Lubelskie Forum Motoryzacyjne

Park Techniczno - Serwisowy - Fiat 126p

HaGie6 - Nie Lut 11, 2007 23:21
Temat postu: Fiat 126p
Witam

Tak sie zastanawiam ile by kosztowala budowa malucha (maluch jest : D ) narazie pod mini maxy

chodzi mi: jaka zawiecha, klatka, kubly, hamulce, co w silniku? co wzmocnic ?
oraz koszty tego wszystkiego gdzie zrobic gdzie kupic do kogo podjechac : D

z gory dzieki 8-)

polll6 - Nie Lut 11, 2007 23:23

hagie kupno malara z klatka wg mnie bedzie bardziej oplacalne niz budowa od podstaw
DeeS6 - Nie Lut 11, 2007 23:23

oooo no prosze:) Mysle ze Sidney Ci zaraz pomoze i walnie jakies wypracowanko na ten temat. :D
Sidney - Nie Lut 11, 2007 23:26

Krzysiu budowa bedzie drogaaaaaaaaaaa. Ja niby maielm wstepnie przygotowanego. A juz poand 6000 na to wydalem a konca jeszcze nie ma tylk oze ja buduje obecnie woz w specyfikacji H-grupy wiec na sam silnik i skrzynie juz poszlo prawie 2500. Jak jestes chetny to mam namiary na silnik o mocy kolo 50 KM zmierzone na hamowni za 1000 zl
HaGie6 - Nie Lut 11, 2007 23:28

kurde to troche sie zdolowalem :lol:

myslelm ze z maluchem bedzie troszke taniej :-/

a chociaz zeby zawieche zmienic i jakies laczki nizsze zalozyc to by mi narazie wystarczylo :D

to jakie koszta ? i z czego felez oponami z jakiegos rekina ?

KLOCEK6 - Nie Lut 11, 2007 23:29

znacznie taniej i rozwojowo będzie kupno cc czy seja niż budowa profi malca
HaGie6 - Nie Lut 11, 2007 23:30

Klocku ale ja nie chce profi malca narazie chce cos by sie troche pouczyc ;) i zeby przy nastepnym "boku" szkoda auta mi nie bylo :lol:
KLOCEK6 - Nie Lut 11, 2007 23:35

ale jak się nauczysz maluchem to potem jak bedziech chiał pojezdzić czymś z przednim napędem to się będziesz uczył od nowa , zresztą sam wiesz że maluch to specyficzny sprzęt w prowadzeniu
Sidney - Nie Lut 11, 2007 23:40

KLOCEK ma racje. Jak wsiadlem w kijanke ostatnio po smiganiu maluchem to wogole co innego. Jak chcesz malucha zrobic tak do zabawy mniej wiecej to trzeba zdrowej serii szukac ale nie eleganta. Zawias nie musi byc na bilsteinie wtedy, mozan cos tam w silnik zainwestowac jaksi walek i glowcie i pewnie na pczoatek wystarczy. Tylko mi sie taka specyfikacja znudzila po okolo tygodniu :D :D
HaGie6 - Nie Lut 11, 2007 23:43

mam 126p w dobrym stanie ze zdrowym silnikiem, kiedys sklepalem mu resor i obcialem sprezyny i bylo fajnie, a z przesiadkami w samochodach nie mam problemow ;-)

kurde juz sam nie wiem co robic ale sie pomysli

dzieki chlopaki :)

polll6 - Nie Lut 11, 2007 23:47

hagie wez tego malara co masz na tor : D zobaczymy ile wytrzyma :D
DeeS6 - Nie Lut 11, 2007 23:49

polll napisał/a:
zobaczymy ile wytrzyma :D
wytrzyma wytrzyma :)
polll6 - Nie Lut 11, 2007 23:50

DeeS napisał/a:
wytrzyma wytrzyma


ja bym wolał to sprawdzic : D : D : D

HaGie6 - Nie Lut 11, 2007 23:52

oj juz troche ten maluch kilometrow na torze zrobil ;)

a wyciagne wyciagne :)

