warto odrazu założyć cos wydajniejszego.

paoloz - Czw Gru 03, 2009 09:56

do iby ładnie pasuje cooler od iveco pieknie sie mieści i daje rade do ponad 200hp
noodl3s - Czw Gru 03, 2009 14:37

paoloz napisał/a:
do iby ładnie pasuje cooler od iveco pieknie sie mieści i daje rade do ponad 200hp

Z tego co wiem, to iveco nie daje rady w dieslu. Jeżeli chcesz rzeźbić to zawsze jeszcze można wsadzić chłodnicę z arl'a - też jakieś wyjście.

slg - Czw Gru 03, 2009 19:01

nie oszukujmy się , do ~200koni starczy każdy fmic , jakość rdzenia nie ma tu większego znaczenia. Silnik TDi nie zasysa jakiś kosmicznych ilośći powietrza żeby aż tak stresować się wyborem rdzenia. Co nie zrobisz będzie dużo lepsze od seryjnego rozwiązania , które uważam za pomyłke konstruktora :) . Jak ma być tanio , to jakiś chinol z re5pecta , te coolery oferują dużo dużo więcej niż kosztują :)
vwwww - Pią Gru 04, 2009 00:20

A co z IC od VW T5?? Wkońcu kosztuje niewiele a sporo osób to montuje, do jakich mocy on wystarcza?? Jaki koszt montażu takiego coolera by był??
noodl3s - Pią Gru 04, 2009 22:36

http://forum.seat-racing....w=unread#unread - Chyba tego szukasz, nie? Pozostaje zbic troche z ceny i smigac 8)
iiyama - Sob Gru 05, 2009 14:03

hmm dzięki

teraz mam dylemat, dymi na niebiesko z rana
jeśli to turbina to było by dobrze, będzie pretekst kupić inną :D
ale jeśli to silnik...

musze jeszcze poobserwować dłużej (za krótko mam to auto)

noodl3s - Sob Gru 05, 2009 14:29

iiyama napisał/a:
hmm dzięki

teraz mam dylemat, dymi na niebiesko z rana
jeśli to turbina to było by dobrze, będzie pretekst kupić inną :D
ale jeśli to silnik...

musze jeszcze poobserwować dłużej (za krótko mam to auto)

Tzn po nocy, jak postoi pod chmurką (zwłaszcza w zimie)? Jeżeli tak to jest to norma i nie ma czym się przejmować. W lecie tak się nie dzieje. Powiem Ci, że jak zbijesz do 1100 pln to będzie to bdb deal - taniej się nie da zrobić w izie fmic'a. Oczywiście bez druciarstwa ;)

slg - Sob Gru 05, 2009 16:11

iiyama napisał/a:
hmm dzięki

teraz mam dylemat, dymi na niebiesko z rana
jeśli to turbina to było by dobrze, będzie pretekst kupić inną :D
ale jeśli to silnik...

musze jeszcze poobserwować dłużej (za krótko mam to auto)

Jakby to była turbina to dymiłby też na ciepłym , moim zdaniem wszystko jest w normie , nie zapominajmy że w lecie lejemy inną rope niż teraz.

jarucki - Sob Gru 05, 2009 18:37

a ja zapraszam do Siebie :)
Golf MKIV ASZ







Wszystko Kwasówka a nie nierdzewka!!!!

pozdr

slg - Nie Gru 06, 2009 08:46

dobra robota
jarucki - Nie Gru 06, 2009 15:05

slg napisał/a:
dobra robota

Dzięki :)

noodl3s napisał/a:
Powiem Ci, że jak zbijesz do 1100 pln to będzie to bdb deal - taniej się nie da zrobić w izie fmic'a. Oczywiście bez druciarstwa ;)


Co masz na myśli podając to kwotę? Komplet FMIC + orurowanie???

noodl3s - Nie Gru 06, 2009 20:00

jarucki napisał/a:

noodl3s napisał/a:
Powiem Ci, że jak zbijesz do 1100 pln to będzie to bdb deal - taniej się nie da zrobić w izie fmic'a. Oczywiście bez druciarstwa ;)


Co masz na myśli podając to kwotę? Komplet FMIC + orurowanie???

Fmic'a na gotowo.
BTW co to za cooler jest w tym golfie ? Mierzyliście temp przy butowaniu?

jarucki - Nie Gru 06, 2009 22:04

Cooler od Forda Mondeo

Taki sam załadowałem do Bora'ta i ziom zadowolony

oba VW legitymują się mocą 175KM i nikt nie narzekał co do temp na dniach się dowiem co tam VAG pokazał....


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group