|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
|
Lubelskie Firmy Motoryzacyjne - proble ze strumienica
faker227 - Sro Gru 07, 2005 19:20 Temat postu: proble ze strumienica mam pytanie mam strumienice łuskowa. czyli sa wniej wyciecia w środku w kształcie łusek jak to mam byc zamocowane z włosem czy pod włos. bo nie wiem .pomocy. pozdrawiam
_________________
QSY - Sro Gru 07, 2005 19:22
z wlosem to chyba oczywiste
faker227 - Sro Gru 07, 2005 19:26
tak ja myslałem tylko chciałem sie upewnic
i jak Qsy montujesz turbo ?? musisz mnie kiedys przewiesc dzieki za pomoc
QSY - Sro Gru 07, 2005 19:30
od piatku zaczynam syczec wiec jak sie spotkamy przejadzke masz załatwioną
bodek - Czw Gru 08, 2005 00:42
jedz na hamownie przed i po, bo mi sie wydaje ze gowno z mocy bedzie
Hugo - Czw Gru 08, 2005 14:06
bodek napisał/a: | jedz na hamownie przed i po, bo mi sie wydaje ze gowno z mocy bedzie |
Bodek to nie wyścigówka.Za hamownie zapłaci 4 razy tyle co za strumienice Więc bez sensu wogóle hamować bo przecież wszyscy wiedzą , że strumienica g**** da
daniel - Czw Gru 08, 2005 17:43
chyba ten temat nie pasuje do tego działu, więc może mod by go przeniósł !!!
zanjac - Pią Gru 23, 2005 11:20
Hugo , srumienica da.............ale tylko hałas w samochodzie
Vesti - Pią Gru 23, 2005 11:37
teoretycznie i praktycznie daje..
ale jakos montażu u Pana Tadzia psuje.. albo warczy...
Bedzie WRC
Warcy Rycy Ceszcy
zanjac - Pią Gru 23, 2005 12:39
No tak ale nie są to aż tak wielkie róznice , wydaje mi się ,że to odczucie jest subiektywne , a hałas na pewno jest wiekszy.
Vesti - Sob Gru 24, 2005 16:15
Teoretycznie.. do tej pory jezdziłem montowanymi od tak.. lepiej zbierał sie z dołu..
ale w górnych partiach padaka..
weryfikowane wielokrotnie podczas streetu..
zanjac - Sob Gru 24, 2005 18:23
Rzeczywiscie dół zawsze był lepszy gdyż strumienica nie dawała takich oporów jak kat.
Miałem kiedyś założone do C4 , audi 2.8 V6 - 2szt , denerwował mnie tylko ten blaszany posty dźwięk przy 2,8 obr/min ale teraz jak sobie trochę poczytałem o strumienicach to widzę ,że ważną sprawą jest jakość produktu i materiał. a przedewszystkim odpowiedni dobór do silnika .
Vesti - Nie Gru 25, 2005 12:02
montaż i miejsce montażu.. także
zanjac - Nie Gru 25, 2005 13:19
no tak zapomniałem i o tym ale to dlatego ,że zawsze mam jednego mechanika i jeden warsztat / nie próbowałem innego / - byłem zawsze zadowolony
[ Dodano: Nie Gru 25, 2005 1:23 pm ]
vesti , myślę ,że nie masz już za złe tego naszego / niefortunnego/ pierwszego spotkania na drodze..............wpadnę kiedyś do auto euro to zamienimy kilka słów.a tak na marginesie to jestem bardzo zadowolony ,że są w Lublinie fani motoryzacji i wszystkiego co z tym zwiazane. Pozdrrowienia i Pogody ducha na codzień ci życzę
Vesti - Nie Gru 25, 2005 17:29
Luzik... zanjac, nie ma tematu..
Mówię o strumienicy bo przerabiałem to w williamsie.. lepszy miałem dół ale góra słabła...
Jeżeli chodzi o montaż.. poprostu ważne jest to w którym miejscu powinna byc zamontowana aby spełniła swoja funkcję, inaczej.. gwizdze, burczy i mamy czasami dorby dół tyle..
MACIOR - Nie Gru 25, 2005 20:49
zanjac napisał/a: | Rzeczywiscie dół zawsze był lepszy gdyż strumienica nie dawała takich oporów jak kat.
Miałem kiedyś założone do C4 , audi 2.8 V6 - 2szt , denerwował mnie tylko ten blaszany posty dźwięk przy 2,8 obr/min ale teraz jak sobie trochę poczytałem o strumienicach to widzę ,że ważną sprawą jest jakość produktu i materiał. a przedewszystkim odpowiedni dobór do silnika . |
Każde 2.8 AAH ma taką przypadłość, że po wycięciu katów brzęczy.
zanjac - Nie Gru 25, 2005 22:45
no , teraz to i ja to wiem z własnego doświadczenia ale generalnie jest to trochę irytujące
kazik - Pon Gru 26, 2005 01:09
strumienica to gówno,nic nie daje a nawet ujmuje
niżej przykład:
zanjac - Pon Gru 26, 2005 08:15
no to q......wa ja już zgłupiałem , czy to jak pisałem subiektywne odczucie - czy coś to daje , KAZIK mi zburzył spokój ducha.
|
|