Lubelskie Forum Motoryzacyjne

MOTOSPORT - Rozpoczynamy nowy sezon!!

prezes - Wto Sty 10, 2012 22:03
Temat postu: Rozpoczynamy nowy sezon!!
Automobilklub Chełmski zaprasza na RallySprint Pamięci Piotra Bodzaka. Impreza rozpocznie się w niedzielę 15 stycznia o godz. 11.00 na Torze Lublin i będzie 1. rundą Pucharu Okręgu Lubelskiego w RallySprintach '2012.
Piotrek Bodzak był jednym z najbardziej utytułowanych kierowców naszego klubu, znanym z "bezkompromisowej" jazdy. W roku 2003 został mistrzem okręgu, a rok później zajął trzecie miejsce. W kolejnych latach startował już rzadziej, ale do roku 2007 plasował się w czołówce. Przyznam, że nie mogę odnaleźć informacji o wcześniejszych startach Piotrka i mam nadzieję, że ktoś je przypomni. Jego czarny golf był przez kilka lat bardzo znanym autem, a odważna jazda kierowcy wzbudzała duże uznanie. Piotrek ostatnio pracował jako kierowca TIRa. Zmarł 11 grudnia 2011 roku niedaleko Moskwy, jego ciało zostało znalezione w kabinie kierowcy, a szczegóły śmierci chyba nie są do końca jasne.
Tradycyjnie po kilkakrotnym zapoznaniu z trasą uczestnicy przejadą pięć prób zaliczanych do klasyfikacji końcowej. Po zakończeniu zawodów uczestnicy będą mogli się do woli "wyszaleć" na torze. W regulaminie na rok 2012 praktycznie nie ma żadnych zmian, więc nadal będzie pięć klas, a zwycięzcy klasyfikacji rocznych nie będą "zsyłani" do klasy profi. Na najlepszych jak zwykle czekają puchary i medale, a wśród wszystkich uczestników zostaną rozlosowane praktyczne upominki.
Kto zostanie pierwszym liderem tegorocznego cyklu rallysprintów? Przekonamy się w niedzielę.




P.S. Szukam kontaktu do Marcina "Martiniego" Szendały.

polll6 - Wto Sty 10, 2012 22:14

http://www.rajdowiec.pl/bodzo/

trochę fotek Piotrka

Konrad6 - Sro Sty 11, 2012 09:34

dlaczego nadal nie ma żadnego terminarza na stronie?
Widnieje tylko ten na ubiegły rok <oops>

Troche późno informacja dana że już teraz będzie pierwsza runda :/ :/ :/ :/

gforce - Sro Sty 11, 2012 10:04

Zawsze był terminarz w połowie lutego to czemu teraz miałoby być inaczej? :) Info o pierwszej rundzie masz prawie tydzień przed zawodami to chyba tez nie za późno?
Konrad6 - Sro Sty 11, 2012 10:15

akurat wczoraj po południu sprawdzałem sobie wszelkiej maści fora i nie było informacji na temat inauguracji...

Zły sam na siebie jestem bo wczoraj jeszcze bardziej rozłożyłem samochód <oops>

gforce - Sro Sty 11, 2012 10:17

Też mam rozłożony i nie zapowiada sie zebym zlozyl do niedzieli bo nie bedzie czesci ;p
pilachgt6 - Sro Sty 11, 2012 12:36

ale fajnie, wciąż jest klasa profi
MrCk6 - Sro Sty 11, 2012 13:10

oby śniegu nie było <rotfl>
msjk6 - Sro Sty 11, 2012 13:47

MrCk napisał/a:
oby śniegu nie było <rotfl>


Snieg podobno juz dawno zamowiony na 15.01 ;)

Może ktoś krótko opisać podział klas na 2012 r w rally sprintach ?

1 klasa do 1100 ? czy do 1300 ?
2 klasa do 1600
3 klasa do 2000
4 klasa powyzej 2000
5 klasa profi ( auta 4x4 i powyzej 200Km , lub zbudowane wg załącznika J, osoby z licencją )

Czy zgadza sie powyzszy podział ?

noodl3s6 - Sro Sty 11, 2012 14:33

msjk napisał/a:
MrCk napisał/a:
oby śniegu nie było <rotfl>


Snieg podobno juz dawno zamowiony na 15.01 ;)

Może ktoś krótko opisać podział klas na 2012 r w rally sprintach ?

1 klasa do 1100 ? czy do 1300 ?
2 klasa do 1600
3 klasa do 2000
4 klasa powyzej 2000
5 klasa profi ( auta 4x4 i powyzej 200Km , lub zbudowane wg załącznika J, osoby z licencją )

Czy zgadza sie powyzszy podział ?

Czyli co, mam klatkę to jestem w klasie 5tej? Bo na WOŚP tak mnie wrzucono, co mam nadzieję, że było całkowicie przypadkowe.
Auto wprawdzie 4x4 ale moc poniżej 200.

maniek276 - Sro Sty 11, 2012 15:33

No właśnie sam się zdziwiłem że się wyrwałeś z tym "profi" ;)
gforce - Sro Sty 11, 2012 15:40

Czy ktos wie czy przy takim podziale klas:
1 klasa do 1300
2 klasa do 1600
3 klasa do 2000
4 klasa powyzej 2000
mozna startowac samochodem np 1.0 na wlasne życzenie w klasie 2?

pilachgt6 - Sro Sty 11, 2012 16:01

niewliczanie klasy 5 do generalki to jakaś kpina
Wasyl6 - Sro Sty 11, 2012 16:28

msjk napisał/a:

5 klasa profi ( auta 4x4 i powyzej 200Km , lub zbudowane wg załącznika J, osoby z licencją )

Czyli jak mam autko z Klatką, to jestem w profi? Chyba, że klatka nie regulaminowa, to w normalnej klasie? :D

konradsadlik - Sro Sty 11, 2012 16:31

pilachgt napisał/a:
niewliczanie klasy 5 do generalki to jakaś kpina

Takie rzeczy to tylko w Lublinie.
W całej reszcie Polski jest normalnie.
Kto to wogóle wymyślił 4x4,200 koni???? A 250 konna honda która waży tone już w profi nie jedzie?? <szok>
A auto zgodne z załącznikiem J to co? Wystarczy że wymontuje się system gaśniczy z rajdówki i auto już nie jest zgodne z J. I wtedy już się jedzie w normalnej klasie?
Chyba że do profi zalicza się po wyglądzie, czyli oklejone auto do profi <mrgreen> <mrgreen> <mrgreen> Myślałem że w tm roku ktoś pójdzie po rozum do głowy...

mis995 - Sro Sty 11, 2012 17:21

Ekipa East Vision będzie obecna na torze w niedzielę od początku imprezy.

Wszystkich którzy mają ochotę na pamiątkowe zdjęcia z toru zapraszam na PW po szczegóły.
Indywidualne podejście do każdego, paczka zdjęć możliwa do pobrania już na następny dzień.

W związku z licznymi pytaniami o nagrania przejazdów :
Takowe będą możliwe, jeszcze nie znamy szczegółów ale w ciągu kilku dni będzie post Marcina informujący o tym.

Pozdrawiam

urban6 - Sro Sty 11, 2012 17:37

A czy nie można utworzyć klasy dla aut o pojemności powyżej 2000 ccm z napędem 4x4, która byłaby uwzględniana w klasyfikacji generalnej oraz dodatkowo utrzymać klasę profi lub zamienić ją na jakąś klasę "gość" przeznaczoną typowo dla "profi profesjonalistów" poza generalką : ) ?
noodl3s6 - Sro Sty 11, 2012 18:23

urban napisał/a:
A czy nie można utworzyć klasy dla aut o pojemności powyżej 2000 ccm z napędem 4x4, która byłaby uwzględniana w klasyfikacji generalnej oraz dodatkowo utrzymać klasę profi lub zamienić ją na jakąś klasę "gość" przeznaczoną typowo dla "profi profesjonalistów" poza generalką : ) ?

To żeś zamieszał! ;)

msjk6 - Sro Sty 11, 2012 18:29

Na rally sprincie klasa profi byla wliczana do generalki , wiec chyba bedzie wliczana caly sezon ?
urban6 - Sro Sty 11, 2012 19:10

noodl3s, czy ja wiem? Powinno chyba być w miarę sprawiedliwie, bez "wyrzucania" kogoś do klasy profi za auto z klatką, czy za dużą moc, itd., a i na wielu imprezach jest taka klasa, pow. 2000 ccm 4x4, m.in. podczas cyklu SuperOES w Kielcach, czy Poznaniu.
Zresztą to tylko luźna propozycja w odpowiedzi na dyskusję zaczętą przez Kolegów na pierwszej stronie :) .
Żeby uściślić moja propozycja w bardziej przejrzystszym widoku (początek bez zmian):
1 klasa do 1300 ccm
(chociaż patrząc po ostatniej frekwencji Fiatów 126p można by było pomyśleć o jakiejś dodatkowej "maluszkowej" klasie w wypadku, gdy zbierze się np. 5 takich aut przy czym klasyfikować je również normalnie w klasie 1, choć to propozycja z przymrużeniem oka, bo nawet nie wiem, jakie silniki są w tych autkach, więc może i opcja na wyrost... :) )
2 klasa od 1300 ccm do 1600 ccm
3 klasa od 1600 ccm do 2000 ccm
4 klasa od 2000 ccm
5 klasa od 2000 ccm (4x4)
6 klasa profi/gość (dla osób z licencją sportową, nieklasyfikowana do kl. generalnej)

msjk6 - Sro Sty 11, 2012 19:11

bez sensu ;) ja mam 4x4 i 130KM i mam byc w klasie z autami ponad 300KM ? :)

Wg mnie Profi powinno byc powyżej 200 lub 250KM bez wzgledu czy 4x4 czy nie.

urban6 - Sro Sty 11, 2012 19:19

To jeszcze coś można pokombinować z pojemnością, od której ma startować klasa, bo zazwyczaj auta typu Mitsubishi Lancer, czy Subaru Impreza, o których pewnie wspominasz mówiąc ponad 300ps mają silniki turbodoładowane, czyli ich pojemność należy pomnożyć przez współczynnik x1,7 i tak ze standardowego 2.0T 4x4 mamy pojemność do zakwalifikowania 3400 ccm, może tutaj jest gdzieś "furtka", choć przyznam, że robi się to trochę "zagmatwane", więc musiałby ktoś ogarnięty chyba do tego zasiąść.
Wiadomo niestety, że nie zawsze da się wszystkim dogodzić, jak to jest przy obecnym rozkładzie lub przy mojej pierwszej propozycji : ) .

miito - Sro Sty 11, 2012 19:23

racja fiaty 126p mogły by mieć swoją klase tak jak kiedyś do 900. To prawdopodobnie ostatni rok toru więc można by przywrócić tą klasę ;)
pilachgt6 - Sro Sty 11, 2012 19:24

wg mnie nie powinno byc dzielenia moca bo jej nie sprawdzisz to po pierwsze

a po drugie co to wywalanie aut 200 konnych z generalki, tak boli ludzi że można takim autem jeździć i wygrać?

