Lubelskie Forum Motoryzacyjne

Chcę kupić samochód - bmw 300

whiteraben001 - Pią Maj 11, 2007 17:43
Temat postu: bmw 300
W poprzednim moim temacie pytałem jaki samochód można kupić do szybkiej jazdy. Coraz bardziej myślami oddalam się od civica i zastanawiam się nad BMW 300. Najchętniej żeby był to 98r, ale to nie jest największy problem. Jak wszyscy wiemy to auto posiada ABS....bleee.
I tu zadaję pytanie....Czy da się zamontować jakiś wyłącznik ABS-u ?? Od czego trzeba zacząć
w procesie tuningu takiego samochodu ? :mad:

Misiek_lbn - Pią Maj 11, 2007 17:46

jednak polecałbym Ci zostawić ten ABS ;)
dla młodych chyba bezpieczniej z nim, bo jeszcze nie mają odruchów żeby czasami skuteczniej wyhamować bez- niż z-

maly841 - Pią Maj 11, 2007 17:49

chodzi o bmw serii 3 ?
wysek^^ - Pią Maj 11, 2007 18:08
Temat postu: Re: bmw 300
whiteraben001 napisał/a:
W poprzednim moim temacie pytałem jaki samochód można kupić do szybkiej jazdy. Coraz bardziej myślami oddalam się od civica i zastanawiam się nad BMW 300. Najchętniej żeby był to 98r, ale to nie jest największy problem. Jak wszyscy wiemy to auto posiada ABS....bleee.
I tu zadaję pytanie....Czy da się zamontować jakiś wyłącznik ABS-u ?? Od czego trzeba zacząć
w procesie tuningu takiego samochodu ? :mad:


z takimi pomysłami to ja Ci radze kupić sobie seja 1,1 może czyjeś istnienie zostanie ocalone ...

Paweel - Pią Maj 11, 2007 18:10
Temat postu: Re: bmw 300
wysek^^ napisał/a:
whiteraben001 napisał/a:
W poprzednim moim temacie pytałem jaki samochód można kupić do szybkiej jazdy. Coraz bardziej myślami oddalam się od civica i zastanawiam się nad BMW 300. Najchętniej żeby był to 98r, ale to nie jest największy problem. Jak wszyscy wiemy to auto posiada ABS....bleee.
I tu zadaję pytanie....Czy da się zamontować jakiś wyłącznik ABS-u ?? Od czego trzeba zacząć
w procesie tuningu takiego samochodu ? :mad:


z takimi pomysłami to ja Ci radze kupić sobie seja 1,1 może czyjeś istnienie zostanie ocalone ...



czinkłaczento 700 i potrenowanie na tym "brawurowej jazdy" :D

KIT GTO - Pią Maj 11, 2007 19:08

whiteraben001, zabawny jesteś :haha: , otwórz jeszcze tematy:
-mercedes slk
-honda akord itd. itp.
siejesz zamęt :zlo:


;) zacznij od kupna zielonego listka na szybę :mrgreen:

QSY - Pią Maj 11, 2007 19:18
Temat postu: Re: bmw 300
wysek^^ napisał/a:
whiteraben001 napisał/a:
W poprzednim moim temacie pytałem jaki samochód można kupić do szybkiej jazdy. Coraz bardziej myślami oddalam się od civica i zastanawiam się nad BMW 300. Najchętniej żeby był to 98r, ale to nie jest największy problem. Jak wszyscy wiemy to auto posiada ABS....bleee.
I tu zadaję pytanie....Czy da się zamontować jakiś wyłącznik ABS-u ?? Od czego trzeba zacząć
w procesie tuningu takiego samochodu ? :mad:


z takimi pomysłami to ja Ci radze kupić sobie seja 1,1 może czyjeś istnienie zostanie ocalone ...


nawet seja 1.1. odradzam bo to nawet całkiem szybko przyspiesza i 180km/h da sie leciec :haha:

Mateusz - Pią Maj 11, 2007 19:20

QSY napisał/a:

nawet seja 1.1. odradzam bo to nawet całkiem szybko przyspiesza i 180km/h da sie leciec :haha:


