Lubelskie Forum Motoryzacyjne

Chcę kupić samochód - kupujemy audi 90 quattro - pomoc w ocenie

noodl3s - Pon Wrz 05, 2011 19:36
Temat postu: kupujemy audi 90 quattro - pomoc w ocenie
Ktoś pomoże mi ocenić po zdjęciach ?
http://otomoto.pl/audi-90...-C20261126.html

Drift_King - Pon Wrz 05, 2011 19:41
Temat postu: Re: kupujemy audi 90 quattro - pomoc w ocenie
noodl3s napisał/a:
Ktoś pomoże mi ocenić po zdjęciach ?
http://otomoto.pl/audi-90...-C20261126.html


hehe widzę,że też polujesz na zimę :D
Ja podobnie jak rok temu szukam a4 bo z 80q cięzko znaleść coś,co bez wrzucania grubszych $$$ będzie w stanie nak-wiać...

Po zdjęciach raczej cieżko-trzeba pojeździć.Pomijając już diagnostyke silnika trzeba posłuchać dobrze skrzyni biegów(wycie przedniego dyfra,szum torsena),posłuchać jak przy lekkich strzałach ze sprzęgła zachowuje sie tylny dyfer i wał(stuki)...a najlepiej to wogóle wpakować śmiecia na podnośnik i organoleptycznie obadać jak się mają sprawy...

noodl3s - Pon Wrz 05, 2011 19:49
Temat postu: Re: kupujemy audi 90 quattro - pomoc w ocenie
Drift_King napisał/a:
noodl3s napisał/a:
Ktoś pomoże mi ocenić po zdjęciach ?
http://otomoto.pl/audi-90...-C20261126.html


hehe widzę,że też polujesz na zimę :D
Ja podobnie jak rok temu szukam a4 bo z 80q cięzko znaleść coś,co bez wrzucania grubszych $$$ będzie w stanie nak-wiać...

Po zdjęciach raczej cieżko-trzeba pojeździć.Pomijając już diagnostyke silnika trzeba posłuchać dobrze skrzyni biegów(wycie przedniego dyfra,szum torsena),posłuchać jak przy lekkich strzałach ze sprzęgła zachowuje sie tylny dyfer i wał(stuki)...a najlepiej to wogóle wpakować śmiecia na podnośnik i organoleptycznie obadać jak się mają sprawy...

Auto pod przyszły projekt. V8mka mi się marzy :)
A4 jest za ciężkie. Z tych względów b4ka odpada
Problem w tym, że będę w niedzielę go oglądał więc raczej warsztatu nie znajdę otwartego...

maly841 - Pon Wrz 05, 2011 22:56

Drzwi PL albo nie zamknięte albo maja inny kolor , strasznie nie wyraźne zdjęcia wydaje mi sie ze maska i błotnik PT też czasem takie niewyraźne fotki specjalnie robią żeby coś ukryć .
Wiadomo auto swoje lata ma i może być i cale malowane oby nie był jakiś dzwon konkretny , nie wiem jak powinny wyglądać kielichy z przodu ale sa jakieś dziwne ale to niech ktoś ocenia co zna sie na audi 80 .Kiedyś ze stanów sprowadzało sie konkretne dzwony wiec trzeba uważać.

Kuba988 - Pon Wrz 05, 2011 23:33

Kielichy są takie jak powinny być
t-5r - Pon Wrz 05, 2011 23:54
Temat postu: Re: kupujemy audi 90 quattro - pomoc w ocenie
noodl3s napisał/a:
Drift_King napisał/a:
noodl3s napisał/a:
Ktoś pomoże mi ocenić po zdjęciach ?
http://otomoto.pl/audi-90...-C20261126.html


hehe widzę,że też polujesz na zimę :D
Ja podobnie jak rok temu szukam a4 bo z 80q cięzko znaleść coś,co bez wrzucania grubszych $$$ będzie w stanie nak-wiać...

Po zdjęciach raczej cieżko-trzeba pojeździć.Pomijając już diagnostyke silnika trzeba posłuchać dobrze skrzyni biegów(wycie przedniego dyfra,szum torsena),posłuchać jak przy lekkich strzałach ze sprzęgła zachowuje sie tylny dyfer i wał(stuki)...a najlepiej to wogóle wpakować śmiecia na podnośnik i organoleptycznie obadać jak się mają sprawy...