a po trzecie dyskusja nie ma sensu bo i tak tego nei zmienią

msjk6 - Sro Sty 11, 2012 19:33

pilachgt napisał/a:
wg mnie nie powinno byc dzielenia moca bo jej nie sprawdzisz to po pierwsze

a po drugie co to wywalanie aut 200 konnych z generalki, tak boli ludzi że można takim autem jeździć i wygrać?

a po trzecie dyskusja nie ma sensu bo i tak tego nei zmienią


Popieram :)

GrzesiekK.6 - Sro Sty 11, 2012 21:08

Tak czytam sobie po kolei i nie wiem, kurna napinka panowie jakbyście o złote portki jeździli. Wrzućcie na luz, bawcie się jazdą i tyle. Mi w tym roku po zimowych zmianach w aucie przyjdzie toczyć boje w klasie PROFI i cóż jakoś nie lamentuję, ma być fun i tyle.
STIG - Sro Sty 11, 2012 21:30

ja chciałem do klasy profi kiedyś się wpisać nawet zaznaczyłem że mam turbo, profesjonalnie przygotowane auto i napęd 4x4, a i tak wylądowałem w klasie 1.6-2.0 <mrgreen> <mrgreen> więc nie wiem jak to jest <mrgreen> <mrgreen>
Ale podpisuję się pod tym że maluchy tzn auta do 900 mogły by znów mieć swoją klasę tak jak w reszcie Polski ;) wiem że słaba obsada ale może to by ich zmotywowało :)

P.S
idąc śladem przesuwania aut z mocą powyżej 200koni do profi ja powinienem z moja mocą jeździć w klasie do 1,3 <lol> <lol> <lol> . A poważnie dla mnie to bez różnicy czy w generalce jest profi czy ich nie ma ważne żeby był fan, a nie spinanie się między sobą że ktoś ma tyle, a inny tyle koni. To nie przedszkole.

pilachgt6 - Sro Sty 11, 2012 21:30

Co za różnica portki czy kalesony. Po to startujesz w imprezie by rywalizować. Po to masz pomiar czasu.
Pewnie wszyscy ci co zakładają drogie gumy i modyfikują samochód robią to tylko dla funu ;]. Bo miejsce, czas i rywalizacja ich nie obchodzi.
Oczywiście chcesz jechać dla funu to jedź, ja jeśli jadę to chcę wygrać i nie jakąś klasę a generalkę.

Spawos6 - Sro Sty 11, 2012 21:48

nie trzeba miec 200 koni aby wygrywac :) ale 4x4 i moc pomaga , zamiest biadolic pracowac nad technika !! i CISNAC !! :D sa jeszcze KJS do zabawy tam mozna sie wykazac , ale podzialy na moc to dlupota
graboss - Sro Sty 11, 2012 22:37

Klasa profi wliczana do generalki ... hmm jaka przyjemność w pokonaniu 95% aut mocno słabszych od aut klasyfikowanych w profi. Tnijcie się między sobą na setne sekundy, a generalkę zostawcie dla początkujących... Są KJSy i rajdy górskie tam można się wykazać mocnym autem.
Wasyl6 - Sro Sty 11, 2012 22:41

graboss napisał/a:
Tnijcie się między sobą na setne sekundy, a generalkę zostawcie dla początkujących... Są KJSy i rajdy górskie tam można się wykazać mocnym autem.

Tak naprawdę auta, które nie tną się na setne to ~połowa, może 2/3 generalki?

W ogóle to, że auto ma moc, predyspozycje nie oznacza sukcesu... Patrz Ja i mój Kadett :D

Poza tym ta ścisła czołówka to jest wg mnie największy sens takich pojeżdżawek - jest się do kogo porównywać, do czego dążyć :)

213 - Sro Sty 11, 2012 23:43

Maluchy powinny mieć swoją swoją klase bo to tradycja ! :)

a co do mocy, czasów, generalek.. ja podchodzę do tematu zawsze tak ze staram się poprawić swój czas w kolejnych przejazdach konkretnej próby i staram się poprawić sam swoje błędy, nie szukam usprawiedliwień i sposobów zeby nawiązać walke z najlepszymi. Nic nie daje mi większej satysfakcji jak pobicie swojego czasu z którego wczesniej byłem bardzo zadowolony


ps. na nasze lubelskie warunki można by zastanowić się nad klasą "honda" bo deklasują :D <mrgreen>

ukanio - Sro Sty 11, 2012 23:47

213 napisał/a:
ps. na nasze lubelskie warunki można by zastanowić się nad klasą "honda" bo deklasują :D <mrgreen>


Patrząc na to, powoli zaczynam myśleć nad swapem na 1.1 :) bo w swojej klasie to moge powalczyć conajwyżej o 7-10 miejsce.

pilachgt6 - Czw Sty 12, 2012 04:57

graboss napisał/a:
Tnijcie się między sobą na setne sekundy, a generalkę zostawcie dla początkujących...


to może też przejdź do profi by dać szansę początkującym?
co to ma być z dawaniem szansy? może na kryterium asów zbijemy doładowanie stecowi w evo do 0,3bara, żeby szanse mieli inni?

maniek276 - Czw Sty 12, 2012 07:27

pilachgt napisał/a:
Co za różnica portki czy kalesony. Po to startujesz w imprezie by rywalizować. Po to masz pomiar czasu.
Pewnie wszyscy ci co zakładają drogie gumy i modyfikują samochód robią to tylko dla funu ;]. Bo miejsce, czas i rywalizacja ich nie obchodzi.
Oczywiście chcesz jechać dla funu to jedź, ja jeśli jadę to chcę wygrać i nie jakąś klasę a generalkę.


Też jestem tego zdania że "profi" powinna być wliczana do generalki. Po to ktoś przyjeżdża czteronapędowym potworem żeby wygrać.

MrCk6 - Czw Sty 12, 2012 07:54

po co to bić piane jak regulaminu i tak się nie zmieni ?

jak wiadomo jedni są zadowoleni, a inni nie, ale wszystkim nie dogodzi....

Mi tam regulamin z tamtego sezonu jak najbardziej pasuje. <spoko>

longin201 - Czw Sty 12, 2012 08:02

Uwierzcie mi, że te wszystkie spory, problemy z klasami i takie tam, zostaną rozwiązane. Stawiam, że będzie to w okolicach października 2012 r. Tor zostanie zamknięty i nie będzie problemów, bo nawet jeśli znajdą się miejsca w Lublinie na RS-y w stylu Kraśnika lub Chełma (w co wątpię), to na takich odcinkach pojemność i moc ma niewielkie znaczenie. Także radzę korzystać z toru nawet jeśli miałoby to być jeżdżenie bez pomiaru czasu.
polll6 - Czw Sty 12, 2012 08:17

hehehe a może masa samochodu dzielona przez moc :D i tak powstanie nowa klasa hahaha :D <rotfl>
Wasyl6 - Czw Sty 12, 2012 09:25

ukanio napisał/a:

Patrząc na to, powoli zaczynam myśleć nad swapem na 1.1 :) bo w swojej klasie to moge powalczyć conajwyżej o 7-10 miejsce.

haha :D czerwoną i białą Alco corsy A widziałeś? patrz jakoś hondy im nie straszne :D

gforce - Czw Sty 12, 2012 09:53

pilachgt napisał/a:
graboss napisał/a:
Tnijcie się między sobą na setne sekundy, a generalkę zostawcie dla początkujących...


to może też przejdź do profi by dać szansę początkującym?
co to ma być z dawaniem szansy? może na kryterium asów zbijemy doładowanie stecowi w evo do 0,3bara, żeby szanse mieli inni?


Jak będzie śnieg to i moc nie potrzebna, wtedy mozna pokazac co sie potrafi :)

msjk6 - Czw Sty 12, 2012 10:13

gforce napisał/a:
pilachgt napisał/a:
graboss napisał/a:
Tnijcie się między sobą na setne sekundy, a generalkę zostawcie dla początkujących...


to może też przejdź do profi by dać szansę początkującym?
co to ma być z dawaniem szansy? może na kryterium asów zbijemy doładowanie stecowi w evo do 0,3bara, żeby szanse mieli inni?


Jak będzie śnieg to i moc nie potrzebna, wtedy mozna pokazac co sie potrafi :)

Wtedy potrzeba przede wszystkim dobrych opon, lekkiego auta i dobrego zawieszenia ;)
Mozna tak wyliczac i wyliczac ;)

ukanio - Czw Sty 12, 2012 10:43

Wasyl napisał/a:
haha :D czerwoną i białą Alco corsy A widziałeś? patrz jakoś hondy im nie straszne :D


Jusiakom została już tylko biała Corsa. Czerwoną sprzedali. Sam zastanawiałem się czy ją kupić.
Problem w tym, że ja nie mam tak wydłubanego auta jak oni. Silnik seria 1.4, 90KM. Poza delikatnie zmodyfikowanym wydechem i gwintowanym zawiasem nie mam tam nic. Tak więc wystarczy, że przyjedzie jakaś Corsa GSI i już nie mam większych szans, bo umiejętności również mam znikome (dopiero uczę się jazdy w RS'ach). Tak więc nie ma co porównywać mojej Corsy do aut np. z silnikami 1.6, które mają powyżej 100KM.
Taki Paweł Żelazo jeżdżący w mojej klasie, w swoim Civicu pewnie ma trochę więcej niż 100 koni.
Ja jeżdżę bardzie dla zabawy niż dla wyniku. I cieszy mnie gdy z RS'u na RS moja strata do liderów jest mniejsza (chociaż nie zawsze).

P.S.
Graboss ma rację. To są zawody amatorskie (czyli bardziej dla początkujących niż dla zawodowców). Jak ktoś ma profesjonalne auto, albo jakiegoś innego potwora to niech pomyśli o startach w bardziej prestiżowych imprezach, bo co to za przyjemność gdy przyjedzie 300 konne Subaru i wygra RS, w którym średnia mocy w autach nie przekracza 130KM?

gforce - Czw Sty 12, 2012 11:19

ukanio napisał/a:
Graboss ma rację. To są zawody amatorskie (czyli bardziej dla początkujących niż dla zawodowców). Jak ktoś ma profesjonalne auto, albo jakiegoś innego potwora to niech pomyśli o startach w bardziej prestiżowych imprezach, bo co to za przyjemność gdy przyjedzie 300 konne Subaru i wygra RS, w którym średnia mocy w autach nie przekracza 130KM?

Ale za to jaka przyjemność jak przyjedzie 300 konne Subaru i klepiesz je 20 letnim samochodem ;]

Widzieliście, że jest już terminarz na stronce ACH? Bardzo sprawnie, podziękowania dla prezesów :D

ukanio - Czw Sty 12, 2012 11:59

gforce napisał/a:
Ale za to jaka przyjemność jak przyjedzie 300 konne Subaru i klepiesz je 20 letnim samochodem ;]


Zgadza się! Większy prestiż wygrać dzięki umiejętnościom, niż dzięki mocnemu autu. :)

maniek276 - Czw Sty 12, 2012 12:04

gforce napisał/a:
ukanio napisał/a:
Graboss ma rację. To są zawody amatorskie (czyli bardziej dla początkujących niż dla zawodowców). Jak ktoś ma profesjonalne auto, albo jakiegoś innego potwora to niech pomyśli o startach w bardziej prestiżowych imprezach, bo co to za przyjemność gdy przyjedzie 300 konne Subaru i wygra RS, w którym średnia mocy w autach nie przekracza 130KM?

