Lubelskie Forum Motoryzacyjne

Park Techniczno - Serwisowy - Ess umarł :/

Rysiek - Pią Sty 27, 2006 14:45
Temat postu: Ess umarł :/
Witam...
Otóż kupilem dzis nowy akumulator, 5l waszki...przyjechalem do domu wszytkjo zalałem podłączylem, ale pupcia wciaz nie pali....po przekreceniu zapłonu i wyłączeniu immo, nie włącza sie pompa paliwa, wczesniej mialem juz z tym problemy ale podpiołem kawalek kable od przekaznika do bezpiecznika i banglało kilka ładnych msc. jedna noc na mrozie wystarczyła i pompa sie nie wlacza , wiec zrobilem jeszcze inaczej...na przycisk wlączam pompe i działa...ale jak porzekreze kluczyk to samochod kreci ale jest wrazenie jakby wlasnie nie dochodzilo paliwo...HELP ME !!!

PS samochod stoi 7dzien w garazu, i silnik ogrzewalem z 3dni farelką, jakby cos mialo zamarznąc to chyba juz by odeszlo nie?

Moze mi ktos zaznaczyc na fotce gdzie znajduje sie przewod paliwa...? Aha i gdzie tu jest cewka :roll:







mattey - Pią Sty 27, 2006 14:52

Rysiek, widac masz cos nietak z pompa moze juz sie dojechałą i trzeba by ja wymienic zobacz filtr paliwa tez moze jest gdzie zapchany i niepuszcza
Moje volvo tez zdycha a raczej akumulatro ktory mam ledwo ponad miesiac a juz lezy jutro jade do makro go wymienic :/

Rysiek - Pią Sty 27, 2006 15:08

mattey, ale pompa slychać jak pompuje jak ją podłączyklem na krótko...a filtr paliwa by sie zapchał w jedną noc? :|

wszytkie filtry mają nie wiecej jak 4msc....

GELO - Pią Sty 27, 2006 16:31

ja to bym poszukal raczej przekaznika
bart#155 - Pią Sty 27, 2006 16:54

sprawdz czy jest iskra na swiecy i czy dochodzi paliwo a cewka to to z prawej strony głowicy gdzie pzrewody dochodza ;)
QSY - Pią Sty 27, 2006 17:13

Na poczatek to Ty sobie uderzeniówke sprawdz 8) Masz ją na wewnetrzynym progu z przodu od strony kierowcy :mrgreen:

bart#155 napisał/a:
sprawdz czy jest iskra na swiecy i czy dochodzi paliwo a cewka to to z prawej strony głowicy gdzie przewody dochodza ;)

To nie jest cewka ;) to moduł zapłonowy

Rysiek - Pią Sty 27, 2006 17:23

qsy spawdzalem...

swiece wym,inialem 2msc temu....a jak je sprawdzic? wysuszylem swiece i kable...

a gdzie jest przewod paliwa, przy wtryskach?

garul - Pią Sty 27, 2006 17:35

kup sobie moze silnik nowy napewno cie to taniej wyjdzie niz te wszytkie remonty ktore robisz w samochodzi :P i bedzie ci normalnie chodzil a nie warczal jak traktor :P



to pisalem ja WILKU :P

QSY - Pią Sty 27, 2006 17:37

Rysiu a moze poprostu zajezdziles pompe z braku paliwka? :v w fordzie o to nie trudno :/ a najlepiej wejdz pod samochód i sciagnij przewód z filtra paliwa(jest nad maglownicą) włacz zaplon i zobacz cy jakies paliwo leci :roll:
bart#155 - Pią Sty 27, 2006 17:37

wykręc swiece załóż na pzrewód i zakrec rozrusznikiem i zobaczysz czy jest iskra a przewód paliwoy jest z prawej strony listwy z wtryskami o ile dobrze pamietam
TTomek - Pią Sty 27, 2006 17:47

a czy po kilkukrotnym przekreceniu swiece są mokre czy suche?

[ Dodano: Pią Sty 27, 2006 5:51 pm ]
poza tym w listwie paliwowej powinien być "wentylek" i to przez niego sprawdza sie czy jest cisnienie na listwie i jakie jest , czasami wystarczy odkrecic "czapeczkę" i nacisnac ten wentylek.

Rysiek - Pią Sty 27, 2006 18:01

garul napisał/a:
kup sobie moze silnik nowy napewno cie to taniej wyjdzie niz te wszytkie remonty ktore robisz w samochodzi :P i bedzie ci normalnie chodzil a nie warczal jak traktor :P



to pisalem ja WILKU :P
samochodu nie robilem juz ho ho....a poza tym ten 14letni strucel łoi Cie jak chce :haha: :haha: :haha:


swiece chyba sa suche, dzis sprawdze czy jets iskra, i ten przewod paliwa obczaje...

Szeli - Pią Sty 27, 2006 22:56

Jeśli masz iskre i rozrusznik kręci to sprawdz układ paliwowy. Nie sprawdzaj z filtra tylko tak jak napisał TTomek na listwie wtryskowej. Może być tak, ze pompa ci sie odłancza przy próbie zapłonu, nie ma ciśnienia, nie ma paliwa... nie ma jazdy. Jesli nie masz wentylka na listwie to pokręc pare razy silnikiem, wykreć świece i zobacz czy jest na nich paliwo...

no i sprawdz aparat zapłonowy... iskre. Albo to paliwo albo prąd.

TTomek - Pią Sty 27, 2006 23:15

wentylek na 95% ma bo...to Ford :mrgreen: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

jeżeli nie słychać ze startuje pompa to może być denat lub nie robi elektryka , czyli nie ma zasilania na niczym (iskry w tym przypadku też może nie być) .

Podstawa to sprawdzić bezpieczniki :v

ale bardziej stawiam na pompę , gdyż trafiło mi sie tej zimy już kilka rozsadzonych przez zamarzającą wodę w paliwie :/ :mad: :mad:

nawet jeśli przez wentylek w pierwszej chwili coś pryśnie to należy spuścić to cisnienie co jest i po chwili krecenia sprawdzić czy ponownie wystepuje cisnienie.

bart#155 - Sob Sty 28, 2006 09:01

Rysiu i jak tam prace działasz coś???
Rysiek - Sob Sty 28, 2006 13:54

Dzis chce dziada odpalić albo podpalić :mrgreen: jutro mam egzamin i nie chce sie tłuc w garniaku MPK... :|
kolpi - Sob Sty 28, 2006 14:02

wskazowka -> nie idz w garniaku
ps. a moze (p)odpali...?

Rysiek - Sob Sty 28, 2006 14:22

kolpi napisał/a:
wskazowka -> nie idz w garniaku
ps. a moze (p)odpali...?
nie isc w garniaku :v

[ Dodano: 28 Styczeń 2006, 18:03 ]
Więc TAK :

Bezpieczniki wszytkie OK....
Pompa Pompuje....
Iskra jest...chociaz byly problemu ale juz iskra jest (blaszka przy cewce nie łączyła)
Paliwo dochodzi do wtryskow i tutaj sie zatrzymuje... :/ prąd jest bo sprawdzalem...
Moze cos przymarzło we wtryskach :( Narazie sie grzeją farelką zobaczymy rano....

[ Dodano: 14 Luty 2006, 08:49 ]
sorry ze odkopuje ale chcialem napisac ze przyczyną było brak napięć na skrzynce bezpieczników...ktora odrazu poszla do wymiany :)
Pozdro mozna zamknąć ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group