Auto pod przyszły projekt. V8mka mi się marzy :)
A4 jest za ciężkie. Z tych względów b4ka odpada
Problem w tym, że będę w niedzielę go oglądał więc raczej warsztatu nie znajdę otwartego...


a co z ibiza jak mozna wiedziec ?

mattey - Wto Wrz 06, 2011 00:16

maly841 napisał/a:
Kiedyś ze stanów sprowadzało sie konkretne dzwony wiec trzeba uważać.


a teraz ściąga się całe? :mrgreen:
wątpie aby ktoś zadawał sobie trud kompletując zderzaki z us aby wyglądał tak jak powinien auto równie dobrze może być po gradzie

niestety za stare auto żeby sprawdzić po winie chociaż... nie pamiętam od kiedy AC i carfax zbierają dane o samochodach

noodl3s - Wto Wrz 06, 2011 18:53
Temat postu: Re: kupujemy audi 90 quattro - pomoc w ocenie
t-5r napisał/a:
noodl3s napisał/a:
Drift_King napisał/a:
noodl3s napisał/a:
Ktoś pomoże mi ocenić po zdjęciach ?
http://otomoto.pl/audi-90...-C20261126.html


hehe widzę,że też polujesz na zimę :D
Ja podobnie jak rok temu szukam a4 bo z 80q cięzko znaleść coś,co bez wrzucania grubszych $$$ będzie w stanie nak-wiać...

Po zdjęciach raczej cieżko-trzeba pojeździć.Pomijając już diagnostyke silnika trzeba posłuchać dobrze skrzyni biegów(wycie przedniego dyfra,szum torsena),posłuchać jak przy lekkich strzałach ze sprzęgła zachowuje sie tylny dyfer i wał(stuki)...a najlepiej to wogóle wpakować śmiecia na podnośnik i organoleptycznie obadać jak się mają sprawy...

Auto pod przyszły projekt. V8mka mi się marzy :)
A4 jest za ciężkie. Z tych względów b4ka odpada
Problem w tym, że będę w niedzielę go oglądał więc raczej warsztatu nie znajdę otwartego...


a co z ibiza jak mozna wiedziec ?

Ibiza w tej chwili przechodzi kurację odświeżającą u lakiernika, bo wymagała licznych poprawek. Potem idzie do sprzedaży. Znudziła mi się już.

EDIT:
Okiem laika jakiejś tragedii nie ma i jest to do zrobienia. Widzę złe spasowanie prawych tylnych no i atakującego rudego. Ktoś może się wypowiedzieć?:


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Drift_King - Wto Wrz 06, 2011 20:23

Jak dla mnie jedna strona to padlina,ale wszystko da się zrobić ;)
bmwcab - Wto Wrz 06, 2011 23:41
Temat postu: XXX
WSZYSCY WIDZE TU SA ZNAWC IDEALNEGO AUTA Z TEGO ROKU NIE ZNAJDZIESZ A TO JEST W MIARE TYLKO CENA TROCHE ZA WYSOKA
QSY - Sro Wrz 07, 2011 00:42
Temat postu: Re: XXX
bmwcab napisał/a:
WSZYSCY WIDZE TU SA ZNAWC IDEALNEGO AUTA Z TEGO ROKU NIE ZNAJDZIESZ A TO JEST W MIARE TYLKO CENA TROCHE ZA WYSOKA

po pierwsze małymi literami sie tu pisze a po drugie cena jest pyszna pod warunkiem ze mechanicznie ten samochód jest OK :)

noodl3s - Sro Wrz 07, 2011 08:19
Temat postu: Re: XXX
QSY napisał/a:
bmwcab napisał/a:
WSZYSCY WIDZE TU SA ZNAWC IDEALNEGO AUTA Z TEGO ROKU NIE ZNAJDZIESZ A TO JEST W MIARE TYLKO CENA TROCHE ZA WYSOKA

po pierwsze małymi literami sie tu pisze a po drugie cena jest pyszna pod warunkiem ze mechanicznie ten samochód jest OK :)

Cena jest już zbita przez telefon do 4.300.
Co do mechaniki to napędy ponoć sprawne i nic nie stuka/wyje/puka. Amory nówki, heble z przodu też. Zaciski ponoć dwutłoczkowe z s2. Zobaczymy na ile dadzą radę.
Silnik oleju ponoć nie bierze, choć po sprzedaniu ibizy i tak pewnie będzie SWAP'owany na ABZ'ta. Docelowo do auta klatka wpadnie, także i buda się usztywni.