Ale za to jaka przyjemność jak przyjedzie 300 konne Subaru i klepiesz je 20 letnim samochodem ;]

Widzieliście, że jest już terminarz na stronce ACH? Bardzo sprawnie, podziękowania dla prezesów :D


Już się nie chwal! I zmień zdjęcie - chondziażu :P

konradsadlik - Czw Sty 12, 2012 12:08

Tylko nie rozumiem czemu dyskryminuje się auta słabsze, a mocniejsze mogą jeździć w generalce. Prawda jest taka że seryjny GT czy WRX nie ma żadnych szans z seryją Hondą Vti na torze w Lublinie. Ba, seryjne STI nie ma szans z dłubniętymi hondami. (STI-180 koni na tonę, najmocniejsze hondy startujęce w tym roku -grubo ponad 200 koni na tonę)(lekkie auta mają też dużą przewagę w łukach nad ciężkimi). W tym roku aut czteronapędowych trochę startowało i nie wiem czemu taka Impreza GT nie może być liczona do generalki skoro jak pokazały nawet wyniki z tego roku, nie ma szans z hondami. Jak już gramy fair, to powinno się wywalić do profi, wszystkie auta gdzie stosunek mocy do masy przektracza 150 koni/tonę. Mi to i tak rybka, bo nie zamierzam startować w tym roku w rallysprintach, m.in ze względu na ten regulamin, zajeżdżać auto żeby walczyć o pietruszke? no sorry.
pilachgt6 - Czw Sty 12, 2012 12:22

konradsadlik napisał/a:
bo nie zamierzam startować w tym roku w rallysprintach, m.in ze względu na ten regulamin, zajeżdżać auto żeby walczyć o pietruszke? no sorry.


dlatego też i ja evką nie przyjeżdżam

zez6 - Czw Sty 12, 2012 17:51

Co roku po ogłoszeniu regulaminu jest wielka awantura <klotnia> a na zakończeniu sezonu nikogo z zainteresowanych nie było i nikt swoich ZA , a nawet PRZECIW nie wnosił :D
L1 tommi - Czw Sty 12, 2012 18:01

ja od siebie dodam tylko tyle..wiem ze klasy profi juz zapewne nie wyrzucimy ale chociaz moze troche wiecej konsekwencji przy "wrzucaniu" zawodnikow do klasy profi oraz troche wiecej jasnych kryteriow tyczacych sie osiek w w/w klasie..
sepn - Czw Sty 12, 2012 18:21

mis995 napisał/a:
Ekipa East Vision będzie obecna na torze w niedzielę od początku imprezy.

Wszystkich którzy mają ochotę na pamiątkowe zdjęcia z toru zapraszam na PW po szczegóły.
Indywidualne podejście do każdego, paczka zdjęć możliwa do pobrania już na następny dzień.

W związku z licznymi pytaniami o nagrania przejazdów :
Takowe będą możliwe, jeszcze nie znamy szczegółów ale w ciągu kilku dni będzie post Marcina informujący o tym.

Pozdrawiam



Jeżeli są zainteresowane osoby w związku z filmami z przejazdów to zapraszam. Więcej informacji na PW.

Pozdrawiam

Spawos6 - Czw Sty 12, 2012 22:54

ukanio ja totalnie seryjnym yarisem 1,3 87 KONI !! prosto od matki ;) pojechalem 11 w generalce gdzie jechalem na90 % mozliwosci swoich trzeba chciec i cwiczyc wiec mysle ze moglem spokojnie w pierwszej 10 sie zalapac totalna seria .. fakt troche dluzej jezdze juz ale trzeba cwiczyc , nie gadac tylko jezdzic i scigac sie trzeba zawsze z szybszym aby miec kogo gonic
Mareq6 - Czw Sty 12, 2012 23:10

ukanio napisał/a:
gforce napisał/a:
Ale za to jaka przyjemność jak przyjedzie 300 konne Subaru i klepiesz je 20 letnim samochodem ;]


Zgadza się! Większy prestiż wygrać dzięki umiejętnościom, niż dzięki mocnemu autu. :)


Wsiądź do 300 konnego auta typu sti czy evo... jeśli myślisz ze jest łatwo i samo jedzie to się zdziwisz. Mi na przykład ciężko się ogarnąć na torze... strasznie mi auto wyjeżdża przodem , nawet przy bardzo małej prędkości. Ale weźmy taki Ułęż gdzie idziesz dokręconą trójką/czwórką szybkie partie...

msjk6 - Pią Sty 13, 2012 12:59

Spawos napisał/a:
ukanio ja totalnie seryjnym yarisem 1,3 87 KONI !! prosto od matki ;) pojechalem 11 w generalce gdzie jechalem na90 % mozliwosci swoich trzeba chciec i cwiczyc wiec mysle ze moglem spokojnie w pierwszej 10 sie zalapac totalna seria .. fakt troche dluzej jezdze juz ale trzeba cwiczyc , nie gadac tylko jezdzic i scigac sie trzeba zawsze z szybszym aby miec kogo gonic

Karol 306-stka 100KM byl 5 w generalce ;) czyli nie tylko moc sie liczy, ale tez opony, waga i umiejetnosci ;)

robertMK - Pią Sty 13, 2012 15:01

Najlepszy jest podział na klasy taki ;

1.do 1300
2.do 1600
3.do 2000
4.powyzej 2000

i np klasa pucharowa jak sie uzbiera 5 szt 126pl wliczani w klase pojemnosciowa ale walczacy miedzy soba itp...

i dziekuje .

opony tylko z homologacja. a kto jedzie na sliku to prosze nie liczyc w klasach i gen.

nie ma podzialu na napedy bo na torze lublin jest to zbyteczne.

prezes - Sob Sty 14, 2012 00:36

Dyskusja jest wielce ciekawa, choć niestety jak zwykle spóźniona. Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że dwie sprawy są od lat niemożliwe do spełnienia:
1. oby te propozycje padały przed zatwierdzeniem regulaminów przez PZM (na zakończeniu sezonu przewodniczący OKSSu czekał na propozycje, lecz ich nie było);
2. każdy podział na klasy będzie miał swoich przeciwników.

Struzi - Sob Sty 14, 2012 02:59

msjk napisał/a:
Karol 306-stka 100KM byl 5 w generalce ;) czyli nie tylko moc sie liczy, ale tez opony, waga i umiejetnosci ;)


Chyba ostatnio bliżej jej seryjnych 90KM :P

msjk6 - Sob Sty 14, 2012 07:27

prezes napisał/a:

2. każdy podział na klasy będzie miał swoich przeciwników.


TAk jest ;) wszystkim nigdy sie nie dogodzi ;) <spoko>

ukanio - Sob Sty 14, 2012 09:20

msjk napisał/a:
TAk jest ;) wszystkim nigdy sie nie dogodzi ;) <spoko>


Najlepiej zrobić indywidualną klasę dla każdego <mrgreen>

A tak wogóle to dziś jest szkolenie na torze.
Szczegóły:
http://www.facebook.com/events/344635348898961/

pilachgt6 - Sob Sty 14, 2012 15:10

msjk napisał/a:
prezes napisał/a:

2. każdy podział na klasy będzie miał swoich przeciwników.


TAk jest ;) wszystkim nigdy sie nie dogodzi ;) <spoko>


ja tam na klasy mialem zaawsze wyje..ne, chodzi o wyrzucanie samochodow z generalki ;]

robertMK - Sob Sty 14, 2012 19:16

pilachgt, na miedziance nie wyrzucaja <lol>
MIVOL6 - Nie Sty 15, 2012 00:58

w klasie profi czas przejazdu powinien być wystarczającą nagrodą,zawsze można tez porównać swoje czasy do generalki:p
Rs-y powinny być"dobrą"rywalizacją wśród amatorów.
Powinno być tak że jak któs czuje sie na siłach i ma dobrze przygotowane auto to odmawia sobie pejechana po wszystkich i wszystkim, tylko dobrowolnie zgłasza sie do klasy profi i jedzie z innymi profesjonalnymi kierowcami w profi autach.

Jako uzytkownik maluszka popieram pomysł żeby klasa zaczynała sie od klasy do900c
Na ost Rs-ie było juz 5 sztuk..


Snieg już czeka! .Ale będzie jazda...

STIG - Nie Sty 15, 2012 07:51

ja bym Twojego malca wysłała do klasy profi :P bys pokazał chłopakom w szuwarach i miskach jak zejść poniżej 1min na okrążeniu <rotfl> <rotfl> <rotfl>
P.S
Powodzenia Mivol ;) Dziś masz blachę przywieść do domu :) JA niestety będę się edukować w taką kurde fajną pogodę :(

ukanio - Nie Sty 15, 2012 08:59

mivol napisał/a:
Jako uzytkownik maluszka popieram pomysł żeby klasa zaczynała sie od klasy do900c
Na ost Rs-ie było juz 5 sztuk...


No tak, ale co wtedy powiedzą ludzie w autach z silnikiem 1.1(50KM), którzy będą musieli rywalizować z autami 1.6(120KM)?
Chyba, że się zrobi oddzielną klase dla maluchów, klasa "Maluch Trophy"

Spawos6 - Nie Sty 15, 2012 09:14

zawsze bedzie zle zmias zmobilizowac sie i poprawiac technike , moze autko troche udoskonalac bo nie sama moca sie jedzie... i objezdzac takie 20 konne to tylko marudzenie jest , panowie i panie w mnijeszosci naprawde da sie 100 konnym samochodem troche przystosowanym duzo powalczyc nawet w generalce tylko to trzba jezdzic pare lat niestety
ukanio - Nie Sty 15, 2012 09:19

Spawos napisał/a:
panowie i panie w mnijeszosci naprawde da sie 100 konnym samochodem troche przystosowanym duzo powalczyc nawet w generalce tylko to trzba jezdzic pare lat niestety


Jasne, że się da. Chodzi tylko o to, żeby stworzyć równe warunki dla wszystkich. O to właśnie chodzi, żeby wygrał lepszy kierowca, a nie lepsze auto.

Drift_King6 - Nie Sty 15, 2012 09:43

ukanio napisał/a:
Spawos napisał/a:
panowie i panie w mnijeszosci naprawde da sie 100 konnym samochodem troche przystosowanym duzo powalczyc nawet w generalce tylko to trzba jezdzic pare lat niestety


Jasne, że się da. Chodzi tylko o to, żeby stworzyć równe warunki dla wszystkich. O to właśnie chodzi, żeby wygrał lepszy kierowca, a nie lepsze auto.



eee tak to tylko w erze...albo pucharach,gdzie wszyscy jadą "jednym" autem.
Nie wiem o co spinka...zawody tej rangi służą doskonaleniu techniki jazdy(jak spawos napisał) więc co za różnica,kto odbierze plastikowy dzbanek :P

patrynioo - Nie Sty 15, 2012 20:04

Drift_king napisał/a:
ukanio napisał/a:
Spawos napisał/a:
panowie i panie w mnijeszosci naprawde da sie 100 konnym samochodem troche przystosowanym duzo powalczyc nawet w generalce tylko to trzba jezdzic pare lat niestety


Jasne, że się da. Chodzi tylko o to, żeby stworzyć równe warunki dla wszystkich. O to właśnie chodzi, żeby wygrał lepszy kierowca, a nie lepsze auto.



eee tak to tylko w erze...albo pucharach,gdzie wszyscy jadą "jednym" autem.
Nie wiem o co spinka...zawody tej rangi służą doskonaleniu techniki jazdy(jak spawos napisał) więc co za różnica,kto odbierze plastikowy dzbanek :P


Nigdy nie będzie dobrze dla wszystkich, zawsze będzie ktoś pokrzywdzony. Trzeba trenować, trenować i jeszcze raz trenować. Popatrz na jazdę Radka Palucha może i malec nie seryjny ale spokojnie może walczyć w klasie do 1300, mój dzisiejszy wynik tez pokazał ze zwykłym autem można powalczyć o gen. I moje 105 km nie pomogło mi w tym dziś.