KLOCEK6 - Nie Lut 11, 2007 23:54

polll napisał/a:
ja bym wolał to sprawdzic


zabił byś się tym : D

raz jechałem w zimie maluchem i mało się o własne ręce mie zabiłem :lol:

Sidney - Pon Lut 12, 2007 00:06

Prosze mi tu z pozadnego wozu nie smiac :D :D Ja w moim jak chce dociazyc przod to zakladam buty na grubej podeszwie :D :D
DeeS6 - Pon Lut 12, 2007 00:16

dla haginy.


Kod:
[b]126p A grupowy super stan - mam inne fotki      11 lutego 2007  [/b]
     
Auto zbudowane od podstaw w grudniu 2005
Po zakupie seryjnego wymieniona u blacharza: przednia scianka, błotniki przód, cała podłoga , progi zewnętrzne i wewnętrzne. Wiec wszystko co najważniejsze jest nowe.
Pasy schrot 2szt, kubełki bimarco 2 szt, kierownica montecarlo. Wzmocnione mocowanie przekłaadni kierowniczej i resoru.
Wspawana jest klatka do nadwozia (rury kalibrowane 43x1,5). Obrotomierz lumel. Drzwi od eleganra. Siatka na kaski.
Zawieszenie4x żółty Bilstein, resor przód obniżony i utwardzony, frezowane podstawki resora, skrócone sprężyny z tyłu.
Wzmocnione mocowanie przednich wahaczy z przodu(naspawana blacha1,5mm z obu stron). Całe nadwozie obspawane, kielichy rownież.
Halogeny, lampka pilota, miernik temperatury oleju.
Przekładnia kierownicza po regeneracji i uszczelnieniu. Nowy zbiornik paliwa.Płyta pod silnik. Przeguby zminione na homokinetyczne z motomaxu (nie do urwania).
Skrzynia begów po kapitalce we wrzesniu 2006 z krótkim przełożeniem głównym z rallycrosu.Nowe sprzegło, docisk i łożysko oporowe.
Silnik ponad 40KM - głowica planowana -3,5mm; wałek 555, polerowane kanały, lekkie koło, wywazony wał i korbowody, i wiele innych drobiazgów. Motor kreci sie do 8000, ale ma ustawione odcecie przy około6,5 tys.
Breda wydechu z rallycrosu (zrobiona na kręte tory - ciągnie od dołu a nie jak wiekszosc dopiero od 5000 obr).
Gaznik dłubany dosc mocno. Zapinki sparco klapy tylnej.
Auto dofinansowane maksymalnie, robiłem je w swoim warsztacie samochodowym dla siebie, ale zdecydowałem sie zmienic auto i kupiłem swifta 4wd pare dni temu..
Silnik ma przejechane po remoncie 2000 km nie jechał w zadnym kjs (wczesniej miałem inny silnik i jechałem tym autem w kjsach- 3 razy na pudle).
Cena 3500 do negocjacji - wiem ze to duzo ale w to auto sie wsiad ai jedzie, nic nie trzeba robic. Jak sie dogadamy to mam jeszcze duzo gratów i kilkanasie kół za dobre pieniądze( zimówki i letnie 13).
   
cena:           3500 do negocjacji
telefon:           0504931715
imię i nazwisko:          
adres:           Jelenia Góra
województwo:           dolnośląskie
e-mail:           motorajdy@wp.pl




Juz dlugo sie sprzedaje :>

a tu ciekawe ogloszenie.