Paweel - Sro Wrz 07, 2011 12:51
Temat postu: Re: XXX
noodl3s napisał/a:
...


a tam z progu nie wystaje pianka montazowa ? :o :o :o

noodl3s - Sro Wrz 07, 2011 14:35
Temat postu: Re: XXX
Paweel napisał/a:
noodl3s napisał/a:
...


a tam z progu nie wystaje pianka montazowa ? :o :o :o

Hehe, nie. Ale też tak przez chwilę myślałem. Zresztą dokładnie te dziury oblookam.

lukasrz - Sro Wrz 07, 2011 17:21

pytanie po co Ci to audi? toszto sztrucel :D
noodl3s - Sro Wrz 07, 2011 18:38

Za pół roku odszczekasz to 8)
Drift_King - Sro Wrz 07, 2011 20:48

lukasrz napisał/a:
pytanie po co Ci to audi? toszto sztrucel :D


Łukasz naucz się...Audi to potęga :mrgreen:

W rękach usera noodls napewno nabierze "barw" :spoko:

gornik - Sro Wrz 07, 2011 22:33

noodl3s, tak jest 7A ma heble jak S2 - dwutłoczkowe.
Co do auta przednia maska z B4. Błotniki z kierunkami od A3 lub Passata B5.
Ten pordzewiały próg to pamiątka również po szlifie, blacha w B3/B4 jest chyba
najpancerniejsza. Nowsze modele już nie mają tak solidnego ocynku - bez dzwonu
nie ma mowy o rdzy. Silnik jest drogi w eksploatacji, nie wierzę, że nie pobiera oleju.
Jeśli myślisz o swapie nie ma co się tu rozwodzić, ale wiele gratów jest wspólnych z 2.2T
z S2 (3B). Auto w ogłoszeniach jest od dłuższego czasu. Zdjęcia tragiczne, więc ciężko coś
więcej powiedzieć, ale moim skromnym zdaniem może być to lekki ulep.

Jest podobna 90 do sprzedania u nas w regionie też q.

Jest już B3 q z motorem bodajże z S8, mimo quattro są problemy z trakcją.

noodl3s - Sro Wrz 07, 2011 22:58

gornik napisał/a:
noodl3s, tak jest 7A ma heble jak S2 - dwutłoczkowe.
Co do auta przednia maska z B4. Błotniki z kierunkami od A3 lub Passata B5.
Ten pordzewiały próg to pamiątka również po szlifie, blacha w B3/B4 jest chyba
najpancerniejsza. Nowsze modele już nie mają tak solidnego ocynku - bez dzwonu
nie ma mowy o rdzy. Silnik jest drogi w eksploatacji, nie wierzę, że nie pobiera oleju.
Jeśli myślisz o swapie nie ma co się tu rozwodzić, ale wiele gratów jest wspólnych z 2.2T
z S2 (3B). Auto w ogłoszeniach jest od dłuższego czasu. Zdjęcia tragiczne, więc ciężko coś
więcej powiedzieć, ale moim skromnym zdaniem może być to lekki ulep.

Jest podobna 90 do sprzedania u nas w regionie też q.

Jest już B3 q z motorem bodajże z S8, mimo quattro są problemy z trakcją.


To, że nie jest to bezwypadek to ja wiem. Ale czego się spodziewać po 20-letnim aucie za 4k ? Z grubsza nie przeszkadza mi to bo auto będzie upalane i lekko mieć nie będzie. Z tego co się dowiedziałem to przód w wersjach US tak właśnie wyglądał.
Gdybym miał większy budżet na auto to kupiłbym coś za 10k. Ale nie widzę większego sensu wywalania dużej kasy na auto do nauki zapier%$#%# skoro buda i tak będzie robiona a potem wzmocniona klatką.
To nie ma być laleczka na pięknych alu do trzepania nad nią gruchy tylko coś do nakurwiania ;p

Napisz proszę szybko o tej 90tce bo jutro już wyjeżdżam i pewnie wrócę z tą z Głogowa. W jakich pieniądzach jest?

Co do 90tki z v8 to jest takich projektów w PL kilka i nie powiem po czasach na 1/4 to nak$%# aż miło. Po zakrętach też dają radę.