Najlepiej zostać przy rowerze :P

wilku - Pią Maj 11, 2007 19:25

moze ja nie w temacie jestem ale dlaczego chcesz bez absu ???
Kamil - Pią Maj 11, 2007 19:27

ja jestem zdania ze na suchym ABS jest do pupy :)
na śniegu good coś tam daje , ale teraz gówno :)

MACIOR - Pią Maj 11, 2007 19:45

Kamil napisał/a:
ja jestem zdania ze na suchym ABS jest do pupy :)
na śniegu good coś tam daje , ale teraz gówno :)



To zobaczymy jak będziesz miał awaryjne hamowanie ze 160 przed babą która widzi świat tylko przed sobą i nawet nie wie o istnieniu lusterek czy kierunkowskazów.

Paweel - Pią Maj 11, 2007 21:58

MACIOR napisał/a:
Kamil napisał/a:
ja jestem zdania ze na suchym ABS jest do pupy :)
na śniegu good coś tam daje , ale teraz gówno :)



To zobaczymy jak będziesz miał awaryjne hamowanie ze 160 przed babą która widzi świat tylko przed sobą i nawet nie wie o istnieniu lusterek czy kierunkowskazów.



i pomijając to że opona zrobi sie kwadratowa to ....

Kamil - Pią Maj 11, 2007 22:23

MACIOR napisał/a:
będziesz miał awaryjne hamowanie ze 160 przed babą

Ja tak szybko nie jeżdże :D
50-80km/h MAX :D tak samo jak i większość lkt nie przekraczam tych prędkości, prawda ? 8) :D :D

Paweel - Pią Maj 11, 2007 22:24

Kamil napisał/a:
MACIOR napisał/a:
będziesz miał awaryjne hamowanie ze 160 przed babą

Ja tak szybko nie jeżdże :D
50-80km/h MAX :D tak samo jak i większość lkt nie przekraczam tych prędkości, prawda ? 8) :D :D


prawda ...a ten seat to nie jedzie :mrgreen:

KOSA - Pią Maj 11, 2007 23:19

rozumiem esp wyłączyć (chociaż w normalnej jeździe po drodze też się przydaje) ale abs?? chyba że od razu zamierzasz tylko po torze jeździć... a i daj jakieś foto tego BMW 300 bo ja nie wiem co to :|
MACIOR - Sob Maj 12, 2007 09:32

Co do wyłączenia ABS to wypinasz czujnik, albo bezpieczniki i pozamiatane, tylko nie wiem czy sterownik w BMW nie przejdzie w tryb awarynjy i ukręci jaja silnikowi.
wojciech - Sob Maj 12, 2007 11:49

a jakie to jest bmw 300?

bo nie widzialem chyba takiego...jeszcze...

MACIOR - Sob Maj 12, 2007 11:52

5sekund w google http://www.ajovalo.net/Historia/bmw_300_82.htm
Piki - Sob Maj 12, 2007 14:18

to po ludzku nie można napisać E30 :roll:
Fazi - Sob Maj 12, 2007 14:21

jesli napisal ze 98r to nie E30 :rotfl: pewnie chodzi mu o E46 330 bo E36 nie było 3.0
MACIOR - Sob Maj 12, 2007 14:27

Piki napisał/a:
to po ludzku nie można napisać E30 :roll:



Seria 3 BMW nazywana jest przez niektórych 300.

maly841 - Sob Maj 12, 2007 15:22

Spoko czyli koledze chodzilo o e-36 lub pierwsze modele e-46 .Moje zdanie jest takie ze lepiej ostatni model e-36 lub jak ma byc e-46 to po 2000 r. Sam mialem e-36 '91 rok i wiem ze czesci byly drozsze niz np. do rocznika 93.
Jaqub - Nie Maj 13, 2007 09:58

ja aktualnie jezdze bez abs'u w BMW 300 :mrgreen:
MACIOR napisał/a:
Co do wyłączenia ABS to wypinasz czujnik, albo bezpieczniki i pozamiatane, tylko nie wiem czy sterownik w BMW nie przejdzie w tryb awarynjy i ukręci jaja silnikowi.


nie ukreca jajek... jezdzi tak jak trzeba (przynajmniej w e36)...