Poza tym to gdybanie na temat klas i tak nic nie zmieni. Jedynie można zrobić klasę markowa.

gforce - Pon Sty 16, 2012 08:52

Dzięki za szybko wrzucone wyniki <tak>
STIG - Pon Sty 16, 2012 09:26

ukanio napisał/a:

No tak, ale co wtedy powiedzą ludzie w autach z silnikiem 1.1(50KM), którzy będą musieli rywalizować z autami 1.6(120KM)?
Chyba, że się zrobi oddzielną klase dla maluchów, klasa "Maluch Trophy"

tu chodziło o dodatkową klasę do 900 kolejna od 900 do 1300.

Konrad6 - Pon Sty 16, 2012 09:53

Dawno takiego syfu na torze nie widziałem...


Burdel znowu ze startami według kolejności...
Chyba nie trudno zapowiedzieć na odprawie że jak ktoś sie wpieprzy w kolejkę to DNS a jak ktoś się spóźni na swoją próbę - taryfa... Niech to będzie jakoś trzymane w łapie...

A ilość startujących powinna być w jakiś sposób ograniczona tak by każdy mógł przejechać to co było zapowiedziane. Pomyślcie nad tym bo to trochę chujnia sie robi.

Wtedy może by jakieś ciekawsze próby były a nie od xxx czasu to samo na jedno kopyto...

Gokartowy w te i z powrotem... Tor przeciez ma potencjał... Nie można go wykorzystać?

msjk6 - Pon Sty 16, 2012 10:03

:/ gdyby nie ta kara 15s to byłbym drugi w generalce ;)

Dlaczego czerwona Impreza GT, legacy nr 33, impreza WRX nr 29 były w 3 klasie do 2000 ? :) skoro powinny być w profi ? :>
Spawos powinien być 3 w swojej klasie ;) <spoko>

pilachgt6 - Pon Sty 16, 2012 10:10

Czekałem ąz ktoś pierwszy napisze krytyczną uwagę, żeby znów nie wyjść na hejtera nr1.

Nie wiem czy tylko ja mam zastrzeżenia do tej imprezy i Kondzio, ale to co się działo wczoraj to jakaś kpina.
Oczywiście to, żezawody były ku pamięci Piotrka to ogromny plus, ale chyba jedyny. Nieistotne jest to że miało być kilkukrotne zapoznanie i 5 prób, bo do tego że prób wszystkich nie ma można się przyzwyczaić, zresztą tutaj pogoda mocno pokrzyżowała sprawę.
Na starcie od 2 próby jeden wielki burdel a na 3 sajgon.
Stoimy 20 minut w kolejce, a jakieś samochody wpierdzielają się z pobocza na start.
Ja na starcie uwaga do starującego, co to ma być że taka wolna amerykanka?
A on do mnie: że jak chcę to sam mogę to ogarnąć.
Do k..wy nędzy to chyba ACH bierze za imprezę pieniądze i jest organizatorem i powinien to w jakiś sposób zorganizować a nie mieć wy..ne na to!!!

Patrząc na imprezy od dłuższego nasuwa mi się taki wniosek, że u ludzi z ACH pasja dawno zanikła ,bo kiedyś miałem wrażenie, że te imprezy były robione z pasją i było bardzo fajnie. A teraz tylko by jak najwięcej nachapać się kasy. Uczestników puszcza się jak najwięcej, zamiast przed zawodami określić ilość startujących by przejeździć wszystkie zapowiedziane próby (no ale dzięki temu do woreczka wpadnie więcej). Trasy od kilku lat są prawie takie same, proste i mocno nudne. Jak widać nikomu się nie chce by urozmaicić ,zakręcić bo po co, szybka trasa to i szybciej się ogarnie nadmiar startujących.

Mamy jeszcze przez chwilę fajny tor (tak wiem ostatni szansa by na nim zarobić), ale może postaralibyście się te ostatnie imprezy porobić tak by na długo pozostały w pamięci.

STIG - Pon Sty 16, 2012 10:18

Konrad napisał/a:


A ilość startujących powinna być w jakiś sposób ograniczona tak by każdy mógł przejechać to co było zapowiedziane. Pomyślcie nad tym bo to trochę chujnia sie robi.

Wtedy może by jakieś ciekawsze próby były a nie od xxx czasu to samo na jedno kopyto...

Gokartowy w te i z powrotem... Tor przeciez ma potencjał... Nie można go wykorzystać?

nie było wszystkich prób bo przejazdy trwały dużo dłużej (bo ślisko) ludzi nie było dużo więcej niż zawsze. A co do prób to było juz na forum w h.. dobrych konfiguracji ale zawsze komus nie pasuje bo tam dziura jest albo uskok i mi sie honda zawiesi... tak to wygląda nikomu nie dogodzisz.

Konrad6 - Pon Sty 16, 2012 10:30

Warunki były jakie były.
Ale skoro się pisze w oficjalnym komunikacie że odbędzie się 5 prób a wychodzą 3 to troche z pupy. Zwłaszcza że sa to 3 jednakowe próby... :/

Moim zdaniem powinna być limitowana ilość zawodników.
Powiedzmy max 60 nr startowych i koniec... Kiedys tak było że ilość startujących była spora, organizator przepraszał i odsyłał ludzi z kwitkiem.
Śmiem twierdzić że wczoraj było ok 80-85...
Dodając do tego nawierzchnie na torze powinno być ograniczenie nawet do 50...
Tak aby ten co się zgłasza miał możliwość przejechania ustalonej wcześniej ilości okrążeń po torze.

Ale jak HGT pisał... KASA... Bo na pewno nie to aby jak najwięcej ludzi sobie pojeździło, potrenowało...
Przynajmniej z mojego punktu widzenia tak to wygląda...

pilachgt6 - Pon Sty 16, 2012 10:32

STIG napisał/a:
ludzi nie było dużo więcej niż zawsze


89 startujacych to jednak troche wiecej jak ponad 50 jak zazwyczaj

msjk6 - Pon Sty 16, 2012 10:42

Z drugiej strony mozna spojrzec na to tak, ze gdyby nie Chełmski to nie byłoby takich imprez <spoko>
Konrad6 - Pon Sty 16, 2012 10:47

czyli co..

Cieszmy się że jest piiiii bo mogłoby nie być nic <spoko>

?



Dopiero pierwsza runa była. Więc może na reszte tegorocznych RSów coś się zmieni aby ci co jadą poupalać naprawdę się wyjeździli...

konradsadlik - Pon Sty 16, 2012 11:32

Pilach, ty już całkowitego bana dostałeś, że w wynikach nawet Cię nie umieszczają :) :)?
A co do PROFI, to widać jak na dłoni że lubelski regulamin jest NIEPOROZUMIENIEM. Dobrze, że do MSW go nie wprowadzili, ale tam chyba decyduje na szczęscie Rzeszów.

ukanio - Pon Sty 16, 2012 11:36

Nie wrzucajcie na AK Chełmski, bo gdyby nie oni to wczoraj byśmy siedzieli w domu i oglądali skoki narciarskie, pewnie za dwa tygodnie też byśmy siedzieli w domu.
Pasję to chyba zatracił AK Lubelski, bo mając pod nosem tor Lublin organizują zaledwie 5 imprez. To nie jest normalne, że Automobilklub z Chełma organizuje 3 razy więcej imprez w Lublinie niż AK Lubelski.

Co do burdelu na torze. Nie było Grabossa, więc nie miał kto tego ogarnąć. Może następnym razem zamiast narzekać, sami będziemy pilnować kolejki i opieprzać tych, którzy się wpychają.
Zwróćcie też uwagę na to, że w niektórych autach zgłoszone było po dwie osoby, więc dla mnie "wpychanie" się np. Pawła Żelazo było jak najbardziej uzasadnione.

W tym miejscu szególny "ukłon" dla gościa w czerwonym angliku Subaru Impreza. Gość, nie chcę go obrazić, ale on chyba nie potrafił zrozumieć, że startujemy zgodnie z numerami. Co więcej, z przerażeniem oglądałem, że nie dało mu nawet do myślenia to, że pcha się na start razem z "maluchami" i "cieniasami". Mam nadzieje, że poprostu wygrała u niego chęć koniecznego popisania się super autem, a nie zwykła głupota.

Co do liczby startujących.
1. Zdziwiło mnie gdy zobaczyłem, że impreza zaczyna się dopiero o 11 (zawsze było o 10). Mały błąd organizatorów.
2. Dobrze, że nie było zapoznania, bo wtedy siedzielibyśmy na torze do 20, żeby przeprowadzić chociaż 3 próby mierzone.
3. Dobry pomysł z tym ograniczeniem. Może rzeczywiście powinno się to zrobić. Np. na zasadzie, że w pierwszej kolejności przyjmowane są zgłoszenia osób zrzeszonych w automobilklubach, a gdy zostaną miejsca to zgłaszają się niezrzeszeni.
4. Klasa profi nie jest wliczana do klasyfikacji, więc może należało te auta wykluczyć ze startu w RSie (żeby go sprawnie przeprowadzić) i zrobić dla nich oddzielne zawody już po zakończeniu imprezy?
5. Zwróćmy uwagę, że to nie jest lato, kiedy na torze można siedzieć nawet do 22. Mamy zimę i czas nas mocno ogranicza, więc ja już od początku wiedziałem, ze 5 prób to na 100% nie będzie.

spider666 - Pon Sty 16, 2012 11:49

ukanio napisał/a:

Co do burdelu na torze. Nie było Grabossa, więc nie miał kto tego ogarnąć.


dokładnie :]

pilachgt6 - Pon Sty 16, 2012 12:08

ukanio napisał/a:

4. Klasa profi nie jest wliczana do klasyfikacji, więc może należało te auta wykluczyć ze startu w RSie (żeby go sprawnie przeprowadzić) i zrobić dla nich oddzielne zawody już po zakończeniu imprezy?


Tak jestem za!!!!!!!!!!!!!!! <spoko> <spoko> <spoko> <spoko>

A jako, że samochody nie jeżdżą same i ważny jest kierowca to wykluczmy tych co przejechali ponad 15 imprez. Dajmy przecież szansę tym słabszym. Bo chyba o to chodzi!!!

Do tego na suchym wykluczmy samochody z mocą poniżej 70 koni bo zamulają imprezę i za wolno jadą.

Poza tym wykluczmy auta z kubełkami, bo ten co go nie ma, ma przecież gorzej a trzeba dać mu szansę.