Drift_King - Czw Wrz 08, 2011 08:20

Jeśli ciężkie v8 siądzie między reflektorami w tym audi to nie będzie to sprzęt do zapitalania po zakrętach.Jeśli chcesz wiedzieć o czym mówię przejedź się 80 lub A4 V6 po śliskiej nawierzchni.
Sytuacja będzie miała się inaczej jeśli daniel325 mocno cofnie to v8 do kabiny :D

bmwcab - Nie Wrz 11, 2011 05:06
Temat postu: ssa
po pierwsze małymi literami sie tu pisze a po drugie cena jest pyszna pod warunkiem ze mechanicznie ten samochód jest OK


jesli przez twoje rece przejdzie chodz czesc aut tych kore przeszlo przez moje to wtedy pogadamy

gornik - Nie Wrz 11, 2011 10:21
Temat postu: Re: ssa
bmwcab napisał/a:
po pierwsze małymi literami sie tu pisze a po drugie cena jest pyszna pod warunkiem ze mechanicznie ten samochód jest OK


jesli przez twoje rece przejdzie chodz czesc aut tych kore przeszlo przez moje to wtedy pogadamy


K*rwa skąd się ten cab urwał? :S

pilachgt - Nie Wrz 11, 2011 13:09

Dla mnie ten samochód nie jest wart 4300.
noodl3s - Pon Wrz 12, 2011 09:34

Drift_King napisał/a:
Jeśli ciężkie v8 siądzie między reflektorami w tym audi to nie będzie to sprzęt do zapitalania po zakrętach.Jeśli chcesz wiedzieć o czym mówię przejedź się 80 lub A4 V6 po śliskiej nawierzchni.
Sytuacja będzie miała się inaczej jeśli daniel325 mocno cofnie to v8 do kabiny :D

Hmmm, czy v8 jest aż tak strasznie ciężkie ? Waży tyle samo lub bardzo podobnie co 2.2T. A s2jka jakoś tam skręca. Poza tym jak wpadnie v8 to z przodu wylatuje aku i chłodnica, które idą do bagażnika. W dodatku klatka też dociąży dupę.
Poza tym, jak na razie to planowałem zrobić to u guziora pod wwa, który takich audi już trochę wypuścił i mam już od niego wstępny kosztorys. Nie wiem czy Daniel coś takiego robił i nie wiem jak cenowo to u niego wygląda ale niebawem się pewnie dowiem.

Jak na razie to mam problem z kupnem budy.Tą czarną odpuściłem jednak, z duży gruz za te pieniądze. Jak tak dalej pójdzie to i za b4kami będę się rozglądał.

Drift_King - Pon Wrz 12, 2011 16:45

pilachgt napisał/a:
Dla mnie ten samochód nie jest wart 4300.


x2

...więc dobrze,że odpuściłeś.

V8 jest ciężkie i jeśli zostanie w fabrycznym miejscu to kiepsko to widzę w zakrętach.Piszę to nie na podstawie opowieści babci a wrażeń z jazd A4 z różnymi silnikami(lekki 1.8T i cięzsze 1.9TDi 2.8v6 2.7BiT).
W zasadzie 1.8T jako jedyne dało się z****ście kontrolować na śniegu i rzucać jak szmatą.
Dwie esy którymi jeździłem(nie wiem jakie opony miał wiktor,ale w drugiej były newki) nie chciały po prostu skręcać....

Wprawdzie Kuba Jankowski zamiatał wszystkich swoim klekotem,ale on to inna bajka :spoko:

noodl3s - Pon Wrz 12, 2011 17:54

Drift_King napisał/a:
pilachgt napisał/a:
Dla mnie ten samochód nie jest wart 4300.


x2
...więc dobrze,że odpuściłeś.

V8 jest ciężkie i jeśli zostanie w fabrycznym miejscu to kiepsko to widzę w zakrętach.Piszę to nie na podstawie opowieści babci a wrażeń z jazd A4 z różnymi silnikami(lekki 1.8T i cięzsze 1.9TDi 2.8v6 2.7BiT).
W zasadzie 1.8T jako jedyne dało się z****ście kontrolować na śniegu i rzucać jak szmatą.
Dwie esy którymi jeździłem(nie wiem jakie opony miał wiktor,ale w drugiej były newki) nie chciały po prostu skręcać....

