|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
|
MOTOSPORT - Rajdowe MŚ bez Mitsubishi sezonie 2007
bodek - Czw Gru 21, 2006 22:21 Temat postu: Rajdowe MŚ bez Mitsubishi sezonie 2007 W rajdowych mistrzostwach świata w sezonie 2007, w klasyfikacji producentów będzie rywalizowało sześć zespołów. Na liście nie ma fabrycznego teamu Mitsubishi.
Na liście zgłoszeń są ekipy Citroen Total World Rally Team, w którym pierwszym kierowcą będzie mistrz świata Francuz Sebastien Loeb. W ekipie BP Ford World Rally Team nie nastąpiły zmiany, liderem zespołu pozostał Fin Marcus Groenholm.
Podobnie jest w ekipie Subaru World Rally Team, gdzie o tytuł mistrza świata będzie walczył Norweg Petter Solberg. Czwarta ekipą będzie OMV Kronos Citroen World Rally Team, którego liderem w sezonie będzie Austriak Manfred Stohl.
W sezonie 2006 w barwach zespołu Kronos startował mistrz świata Sebastien Loeb. Kronos będzie miał w nadchodzącym roku do dyspozycji samochody Citroen Xsara WRC, fabryczny zespół Citroena wystawi nowy model - C 4 WRC.
Dwa pozostałe zespoły zgłoszone do mistrzostw świata w sezonie 2007 to prywatne ekipy Stobart M-Sport Ford Rally Team i Munchi's Ford World Rally Team. We wszystkich eliminacjach mistrzostw świata producenci będą wystawiali po dwie załogi.
Rajdowe mistrzostwa świata w sezonie 2007 rozpocznie Rajd Monte Carlo w dniach 19-21 stycznia.
źródło. onet.pl
Kamil - Czw Gru 21, 2006 22:47
a czemu nie będzie Mitasubiszi ??
bart#155 - Pią Gru 22, 2006 08:00
może tak samo jak z Celica śmigała śmigała i nie ma
polll - Pią Gru 22, 2006 08:08
miski beda jezdzily tylko ze nie oficjalnie wszytsko bedzie przygotowywac fabryka a do rajdow nie beda zglaszac sie jako team tylko jako prywatny kierowca
KLOCEK - Pią Gru 22, 2006 11:02
bart#155 napisał/a: | może tak samo jak z Celica śmigała śmigała i nie ma |
z celicą to była zupełnie inna historia w MŚ
bart#155 - Pią Gru 22, 2006 21:50
a no przyznam się że nie wiem jaka była historia ale nieźle sobie dawała rade
Rysiek - Pią Gru 22, 2006 21:57
KLOCEK napisał/a: | bart#155 napisał/a: | może tak samo jak z Celica śmigała śmigała i nie ma |
z celicą to była zupełnie inna historia w MŚ | A co było? Bo jestem ciekaw
KLOCEK - Pią Gru 22, 2006 23:00
Rysiek napisał/a: | KLOCEK napisał/a: | bart#155 napisał/a: | może tak samo jak z Celica śmigała śmigała i nie ma |
z celicą to była zupełnie inna historia w MŚ | A co było? Bo jestem ciekaw |
w przedostatnim WRC była opisana cała historia Celici w rajdach , artykuł nosił tytuł ,,Piękna skandalistka", dokładnie chodziło o to że w 1995 roku wprowadzono przepis że zwężka w turbinie ma mieć 34mm a nie jak wcześniej 38mm, w związku z tym inżynierowie toyoty zastosowali zwężkę przepuszczającą dodatkowe powietrze co znacznie podniosło moc , wszystko wyszło na jaw po rajdzie Katalonii w 95r. i toyotę ukarano odebraniem wszystkich zdobytych punktów w sezonie i zakazano startów w MŚ na rok.
bart#155 - Sob Gru 23, 2006 12:36
uuu to faktycznie niezaciekawie było z ta Toyotą
Zell - Sob Gru 23, 2006 18:25
Albo odeszli jak Audi kiedyś
kris - Sro Gru 27, 2006 13:46
z Audi była inna historia bo odeszlo bez powrotu a oni wrócili z zajebistą corollą .... co do mitsu -> niestety te samochody po makinenie coś straciły ale wierze że to odzyskają bo to mój ulubiony samochód ... na Rajdzie Finlandii w tym roku komisyjnie z chłopakami stwierdziliśmy że to najpiękniejsze WRC .... evo to po prostu modniś który uwielbia obiektyw. najładniejsze zdjęcia powychodziły mi z nim. Mitsu wróci bodajże w 2009 jako fabryka z LANCEREM EVO X. to będzie sztos.
A co do przyszłego sezonu to jesli c4 będzie miało tak udany debiut jak ford w tym sezonie to Sebastien jest 4-ty rok z rzędu mistrzem świata a wice i w przyszłości jego następcą będzie Hirvonen- to pewne.
kris - Nie Sty 21, 2007 12:46
Francuz Sebastien Loeb, obrońca tytułu rajdowego mistrza świata, wygrał 75. Rajd Monte Carlo, pierwszą tegoroczną eliminację mistrzostw. Loeb po raz pierwszy jechał nowym modelem Citroena - C4 WRC.
32-letni Loeb odniósł 29. zwycięstwo w eliminacjach rajdowych mistrzostw świata. Na drugiej pozycji został sklasyfikowany Hiszpan Daniel Sordo (Citroen C4 WRC) - strata 38,2. Trzecie miejsce w rajdzie zajął wicemistrz świata w sezonie 2006 - Fin Marcus Groenholm (Ford Focus WRC) - strata 1.22,8.
czyżbym wkrakał ????? wszystko wskazuje na to, że c4 spisuje się bardzo dobrze ...
co do Sordo to nie brałem go pod uwagę bo w zeszłym zesonie też dobrze zaczął ale fatalnie skonczył , a rajdowanie to nie tylko spektakularne zwycięstwa, ale i regularność.
MACIOR - Nie Sty 21, 2007 13:28
KLOCEK napisał/a: | Rysiek napisał/a: | KLOCEK napisał/a: | bart#155 napisał/a: | może tak samo jak z Celica śmigała śmigała i nie ma |
z celicą to była zupełnie inna historia w MŚ | A co było? Bo jestem ciekaw |
w przedostatnim WRC była opisana cała historia Celici w rajdach , artykuł nosił tytuł ,,Piękna skandalistka", dokładnie chodziło o to że w 1995 roku wprowadzono przepis że zwężka w turbinie ma mieć 34mm a nie jak wcześniej 38mm, w związku z tym inżynierowie toyoty zastosowali zwężkę przepuszczającą dodatkowe powietrze co znacznie podniosło moc , wszystko wyszło na jaw po rajdzie Katalonii w 95r. i toyotę ukarano odebraniem wszystkich zdobytych punktów w sezonie i zakazano startów w MŚ na rok. |
Klocek a z tą zwężką nie było czasem tak, że została zrobiona z materiału który pod wpływen temperatury zmieniał swój kształt tworząc większą dziurkę do przepuszczania większej ilości wiatru z turbiny????
kris - Nie Sty 21, 2007 13:50
Nie byli aż tak chytrzy Użyli sprężynki z tego co pamietam.
KLOCEK - Nie Sty 21, 2007 14:03
MACIOR, dokładnie tak jak kris, napisał , była tam sprężynka która rozciągała się pod wpływem ciśnienia
MACIOR - Nie Sty 21, 2007 14:04
Dzięki za oświecenie
|
|