ale czasem jak sie zapomnie i tak jak ktos pisal hamuje awaryjnie z predkosci powiedzmy 160km/h (przy moich sportowych hamulcach) to auto znika... znika w klebach DYMU (opony 225/45r17 :) ) i czasem ustawia sie bardziej bokiem... ogolnie to w bmw abs dziala na tyle dobrze ze odlaczanie go mija sie z celem... o ile na suchym asfalcie (w miare czystym -bez piachu) mozna bez absu przy mocnym hamowaniu skrocic droge hamowania (kosztem opon) o tyle na mokrym jest to loteria i bez wprawy zle sie to skonczyc moze...

wg mnie to kolega (w tym budzecie co wspominal w innym temacie) moze kupic super wyposazone e36 np 328i z konca produkcji ale radze jako pierwsza tylnio napedowke kupic cos slabszego (z mniejszym motorem) i zostawic troche $$ na swapa za 2-3lata :spoko:

MACIOR - Nie Maj 13, 2007 12:39

Jaqub napisał/a:
ja aktualnie jezdze bez abs'u w BMW 300 :mrgreen:
MACIOR napisał/a:
Co do wyłączenia ABS to wypinasz czujnik, albo bezpieczniki i pozamiatane, tylko nie wiem czy sterownik w BMW nie przejdzie w tryb awarynjy i ukręci jaja silnikowi.


nie ukreca jajek... jezdzi tak jak trzeba (przynajmniej w e36)...





W E46 brata ukręca jaja niesamowicie.

whiteraben001 - Nie Maj 13, 2007 14:11

Dzięki za wypowiedzi na temat ABS-u. A co z tuningiem ? Od czego zacząć ? Nie chodzi mi tylko o silnik ale też elementy zawieszenia
maly841 - Nie Maj 13, 2007 14:19

Z tym nie ma problemu aby kasa byla , czesci sa dostepne. Najpierw hamulce klocki EBC z kevlaru , tarcze np. brembo ORO , wezyki goodridge jakis dobry plyn i heble masz ok . Pozniej jakis dobry zawias fele oponki.
crOOchy - Nie Maj 13, 2007 18:17

whiteraben001, Ty wez saobie najpierw coś kup pojezdij chwile a potem sam sie domyslisz co trzeba zmotac, bo te pytania co najpier tuningowac jakos działaja mi na nerwy. NAJPIERW KUP SAMOCHOD, POJEżDZIJ NIM A POTEM KOMBINUJ ot taka moja rada
whiteraben001 - Nie Maj 13, 2007 23:48

crOOchy takie wypowiedzi tylko zaśmiecają forum....pytam to odpowiadaj normalnie albo milcz... maly841 umie się wypowiedzieć kulturalnie, bierz z niego przykład.
MACIOR - Pon Maj 14, 2007 00:16

Ile gotówki chesz przeznaczyć na poszczególne modyfikacje auta ?????
crOOchy - Pon Maj 14, 2007 00:26

whiteraben001 napisał/a:
crOOchy takie wypowiedzi tylko zaśmiecają forum....pytam to odpowiadaj normalnie albo milcz... maly841 umie się wypowiedzieć kulturalnie, bierz z niego przykład.


miałem coś napisac ale zrezygnowałem bo ta dyskusja i tak jest bezcelowa

whiteraben001 - Pon Maj 14, 2007 00:47

Właśnie nie wiem ile....chyba pod koniec maja jade do bawarii i kupuje. Pomyśle ile mi zostanie, czy wogóle coś zostanie :D Chodzi mi też o koszty i naprawy, na ktore trzeba się odrazu stawić przy takim aucie
maretzky - Pon Maj 14, 2007 11:24

jak chcesz kupic e36 ~98r. to jesli umiesz kupowac i dobrze trafisz - jedyne "naprawy" to wymiana filtrow, oleju i ewentualnie swiec, z wlasnego doswiadczenia wiem ze egzemplarze z tego rocznika mozna zanlezc w bdb stanie (jesli bedziesz omijal sniadych)...
whiteraben001 - Pon Maj 14, 2007 11:29