Wprawdzie Kuba Jankowski zamiatał wszystkich swoim klekotem,ale on to inna bajka :spoko:

To czego nie pisałeś wprost, żebym odpuścił? Hehehe

Qrde, jakoś ciężko mi w to uwierzyć w tą historię z ciężkim V8. ABZ waży ok. 200kg. Podobnie 2.2t i to bez osprzętu.. 1.8T ok 170. Myślę że różnicę 30-40 kg odzyskam przerzucając aku i chłodnicę. Ale ja uparty osioł jestem. M.in dlatego męczę się z wyszukaniem tej %$@% b3jki.
Tym bardziej patrząc jak V8 radzi sobie w troszkę lżejszej budzie : http://www.youtube.com/wa...nel_video_title Wiadomo, kierownik ogarnięty, ale w końcu i ja się nauczę, nie? 8)
Myślę, że kwestia dobrego zawiasu (b8 min), wrzucenia poliuretanu, odciążenia laminatami przodu i dorzucenia kilku kg na tył (chłodnica, aku) i jakoś da się to ogarnąć.

Owszem, myślałem o wrzuceniu 1.8T, ale zrobienie 3XX KM kosztuje krocie i boję się o awaryjność. 2XX w tej budzie mnie nie interesuje bo nie będzie to wystarczające szybkie.
2.2T odpada bo to stary kibel już. Nowe 2.0 T też odpada, bo po prostu za drogie.
A tak, w razie wysrania silnika, słupek ABZ'ta mam za 2k. A do zrobienia okolic 340 trzeba wydech (i tak musowy), dolot i wystroić to VEMS'em. Taka moc na pojeżdżawki i do latania po mieście powinna wystarczyć.

Co do cofnięcia silnika do komory to pogadam zarówno z guziorem jak i Danielem.
Ale wpierw budę kupić muszę, no i ibizę po drodze opchnąć ;) Także długa droga. Byle do wiosny :x

Kuba988 - Pon Wrz 12, 2011 19:03

na początku 80 będzie się zachowywać tak : http://www.youtube.com/watch?v=6tobwaVKI_Q
czyli nie jest źle a przenosząc parę kilo z pod maski do bagażnika i odchudzając go bardzo dużo da :spoko:

gornik - Czw Wrz 15, 2011 11:26

Kuba988 napisał/a:
na początku 80 będzie się zachowywać tak : http://www.youtube.com/watch?v=6tobwaVKI_Q
czyli nie jest źle a przenosząc parę kilo z pod maski do bagażnika i odchudzając go bardzo dużo da :spoko:


Auto z linku ma chyba mocniejszy motor S8 4.2 Bi-Turbo 600 HP ;)

Pomysł zacny, trzymam kciuki i czekam nie cierpliwie.
Powodzenia w zakupie zdrowej budy.

noodl3s - Czw Wrz 15, 2011 15:17

gornik napisał/a:
Kuba988 napisał/a:
na początku 80 będzie się zachowywać tak : http://www.youtube.com/watch?v=6tobwaVKI_Q
czyli nie jest źle a przenosząc parę kilo z pod maski do bagażnika i odchudzając go bardzo dużo da :spoko:


Auto z linku ma chyba mocniejszy motor S8 4.2 Bi-Turbo 600 HP ;)

Pomysł zacny, trzymam kciuki i czekam nie cierpliwie.
Powodzenia w zakupie zdrowej budy.

Buda namierzona, silnik 2.3 ng bez gazu, podłoga zdrowa. Poza zafyfionym wnętrzem, nie działającym abs'em (i tak do wywalenia) i pękniętą szybą przednią nic wielkiego jej nie dolega. Do końca przyszłego tyg. powinna być moja ;p
Zdjęcia pokażę po zakupie 8)

pilachgt - Czw Wrz 15, 2011 16:12

S2 ma aku z tyłu, a nadal ryje przodem, więc ja nie wierze w dobre prowadzenie się audi b3/b4 z V pod maską. Owszem zajebisty kierowca może to ogarnąć, ale nadal to nie jest to, jak auto powinno jeździć
guziolek - Czw Wrz 15, 2011 19:28

noodl3s, zaleje cementem miejsce na zapas w bagażniku i będzie rozkład mas jak w Porsche ;)
noodl3s - Czw Wrz 15, 2011 21:24

pilachgt napisał/a:
S2 ma aku z tyłu, a nadal ryje przodem, więc ja nie wierze w dobre prowadzenie się audi b3/b4 z V pod maską.

Biorę to pod uwagę i dlatego przed wsadzeniem silnika (choć V8 wpada tam na 99,99 %) przerzucę co się da na tył, fotel max do tyłu, maska z laminatu itp. Silnik to ostatni element układanki. Jeżeli z tym 2.3 (który też jest ciężką lochą bo waży więcej niż V6) będzie się nadal prowadziło jak cip_a to będziemy myśleć nad innym rozwiązaniem. Czasu mam dużo, po drodze muszę się jeszcze nauczyć jeździć :D

Mam też świadomość, że nie będzie się to prowadziło jak evo czy subaryna ale to chyba przecież inny budżet, nie?