Do tego sprawdźmy w każdym aucie jakie kto ma zawieszenie, no bo przecież rodzinne auto na miękkim zawiasie w warunkach asfaltowych nie ma szans z autem na gwincie czy też innym sztywnym zawiasie. Więc te auta też wypadałoby wyrzucić. Dajmy szansę słabszym.

ukanio - Pon Sty 16, 2012 12:22

pilachgt, nie wiem po co ta ironia?
Gdybym ja nie był wliczany do klasyfikacji generalnej to nawet bym się ucieszył z takiego rozwiązania.
Lepiej przyjechać na tor o 14 i zrobić sobie pięć mierzonych kółek w godzinę niż siedzieć na torze od 11 i w ciągu 5 godzin zrobić trzy kółka.

lolencja - Pon Sty 16, 2012 12:30

nawierzchnia była fajna do pobawienia się samochodem, ale niektórzy chcieliby też osiągnąć jakieś wyniki i starali się dojechać jak najszybciej
mimo tego iż opony fruwały po całym torze tylko jeden zawodnik dostał taryfę za potrącenie, poza tym wielu którzy przejechali metę stop nie dostali taryfy, jednym się udało innym nie
zauważyłem też dwóch zawodników którzy spędzili na torze przynajmniej 3-4min grzebiąc się w śniegu a na liście wyników mają niewiele ponad 2min - najwyraźniej są równi i równiejsi, dlaczego inni którzy zaliczyli bączka nie mogli powtarzać okrążenia?
o kolejności przed startem to juz szkoda gadać - Grabos dlaczego Cię nie było :[

anet - Pon Sty 16, 2012 12:32

Właśnie przyczytałam UKANIO co napisałeś i stwierdzam, że Twój pomysł związany z tym, żeby klasa PROFI była wykluczona z RS'ów, a nastęnie zrobić oddzielne zawody dla klasy PROFI jest wyjątkowo dziwny i wyjątkowo głupi - żeby nie wyrazić tego mocniej! I jeszcze do tego to bzdurne uzasadnienie, żeby "RS sprawnie przeprowadzić"!
Weź pod uwagę, że w tej klasie pojawia się co raz więcej zawodników!

Myślę, że chłopaki stratujący w klasie PROFI zgodzą się ze mną!

Pomijam tu w ogóle fakt, że nie do końca rozumiem dlaczego klasa PROFI nie jest wliczana do generalki... Każdy kto bywa na torze wie, że niejednokrotnie dobrze przygotowana i wzmocniona ośka może więcej zdziałać niż np. seryjna Impreza GT, nie mówiąc już o możliwościach kierowcy. To, że ktoś ma mocny samochód nie oznacza, że zawsze będzie wygrywać! Myślę, że nie ma obaw o to, że generalkę będą wygrywać wyłącznie zawodnicy z klasy PROFI - co zresztą potwierdzają wyniki po RS'ach.
Regulaminy są już jednak zatwierdzone, więc nie ma co więcej na ten temat dyskutować....
A... dodam jeszcze tylko jedno, co mnie trochę rozbawia! :) Z niektórych wypowiedzi wnioskuję, że kierowcy starujący w klasie PROFI to "profesjonaliści", a ci z pozostałych to "amatorzy"! <lol>

A co do ostatniego RS. Zamiast puszczać tutaj kolejne komentarze, lepiej porozmawiać bezpośrednio z organizatorami i sztywno określić zasady kolejnego RS. Można np. zgłoszenia i opłaty przyjmować drogą internetową, co skróci zapewne czas przenaczony na przyjmowanie zgłoszeń już na torze.

A co do większej ilości zawodników, to mogliśmy się tego spodziewać, po tym wszczęliśmy akcję obrony toru! Więcej ludzi się o nim dowiedziało, więcej ludzi chce spróbować swoich sił... Minus tego taki, że nie starcza czasu na 5 prób... Ma to jednak też swoje plusy - jak już dojdzie do jego likwidacji, to może więcej osób zechce walczyć o nowy tor!

Spawos6 - Pon Sty 16, 2012 12:33

. Dobry pomysł z tym ograniczeniem. Może rzeczywiście powinno się to zrobić. Np. na zasadzie, że w pierwszej kolejności przyjmowane są zgłoszenia osób zrzeszonych w automobilklubach, a gdy zostaną miejsca to zgłaszają się niezrzeszeni.

LOL najwieksza glupota ..... hehe

pozatym Patrynio powinien zostac ZDYSKWALIFIKOWANY ... z taka malo moca nie mogl wygrac <mrgreen> pozatym jest kilku swiadkow jak mowil ze ma taki guziczek co jak go wciska zaraz po starcie to kolce z opon wychodza <szok> i dletego takie czasy robi ...
Prosze o pozytywne rozpatrzenie mojego protestu Paweł Borzęcki <rotfl>

nigdy nie zrobi sie imprezy aby kazdy byl zadowolony , a co do organizacji to moze jakies zapisy przez neta wysylanie zgloszenia imie nazwisko itp na mejla (nie trzeba by na torze wpisywac pisac itp kto czym i jak tylko , imie nazwisko i wplata na imprezie juz , kto nie zaplacil skreslamy i jest gotowa lista startowa ) ??

gforce - Pon Sty 16, 2012 12:33

ukanio napisał/a:
W tym miejscu szególny "ukłon" dla gościa w czerwonym angliku Subaru Impreza. Gość, nie chcę go obrazić, ale on chyba nie potrafił zrozumieć, że startujemy zgodnie z numerami. Co więcej, z przerażeniem oglądałem, że nie dało mu nawet do myślenia to, że pcha się na start razem z "maluchami" i "cieniasami". Mam nadzieje, że poprostu wygrała u niego chęć koniecznego popisania się super autem, a nie zwykła głupota.

Mistrzowskie było jeszcze podjechanie 2 raz na start po przejechanym okrążeniu i prośba o "wolny przejazd" bez pomiaru czasu w wykonaniu tego pana :)

anet - Pon Sty 16, 2012 12:41

Hehe... UKANIO... teraz to już mnie rozbawiłeś! <lol> Z tym, że byś się cieszył, jakby Ci nie liczyli do klasyfikacji generalnej...
bolgi6 - Pon Sty 16, 2012 12:52

spawosik..... a Ty miałes takie kiepskie czasy bo miałes tylko 2 i 1/2 zimowki, w tym 1 na zapasie. załoze sie ze jak bys sie zdecydował na r888 to było by o niebo lepiej.... <rotfl> generalnie strasznie sliski ten snieg w tym roku i to tez miało wpływ na kiepskie czasy. pan zubilewicz mowił ze za rok bedzie tez duzo sniegu ale nie bedzie az tak sliski, wiec bedzie mozna pojechac duzo szybciej....
ukanio - Pon Sty 16, 2012 12:59

anet napisał/a:
Hehe... UKANIO... teraz to już mnie rozbawiłeś! <lol> Z tym, że byś się cieszył, jakby Ci nie liczyli do klasyfikacji generalnej...


Hmm...
Masz jakiś problem ze zrozumieniem?
Napisałem, ze cieszyłbym się z tego, że mógłbym przejechać pięć przejazdów w godzinę, a nie trzy przejazdy w pięć godzin.
Widziałaś wyniki? Przecież i tak auta Profi nie wliczają się do klasyfikacji więc w czym problem?
Nie dyskutuję o sensowności lub bezsensowności wykluczania aut klasy Profi z generalki tylko o tym jak sprawnie przeprowadzić zawody.
Skoro i tak klasa profi nie jest wliczana (i narazie nic ztego nie zmieni) to co za różnica czy auta te pojadą razem z innymi w RSie, czy już po zakończeniu zawodów?
Dla mnie żadna, skoro i tu, i tu będziecie mieć mierzony czas próby.

anet napisał/a:
Weź pod uwagę, że w tej klasie pojawia się co raz więcej zawodników!

Zobaczymy ilu będzie zawodników po zamknięciu toru.

Patrząc na te wszystkie posty mam wrażenie, że za chwilę przeczytam o tym, że "maluchy" na torze są dużo lepszymi autami niż Subaru impreza, czy Mitsubishi Lancer :)

Szkoda tylko, że najszybszy Fiat 126p nie był w stanie objechać nawet takiego słabeusza jak ja. Nawet pomimo tego, że zarobiłem 15 sekund kary :)

anet napisał/a:
opłaty przyjmować drogą internetową,


Ciekawe jak sprawdzisz czy ktoś wpłacił? Przelewy w weekendy nie są realizowane, jak ktoś wpłaci na poczcie to przelew może iść nawet tydzień. :)

mis995 - Pon Sty 16, 2012 13:04

spider napisał/a:
ukanio napisał/a:

Co do burdelu na torze. Nie było Grabossa, więc nie miał kto tego ogarnąć.


dokładnie :]


Graboss do tablicy <rotfl>

To że go nie będzie to wiedziałem, myślałem że ostatnie dwa RSy coś wpłynęły na ludzi jak starałem się z Michałem coś zoorganizować lud.
Nie do końca widziałem wszystko z toru ale te przestoje to masakra.
Poza tym jak ktoś płaci za 5 kółek, zapoznania + końcowe upalanie a pozostają mu 3 kółka to się nie dziwie złości pod koniec.

Ale dobrze mówicie - gdyby nie AKCh nie byłoby nic, więc Peace.

pilachgt6 - Pon Sty 16, 2012 13:09

ukanio napisał/a:
pilachgt, nie wiem po co ta ironia?


bo pomysł robienia imprezy po imprezie (przestawianei fotokomorek, nowa odprawa, nowe zapisy) jest taki jak napisała anet, lepiej tego bym nie ujął :]


Tak, gdyby nie Automobilklub Chelmski to być może imprez by nie było. Ale to nie znaczy że nei można zrobić fajnych imprez i dobrze zorganizowanych.

ukanio - Pon Sty 16, 2012 13:56

pilachgt napisał/a:
bo pomysł robienia imprezy po imprezie (przestawianei fotokomorek, nowa odprawa, nowe zapisy) jest taki jak napisała anet, lepiej tego bym nie ujął :]


Przecież padł pomysł zapisów przez internet. Więc w czym problem?
Poza tym moglibyście zapisywać się w trakcie trwającego RS'u.
Wszystko da się skoordynować. Aut profi wczoraj było ok 20, więc zapisy nie trwałyby długo. Przestawienie fotokomórek można zrobić podczas rozdawania nagród dla zwycięzców RS'u.



pilachgt napisał/a:
Tak, gdyby nie Automobilklub Chelmski to być może imprez by nie było. Ale to nie znaczy że nei można zrobić fajnych imprez i dobrze zorganizowanych.


