Lubelskie Forum Motoryzacyjne

Lubelskie Firmy Motoryzacyjne - Serwis SEATA !

DeeS - Sro Lip 29, 2009 21:06
Temat postu: Serwis SEATA !
Witam czy ktos sie orientuje gdzie oprocz Salonu/Serwisu na Al.Warszawskiej jest jakis serwis seata autoryzowany badz cos w ten desen ?
Nie ukrywam ze glownym powodem innego miejsca jest cena.

Prosze i info.

Stacho_16V - Sro Lip 29, 2009 22:17

501836356 - Grzegorz z ręką na sercu moge polecic jeśli chodzi o samochody z grupy VAG ma w jednym palcu ;)
DeeS - Sro Lip 29, 2009 22:33

a konkretniej gdzie ma warsztat ?? Nazwa ? Mam sie na kogos polecic ??
MACIOR - Sro Lip 29, 2009 22:43

Na Unickiej jeszcze jest.
Stacho_16V - Sro Lip 29, 2009 22:57

DeeS napisał/a:
a konkretniej gdzie ma warsztat ?? Nazwa ? Mam sie na kogos polecic ??


Dokładnie DeeSik jest to na Warszawskich na drugiej górce ;) Normalnie zadzwoń i powiedz ze masz numer od znajomego i ze masz Seata i co chcesz zrobić i wystarczy ;)

crOOchy - Czw Lip 30, 2009 05:29

co dokładanie trzeba zrobić w tym seacie? i co za seat?
DeeS - Czw Lip 30, 2009 08:29

Seat Ibiza 1.9 TDI CUpra 2006r.

Bylem na diagnostyce wczoraj i wykryl mi 3 bledy:

1. kod bledu 16485 - Miernik masy powietrza - G70
2. kod bledu 17564 - czujnik cisnienia w kolektorze ssacym - G71
3. kod bledu 01598 - napiecie akumulatora ( ale to raczej jakas pierdolka)

I teraz tak gosc mi powiedzial ze niekoniecznie musi to byc przeplywka i bardziej stawia na ten czujnik ale nie mogl mi tego sprawdzic dokladnie.
Dlatego chce to sprawdzic i ewentualnie od razy wymienic.
Nie chce jechac z tym do serwisu bo jak mnie podlicza kurde to sie za glowe zlapie :) )

Drift_King - Czw Lip 30, 2009 11:21

DeeS napisał/a:
Seat Ibiza 1.9 TDI CUpra 2006r.

Bylem na diagnostyce wczoraj i wykryl mi 3 bledy:

1. kod bledu 16485 - Miernik masy powietrza - G70
2. kod bledu 17564 - czujnik cisnienia w kolektorze ssacym - G71
3. kod bledu 01598 - napiecie akumulatora ( ale to raczej jakas pierdolka)

I teraz tak gosc mi powiedzial ze niekoniecznie musi to byc przeplywka i bardziej stawia na ten czujnik ale nie mogl mi tego sprawdzic dokladnie.
Dlatego chce to sprawdzic i ewentualnie od razy wymienic.
Nie chce jechac z tym do serwisu bo jak mnie podlicza kurde to sie za glowe zlapie :) )


a może warto podjechać do slg

chyba wie co nieco na temat tdi z grupy VAG ;) gdybym był na Twoim miejscu tak właśnie bym postąpił...

slg - Pon Sie 17, 2009 18:13

byłem na mega długim urlopie w stanach :) , DeeS sprawdz szczelność dolotu powietrza do turbiny , wygląda mi na to że łapie lewe powietrze. O oczywistych rzeczach jak sprawdzenie filtru powietrza nawet nie pisze...
radial - Wto Sie 18, 2009 18:24

To co to za diagnoskop był? Nie może po prostu sprawdzić parametrów bieżących co dane czujniki będą wskazywały?
DeeS - Wto Sie 18, 2009 19:15

slg napisał/a:
DeeS sprawdz szczelność dolotu powietrza do turbiny


Tak tez zrobilem, i problem wlasnie byl w tej rurze od intercoolera do turbo. Cala ta poczatkowa puszka rozszczelnila sie, czekam wlasnie na nowa..(ok 2 tyg:>)

Co ciekawe na komputerze wyskoczyla informacja ,"kluczyk" i napis INSP.. ???

slg - Wto Sie 18, 2009 19:42

DeeS napisał/a:
czekam wlasnie na nowa..(ok 2 tyg:>)

warto zaczekać bo autko naprawde fajne , fmic seryjnie , dobra turbina seryjnie , tylko soft w sterowniku bardzo restrykcyjny temperaturowo (mocno tnie dawke , gdy zbyt mocno zagrzejemy wode , dolot lub paliwko)

noodl3s - Wto Sie 18, 2009 19:49

DeeS napisał/a:
slg napisał/a:
DeeS sprawdz szczelność dolotu powietrza do turbiny


Tak tez zrobilem, i problem wlasnie byl w tej rurze od intercoolera do turbo. Cala ta poczatkowa puszka rozszczelnila sie, czekam wlasnie na nowa..(ok 2 tyg:>)

Co ciekawe na komputerze wyskoczyla informacja ,"kluczyk" i napis INSP.. ???

By skasować inspekcję wciskasz ten przycisk na zegarach, wsadzasz kluczyk i przekrecasz zapłon, potem trzymając wciśniety ten przycisk skrecasz go w prawo i tak trzymasz przez pare sekund. Powino się skasować 8) Podobnie kasujesz "oil" :D

Drift_King - Wto Sie 18, 2009 21:10

noodl3s napisał/a:
DeeS napisał/a:
slg napisał/a:
DeeS sprawdz szczelność dolotu powietrza do turbiny


Tak tez zrobilem, i problem wlasnie byl w tej rurze od intercoolera do turbo. Cala ta poczatkowa puszka rozszczelnila sie, czekam wlasnie na nowa..(ok 2 tyg:>)

Co ciekawe na komputerze wyskoczyla informacja ,"kluczyk" i napis INSP.. ???

By skasować inspekcję wciskasz ten przycisk na zegarach, wsadzasz kluczyk i przekrecasz zapłon, potem trzymając wciśniety ten przycisk skrecasz go w prawo i tak trzymasz przez pare sekund. Powino się skasować 8) Podobnie kasujesz "oil" :D


oo to tak samo jak w starym poczciwym gIII :mrgreen:

DeeS - Wto Sie 18, 2009 21:16

dobra a jak sie zegarek ustawia ? :mrgreen: :D
noodl3s - Sro Sie 19, 2009 08:29

DeeS napisał/a:
dobra a jak sie zegarek ustawia ? :mrgreen: :D

tym samym pokretlem, trzymasz je w prawo lub w lewo 8)

DeeS - Sob Wrz 05, 2009 16:31

a teraz prosze o pomoc. Odlaczylem aku, zablokowalem radio. Mam kod ale nie mam instrukcji ktorymi potwierdzic wpisany kod ? Ktos wie jak odblokowac?

Radio Alana MP3( seryjne)

[ Dodano: Sob Wrz 05, 2009 17:51 ]
Juz sobie poradzilem.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group