sniadych ? Ja mam jechać do samej Bawarii, więć większość będzie w bdb stanie. Jadą ze mną mechanicy, więc złoma nie kupie :D
Jaqub - Pon Maj 14, 2007 14:01

co do cen:
zawias dobry KIT z reg twardosci bez reg wysokosci od 3tys pln (dobry)
zawias z reg wysokosci i twardosci (twz gwint) od 4-5tys pln (dobry)
zestaw tarcze +klocki na przod od 1tys pln

z wygladu zewnetrznego to radze Ci znalezc auto w pelnym mpakiecie i tak je zostawic ew jak sie koniecznie uprzesz na zmiany to odkupie od ciebie mpakiet :mrgreen:
uprzedzaja pytanie mpakiet sklada sie z (w zaleznosci od konfiguracji)
-zderzak przod, tyl, listwy szerokie, progi, lusterka, swiatla, podsufitka, itp itd.
Wszystko w zaleznosci co niemiec sobie zamowil bo nie bylo czegos takiego jak full opcja tylko wszystko bralo sie wedle uznania ew grubosci portfela
jak bedziesz szukal to wez smigielko ze szpera!

whiteraben001 - Pon Maj 14, 2007 14:16

Jaqub dzieki za profesjonalną odpowiedź, też tak sądzę ,że bodykitu zmieniać nie będę.
maly841 - Pon Maj 14, 2007 16:32

whiteraben001 napisał/a:
sniadych ? Ja mam jechać do samej Bawarii, więć większość będzie w bdb stanie. Jadą ze mną mechanicy, więc złoma nie kupie :D



moze beda betki w bdb stanie ale nie wiekszosc kto byl juz w niemczech po auta ten wie bardzo dobrze

MACIOR - Pon Maj 14, 2007 18:09

W Niemczech już nic nie ma, wszystko Polacy już wyczesali do spóły z braćmi zza Buga :mrgreen:
maly841 - Pon Maj 14, 2007 18:10

Dokladnie a jak juz jest cos przyzwoitego to i cena odpowiednia
MACIOR - Pon Maj 14, 2007 18:50

Golf 3 1.8B za 3k ojro :rotfl: :rotfl: :rotfl:
whiteraben001 - Pon Maj 14, 2007 21:12

Mało kto z polaków jeżdzi do Bawarii
MACIOR - Pon Maj 14, 2007 21:46

Żebyś się nie ździwił 8)
whiteraben001 - Pon Maj 14, 2007 21:53

Nieważne......pojade zobacze, jak nie bmw to inny jakiś, płakać nie będę
Jaqub - Pon Maj 14, 2007 22:07

na allegro jest chyba dwoch gosci z boleslawca co ciagna glownie beemki i to na pelnym wypasie w igla stanie za dobre pieniadze... byly wypas coupetki po jakies +/- 20tys 328i... popatrz najpierw bo moze gdzies w kraju znajdziesz cos ciekawego...
whiteraben001 - Pon Maj 14, 2007 22:15

Niby tak, ale samemu pojechać taniej mnie wyjdzie. Dorzuce się tylko do paliwa i jakiś nocleg. Jak ktoś sprowadza to picuje, ukrywa wady i dopiero sprzedaje
bodek - Pon Maj 14, 2007 23:07

zobacz sobie ogloszenia na www.mobile.de, www.autoscout24.pl moze akurat bedzie jakas z bawarii, szukasz jakiegos konkretnego silnika ?
whiteraben001 - Pon Maj 14, 2007 23:13

mysle raczej o 1,8 140 km.....2,5 zaduzo pali :D
wojciech - Pon Maj 14, 2007 23:26

whiteraben001 napisał/a:
mysle raczej o 1,8 140 km.....2,5 zaduzo pali :D


z tym silnikiem to raczej nie poszalejesz i wcale tak malo nie pali ,mysle ze nie wiele mniej niz 2,5l
ja swoje bmw sprowadzilem z monachium i fak ze ceny sa tam wyzsze ale bawarek jest tam bardzo duzo i mozna trafic zadbany egzemplarz jednak nie wyniesie cie on raczej taniej niz w polsce

whiteraben001 - Pon Maj 14, 2007 23:50

watro zaryzykować....zawsze to jakieś doświadczenie
QSY - Wto Maj 15, 2007 14:37

jak uwazasz ze 2.5 L pali duzo w porownaniu do 1.8 to jestes w błedzie, ja mam w domu e36 1.6 105 KM i podejzewam ze pali tyle samo co 2.5 L . Jak kupowac beemke to uwazam ze 2.0 to minimum co musi byc pod maską, kazdy mniejszy silnik w tym aucieto pomyłka ;)
whiteraben001 - Wto Maj 15, 2007 15:08