Kod:
126 za darmo      5 lutego 2007 
      oddam malca, klatka, bilsztejn, dobra skrzynia, silnik do wymiany,buda możliwa , oc do 10 .02.2007, przegląd do listopada    
cena:           1 zł
telefon:           510 534 810
imię i nazwisko:          
adres:           legionowo
województwo:           mazowieckie
e-mail:          



a moze jesli juz to

Kod:
  Peugeot 205 1.6 GTI do KJS      24 stycznia 2007 
      Auto, przygotowane do kjsów, wzmocniony silnik 1.6 jeździ naprawde dynamicznie.Krótka jedynka ale 2 rewelacja bo silniczek ciągnie od samego dołu i w górze też nie słabnie.Obniżone i utwrdzone zawieszenie, kubełkowe fotele (prawy odchylany) bez których w kjsach nie da rady, wolny ręczny, gruba kierownica z nabą, dodatkowy oddzielnie włączany wentylator, 4 alufelgi 14' + 2 stalowe szerokie 15' żeby można bylo mieć mozliwość zmiany na asfalt, beton i np zima na szutry i piachy.Cena do negocjacji.    
cena:           2800
telefon:           601988838
imię i nazwisko:          
adres:           Ożarów Mazowiecki
województwo:           mazowieckie
e-mail:           dj_brian@wp.pl





Misiek_lbn6 - Pon Lut 12, 2007 00:19

ja bym brał 205 i nie pytał... super samochodzik
HaGie6 - Pon Lut 12, 2007 00:20

ta wszystko fajnie ale ja bym chcial sie pobawic w tym autku cos w nim pogrzebac... no i nie mam narazie 2-3 tys :lol:
DeeS6 - Pon Lut 12, 2007 00:22

Nawet jak kupisz to nie uniknione ze bedziesz musial cos w nim zrobic, tak jest z kazdym autem:)
Misiek_lbn6 - Pon Lut 12, 2007 00:23

jeśli ma być stosowane do takiej zabawy to fakt
msjk6 - Pon Lut 12, 2007 00:23

wy chyba nie zrozumieliscie ;) HG ma malucha i nie szuka drugiego auta ;) tylko chce tanim kosztem sie pobawic !! ;)

posiada malucha, wiec mysli jak go wykorzystac ;) zeby do muzeum nie trafil : D

HaGie6 - Pon Lut 12, 2007 00:24

DeeS napisał/a:
Nawet jak kupisz to nie uniknione ze bedziesz musial cos w nim zrobic, tak jest z kazdym autem:)


nie czaisz :-/ ja mam sentyment do malucha :lol:


msjk,

dokladnie :!: 8-)

DeeS6 - Pon Lut 12, 2007 00:24

Cytat:
wy chyba nie zrozumieliscie ;) HG ma malucha i nie szuka drugiego auta ;) tylko chce tanim kosztem sie pobawic !! ;)

posiada malucha, wiec mysli jak go wykorzystac ;) zeby do muzeum nie trafil : D


No wiemy, ale taniej mu nie wyjdzie napewno :) Aczykolwiem zabawa gwarantowana przy dlubaniu :)

Sidney - Pon Lut 12, 2007 00:27

NO to pierwsze to pobaw sie z zawiasem bo to chyba najwazniejsze :D :D
DeeS6 - Pon Lut 12, 2007 00:48

I pamietaj napompuj prawe tylne kolo przed wyjazdem na tor :)
HaGie6 - Pon Lut 12, 2007 00:51

DeeS napisał/a:
I pamietaj napompuj prawe tylne kolo przed wyjazdem na tor :)


oj wtedy tyle upalalismy az wyszly druty z opony i dlatego bylo co bylo :lol:

Sidney - Pon Lut 12, 2007 00:53

Masz HaGie jakies foty swojego "potwora"?? :D :D
DeeS6 - Wto Lut 13, 2007 13:58

HaGie napisał/a:
DeeS napisał/a:
I pamietaj napompuj prawe tylne kolo przed wyjazdem na tor :)


oj wtedy tyle upalalismy az wyszly druty z opony i dlatego bylo co bylo :lol:


dobra dobra:) Dobrze ze pasy sobie napielismy.


