|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
 |
Park Techniczno - Serwisowy - A4 B5 1.8 ADR- naprawa czy wymiana?
Piotrunio@ - Sob Mar 27, 2010 21:07 Temat postu: A4 B5 1.8 ADR- naprawa czy wymiana? Witam, dzisiaj miałem awarie i scieło mi klina na wale a co za tym idzie pogieło zaworki itd. Mój silnik ma 230tys.km. mam go 5 lat ale nie wiem czy poprzedni własciciel nie cofnoł troche licznika.
Czasami sie zdaża że musze dolac troche oleju i własnie nie wiem czy robić głowice czy kupic cały silnik z mniejszym przebiegem - kasa ta sama....
Boje sie że naprawie głowice a za 30tys poleca panewki albo pierscienie...
noPROBlEm - Sob Mar 27, 2010 21:09
Wyjąć, ocenić, podjąć decyzję
Jaqub - Sob Mar 27, 2010 21:26
dopoki nie bedzie wszystkiego na wierzchu nic sie nie dowiesz... jak zrobisz swoj silnik bedziesz wiedzial co i jak a jak kupisz to nigdy nie masz pewnosci...
Piotrunio@ - Sob Mar 27, 2010 21:37
Nigdy nie miałem z nim problemów aż do teraz.....no zobaczymy w poniedziałek go rozbiore i napisze co tam ciekawego zobaczyłem.....jak pierscienie i panewki w porządku to go bede robił...
daru - Sob Mar 27, 2010 23:25
+ jest to że zrobisz,i tylko jeździć..a tak jak poprzednicy napisali-kupisz inny i nie wiadomo..a tak wiesz co masz..powodzenia!
slg - Nie Mar 28, 2010 11:20
jeśli wyciagasz motor , to lepiej wsadz 1.8T w jego miejsce , obecna wiązka będzie pasować
Piotrunio@ - Nie Mar 28, 2010 14:57
hmm 1.8T kuszące ale co z kompem, lpg no i jeszcze turbine trzeba kupić....
noPROBlEm - Nie Mar 28, 2010 20:28
Pewnie jak kupisz to już z ślimakiem LPG to na nowo podłączyć pod silnik będzie trzeba czy to nowy z T czy bez T bedzie
Piotrunio@ - Nie Mar 28, 2010 22:05
A jak jest z kompem nie ma problemów żeby to zadziałało?
No i mniej wiecej jaki jest koszt turbiny.....czy mi kasy starczy???
daru - Pon Mar 29, 2010 07:59
Piotrunio@, szukaj takiego z turbem.. hm uzywka 700-900zł ,po regeneracji ok.1,500zł, a nówka nówka prawie 3tys:D
Piotrunio@ - Wto Mar 30, 2010 07:37
ok...tez bym chciał z turbinką ale czy reszta podzespołów bedzie działała prawidłowo jak np: przepływka, sonda itp itd.
Chodzi mi oto aby ktoś mi napisał co trzeba jeszcze zrobić, kupić oprócz silnika i turbiny żeby to wszystko zadziałało jak trzeba....
daru - Wto Mar 30, 2010 07:52
Piotrunio@, może ten temacik Ci pomoże trochę
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=28491
także,żeby to było opłacalne, najlepiej kupic rozbitka z całym osprzętem..
Piotrunio@ - Sob Kwi 03, 2010 14:03
Dzieki za pomoc i podpowiedzi...wymieniłem już silnik, no niestety nie na turbo tylko na 1.8 wolnossący ale już APT z 99r....i już smigam jeszcze tylko kilka poprawek i bedzie gitara...
Brzozka - Sob Kwi 03, 2010 14:18
że niby co ten temat ma pomóc?
daru - Sob Kwi 03, 2010 23:12
Brzozka, a niby to że jest tam ogółowo napisane co trzeba miec itp. wiec jakie koszty i trudnosci będą przy swapie...
Brzozka - Nie Kwi 04, 2010 09:27
bardzo okrojony ogół w tamtym temacie
daru - Nie Kwi 04, 2010 10:07
Brzozka napisał/a: | bardzo okrojony |
ale daje poglad na temat
|
|