Narazie cieszmy się, że wogóle coś się dzieje, następnie martwmy się o to, zeby w przyszłym roku też coś się działo, a dopiero potem ulepszajmy istniejące imprezy. :)

Bossi6 - Pon Sty 16, 2012 14:36

rzadko wdaję się w tego typu dyskusję, a jeszcze rzadziej zgadzam się z pilach'em :P
ale w tym przypadku niestety ma sporo racji.
Sprawa klasy profi mnie nie dotyczy ale skoro już zabrałem głos to wypowiem się i w tej sprawie. Moim zdaniem profi powinno być tylko dla kierowców z licencją sportów samochodowych i nie powinno się wliczać go generalki
Druga sprawa to bałagan panujący ostatnio na torze. To co się dzieje ostatnio to jakaś masakra. Nie chce nikogo urazić ale większość "nowych" osób nie rozumiem chyba po co są numery startowe z kolejności rosnącej. Buractwo pcha się na start z numerem powyżej 30 jak jeszcze maluchy nie ruszyły. Wystarczy umieć liczyć i od czasu do czasu spojrzeć co się dzieje na torze i który numer jedzie. Prośba do organizatora o konsekwentne karanie najpierw karami czasowymi, następnie wykluczenie.
Kolejna sprawa to właśnie duża liczba uczestników. I tu pojawia się problem <bezradny> bo z jednej strony 90 startujących to za dużo, z drugiej jednak jak tacy początkujący mają mieć szanse wystartować skoro nie zostaną zapisani. Jedyną rzeczą jaką można zrobić to wcześniej zaczynać. Jest jeden minus tego, nikomu nie chce się rano wstawać w niedziele. Ale są dwa plusy, bo wcześniejsze rozpoczęcie da więcej czasu na jazdę oraz to że właśnie niektórym nie będzie chciało się wstać, więc nie przyjadą i tym samym będzie mniejsza liczba startujących :]

Widzę że najwięcej tu do powiedzenia mają Ci którzy zobaczyli tor pól roku temu i tacy są najmądrzejsi. Czasem warto posłuchać bardziej doświadczonych kolegów.

ukanio - Pon Sty 16, 2012 16:30

bossi napisał/a:
Widzę że najwięcej tu do powiedzenia mają Ci którzy zobaczyli tor pól roku temu i tacy są najmądrzejsi. Czasem warto posłuchać bardziej doświadczonych kolegów.


Jeśli pijesz do mnie to muszę Ci powiedzieć, że nie zobaczyłem toru pół roku temu, bo od uerodzenia mieszkam na Wrotkowie, a pierwsze jazdy po torze odbywałem mając ok. 6 - 8 lat (gokartem). Więc pewnie dużo wcześniej niż Ty.

Nie uważam się też za najmądrzejszego. Podałem propozycje usprawnienia przebiegu zawodów, które można spokojnie przedyskutować zamiast wypisywać swoje mądrości, a zdania innych uważając za głupie.

Ja posiadając auto klasy profi wolałbym się sprawdzić w bardziej ambitnych zawodach niż Rally Sprinty, a na tor wpadałbym dla zabawy.
No cóż, ale sa też tacy, którzy mają satysfakcję z tego, że objechali kilka "maluchów", "cieniasy" i inne słabsze auta.

Pozdrawiam.

pilachgt6 - Pon Sty 16, 2012 16:52

ukanio napisał/a:
, a pierwsze jazdy po torze odbywałem mając ok. 6 - 8 lat (gokartem). Więc pewnie dużo wcześniej niż Ty.


to w takim razie musisz jeździć w profi, masz o wiele większe doświadczenie od innych, m.in. mnie więc profi jak nic. Trzeba dać szansę słabszym :]

ukanio - Pon Sty 16, 2012 17:05

pilachgt napisał/a:
to w takim razie musisz jeździć w profi, masz o wiele większe doświadczenie od innych, m.in. mnie więc profi jak nic. Trzeba dać szansę słabszym :]


Doświadczenia nie mam żadnego, bo przez 20 lat można wiele zapomnieć.
Ale spoko, nie zależy mi na tym by być klasyfikowanym. Mogę jeździć wyłącznie dla zabawy. :)

Wasyl6 - Pon Sty 16, 2012 17:20

ukanio napisał/a:

Ja posiadając auto klasy profi wolałbym się sprawdzić w bardziej ambitnych zawodach niż Rally Sprinty, a na tor wpadałbym dla zabawy.

Pożyjemy zobaczymy, dużo aut dobrze przygotowanych przyjeżdża robiąc ogromne WOW przed imprezą i po cichutku z głową w dół odjeżdżając z imprezy. Poza tym jest takie powiedzonko: gdyby baba miała wąsy... :]

ukanio napisał/a:

No cóż, ale sa też tacy, którzy mają satysfakcję z tego, że objechali kilka "maluchów", "cieniasy" i inne słabsze auta.

Wiesz, nie wiem czy Ty w ogóle oglądałeś pierwszą 10-tkę tego RSa?
wliczając profi 4 auta na 14 są z tej klasy.

Nie wiem o czym Ty piszesz...


No i tak w ogóle, nie popadajmy w skrajności, że pierwszeństwo powinni mieć członkowie automobilklubów - pamiętajcie, że te zawody są przede wszystkim dla raczkujących amatorów tego sportu!

pilachgt6 - Pon Sty 16, 2012 17:30

ukanio napisał/a:

Ja posiadając auto klasy profi wolałbym się sprawdzić w bardziej ambitnych zawodach niż Rally Sprinty, a na tor wpadałbym dla zabawy.
No cóż, ale sa też tacy, którzy mają satysfakcję z tego, że objechali kilka "maluchów", "cieniasy" i inne słabsze auta.

Pozdrawiam.


a jakie to są zawody???



Wasyl napisał/a:
No i tak w ogóle, nie popadajmy w skrajności, że pierwszeństwo powinni mieć członkowie automobilklubów - pamiętajcie, że te zawody są przede wszystkim dla raczkujących amatorów tego sportu!

akurat ja zawsze uważałem że takie imprezy są dla wszystkich

a w regionach cywilizowanych z naciskiem na tych co zapiszą się wcześniej i zapłacą wpisowe

ukanio - Pon Sty 16, 2012 17:38

Wasyl napisał/a:
Wiesz, nie wiem czy Ty w ogóle oglądałeś pierwszą 10-tkę tego RSa?
wliczając profi 4 auta na 14 są z tej klasy.


Ciekawe, które miejsce mieliby startując autem o mocy poniżej 100KM i z napędem na jedną oś?


Wasyl napisał/a:
No i tak w ogóle, nie popadajmy w skrajności, że pierwszeństwo powinni mieć członkowie automobilklubów - pamiętajcie, że te zawody są przede wszystkim dla raczkujących amatorów tego sportu!


Zgadzam się, ale... członkowie automobilklubu płacą składki, więc przy ewentualnych ograniczeniach ilości startujących powinni być premiowani pierwszeństwem.
Wyobrażasz sobie, że płacisz składkę członkowską, przyjeżdżasz na tor i nie możesz brać udziału w zawodach, bo zabrakło dla Ciebie miejsca?
Pewnie od razu pobiegłbys do prezesa z pytaniem: "Za co ja płacę?"
Poza tym to zachęcałoby kierowców do zrzeszenia się.

Wasyl6 - Pon Sty 16, 2012 17:47

ukanio napisał/a:


Ciekawe, które miejsce mieliby startując autem o mocy poniżej 100KM i z napędem na jedną oś?

Jakie ma to znaczenie?

ukanio napisał/a:

Pewnie od razu pobiegłbys do prezesa z pytaniem: "Za co ja płacę?"

Przede wszystkim nie jestem typem pieniacza, więc nigdzie bym nie biegł i tym bardziej nie z takimi pytaniami ;)

ukanio napisał/a:
członkowie automobilklubu (...) powinni być premiowani pierwszeństwem.

Są premiowani np niższym wpisowym

graboss - Pon Sty 16, 2012 17:53

3... 2.... 1... fight

Nigdzie Was ta dyskusja nie zaprowadzi ... regulaminu nie zmienicie ....

pomysł zmiany tras P O P I E R A M - Prezes dawaj jakąś beczkę, nawrót, slalom itp.

ukanio - Pon Sty 16, 2012 17:54

Wasyl napisał/a:
Są premiowani np niższym wpisowym


Ponawiam pytanie:
ukanio napisał/a:
Wyobrażasz sobie, że płacisz składkę członkowską, przyjeżdżasz na tor i nie możesz brać udziału w zawodach, bo zabrakło dla Ciebie miejsca?


Chyba nie płacisz składki za to, żeby sobie przyjechać na tor i popatrzeć jak jeżdżą inni.

Tak samo jest w klubach kibica drużyn piłkarskich. Płacisz składkę i oprócz szeregu zniżek masz łatwiejszy dostęp do biletów na mecze.

Wasyl6 - Pon Sty 16, 2012 17:57

ukanio ja nigdy nie miałem problemu z tym, żeby przyjechać odrobinę wcześniej jak zapowiadało się sporo aut ;)
ukanio - Pon Sty 16, 2012 18:00

Wasyl napisał/a:
ukanio ja nigdy nie miałem problemu z tym, żeby przyjechać odrobinę wcześniej jak zapowiadało się sporo aut ;)


Ale w czym problem? W ostatnim RSie było około 35 zrzeszonych kierowców. Przy limicie np. 60 zawodników, zostaje jeszcze 25 miejsc dla niezrzeszonych.

Nie ma problemu przyjechać wcześniej, ale znając ludzi doszłoby do paranoi. Niektórzy przyjeżdżaliby na tor 2 godziny przed zawodami :)

noodl3s6 - Pon Sty 16, 2012 18:20

Ehhh, co za emocje :P

Jeżeli o mnie chodzi to:
1. Sugeruję wprowadzenie zmian w trasach. Dużo wprawdzie nie jeździłem, ale trasy robią sie monotematyczne.
2. Popieram pomysł ograniczenia liczby startujących- przynajmniej porą zimową.

Poza tym, wydaje mi się, że dyskusja o klasach jest bezprzedmiotowa. Sprawa jest już chyba dawno zamknięta i nic się nie zmieni.

STIG - Pon Sty 16, 2012 18:28

jak da mnie to co napisałeś ukanio to naprawdę posrane pomysły.... nie sądzisz że dzień ma swoje pory czasem pada deszcz i nie każdy chce jechać tylko w nocy albo tylko po śliskim?? To że klasa profi jedzie mi pasuje fajnie popatrzeć na miśki i posłuchać bulgotu szuwaru :) A z tego że objechałeś malucha naprawdę możesz czuć sie dumny widać że jeździsz zajebiście!!! Mi to nie przeszkadza że jest dużo ludzi ale tylko wtedy kiedy jest Grabos jakoś wtedy jest dyscyplina itd. Ja jestem zrzeszony ale żadnego kwita na to nie mam płacę składkę i tyle.
Przyjdzie lato i znów będzie po 50aut wyjątkowo trochę śniegi sie ślizgać każdy chciał :)

ukanio - Pon Sty 16, 2012 18:39

STIG, skoro moje pomysły są posrane to przestań liczyć na Grabossa, tylko sam rusz d... i ogarnij temat kolejki do startu.
Bo narzekać to każdy potrafi, ale jak ktoś chce pomóc i rzuca jakąś propozycje do obgadania to skaczecie na niego jak psy zerwane z łańcucha!