Maluch przepiekny Sidney :)

polll6 - Czw Lut 15, 2007 23:24

Cytat:
dobra dobra:) Dobrze ze pasy sobie napielismy.


napisz wiecej desie :D

HaGie6 - Pią Lut 16, 2007 00:18

Sidney napisał/a:
Masz HaGie jakies foty swojego "potwora"?? :D :D


y0 chyba nie mam :P

d_ARC - Sro Lut 21, 2007 19:10

No zawias to fakt - Barti zrobił w swoim silnik i na serii wjechał na tor... pierwszy łuk i dach, dobrze, że cały wyszedł bo pasów nie zdążył zapiąć : D

A co do 205 to polecam, na brak "dłubania" też nie będziesz narzekał 8-) Choć ja też w sumie mam jakiegoś zabytkowego malca w garażu, ale już chyba tylko jakiś szajowóz by z tego był.

DeeS6 - Czw Lut 22, 2007 23:07

d_ARC napisał/a:
No zawias to fakt - Barti zrobił w swoim silnik i na serii wjechał na tor... pierwszy łuk i dach, dobrze, że cały wyszedł bo pasów nie zdążył zapiąć : D


pamietam chyba ten moment o ile to to..

polll6 - Czw Lut 22, 2007 23:55

DeeS napisał/a:
pamietam chyba ten moment o ile to to..


czarny kaszel :)

Helmut - Pon Mar 12, 2007 13:51

HaGie można tanim kosztem dłubnąć malca tak żeby to jeździło i wmiare sie trzymało, wiadomo jak zaczniesz inwestować to to autko bedzie jak studnia w której nie widać dna, ale na początek proponuje Ci utwardzić seryjne amorki z tyłu przut może zostać serja ewentualnie jak masz obniżony resor wsadz seryjne amory tylne maluchowskie oczewiscie. Nie są to Bile ale koszt przeróbki to kupno litry Hipolu:) Ja mam takie cos w swoim i naprawde daje rade, tylko dobrze jest zalożyć twardsze gumy te przy gwintach bo na starych seryjnych przy tak utwardzonych amorach samochód będzie sie zachowywał jak by miał zużyte amorki. W taki sam sposób utwardzałem zawias Marjowi jak jeszcze miał malca Radkowi zanim kupił Bile no i brejdak też tak ma, a koszt przeróbki jest śmieszny. Co do silnika to nie opłaca sie inwestować w nowe części, jeśli oczewiście nie chcesz pchać okrutnej kasy w tego bąka. Na początek wystarczy posadzić głowice stoczyć koło zamachowe to są żeczy które musisz zlecic komuś, a reszta czyli korekta kanałów w głowicy, grzebnięcie gaźnika przykombinować jakiś dolot i wydech można samemu, ja praktycznie wszystko sam robiłem w swoim bąku, tylko po pewnym czasie jest cały czas mało i wtedy sie inwestuje i inwestuje...:) Co do silniczka to jeszcze taką żecz Ci powiem, Radek (biały malec z klatą), u siebie w silnioczku nie ma nawet rzadnego wałka, tylko zwykłą serje, w silniku ma zrobione tylko to o czym pisałem wcześniej i zobacz jak wymiata. Jak masz sentyment do tego autka i troche czasu żeby posiedzieć w garażu to grzeb malca i nawet sie nie zastanawiaj a w takiej specyfikacji jak opisałem nie utopisz wielkiej kasy, a w razie jakiejś usterki części napewno będą tańsze niż do jakiegoś seja czy puga, chodz tych usterek może być więcej;) Pozdrawiam
HaGie6 - Pon Mar 12, 2007 14:17