[ Dodano: Czw Wrz 15, 2011 21:25 ]
guziolek napisał/a:
noodl3s, zaleje cementem miejsce na zapas w bagażniku i będzie rozkład mas jak w Porsche ;)

Zapas jest z boku ;)

pilachgt - Pią Wrz 16, 2011 12:55

noodl3s napisał/a:


Mam też świadomość, że nie będzie się to prowadziło jak evo czy subaryna ale to chyba przecież inny budżet, nie?


no nie wiem czy subaru gt nie wyjdzie taniej

Drift_King - Pią Wrz 16, 2011 13:25

To zasługa osadzenia motoru między reflektorami :mrgreen:
noodl3s - Nie Wrz 25, 2011 20:57

pilachgt napisał/a:
noodl3s napisał/a:


Mam też świadomość, że nie będzie się to prowadziło jak evo czy subaryna ale to chyba przecież inny budżet, nie?


no nie wiem czy subaru gt nie wyjdzie taniej


Które seryjne na ćwiarę sypie średnie 14stki a po programie niskie ? Nie, dziękuję. A na większe modzenie nie starczy budżetu. Buda owszem mi się bardzo podoba, ale na tym koniec.
Tak jak wcześniej pisałem, auto po trosze ma być do wszystkiego. A takie robiące średnie 14stki to mam w tej chwili i dla mnie jest już za wolne.
I wiem, do wszystkiego to do niczego ale mam taką zachciankę i nie ma ch... - będę dłubał tego starego szrota. Poza tym, ja lubię sleepery, a gt'ek jest raczej rozpoznawalny :p

Myślę, że na razie można zakończyć tą dyskusję. Do wsadzenia silnika jeszcze daleko, formalnie jeszcze nawet budy nie kupiłem :D

[ Dodano: Pią Wrz 16, 2011 13:57 ]
Drift_King napisał/a:
To zasługa osadzenia motoru między reflektorami :mrgreen:

Zobaczymy czy i na ile da się go cofnąć do środka ;)

EDIT:
Obiecałem, więc wrzucam zdjęcia złomka:
[img]

Uploaded with ImageShack.us[/img]
[img]

Uploaded with ImageShack.us[/img]
[img]

Uploaded with ImageShack.us[/img]
Tak, tak mnie też urzekło spasowanie przodu i ten porządek w środku ;p Środek był tak zapuszczony że aż brzydziłem się do niego wchodzić.
Ale już tego problemu nie mam bo po dzisiejszym dniu auto prawie całe wybebeszone. Bez foteli przednich wyciągnięte zostało ok 60kg. Zostały boczki przednie i maty wygłuszające.

Jak ktoś mi jeszcze da namiar na miejsce, gdzie kupię suchy lód to ozłocę :D

Drift_King - Pon Wrz 26, 2011 07:38

Pikna jest :spoko:

MR2 żonki?Bo widziałem jakąś niewiastę ostatnio na wojciechowskiej w takiej małej czarnej...

noodl3s - Pon Wrz 26, 2011 10:12

Drift_King napisał/a:
Pikna jest :spoko:

MR2 żonki?Bo widziałem jakąś niewiastę ostatnio na wojciechowskiej w takiej małej czarnej...

Daj spokój, 90tka zapuszczona że aż strach. Teraz zaczynam szukać zawiasu, poliuretanów itp. No i jak starczy kasy to tylnego mostu z V8. Wczoraj trochę polatałem i jakoś strasznie ciężki przód nie jest. Ale zobaczymy w zimie.

Na 100% widziałeś mr 2 mojej żony. Auto w super stanie. Prowadzi się fajnie choć nie ukrywam że w zakrętach dość nerwowe i jak przegniesz to momentalnie pupcia ucieka.

guziolek - Pon Wrz 26, 2011 14:04

Sychy lód, to teraz nie taka prosta sprawa, budki z lodami polikwidowane to i mało popularny jest. Kiedyś jakoś koło serwisu fiata na mełgiewskiej był zakład co różne chemikalia i tego typu pierdoły miał. Dokładnego adresu ani nazwy nie pamiętam, ale tamte rejony przepatrz na jakimś zumi czy własnoocznie :wow: .
Wjeżdżało się przez bramę z cieciem, który wydawał przepustki.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group