Najlepiej przed każdym RS'em wypatrywać Grabossa i liczyć, ze on wszystko załatwi. Tak, to jest super rozwiązanie. :]

polll6 - Pon Sty 16, 2012 18:46

jeśli jest zapoznanie samochodem to trzeba to wykorzystać do ustawienia się numerami a nie napier**** kto szybciej wjedzie na tor a później kto szybciej z niego zjedzie
STIG - Pon Sty 16, 2012 18:46

Widocznie propozycja była słaba...
A to że są ludzie, ludziska i debile to nie jest ani moja ani Twoja wina. Ja, Ty i 90% uczestników przestrzega z góry przyjęte zasady z startowaniem zgodnie z nr nie blokowaniem dojazdu do startu itd. Na głupotę nie ma jeszcze lekarstwa. Ja jestem osoba o małym autorytecie więc nie wiem czy coś zdziałam. jedynie mogę dodać od siebie że z kliku startów które jechałem najmniejszy burdel był przy starcie z korony toru.

na zapoznaniu nie raz mi się wpychali i mówili że jada pierwszy raz chociaż widziałem jak przed chwilą startowali... Po prostu brakuje dyscypliny ale wątpię żeby znalazł się ktoś kto będzie ogarniał nr na zapoznaniu.

ukanio - Pon Sty 16, 2012 18:59

STIG napisał/a:
Widocznie propozycja była słaba...
A to że są ludzie, ludziska i debile to nie jest ani moja ani Twoja wina. Ja, Ty i 90% uczestników przestrzega z góry przyjęte zasady z startowaniem zgodnie z nr nie blokowaniem dojazdu do startu itd. Na głupotę nie ma jeszcze lekarstwa.


Więc skoro moja propozycja jest słaba to niech ktoś poda inną, zamiast wiecznie wyręczać się Grabossem :)

STIG napisał/a:
Ja jestem osoba o małym autorytecie więc nie wiem czy coś zdziałam.


Można poprosić prezesa o kamizelkę organizatora zawodów i już ludzie będą inaczej na Ciebie patrzeć.

213 - Pon Sty 16, 2012 19:20

Panowie trzymam kciuki za to żeby ta dyskusja wpłynęła na pozytywne zmiany przy organizacji najbliższego RS'a bo warunki pogodowe mogą być podobne!

napisaliście już o wszystkich kwestiach, które stały na przeszkodzie żeby rallysprint odbył się w fajnej atmosferze, od siebie dodam że te przestoje były frustrujące.. nawet nie pytałem nikogo o co chodziło, ale każdy chyba nerwowo reagował patrząc na kolejkę startujących i pusty tor - ja 20min siedziałem w nagrzanym samochodzie i tylko patrzyłem na stojących na końcu toru fotografów - macie pasje Panowie!

Pozytywne jest to ze nikt nikogo nie puknął w "parku maszyn" bo przy tym chaosie i oblodzeniu bałem się ze kogoś poniesie :P

ukanio - Pon Sty 16, 2012 19:26

Podobno zima ma się szybko skończyć, więc może za 2 tyg nie będzie takiego problemu. Sam nie wiem z czego wynikały przestoje, bo chyba nie była to wina wpychających się.
Myślę, że Graboss po każdym RSie powinien wyjeżdżać ze zgrzewką piwa w ramach podziękowania za ogarnięcie bałaganu. :)

STIG - Pon Sty 16, 2012 20:02

Może przestańmy już chwalić grabosa bo w samozachwyt popadnie ;) Jak będzie kamizeleczka to chętnie pomogę ewentualnie jak by były 2 osoby było by super bo wiadomo czasem gumę trzeba zmienić, coś w aucie poprawić. No i nie wiem czy zawsze będę mógł bo nie znam nowego planu zjazdów na polibudzie.
A co do usunięcia tłoku to wyznaczenie konkretnego miejsca dla startujących powiedzmy ten szutrowy parking nie na koronie. i jedna lub 2 osoby w kamizelkach które mają despotyczną władzę na dojeździe do startu ;)

konradsadlik - Pon Sty 16, 2012 20:05

graboss napisał/a:
3... 2.... 1... fight

Nigdzie Was ta dyskusja nie zaprowadzi ... regulaminu nie zmienicie ....



Mówisz jakby to była przynajmiej ustawa sejmowa. Jaki problem zmienić regulamin?.
Regulaminu i te mistrzostwa chyba są dla nas, uczestników, a nie na odwrót. Problem w tym że trzeba było chcieć to zmienić.

ukanio - Pon Sty 16, 2012 20:16

STIG napisał/a:
Jak będzie kamizeleczka to chętnie pomogę ewentualnie jak by były 2 osoby było by super bo wiadomo czasem gumę trzeba zmienić, coś w aucie poprawić.


Ja mogę pomóc.
Chociaż wystarczy wprowadzić kary za wjazd na start poza kolejnością i nikt nie będzie musiał marznąć pilnując kolejki.

konradsadlik
prezes napisał/a:
Dyskusja jest wielce ciekawa, choć niestety jak zwykle spóźniona. Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że dwie sprawy są od lat niemożliwe do spełnienia:
1. oby te propozycje padały przed zatwierdzeniem regulaminów przez PZM (na zakończeniu sezonu przewodniczący OKSSu czekał na propozycje, lecz ich nie było);
2. każdy podział na klasy będzie miał swoich przeciwników.

graboss - Pon Sty 16, 2012 20:24

Konrad mi to leży jaki będzie regulamin ... taki, śmaki, profi w generalce czy też nie; czas jest liczony dla wszystkich jednakowo, a ja tam jeżdżę sobie dla ZABAWY.
Jak coś ugram to fajnie jak nie też dobrze ....

Co do kolejki mogę się zajmować jak będę na torze ale chyba to nie problem nawet dla średnio inteligentnej małpy z downem zapamiętać kolejność liczbo od 1 do 100

maniek276 - Pon Sty 16, 2012 20:36

[quote="STIG"]Może przestańmy już chwalić grabosa bo w samozachwyt popadnie ;) Jak będzie kamizeleczka to chętnie pomogę ewentualnie jak by były 2 osoby było by super bo wiadomo czasem gumę trzeba zmienić, coś w aucie poprawić. No i nie wiem czy zawsze będę mógł bo nie znam nowego planu zjazdów na polibudzie.

Na pewno znajdzie się więcej chętnych do pomocy. Tylko zarząd ACH musi o tym napisać na forum. A jak wiemy, problem bałaganu na torze istnieje od dawna i był już nie raz przerabiany.

STIG - Pon Sty 16, 2012 20:41

No to prezes łatw kamizelki ja będę chętnie kierował innymi :)
mis995 - Pon Sty 16, 2012 20:48

A i megafon można załatwić jak to było w roku poprzednim, tylko wcześniej trzeba napisać to wezmę :)
lexy6 - Pon Sty 16, 2012 21:33

Wasyl napisał/a:
ukanio napisał/a:

Ja posiadając auto klasy profi wolałbym się sprawdzić w bardziej ambitnych zawodach niż Rally Sprinty, a na tor wpadałbym dla zabawy.

Pożyjemy zobaczymy, dużo aut dobrze przygotowanych przyjeżdża robiąc ogromne WOW przed imprezą i po cichutku z głową w dół odjeżdżając z imprezy. Poza tym jest takie powiedzonko: gdyby baba miała wąsy... :]

ukanio napisał/a:

No cóż, ale sa też tacy, którzy mają satysfakcję z tego, że objechali kilka "maluchów", "cieniasy" i inne słabsze auta.

Wiesz, nie wiem czy Ty w ogóle oglądałeś pierwszą 10-tkę tego RSa?
wliczając profi 4 auta na 14 są z tej klasy.

Nie wiem o czym Ty piszesz...


No i tak w ogóle, nie popadajmy w skrajności, że pierwszeństwo powinni mieć członkowie automobilklubów - pamiętajcie, że te zawody są przede wszystkim dla raczkujących amatorów tego sportu!


co Tobie daje na naszym torze dobrze przygotowany samochód?? przede wszystkim liczy się dobra opona i dobry kierownik. Nie raz udowodnił to Patryk czy też Przemek Herc,Paweł Żelazo laguną w kombi był 3 w generalce :) Dobre auto można wykorzystać ale na odcinkach drogowych.A klasy to faktycznie pomyłka ,astra jeździ w profi bo ma klatkę a 200konna honda w klasie 3 :) .Osobiście mi to nie przeszkadza puchar można kupić za 20zł <rotfl>

lukasz2461 - Pon Sty 16, 2012 21:42

udziele sie i ja
co do ogarniecia kolejnosci najgorsze jest to jak brakuje naklejek na odprawie i po 50 jest np. 80 a po 90 jest od nowa z jakiejs innej imprezy.
Moze by tak pisac na szybie jakims markerem numer (przy sniegu i deszczu to sredni pomysł ale na lato mysle ze jest bez problemu do ogarniecia)
co do profi jak juz wczesniej ktos napisał ta klasa powinna byc dla ludzi z licencjami i tylko tacy nie powinni byc liczeni reszta jak najbardziej powinni byc ujeci w generalce

Wasyl6 - Pon Sty 16, 2012 21:52

lexy napisał/a:

co Tobie daje na naszym torze dobrze przygotowany samochód?? przede wszystkim liczy się dobra opona i dobry kierownik. Nie raz udowodnił to Patryk czy też Przemek Herc,Paweł Żelazo laguną w kombi był 3 w generalce

Chyba nie piszesz tego do mnie? Bo tak zabrzmiało
A jeżeli tak, to odwrotnie zrozumiałeś mój post (nie wiem czemu)

gforce - Pon Sty 16, 2012 22:15

1. W sprawie klas sie nie wypowiadam :) Bo wg mnie przy takim zróżnicowaniu startujacych samochodow nie da sie wyrownac a nawet zblizyc warunków dla kierowcow różnych samochodów nawet w jednej klasie.
2. W sprawie podjezdzania kolejno na zapoznanie/proby czasowe mozna dodrukowac do mapki z trasa instrukcje savoir-vivre na torze dla cieżej myślacych i napisac tam w kilku punktach ze podjezdzamy wg numerkow i np zapoznanie odbywa sie w 2 przejazdach.
Jasno napisac za co są kary i jakie, gdzie sie zatrzymywac w oczekiwaniu na start, w ktorym miejscu zrobic sobie park serwisowy.
3. Co do ogarniecia liczby przejezdzanych zapoznac proponuje przy odprawie do mapki dodawać np po 2 karneciki. I tak ktos pozniej startuje wszystkich do zapoznania zeby sie nie porozjezdzali, to by te karnety odbierał. Nie masz karnetu, nie jedziesz.