Witam :)

resor mialem kiedys sklepany na plasko + tyl ciety balwany obciete i siedzial elegancko na torze sie jezdzilo jak karcina :lol:

teraz jest zalozona seria (siostra miala sie nim uczyc jezdzic :lol: ) i nie wiem czy mam jeszcze w garazu ten zawias :D

silnik jest moim zdaniem elegancki prawie kazdego malucha lal jak chcial ;)

nie wiem poczekam jeszcze z miesiac i jak sie cieplo zrobi trzeba sie bedzie za niego wziasc

dziekiHelmut, za rade

Sidney - Pon Mar 12, 2007 14:22

Co do smiganai na seryjnym walku to mi sie wydaje ze 200 zl to nie tragedia a u halczynskiego w krakowie kupujesz walek napawany nowy czyli praktycznie nei do zdarcia. Ja juz 2 silniki poskaldalem na jego walkach i naprawde chwale sobie.
Radek -Cenio- - Wto Mar 13, 2007 00:39

HaGie polecam malca, fajne i wdzieczne autko, dużo mnie nauczyło i choć miałem cc sporting, teraz honda civic to nie wycofuje sie z malca i dalej nim jeżdze, teraz wkładamy z brajdakiem silnik 899ccm na wtrysku i dalej bawimy sie maluchem, fajna zabawa, a satysfakcja duża jak niekiedy objeżdzasz bryki które mają 4x więcej mocy.
patrynioo - Czw Mar 15, 2007 17:59

Radek -Cenio- napisał/a:
HaGie polecam malca, fajne i wdzieczne autko, dużo mnie nauczyło i choć miałem cc sporting, teraz honda civic to nie wycofuje sie z malca i dalej nim jeżdze, teraz wkładamy z brajdakiem silnik 899ccm na wtrysku i dalej bawimy sie maluchem, fajna zabawa, a satysfakcja duża jak niekiedy objeżdzasz bryki które mają 4x więcej mocy.

Dokladnie nie ma sie co zastanawiac. Tylko reaktywowac zawiasik i jazda. : D

HaGie6 - Wto Kwi 03, 2007 11:38

ello :)

potrzebuje jakis linkow o budowie 126p (jakies zdjecia podgladowe, montowanie klatki, hamulce, zmiany w silniku, co ile spilowac :D ) wszystko wszystko

z gory dzieki


Radek -Cenio-, kocham Twoj samochod :D

Radek -Cenio- - Wto Kwi 03, 2007 11:53

HaGie tu masz wszystko: http://www.126fan.pl/
HaGie6 - Wto Kwi 03, 2007 11:58

Radek -Cenio- napisał/a:
HaGie tu masz wszystko: http://www.126fan.pl/


wlasnie ta strone lukam :P

Radek -Cenio- - Wto Kwi 03, 2007 12:53

HaGie jak chcesz to moge ci sprzedac swąją starą 650-tke zchamowane 30km, dołożył bys jeszcze jakiś wałeczek sportowy (jest seryjny) i by był spoko motor.
HaGie6 - Wto Kwi 03, 2007 13:12

narazie to ja musze zobaczyc czy ta buda da sie jezdzic :lol:
Sidney - Wto Kwi 03, 2007 15:40

Jak chcesz mam walek wyscigowy praktycznie nowka na handel :) a co do budy to spawaj wszystko co sie da (wszystkie seryjne zgrzewy) bo jak twardy zawias dasz i mocny motor to zaraz sie zacznie rozlazic
DeeS6 - Wto Kwi 03, 2007 18:26

wlasnie mialem to pisac. Hagina bierz silnik od radka , walek od sydneya i bude obspawamy ! :)
Helmut - Czw Kwi 12, 2007 12:23

I jak idą prace nad malarem?? Masz już jakiś konkretny plan co chcesz robić na początek a co w przyszłości?? Czy może plan poległ??
HaGie6 - Czw Kwi 12, 2007 18:36

plan jest czasu nie ma
Tomek6 - Pią Kwi 13, 2007 18:13

Jakby coś to sprzedam malucha na części, skrzynia, silnik super stan, reszta bebechów też jest oprócz budy bo planowałem sprzedać ją na złom(przełamała się).

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group