Ja tylko mówie co myśle,oczywiście moge się mylić. Dlatego pytam sie na forum co i jak. :spoko:
maretzky - Wto Maj 15, 2007 15:40

Pozwol ze powiem ci jak to wyglada w Niemczech. Polakow jest pelno wszedzie tam gdzie sa do sprzedania samochody wiec sie zdziw... Jezdza nie tylko do Bawarii ale i do Szwajcarii, Wloch, Francji itd. W Bawarii jest duzo BMW z racji tego ze jest tam fabryka i Niemcy je kupuja m.in. przez lokalny "patriotyzm". Szrotu jest tu co niemiara wiec jesli sie nastawiasz na cenowe okazje to duza mozliwosc, ze troche ich poogladasz... BMW w bdb stanie cenowo porownywalne sa do sprzedawanych w Polsce z ta roznica, ze handlarze biora szrot byle tanio. Jadac do Niemiec nie nastawiaj sie na wielki zysk (mysle ze jak przytniesz 2 tys. PLN to bedziesz dobry). Plusem za to jest mozliwosc kupna autka w naprade super stanie nie wytluczonego na polskich drogach i serwisowanego w ASO. To tyle jesli sie szukasz dla siebie do jazdy, bo jesli szukasz samochodu na handel to zupelnie inna historia...
whiteraben001 - Wto Maj 15, 2007 15:54

Szukam dla siebie :) Sprzedam ale najpierw musze się sam nacieszyć ;D Nie chodzi mi tylko o oszczędzenie kasy. Chcę troche świata zobaczyć heheh Wiadomo,że za 30 tys zl nie kupie funkiel nówki ale jakiś przyzwoity wózek się znajdzie, przynajmniej taka mam nadzieje. Co do silnika to zobacze na miejscu, większe spalanie nie bedzie takim wielkim problemem. Ważne żeby silnik był w "dobrej formie"
Jaqub - Wto Maj 15, 2007 19:33

jesli jezdziles juz kiedys tylnym napedem to bierz 328i jesli nie to kup ISa bo mozesz sie dlugo nie nacieszyc autem...
wojciech - Wto Maj 15, 2007 23:30

Jaqub napisał/a:
jesli jezdziles juz kiedys tylnym napedem to bierz 328i jesli nie to kup ISa bo mozesz sie dlugo nie nacieszyc autem...


juz nie przesadzaj to nie wyscigowka jest

Jaqub - Wto Maj 15, 2007 23:36

wojciech napisał/a:
Jaqub napisał/a:
jesli jezdziles juz kiedys tylnym napedem to bierz 328i jesli nie to kup ISa bo mozesz sie dlugo nie nacieszyc autem...


juz nie przesadzaj to nie wyscigowka jest


nie chodzi o predkosc a o zachowanie tego auta... zwlaszcza na mokrym... przy odrobinie wprawy jest bajeczne w prowadzeniu... ale to prawdziwe rwd i trzeba wiedziec jak tym jezdzic... zdrowe 6sc cylindrow zwlaszcza 328i pieknie lata bokami i latwo zrywa przyczepnosc tyl...

maretzky - Sro Maj 16, 2007 09:20

Cytat:
... zdrowe 6sc cylindrow zwlaszcza 328i pieknie lata bokami i latwo zrywa przyczepnosc tyl...


dla mniej wprawnych jest przycisk ASC ;) no i bez przesady 328 ma ~200 KM a nie 600 (a szkoda) :D

whiteraben001 - Czw Maj 17, 2007 17:17

Chyb nic już więcej nie powiecie. Można zamknąć temat.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group