STIG - Pon Sty 16, 2012 23:12

dla debili dyby trzeba postawić przy starcie i tyle :)
co do klas tak jak pisałem że do 900 od 900 do 1300 dalej bez zmian ;) a z tą profi nie mam zdania.
Co do konfiguracji przejazdów kiedyś był taki temat na form można coś wybrać :) a przy organizacji startu chętnie pomogę :)

Zelazko - Pon Sty 16, 2012 23:43

To ode mnie. Klasa profi powinna być tylko dla osób z licencją + może dla jeżdżących na slicku. W mocnych cztero łapach też trafiają się amatorzy tak samo jak w każdym innym samochodzie. A to że evo jest szybsze od malucha jest chyba oczywiste i moim zdaniem bez sensu jest na siłę to zmieniać wyrzucając niektóre auta z klasyfikacji. Kolejna kwestia to profesjonalnie przygotowane do sportu. Co to w ogóle oznacza? CC z klatką i kubełkami już jest przygotowanym samochodem, czy może jest to Arosa z silnikiem od motocykla czy też moja honda do której wsadziłem parę gratów by była szybsza?
Co do podziału na klasy to moim zdaniem jest ok. Można by ewentualnie rozbić klasę 1 na: do 1000cm3 i 1000-1300cm3. A zamiast sugerować zmianę regulaminu pod siebie proponowałbym zmianę samochodu na taki który daje szanse na walkę w wybranej klasie :)

lexy6 - Wto Sty 17, 2012 00:42

co tam klasy liczy się generalka :) i auta z klasy profi powinny być klasyfikowane w generalce,co ja dzieciom pokaże <rotfl>
mikae - Wto Sty 17, 2012 01:28

Czytając wasze cenne uwagi doszedłem do wniosku, że jako organizatorzy nie możemy więcej popełniać tylu błędów co na ostatnich imprezach. Zwłaszcza tych podstawowych jak przyjmowanie zgłoszeń powyżej wydrukowanych numerów, przyjmowania zgłoszeń po czasie określonym w regulaminie imprezy, przyjmowania niekompletnie wypełnionych zgłoszeń lub nieczytelnie oraz nie karania za wjechanie na próbę niezgodnie z otrzymanym numerem.

Trudno może mniej zarobimy ale na pewno wszyscy tu piszący będą zadowoleni, bo jestem przekonany, że wszyscy
ZAWSZE przyjeżdżacie i oddajecie zgłoszenia w określonym czasie.
ZAWSZE wypełniacie je dokładnie i czytelnie.
ZAWSZE wjeżdżacie na próbę zgodnie ze swoim numerem.


Odnośnie regulaminu i klas to dziwi mnie bardzo, że OKSS na zebraniu 10 stycznia zatwierdzając regulaminy na ten sezon nie wziął tych jakże cennych uwag pod uwagę - tak jakby ich w ogóle nie przeczytali...

Pozdrawiam :)

robertMK - Wto Sty 17, 2012 09:01

Zelazko napisał/a:
czy może jest to Arosa z silnikiem od motocykla
ejjjj ejjjj ejjjjj bo mnie wsadza w klase profi ;( i sobie nie poradze :P
Zelazko napisał/a:
czy też moja honda do której wsadziłem parę gratów by była szybsza?
Paweł nie no Twoja to oczywiscie ze zawsze powinna byc w profi nawet jak startujesz CC <lol>
Cytat:
ZAWSZE wypełniacie je dokładnie i czytelnie.
ja zawsze :]
Cytat:
Pozdrawiam
też pozdrawiam <hejka>


A teraz wtrące swoje 3 grosze moze nie powinienem ale czuje sie odpowiedzialny za tą impreze a dlaczego to juz tłumacze


PANOWIE I PANIE KTO TWORZY TE ZAWODY?? AMKCH?? AMKL?? AMKK?? PREZES??
NIE NIE I JESZCZE RAZ NIE !! STARTUJACY TWORZA TE ZAWODY A ORGANIZATORZY TYLKO NAM TO UDOSTEPNIAJA !! WY JESTESCIE ODPOWIEDZIALNI ZA TO WSZYSTKO CO TU PISZECIE. ZAWODY SA DLA WAS,DLA WSZYSTKICH CZY DLA MŁODYCH CZY STARYCH, DLA DOSWIADCZONYCH CZY NIE, DLA PROFESJONALISTOW CZY ZOŁTODZIOBÓW,DLA AUT SZYBKICH I WOLNYCH,DLA DOBRYCH KIEROWCÓW I DLA TYCH SŁABSZYCH A TO JAK WYGLADA FORMULA RALLY SPRINTOW SPOWODOWANA JEST W 95% ZACHOWANIEM STARTUJACYCH I DOMAGAJACYCH SIE WSZYSTKIEGO POD SIEBIE.

PARANOICZNIE PAMIETAM KILKA LAT TEMU NIE BYLO KLASY PROFI I CO ?? I BYŁA SIECZKA NA FORUYM NA 30 STRON ZE MUSI BYC KLASA PROFI I KIEROWCY NA SLICKU CZY W SZYBKIM AUCIE NIE MOGA SIE LICZYC W GENERALCE. A TERAZ CO JUZ NIE CHCECIE BO WIEKSZOSC MA SZYBKIE AUTO ITP <zly>

MYSLE ZE KAZDY POWINIEN OSTATNI ROK NA TORZE LUBLIN SPEDZIC W BARDZIEJ PIKNIKOWEJ ATMOSFERZE NIZ NA ZAJEZDZANIU SOBIE MIEJSCA W DOJEZDZIE DO STARTU!!

SUKCESÓW W 2012 SPORTOWYCH I PRYWATNYCH ZYCZE WSZYSTKIM.

PEACE

zez6 - Wto Sty 17, 2012 09:23

robertMK napisał/a:
PANOWIE I PANIE KTO TWORZY TE ZAWODY?? AMKCH?? AMKL?? AMKK?? PREZES??
NIE NIE I JESZCZE RAZ NIE STARTUJACY TWORZA TE ZAWODY A ORGANIZATORZY TYLKO NAM TO UDOSTEPNIAJA WY JESTESCIE ODPOWIEDZIALNI ZA TO WSZYSTKO CO TU PISZECIE. ZAWODY SA DLA WAS,DLA WSZYSTKICH CZY DLA MŁODYCH CZY STARYCH, DLA DOSWIADCZONYCH CZY NIE, DLA PROFESJONALISTOW CZY ZOŁTODZIOBÓW,DLA AUT SZYBKICH I WOLNYCH,DLA DOBRYCH KIEROWCÓW I DLA TYCH SŁABSZYCH A TO JAK WYGLADA FORMULA RALLY SPRINTOW SPOWODOWANA JEST W 95% ZACHOWANIEM STARTUJACYCH



Święte słowa <tak>

ukanio - Wto Sty 17, 2012 11:17

"Jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził"

mikae napisał/a:
ZAWSZE wypełniacie je dokładnie i czytelnie.


Shit! No to mam już pojeżdżone. Nie znam swojej grupy krwi. :)

robertMK napisał/a:
TO JAK WYGLADA FORMULA RALLY SPRINTOW SPOWODOWANA JEST W 95% ZACHOWANIEM STARTUJACYCH I DOMAGAJACYCH SIE WSZYSTKIEGO POD SIEBIE.


Tak właśnie jest, ale co dadzą takie przemówienia skoro:
1. 90% startujących woli grzać dupska w swoich autach?
2. Większość przyjeżdża na gotowe i wszystko mają w d...
3. Część uważa, ze skoro mają super auto to im wszystko wolno (Pan z czerwonego Subaru).
4. Wszyscy wolą narzekać i przekrzykiwać się na forum zamiast ogarnąć temat jeszcze na torze.

graboss napisał/a:
Co do kolejki mogę się zajmować jak będę na torze ale chyba to nie problem nawet dla średnio inteligentnej małpy z downem zapamiętać kolejność liczbo od 1 do 100


Może oprócz szkoleń z Doskonalenia Techniki Jazdy, na torze powinny odbywać się równierz szkolenia z podstaw matematyki oraz z ustawiania się na starcie. :)

spider666 - Wto Sty 17, 2012 15:39

gforce napisał/a:
3. Co do ogarniecia liczby przejezdzanych zapoznac proponuje przy odprawie do mapki dodawać np po 2 karneciki. I tak ktos pozniej startuje wszystkich do zapoznania zeby sie nie porozjezdzali, to by te karnety odbierał. Nie masz karnetu, nie jedziesz.


to nie głupi pomysł z biletami. a zapoznanie to może być jeden przejazd, wtedy pójdzie to jeszcze sprawniej.

STIG - Wto Sty 17, 2012 16:19

jako bilet wystarczyła by zwykła karteczka z pieczątka PZM. Wolne można ograniczyć do jednego przejazdu ewentualnie po zawodach godzinkę sobie pośmigać ;) A i żeby nie było błagania że wpadłem w trawę albo mi auto zgasło i chcę jeszcze raz... spotkałem się i z takimi pretekstami zeby sie wepchać przede mnie.
Jak na razie mamy
1. Kilka osób które pilnują porządku przy starcie (min 1 max 3). Ewentualnie z megafonem.
2. Karnety na wolne przy zapoznaniu.
3. Ciekawsze konfiguracje toru (beczka nawroty slalom )
4. Dodatkowa klasa do 900ccm.
5. Na Mapce z trasą kilka podstawowych zasad dla debili.

matigamer - Wto Sty 17, 2012 17:37

Witam wszystkich, oto mój pomysł na ogarnięcie zawodników
http://www.fotosik.pl/pok...5c6077e713.html
W czerwonym kwadracie wydawane były by zgłoszenia i przyjmowane opłaty, coś jak bramka na autostradzie. Potem samochody ustawiały by się na miejscach (niebieskie kwadraty) zaczynając od lewego górnego rogu i kierowcy mieli by czas na wypełnienie zgłoszenia. Po wydaniu zgłoszeń wszystkim chętnym(lub maksymalnej przewidzianej liczbie startujących) ustawiało by się opony uniemożliwiające przejazd gapiom do "parku maszyn" i organizator zjeżdżałby niżej i zbierał od wszystkich zgłoszenia zaczynając od pierwszych zawodników(lewa górna strona) oraz wydawał numery startowe. Po wydaniu numerów krótka odprawa, zbiórka kierowców mniej więcej na środku parkingu(kilka słów co i jak). Potem zawodnik z 1 numerem jechałby na start i dalej po kolei. Po skończonej próbie wracamy na swoje miejsca i czekamy na kolejną próbę.

STIG - Wto Sty 17, 2012 17:49

pomysł może i dobry ale to utopia;) sporo kierowców jedzie po koronie na parking na góre żeby studzić silnik. Po za tym nie są zorganizowani i pchali by się na koronę żeby popatrzeć jak śmigaja inni grzejąc pupe w swoim aucie. Start z korony jest dobrym rozwiązaniem ale znów czekanie na prostej.
Jadry - Czw Sty 19, 2012 20:12

msjk napisał/a:
:/

Dlaczego czerwona Impreza GT, legacy nr 33, impreza WRX nr 29 były w 3 klasie do 2000 ? :) skoro powinny być w profi ? :>


Kolego, co do nr 29 to my o WRX'ie możemy sobie pomażyć :) gdyż w naszej stadninie biega tylko 160 żwawych koni <rotfl>
W naszym przypadku wszystko było zgodnie z regulaminem ;)

msjk6 - Pią Sty 20, 2012 13:57

Jadry napisał/a:
msjk napisał/a:
:/

Dlaczego czerwona Impreza GT, legacy nr 33, impreza WRX nr 29 były w 3 klasie do 2000 ? :) skoro powinny być w profi ? :>


Kolego, co do nr 29 to my o WRX'ie możemy sobie pomażyć :) gdyż w naszej stadninie biega tylko 160 żwawych koni <rotfl>
W naszym przypadku wszystko było zgodnie z regulaminem ;)


To przepraszam, może pomyliłem numery ;)

prezes - Pią Sty 20, 2012 22:01

Bardzo ciekawa dyskusja, a ponieważ ostatnio łokrutnIe :) mnóstwo innych zajęć, więc do tych głosów odniosę się podczas weekendu! Teraz zapraszam do konkursu związanego z najbliższym rallysprintem!

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group